1 klap op haar achterhoofd en het masker valt er vanzelf afquote:Op maandag 26 september 2005 13:37 schreef aidyl het volgende:
Ze wordt er echt niet knapper op...
quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "Ik heb nog kippepoten, maar die waren gisteren nog rood van binnen dus die vertrouw ik niet"
Ralph/Roel:"Dan moet je ze langer braden"
Tanja: " en ik heb nog rijst"
Roel:"Maar die was wit en dat vertrouwde je zeker niet..."
Waar is je grote vriendin Milagro eigenlijk?quote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido kreeg weer een compliment net.
Dido: "Nou, dank je. Leuk"
En nu nog die oorbellen uitquote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido kreeg weer een compliment net.
Dido: "Nou, dank je. Leuk"
Die Antiliaanse loverboy van dr zegt "PIMP MY TANJA"quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Mis eigenlijk de opknapbeurt van Tanja![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa en ook zo gezelligquote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ziet er weer op en top uit vandaag
[afbeelding]
roel wordt ook moe van het gezeik van tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "Ik heb nog kippepoten, maar die waren gisteren nog rood van binnen dus die vertrouw ik niet"
Ralph/Roel:"Dan moet je ze langer braden"
Tanja: " en ik heb nog rijst"
Roel:"Maar die was wit en dat vertrouwde je zeker niet..."
Dat vroeg ik me ook al af. Die miste ik gisteren ook al (als kiespijn)quote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is je grote vriendin Milagro eigenlijk?
Niet zo gemeen doen, ze heeft heel slecht te eten, ze kan niet roken, ze is zwanger en met haar vriendje is het uitquote:
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.quote:
Heb je een linkie zoek hem ookquote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.
Ach .. in het donker zie je nietsquote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.
Ze heeft vast een antilliaan als klant gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk steeds dat stream 1 stilstaat, maar blijkt van niet
het is toch wel erg wat voor reputatie antillianen krijgen door Tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft vast een antilliaan als klant gehad.
Onderin het topic 'voer voor psychologen' staat een linkquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Heb je een linkie zoek hem ook
Ze was de wc-juffrouw of de gebruiktecondoomsverzamelbabe, die hebben geen klandiziequote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
heb je een linkje voor mij?quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanxquote:Op maandag 26 september 2005 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Onderin het topic 'voer voor psychologen' staat een link
Ze is vast chagrijnig omdat Roel het hoekje bezet houdt waar zij altijd in hangtquote:
Ik denk dat ze even een middagje moet slapenquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef -Delta- het volgende:
Die kop en houding van Tanja![]()
![]()
![]()
"Ik ben chagerijnig, valt het op?"
![]()
In 1 woord: Prachtigquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Gecaptured om 13:41
[afbeelding]
Gecaptured om 13:51
[afbeelding]
Ik ben zo flexibel, ik zorg wel dat ik er niet ben danquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef KRIBBET het volgende:
Kunnen ze Tanja niet een paar stukjes ananas geven met een sausje van misoprostol ??
Grote kans dat ze dan vanmiddag moet bevallen en laat ik dan nou net een paar uurtjes weg zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja is bezig met het WK chagerijnig kijken.quote:Op maandag 26 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Gecaptured om 13:41
[afbeelding]
Gecaptured om 13:51
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |