En dan gesitueerd in Drenthe.quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Lucille het volgende:
Tis een soort mix van Fatal Attraction, Basic Instinct, Rambo en Monty Python in search of the Holy Grail.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tis een soort mix van Fatal Attraction, Basic Instinct, Rambo en Monty Python in search of the Holy Grail.![]()
Een beetje snackbar, chinees, pizzaria heeft tegenwoordig een nummermelder en levert niks af bij mensen die met onbekend nummer bellen...quote:Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
heb jij trek in 20 frikandellen?
quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
al haar exen leven nog, mag ik hopen, en zijn in goede gezondheid![]()
zolang het bij telefoneren en mailen blijft, is het toch gemakkelijk tegen te houden. Telefoon neem je niet op en je blokkeert haar op je email ...
Deze moet je even zien.quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vergeet het vleugje The Exorcist.
yep, inderdaad een beetje dom van die snackbarharsesquote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een beetje snackbar, chinees, pizzaria heeft tegenwoordig een nummermelder en levert niks af bij mensen die met onbekend nummer bellen...
Vleugje? Ze dendert ondersteboven met gemak dat meisje van de trap af.quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
Je vergeet het vleugje The Exorcist.
Oh ja, nog zo'n dóódnormale actie van dat wichtquote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef shmoopy het volgende:
Maar dit is lastig wegscheppen uit je voortuintje, heur.
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar dit is lastig wegscheppen uit je voortuintje, heur.
[afbeelding]
Ge-wel-dig!quote:
Dit is meer iets van wat al ongeveer is voorgevallen, dus echt een tip is het niet.quote:
Is niet eens nodig, ik diep gewoon wat acties op die ze al heeft uitgehaald.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ge-wel-dig!
Ik mis alleen de zinsnede "Your mother sucks cock in hell!"
Blijf vooral bij het raam weg en check of alle moertjes nog wel in het terrashekwerk zitten!quote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
Ik woon gelukkig in een Flat
Oh ja, in een flat hoeft je je geen zorgen te makenquote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
Ik woon gelukkig in een Flat
quote:Op maandag 26 september 2005 13:55 schreef speknek het volgende:
http://img285.echo.cx/img285/608/fokkeensukke493dv.jpg (copy paste)
http://forum.fok.nl/topic/701538/4/25#27094919
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |