Dunequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:18 schreef Sassie het volgende:
[..]
Da's idd op 2 of 3 nummers na een rampzalige lijst.
Dan is die top 90 van de nineties uit 2002 100x beter.
* Sassie heeft maar wat ouwe house en happy hardcore nummertjes 'gespamd' voor de lijst van dit jaar
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days (1995)
Culture Beat - Mr. Vain (1993)
Deee-Lite - Groove Is In The Heart (1990)
DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky (1995)
Dune - Hardcore Vibes (1995)
LA Style - James Brown Is Dead (1991)
Moby - Feeling So Real (1994)
Party Animals - Have You Ever Been Mellow (1996)
Prodigy - No Good (1994)
Technohead - I Wanna Be A Hippy (1995)
Jouw eigen keuze
Flamman & Abraxas - Good To Go
Eigenlijk doe ik dat elk jaar, want de 'goede' muziek (Live ed) komt ook zonder mijn stem wel in de lijst.Trouwens echt een feest der herkenning de lijst waaruit je de 10 nummers moet selecteren. Ik zou zo de halve lijst willen selecteren.
k wacht mee, dat was precies het begin van mijn staptijd, vanaf '94quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Sassie het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Heb hier ook nog een happyhardcore mixje van een van de voorgaande edities van 90s request 'liggen'.
Maar kan ook wel genieten van de andere muziek uit de jaren '90. Toch ook 'jeugdsentiment' en natuurlijk zijn sommige platen ook gewoon klassiekers.
Zeker!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
en nu het mooiste nummer uit de 90's. Bitter sweet symphony
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeker!
Maar niet echt hakkuh
ja, dat was wel leuk om te horenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:enzo is wonderfull days dus ontstaan
Ik denk inderdaad dat de zendercoordinator twee volledige uren hakken geen goed plan vindt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |