quote:Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous stoft een plaatje van Snap! even af.
♪ rythm is a dancer ♪quote:Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous stoft een plaatje van Snap! even af.
de hit tijdens/na mijn eindexamenquote:
Dat kan je wel over laten aan Paul Rabberingquote:Op maandag 26 september 2005 14:09 schreef Bjoro het volgende:
en nu 1 van de meest gehate nummers geloof ik....Life van Des'ree
idd wat heb een poephekel aan dat nummerquote:Op maandag 26 september 2005 14:09 schreef Bjoro het volgende:
en nu 1 van de meest gehate nummers geloof ik....Life van Des'ree
woensdag bij Paul ouderwets hakkenquote:Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat kan je wel over laten aan Paul Rabbering
suc6, heb jaren terug voor mezelf een overzicht gedownload van zo'n 340 liedjes, en dat allemaal met 56k verbindingquote:Op maandag 26 september 2005 14:21 schreef Taxi het volgende:
Vanavond maar weer een tijdje achter de download![]()
*ADSL heeft...quote:Op maandag 26 september 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:I'm a dreamer
[..]
suc6, heb jaren terug voor mezelf een overzicht gedownload van zo'n 340 liedjes, en dat allemaal met 56k verbinding
quote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef Posdnous het volgende:
Wat een ongelooflijk grafljstje.
met adsl gaat t een stuk sneller iigquote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Taxi het volgende:
[..]
*ADSL heeft...
De beste nummers uit die lijst heb ik uiteraard al, maar ik zie er een aantal staan die mij verre van bekend voorkomen. Ik wil wel eens weten wat ik in de jaren 90 heb gemist.![]()
Ik denk dat ik Britney Spears, Take that, Borstato en nog wat van die meuk maar achterwege laat, scheelt ook weer een stuk of wat.![]()
ik moest het gewoon even met jullie delen.quote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef Posdnous het volgende:
Wat een ongelooflijk grafljstje.
quote:Op maandag 26 september 2005 14:34 schreef Againzender het volgende:
En om in de stemming te komen, de best scorende nummers in de top40 in de jaren 90
(lijst van ontzettende "Kunt U Tennissen"-muziek)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |