?quote:
accepteren, je kunt er weinig meequote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Geqxon het volgende:
Mmmm, hoe ga je ermee om als "een" vriendin, waar je nog veel mee omgaat, en die vroeger "je" vriendin was, nu een vriendje op het oog heeft?
Flink bier gaan drinken met je vriendenquote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Geqxon het volgende:
Mmmm, hoe ga je ermee om, als "een" vriendin, die vroeger "je" vriendin was, nu een vriendje op het oog heeft?
quote:
Mja, hoofdpijn en volgens mij wat koorts, maar ach, die ene cursist die er vandaag is heeft mijn hulp vandaag ook niet vaak nodig, dit is redelijk gesneden koek voor hem, zo'n beginnetjequote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef nixxx het volgende:
Voelt je nog steeds ziek?
Dat is niet eens zo heel verkeerdquote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Flink bier gaan drinken met je vriendenen verder proberen er niet teveel aan te denken. Het was je vriendin... dat weet je zelf ook wel. Je hoeft niet acuut gelukkig voor dr te zijn, das ook weer een uiterste, maar je moet wel accepteren dat je er niets aan kunt doen.
"Boeien" terug sms'enquote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is niet eens heel verkeerd
Maar het is best lastig, ik krijg telkens berichten in de vorm van "Jaaaa morgen zie ik hem weer"
Ah, it's all clear to me nowquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna weekend.
dat zeg ik maandagochtend hier altijdquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna weekend.
ieuw dude, doe es nietquote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo heel verkeerd
Tsja.. zij is nu helemaal gelukkig.. kan je dat verwachten.. misschien kan je dr subtiel (quote:Maar het is best lastig, ik krijg telkens berichten in de vorm van "Jaaaa morgen zie ik hem weer"
Ik heb trouwens nog steeds weekend. Dag vrij vandaag.quote:
nou... doordeweeks is nog leuker bijna...quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna weekend.
Dan moet je voor jezelf toegeven dat je nog steeds wat voor haar voelt... En dan ook besluiten om afstand te nemen voorlopig. Ik heb dit ook met mijn ex. Super vrienden al anderhalf jaar, tot alles er in een dronken bui uitkwam. Ik heb geen problemen mee dat hij met andere meiden omgaat en zou het echt super voor hem vinden als hij iemand vindt, maar hij heeft dat bij mij niet... Dan komt er toch een beetje jaloezie boven en na die uitbarsting heb ik maar besloten om het te laten voorlopig.. Want dat werkt gewoon niet...quote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar het is best lastig, ik krijg telkens berichten in de vorm van "Jaaaa morgen zie ik hem weer"
Als je het erg, erg vervelend vind zou je dat gewoon moeten zeggen tegen haar.quote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
mooie rijm!!!quote:Op maandag 26 september 2005 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
Cara gaat wat eten.. ben het vanmorgen vergeten...
Zou je denken? Ben je niet blij voor haar dat ze gelukkig is... Ik bedoel je denkt nu meer aan jezelf dan aan haar, misschien wil je het niet toegeven, maar vrienden wens je toch al het geluk in de wereld toe???quote:Op maandag 26 september 2005 12:22 schreef Geqxon het volgende:
Het is niet dat ik jaloers ben dat ze nu een ander gaat krijgen, maar meer dat ik haar 'kwijtraak', 'minder zal zien'.
Ik voel verder niks voor haar
ook dat moet je haar duidelijk maken.quote:Op maandag 26 september 2005 12:22 schreef Geqxon het volgende:
Het is niet dat ik jaloers ben dat ze nu een ander gaat krijgen, maar meer dat ik haar 'kwijtraak', 'minder zal zien'.
Ik voel verder niks voor haar
quote:Op maandag 26 september 2005 12:22 schreef IrisVrede het volgende:
brrrr . .. ik haat koopzondagen >>mijn hele systeem is naar de knoppen.![]()
ik voel me ziek en eigenlijk moet ik aan de slag met mijn projectvoorstel
Ik heb ontzettend veel zin in pizza en lekker in bed te blijven maar vanavond moet ik dansen en het voorstel moet deze week worden ingeleverd.
grrrrrr......![]()
Iemand nog een opbeurend woordje voor deze dame?![]()
Het kan altijd slechterquote:Op maandag 26 september 2005 12:22 schreef IrisVrede het volgende:
brrrr . .. ik haat koopzondagen >>mijn hele systeem is naar de knoppen.![]()
ik voel me ziek en eigenlijk moet ik aan de slag met mijn projectvoorstel
Ik heb ontzettend veel zin in pizza en lekker in bed te blijven maar vanavond moet ik dansen en het voorstel moet deze week worden ingeleverd.
grrrrrr......![]()
Iemand nog een opbeurend woordje voor deze dame?![]()
Ik vind het opzich wel leuk dat ze nu iemand op het oog heeft, maar ik denk dat ik het shoppen op koopavond e.d. wel ga missenquote:Op maandag 26 september 2005 12:23 schreef miss_c het volgende:
[..]
Zou je denken? Ben je niet blij voor haar dat ze gelukkig is... Ik bedoel je denkt nu meer aan jezelf dan aan haar, misschien wil je het niet toegeven, maar vrienden wens je toch al het geluk in de wereld toe???
Ik heb ook nog wel een paar sneetjes zelfgebakken brood voor jequote:Op maandag 26 september 2005 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
Cara gaat wat eten.. ben het vanmorgen vergeten...
hee als je in de buurt woont, wil ik welquote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel leuk dat ze nu iemand op het oog heeft, maar ik ga denk ik het shoppen op koopavond e.d. wel missen
hmmm lekker >>> doet me denken aan het feit mijn broodmachine te gebruiken.quote:Op maandag 26 september 2005 12:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paar sneetjes zelfgebakken brood voor je
Je liet me schrikkenquote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hee als je in de buurt woont, wil ik wel
ik ben vooral dol op het relaxed genieten van de choco/thee en het kijken naar de rondlopende mensen![]()
wehhehehehe ik heb net de chocopinda's gevondenquote:Op maandag 26 september 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat lunchen, was vergeten te brunchen
je denkt toch niet dat ik iris heet??? Kijk eens in mijn profiel (dat scheelt weer schrikken)quote:Op maandag 26 september 2005 12:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je liet me schrikkenMijn vriendinnetje heet nl. ook Iris
Maar als je in het midden van het land woont, dan kan ik wel even langskomen hoor
het ruikt vooral zo lekker ook.. mijn ouders kopen meel in 5 kilo zakkenquote:Op maandag 26 september 2005 12:28 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
hmmm lekker >>> doet me denken aan het feit mijn broodmachine te gebruiken.(fuck dan moet ik eerst meel enzo kopen
en ik wil dus nog steeds niet naar buiten)
omdat ik irisvrede al jaren gebruik en dan raak je er aan gewendquote:Op maandag 26 september 2005 12:31 schreef Geqxon het volgende:
Waarom staat die naam dan in je nickname?
ik de machine gehad van mijn werkgever >> kwam toen zeer goed uit maarja ik ben niet zo goed in het afstellen van het ding dus sommige soorten komen er wat raar uit.quote:Op maandag 26 september 2005 12:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
het ruikt vooral zo lekker ook.. mijn ouders kopen meel in 5 kilo zakkendan heb je wel even genoeg.. jammer dat ik zelf niet zo'n ding op mijn kamertje heb..
Hoe was t bij Ratpack trouwens Godt?quote:Op maandag 26 september 2005 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
middag melis
zie TTKquote:Op maandag 26 september 2005 12:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe was t bij Ratpack trouwens Godt?
Na anderhalve maand moeilijk doen kwam ik tot de conclusie dat verder contact me meer kost dan dat het opleverd. Dus afkappen die handel en door naar de volgende.quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Geqxon het volgende:
Mmmm, hoe ga je ermee om als "een" vriendin, waar je nog veel mee omgaat, en die vroeger "je" vriendin was, nu een vriendje op het oog heeft?
Ik ben altijd lief voor mijn computer, maar ik word er een beetje gek van dat het niet gewoon normaal werktquote:
Ok, dan is het dus tijd om niet lief te zijn hequote:Op maandag 26 september 2005 15:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief voor mijn computer, maar ik word er een beetje gek van dat het niet gewoon normaal werkt
Tried that once, die computer leeft niet meerquote:Op maandag 26 september 2005 15:19 schreef QyRoZ het volgende:
Computers moet je gewoon slaan en schoppen.
Waarom, zegt mijn computer dat ie de pagina niet kan vinden als ik forum.fok.nl intyp en als ik dan nog een keer op enter drukt hij de pagina wel geeft....quote:Op maandag 26 september 2005 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ok, dan is het dus tijd om niet lief te zijn he![]()
Kan ook aan fok liggen he.. had et vanochtend ook .. kon ie niet vinden, F5 en presto. is ie er wel..quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef melismay het volgende:
Maar ondertussen doet mijn computer niet wat ik wil _cara_ dus ergens gaat iets mis
Altijd lief blijven.. daar kom je het verst mee jaquote:Op maandag 26 september 2005 15:30 schreef _Cara_ het volgende:
De mijne is verdomd langzaam....vanmorgen was er niets aan de hand maar nu wel...Je bent dus niet de enige.. MAAR.. ik blijf lief tegen m doen..
Denk ook dat het aan FOK! ligt.. ik ben gewoon te lief, kannie anders...![]()
Doet t ook met gmail en met andere pagina's is al een poosje, word er helemaal gestoord van..quote:Op maandag 26 september 2005 15:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kan ook aan fok liggen he.. had et vanochtend ook .. kon ie niet vinden, F5 en presto. is ie er wel..
Vooral rustig blijven dan maar...quote:Op maandag 26 september 2005 15:33 schreef melismay het volgende:
Doet t ook met gmail en met andere pagina's is al een poosje, word er helemaal gestoord van..
Misschien een keertje opnieuw installeren.. je houd je antispyware en antivirus enzo wel goed bij?quote:Op maandag 26 september 2005 15:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Doet t ook met gmail en met andere pagina's is al een poosje, word er helemaal gestoord van..
Dat is dus het meest frusterende, ik heb net 2 uur zitten scannen voor spyware, niks gevonden.. Snap er gewoon geen hol vanquote:Op maandag 26 september 2005 15:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien een keertje opnieuw installeren.. je houd je antispyware en antivirus enzo wel goed bij?
Omdat fok net plat lag. Dat deed het bij iedereen evenquote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom, zegt mijn computer dat ie de pagina niet kan vinden als ik forum.fok.nl intyp en als ik dan nog een keer op enter drukt hij de pagina wel geeft....
LE-ZENquote:Op maandag 26 september 2005 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat fok net plat lag. Dat deed het bij iedereen even
* Pheno gaat naar huis
IE/Firefox/Opera?quote:Op maandag 26 september 2005 15:56 schreef melismay het volgende:
[..]
LE-ZEN
't gebeurd al een poosje en niet alleen met Fok!
In DIG staat een topic, daar staat ook een linkje naar de handleiding.. om als fokschaap mee te doen moet je wat dingetjes invullen, teamnummer etcquote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
Ow en nixxx? Hoe werkt dat Fokschaap eigenlijk precies? Moet ik daar zelf nog wat voor doen of alleen dat programma installeren? Vind t wel een goed principe namelijkEn als het gewoon zo werkt als Whatpulse dan wil ik wel meedoen eigenlijk
yep, alternatieve browser. gewoon installeren en aangeven dat het niet de primaire browser hoeft te worden en je niets wil importeren. kan er niets misgaanquote:Op maandag 26 september 2005 16:04 schreef melismay het volgende:
Ow toch welDraai ik die dan naast IE ofzo?
Ik kan je zien als ik uit mijn raam kijkquote:
leuk zeg, wat zie je dan?quote:Op maandag 26 september 2005 16:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik kan je zien als ik uit mijn raam kijk![]()
Dat klinkt niet als zo maar zussiequote:
het is echt zomaar hoorquote:Op maandag 26 september 2005 16:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als zo maar zussie
Wolkje.. een heleboel wolkjes.. eigenlijk 1 hele grote...quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
de TT past perfect bij m'n stemming vandaag
* nixxx aait over bolletje van twist ( dr hoofd dusquote:Op maandag 26 september 2005 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
de TT past perfect bij m'n stemming vandaag
dat is zeker sociaal. Dus bij deze zal ik ook even laten weten dat ik mee lurkquote:Op maandag 26 september 2005 18:20 schreef Godlike02 het volgende:
Ik lurk mee
Wel zo sociaal om te laten weten
Das de goede volgorde....quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef Wolkje het volgende:
[..]
de zak cassavekroepoek ook![]()
nu ben ik als toetje maar een soepje aan het maken.![]()
Waaraan erger je je dan?quote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Heb ik wat te melden? Behalve dat ik me irriteer niet al te veel nee
Een week voor een onderzoeksvoorstel, moet toch wel lukken? Anders eens zoeken of je niet ergens een voorbeeld kan vinden, weet je een beetje waar je je op moet richten?quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef IrisVrede het volgende:
ik wel
nou mijn dag wordt afgesloten met de laatste les merengue (hoorde alleen net dat mijn danspartner zat is van een of andere borrel)
mijn avondeten was wel geslaagd >> lekker lui de bezorgdienst gebeld de frietjes en kipfillet waren weer top!
na het dansen ga ik waarschijnlijk weer balen wat mijn projectvoorstel is nog steeds niet af
ik ben toch ook zo noob als het om schrijven gaat![]()
Hmm misschien heeft iemand nog tips om snel een onderzoeksvoorstel te schrijven? (ik heb tot het einde van deze week hoor) alvast bedankt![]()
![]()
grr ik zou willen dat ik het lef had om iemand te vragen om samen dit project te doen maar ik ken gewoon niemand van de minor meuh![]()
Ik heb het boekje van grit hiero liggen dus die volg ik maar. En verder was het onderwerp vrij zolang het maar binnen mijn minor (ouderenvraagstukken) valt.quote:Op maandag 26 september 2005 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Een week voor een onderzoeksvoorstel, moet toch wel lukken? Anders eens zoeken of je niet ergens een voorbeeld kan vinden, weet je een beetje waar je je op moet richten?
Dat blijft toch altijd de vraag he, of een voorstel goed genoeg is. Er moeten toch ergens regels zijn voor je voorstel? Zolang je die er hebt zitten meot het kunnen?quote:Op maandag 26 september 2005 19:31 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Ik heb het boekje van grit hiero liggen dus die volg ik maar. En verder was het onderwerp vrij zolang het maar binnen mijn minor (ouderenvraagstukken) valt.
Tot nu toe is mijn idee om nederland met duitsland te vergelijken. Beide sociale systemen zijn vrij hoog van niveau en daar duitsland stukken groter is dan nederland zal de vergrijzing daar vrij hard aankomen. Ben al info aan het zoeken. Maar tsja dan weet ik dus nog niet of mijn voorstel goed genoeg is.
Oei, daar is lastig wat aan te doen...quote:
Bierquote:Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oei, daar is lastig wat aan te doen...![]()
Biertjuhhhhh??? Ik heb Duvel![]()
nee doe maar grolschquote:Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oei, daar is lastig wat aan te doen...![]()
Biertjuhhhhh??? Ik heb Duvel![]()
quote:
Veel plezier met dansen,quote:Op maandag 26 september 2005 19:50 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
nee doe maar grolsch
ach ja het komt meestal wel weer goed
zo eerst maar ff dansen.![]()
sorry ik woon mijn hele studententijd al in twentequote:Op maandag 26 september 2005 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel plezier met dansen,
en je bier 'smaak' wordt nog wel eens onderhanden genomen hoor
En vertel, wat versta jij onder BIER?quote:Op maandag 26 september 2005 19:59 schreef nixxx het volgende:
grolsch is een lekker pilsje.. maar voor BIER moet je toch met iets beters komen
Kwakquote:
Ik kom net van mijn danstraining afquote:Op maandag 26 september 2005 20:00 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
sorry ik woon mijn hele studententijd al in twente
maar ik wil best nog wel biertjes proeven
kom maar opzo ik ga nu echt dansen laterssssssss
Daar is ze nu mee bezig mel... wat heb jij gedaan?quote:Op maandag 26 september 2005 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kom net van mijn danstraining af![]()
Waar dans je en wat voor een dans doe je?
Ik heb geen mening.quote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef nixxx het volgende:
hmm.. ik moet nog even eten he.. vinden jullie ook niet?
Ik heb gestreetdanced, het was echt onwijs lekker en ik zit nu zo vol energiequote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar is ze nu mee bezig mel... wat heb jij gedaan?
Go out, find a guy, destroy him and enjoy!quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb gestreetdanced, het was echt onwijs lekker en ik zit nu zo vol energie
De straat wat doe je?quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb gestreetdanced, het was echt onwijs lekker en ik zit nu zo vol energie
Wanneer ga je verhuizen dan, kan ik me ook inschrijvenquote:Op maandag 26 september 2005 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
Hey Plato, zodra ik in Utrecht woon gaan we daar een keer samen chickies vangen hè?
Ik woon niet in Utrecht zoals je weet. Maar ik ben graag bereid om daar mijn enorme versierderskwaliteiten ten toon te komen spreiden.quote:Op maandag 26 september 2005 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
Hey Plato, zodra ik in Utrecht woon gaan we daar een keer samen chickies vangen hè?
Je moet er wel speciale skills voor hebben, zoals Plato en ik hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen dan, kan ik me ook inschrijven
Tof.quote:Op maandag 26 september 2005 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik woon niet in Utrecht zoals je weet. Maar ik ben graag bereid om daar mijn enorme versierderskwaliteiten ten toon te komen spreiden.![]()
Dus...quote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm slowchat.... R&P SC: dramaandag lokt konijntje de SC val in
Ja dat duurt zeker nog jaaaren voor dat ik die ontwikkelquote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet er wel speciale skills voor hebben, zoals Plato en ik hebben.
Ja, je moet enige faam als player opgebouwd hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet er wel speciale skills voor hebben, zoals Plato en ik hebben.
Ben jij een kloon van petitlapin?quote:
Q & Plato Players Inc.quote:Op maandag 26 september 2005 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je moet enige faam als player opgebouwd hebben.![]()
Nee...!quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van petitlapin?![]()
0la!quote:
Ja, Utrecht zal na afloop van die avond nooit meer hetzelfde zijn.quote:
Jammer, misschien zouden we je nog het één en ander kunnen bijbrengen wat versieren betreft.quote:
Jij drinkt geen Bavaria.quote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer, misschien zouden we je nog het één en ander kunnen bijbrengen wat versieren betreft.![]()
Ik was zaterdag op een feestje waar ze Bavaria schonken en ik had er een behoorlijke kater van.quote:
Dan heb je gewoon teveel gedronken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik was zaterdag op een feestje waar ze Bavaria schonken en ik had er een behoorlijke kater van.![]()
Ik denk iets van 15 bier, maar de kater was heviger dan bij ander bier, ondanks het feit dat ik uit voorzorg al het nodige water gedronken had.quote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon teveel gedronken.
Goed bier natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk iets van 15 bier, maar de kater was heviger dan bij ander bier, ondanks het feit dat ik uit voorzorg al het nodige water gedronken had.
Je legt me de woorden in de mond.quote:
Ja en ik zou sowieso niet weten waar ik zou moeten beginnen.quote:
Ik was mij vinger aan het verbranden met loeiend hete boter... mag dat?quote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Grr....L0kt Nixx me in de val...is ie nergens te bekennen...wat zijn dat n0u v00r jagersmanieren?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk datquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef IrisVrede het volgende:
ik wel
nou mijn dag wordt afgesloten met de laatste les merengue (hoorde alleen net dat mijn danspartner zat is van een of andere borrel)
mijn avondeten was wel geslaagd >> lekker lui de bezorgdienst gebeld de frietjes en kipfillet waren weer top!
na het dansen ga ik waarschijnlijk weer balen wat mijn projectvoorstel is nog steeds niet af
ik ben toch ook zo noob als het om schrijven gaat![]()
Hmm misschien heeft iemand nog tips om snel een onderzoeksvoorstel te schrijven? (ik heb tot het einde van deze week hoor) alvast bedankt![]()
![]()
grr ik zou willen dat ik het lef had om iemand te vragen om samen dit project te doen maar ik ken gewoon niemand van de minor meuh![]()
een tipje van de sluier is genoeg...quote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en ik zou sowieso niet weten waar ik zou moeten beginnen.![]()
Dat gaat je geld kosten, zulke adviezen gratis weggeven verpest de markt.quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
een tipje van de sluier is genoeg...
bij nader inzien...liefst geen gesluierde vrouwen
Schande!quote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Grr....L0kt Nixx me in de val...is ie nergens te bekennen...wat zijn dat n0u v00r jagersmanieren?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er wel nu!quote:
quote:
Ik heb au aan mijn vingerquote:
quote:
Uh...dan h00r je niet te zeggen dat je zielig bent...hint: als je je puppyface 0pzet zegt dat gen0egquote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb au aan mijn vinger![]()
![]()
ik ben zielig
Ik zet maar voor 1 vrouw puppyface opquote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Uh...dan h00r je niet te zeggen dat je zielig bent...hint: als je je puppyface 0pzet zegt dat gen0eg
Tss...een k0nijnenl0kker en 00k n0g eens eenkennigquote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zet maar voor 1 vrouw puppyface op
Ja.. alleen roodharige konijnenquote:Op maandag 26 september 2005 21:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Tss...een k0nijnenl0kker en 00k n0g eens eenkennig
Hmm...mijn nieuwe haarverflaag is meer bruin dan k0per...maar m0et ik daar n0u blij mee zijn 0f niet ?quote:
Je wilt me niet.. echt niet.. geloof mij maarquote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hmm...mijn nieuwe haarverflaag is meer bruin dan k0per...maar m0et ik daar n0u blij mee zijn 0f niet ?Waarschijnlijk wel?
Ach...t is niet eens een vraag...Jij wil t0ch alleen maar r00dharige k0nijnen en dat ben ik niet..quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je wilt me niet.. echt niet.. geloof mij maar
Jij 00k welterustenquote:Op maandag 26 september 2005 22:01 schreef nixxx het volgende:
juist... wil je niet in de grond boren, maar je bent kansloos
Ik moest verplicht naar de buren, was gezellig, maar weinig leuke kerelsquote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Go out, find a guy, destroy him and enjoy!
Gaat het weer over mij?quote:Op maandag 26 september 2005 22:13 schreef nixxx het volgende:
dan neem je toch een iets minder leuke... alleen voor een avondje
Alleen mijn buurman die vandaag 25 jaar getrouwd is, was er en een andere man die ook 26 jaar getrouwd is. Dus duidelijk he?!quote:Op maandag 26 september 2005 22:13 schreef nixxx het volgende:
dan neem je toch een iets minder leuke... alleen voor een avondje
quote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef nixxx het volgende:
ja Q. ga naar arnhem.. neem mel eens goed te grazen...
nee nog niet helemaal...quote:Op maandag 26 september 2005 22:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Alleen mijn buurman die vandaag 25 jaar getrouwd is, was er en een andere man die ook 26 jaar getrouwd is. Dus duidelijk he?!
Alweer?quote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef nixxx het volgende:
ja Q. ga naar arnhem.. neem mel eens goed te grazen...
opoffering, public service... Q.! Nederland vertrouwt op je!!quote:
Hey! Ik ben er nog gewoon hoor!quote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
opoffering, public service... Q.! Nederland vertrouwt op je!!
quote:
Wil je een koortslip?quote:Op maandag 26 september 2005 22:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Ik ben er nog gewoon hoor!
Neuh die was voor donna|mother-motherquote:Op maandag 26 september 2005 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]En ga je dat nog met ons delen?
Ja hoor, daarom nam je ook de moeite om t hier te meldenquote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Neuh die was voor donna|mother-mother
Mwah.. ik dacht dat ik in mijn irc aan het typen was... maar dus in FFquote:Op maandag 26 september 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja hoor, daarom nam je ook de moeite om t hier te melden
dan niet hequote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
Hmmmm..... Ergens geloof ik je gewoon niet
dankje melliequote:
k dans in enschede >> go planet en ik begin volgende week met de 8 lessen salsaquote:Op maandag 26 september 2005 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
same here... en ik ga het nu doen...quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef melismay het volgende:
Dat wil ik ook nooit en toch moet ik t elke nacht
Met verschillende mannen dansen heeft wel het voordeel dat je eens kan zien hoe iedereen danstquote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
k dans in enschede >> go planet en ik begin volgende week met de 8 lessen salsa
het was leuk maar een total Chaos (ik heb geloof ik wel met tien verschillende heren gedanst deze les)
Truste!quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
same here... en ik ga het nu doen...![]()
jij ook... en slapen he!!!quote:
ja ik heb er voor deze cursus een vaste kunnen charteren.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Met verschillende mannen dansen heeft wel het voordeel dat je eens kan zien hoe iedereen danstHeb je een vaste partner verder dan?
Ik doe t bij deze dansschool al zo'n 3 jaar, maar heb t laatste half jaar stil gezeten, was dus wel zweten vanavondquote:Op maandag 26 september 2005 23:25 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
ja ik heb er voor deze cursus een vaste kunnen charteren.![]()
mijn vriend wilde helaas niet
streetdancen is leukheb ik ooit een cursus van gedaan toen ik nog thuis woonde (samen met mijn zussen nog wel )
nee want mijn vast danspartner is een huisgenoot van hem en totally gayquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doe t bij deze dansschool al zo'n 3 jaar, maar heb t laatste half jaar stil gezeten, was dus wel zweten vanavond
Ow en trouwens, vind je vriend het niet raar dat je zo'n sexy dans met een andere man doet?
Hahaha, ok, zo'n danspartner zoek ik eigenlijk ook nog steeds, zou graag stijldansen weer gaan oppakken namelijkquote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
nee want mijn vast danspartner is een huisgenoot van hem en totally gay
dus dat houdt in vooral samen andere mannetjes spottenen het sexy dansen kan gewoon want daar heeft ie geen last van en anders
![]()
roep dan maar eens rond in je vriendenkring (als er homo's bij zitten dan) dat je opzoek bent naar een danspartner (altijd prijs hihihihi)quote:Op maandag 26 september 2005 23:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, ok, zo'n danspartner zoek ik eigenlijk ook nog steeds, zou graag stijldansen weer gaan oppakken namelijk
nou ik hoef het eigenlijk allebei nietquote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel pfeiffer in de aanbieding!
Ik las trouwens een artikel, waarin een onderzoeker vertelt over dat Pfeiffer met 48 uur te genezen is. Dan moet je zoveel vitamine C eten tot je tot de darmgrens komt, dus dat je net niet aan de diarree raakt....Ik heb t aan Twist gegeven anders moet je even aan haar vragen of ze het overtyptquote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel pfeiffer in de aanbieding!
Geen homo's helaasquote:Op maandag 26 september 2005 23:43 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
roep dan maar eens rond in je vriendenkring (als er homo's bij zitten dan) dat je opzoek bent naar een danspartner (altijd prijs hihihihi)
ja, is helaas totaal nergens als wetenschappelijk artikel te vinden, alleen in die gesponsorde "alternatieve" geneesmiddelen blaadjes.quote:Op maandag 26 september 2005 23:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik las trouwens een artikel, waarin een onderzoeker vertelt over dat Pfeiffer met 48 uur te genezen is. Dan moet je zoveel vitamine C eten tot je tot de darmgrens komt, dus dat je net niet aan de diarree raakt....Ik heb t aan Twist gegeven anders moet je even aan haar vragen of ze het overtypt
Yup, maar wie zegt dat dat minder goed is dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, is helaas totaal nergens als wetenschappelijk artikel te vinden, alleen in die gesponsorde "alternatieve" geneesmiddelen blaadjes.
nou, ik vergiftig mezelf niet zo graag, en al helemaal niet zonder wetenschappelijke onderbouwing.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup, maar wie zegt dat dat minder goed is dan?
Ow kom op, dit artikel was een artikel van een erkende dokter, dus...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou, ik vergiftig mezelf niet zo graag, en al helemaal niet zonder wetenschappelijke onderbouwing.
ow please, je kan op internet genoeg dingen vinden van "erkende" dokters, merendeel daarvan is van een zeer twijfelachtig niveau, zo zie ik dat soort artikelen ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow kom op, dit artikel was een artikel van een erkende dokter, dus...
word zo even gemeld dat 130 gram Vitamine C per dag haalbaar is, nou ik kan je vertellen, dat levert zware diarree op, en doe je dat dagelijks, gegarandeerd uitdroging.quote:Hoeveel vitamine C is nu genoeg?
Professor Williams (ontdekker van de vitamines pantotheenzuur en foliumzuur) heeft ontdekt dat een optimale vitamine C dosis van per persoon tot persoon verschilt (van 250mg tot 10.000mg). Vitamine C is echter niet giftig ook niet in een dagelijkse dosis van 130.000mg per dag zoals werd aangetoond door een chemicus die deze dosis twaalf jaar lang heeft gebruikt voor het bestrijden van een ernstige onbehandelbare kanker. Omdat het zonder metingen moeilijk te bepalen is welke dosis voor iemand de juiste is lijkt het verstandig om niet te weinig (250mg) maar iets meer, bijvoorbeeld 3000mg vitamine C, te gebruiken. Neem voor een uitgebreide vitamine (A t/m Z) bloedtest contact op met het PMC in Rotterdam, kosten: ongeveer Euro 400.
Laat ook maar eigenlijk, ik vond het een interessant artikel, thats allquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow please, je kan op internet genoeg dingen vinden van "erkende" dokters, merendeel daarvan is van een zeer twijfelachtig niveau, zo zie ik dat soort artikelen ook.
eerste hit op google bij "vitamine C"':
[..]
word zo even gemeld dat 130 gram Vitamine C per dag haalbaar is, nou ik kan je vertellen, dat levert zware diarree op, en doe je dat dagelijks, gegarandeerd uitdroging.
wel als je om 13:00 tot 17:30 moet werken waarbij op het moment dat je komt mensen naar huis worden gestuurd (frustraties) Dat werkt dan gewoon kut (heb ik de leiding ook gezegd)quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
En dat allemaal door een koopzondag?![]()
Ja is ook kutquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:39 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
wel als je om 13:00 tot 17:30 moet werken waarbij op het moment dat je komt mensen naar huis worden gestuurd (frustraties) Dat werkt dan gewoon kut (heb ik de leiding ook gezegd)
ooooh koffie goed planquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:37 schreef _Cara_ het volgende:
Goede morgen...
Van rennen komt niets vandaag... te laat naar bed..onverwachte visite...hoofdpijn..
Vanavond misschien...
Eerst maar![]()
Ik zal wel wat gemist hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:51 schreef _Cara_ het volgende:
Senseo...mét een extra schuimlaagje....
gewone koffie is voor anderen..
![]()
maar ik wil ook wel thee voor je zetten marc...of drink je dat ook niet?
Ik zal ook maar een cracker eten.. ben weer wat gewicht kwijt.. verdomme..!
o.. ik vond dat wel fijn, zo zonder schuimquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:53 schreef _Cara_ het volgende:
ja...dat is normaal.. ik doe extra schuim erbij kloppen...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:56 schreef _Cara_ het volgende:
Krijg jij m zonder schuim...
Nee je hebt niets belangrijks iig gemist.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben
Maar daar heb je problemen mee? Te licht? Iets?
En een gewone bruine boterham met worst zit er niet inquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:51 schreef _Cara_ het volgende:
Senseo...mét een extra schuimlaagje....
gewone koffie is voor anderen..
![]()
maar ik wil ook wel thee voor je zetten marc...of drink je dat ook niet?
Ik zal ook maar een cracker eten.. ben weer wat gewicht kwijt.. verdomme..!
Hahahahahaha lolquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:01 schreef marcb1974 het volgende:
Nou snap ik waarom je gewicht verliest,
je ventieltje zit niet goed
hehehehe _Cara_ -->quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:01 schreef marcb1974 het volgende:
Nou snap ik waarom je gewicht verliest,
je ventieltje zit niet goed
Doei Caraquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:01 schreef _Cara_ het volgende:
Dan krijgt marc nog thee van me... en dan ben ik voorlopig weer uit de lucht..
Dag mannen...tot laters
Kan ik je makkelijk optillenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee je hebt niets belangrijks iig gemist.
En nee hoor, ik ben ook nog niet te licht....(moet ik voor uitkijken anders krijg ik klachten)
Verlies gewoon gewicht zonder er iets voor te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |