abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 21:17:53 #226
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_34774162
prijs-vergelijker

deze site heb ik met php, css en xhtml in elkaar gedraaid. het gaat me echter alleen om de laatste twee zaken (de zoekmachine doet het namelijk nog lang niet en er zitten nog wat 404\'s in). het gaat me om de lay-out... wat vinden jullie ervan?

danke schon!

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 05-02-2006 21:27:53 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 5 februari 2006 @ 22:07:38 #227
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_34776047
quote:
op donderdag 2 februari 2006 09:56 schreef excibular het volgende:

[..]

er zijn enkele php spamfilters voor een gastboek. deze dingen werken op diverse manieren.
lees dit anders even: http://www.phpjunkyard.com/tutorials/guestbook-spam.php
ik doe altijd een referrer check in mijn gastenboek. kom je niet via mijn site, dan krijg je een 403 werkt perfect tot nu toe
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_34852320
wat is er fout aan deze site?

hoezo nou weer spam jump?
zit me alleen te ergeren aan die site met dat verrekte java van ze en vroeg daarom wat tips.
maar ja rtv gelderland he, ik geef toe dat er betere onzin is...
pi_34854197
mensen mensen.

dé grafische poll maker is nu online en zou graag willen weten of jullie nog fouten weten te vinden en of wat jullie er van vinden!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_34861137
quote:
op woensdag 8 februari 2006 07:53 schreef chandler het volgende:
mensen mensen.

dé grafische poll maker is nu online en zou graag willen weten of jullie nog fouten weten te vinden en of wat jullie er van vinden!.
de site ziet er erg goed uit.
de functionaliteit is echter wat minder. bij de verschillende voorbeeld-polls lopen teksten over elkaar heen... de logo's zijn ook onduidelijk. wellicht dat je de achtergrond van de poll kun aanpassen als je een poll toont...

gr.m@x
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
pi_34864007
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:13:51 #232
52090 nemesis_
I'm your enemy!!
pi_34865499
quote:
ziet er allebei netjes uit, maar maak asjeblieft een knop om het geluid uit te zetten bij die flash header.
verder inhoudelijk en technisch heb ik het niet bekeken (vooral vanwege het geluid)
Ook een cookie?
pi_34865977
ik ben inderdaad van plan om binnenkort het geluid eruit te halen want veel voegt het niet toe
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:32:04 #234
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_34866183
is gewoon mambo toch x-tremed? ( wel nice gedaan overgens )
http://portal.marty26.com
is idem alleen andere template.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_34867374
x-tremed is gebasseerd op mambo / joomla ja alleen dusdanig veel verandert qua lay-out en modules dat het lang niet meer het originele is.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:22:05 #236
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_34868123
quote:
op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef x-tremed het volgende:
x-tremed is gebasseerd op mambo / joomla ja alleen dusdanig veel verandert qua lay-out en modules dat het lang niet meer het originele is.
ken dat doe ik ook altijd werkt prima trouwens.
maar ziet er goed uit hoor
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_34870743
quote:
op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef maxpowered het volgende:

[..]

de site ziet er erg goed uit.
de functionaliteit is echter wat minder. bij de verschillende voorbeeld-polls lopen teksten over elkaar heen... de logo's zijn ook onduidelijk. wellicht dat je de achtergrond van de poll kun aanpassen als je een poll toont...

gr.m@x
hoi,

ja vooral de default is nogal wat klein, ik ga deze nog aanpassen zodat het duidelijker is voor anderen. maar hoe bedoel je verder? qua logo's? kun je eens wat dieper ingaan op je comments?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_34874411
quote:
op maandag 26 september 2005 12:46 schreef phoenixus het volgende:
is nog een work in progress maar : http://www.dizzizjazz.com

tis een site voor een jazz band.

ik weet het iframe is eigenlijk not-done maar ben nog bezig met de php versie.
tables
pi_34874489
quote:
op maandag 26 september 2005 13:34 schreef vulture het volgende:
http://www.delgine.com

mijn site voor een 3d modeling programma (deled 3d editor) wat ik samen met nog iemand ontwikkel en verkoop. gemaakt in php met een mysql database erachter. de site is constant in ontwikkeling maar het grootste deel is in zo'n 10 dagen (fulltime) gemaakt. gemiddeld zo tussen de 280 en 350 bezoekers per dag.

belangrijk is dat in 1 oogopslag duidelijk is wat je op onze site kunt vinden (ons programma dus ) en wat dat programma voor jou kan doen. komt dat een beetje duidelijk over? ben benieuwd!
ik vind de site zo druk overkomen omdat je wordt overspoeld met zoveel tekst.. als ik jou was zou ik je site meer laten 'ademen'..
pi_34874621
quote:
op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef casema het volgende:
heb mijn site (http://www.voorneheren.nl) al eens eerder in dit topic aangeboden maar die werd na 2 reacties al gesloten omdat tie aan de 300 zat.. dus nu hier nog maar een keer, heb er ondertussen al redelijk wat aan gedaan weer.
ik zou geen tables gebruiken als ik jou was, maar gewoon css.. dat scheelt ook in laadtijd.
pi_34874692
quote:
op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef braun het volgende:
http://www.radiobendeleider.nl/

is nog niet helemaal af... moet nog meer functionaliteit in enzo.

brand los!
\

tja, het is niet mijn stijl maar ik vind 'm wel goed eruit zien hoor. toch raad ik het je wel aan om css te gebruiken ipv tables. maar dat moet je maar zelf weten..
pi_34874738
quote:
op zondag 22 januari 2006 19:11 schreef marsmellow het volgende:
deze website gemaakt een hele tijd geleden. http://www.marsmellow.com

vol spanning wacht ik op jullie commentaar
tja, opzich wel leuk maar ik vind het eigenlijk een beetje saai ogen.. je kleuren zijn iets te 'dull' (ik weet het woord er niet voor in het nederlands, excuses hiervoor) naar mijn mening. en waarom je tables gebruikt weet ik ook niet.
pi_34874798
quote:
op zaterdag 28 januari 2006 18:21 schreef vitale het volgende:
dag mensen

ik beken meteen dat ik geen codeer held ben maar het is me gelukkig toch gelukt om iets op het net te krijgen en ben nog flink aan het oefenen
ik zou graag wat meningen willen horen over een site die ik in elkaar heb gezet.
het gaat om http://www.dennisdekker.nl

alvast bedankt voor de feedback
hey! leuke site! toe maar.. ik heb even snel gespiekt in je source code en ik zag volgens mij geen table? leuke achtergrond trouwens, zelf gemaakt of niet?
pi_34918516
quote:
op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef vintrax het volgende:

[..]

\

tja, het is niet mijn stijl maar ik vind 'm wel goed eruit zien hoor. toch raad ik het je wel aan om css te gebruiken ipv tables. maar dat moet je maar zelf weten..
quote:
op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef vintrax het volgende:

[..]

ik zou geen tables gebruiken als ik jou was, maar gewoon css.. dat scheelt ook in laadtijd.
css in plaats van tables?

tables zijn iets heel anders dan stylesheets, een vrij 'raar' advies dat je hier geeft.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_34943616
quote:
op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef e.r.w.i.n het volgende:
css in plaats van tables?

tables zijn iets heel anders dan stylesheets, een vrij 'raar' advies dat je hier geeft.
raar advies, volgens mij weet je niet wat het verschil is tussen het gebruik van tables en css.

tables worden gebruik om informatie in te verwerken, css wordt gebruikt voor opmaak. als je een mooie layout wil maken dat gebaseerd is op een plaatje ofzo, hoef je dat plaatje niet te gaan slicen om het vervolgens in een table te plakken. dat kan natuurlijk wel, maar daar is het in eerste instantie niet voor bedoeld.

google maar es.
pi_35075264
@ vintrax: zonder daar nu een uitgebreid stappenplan voor te posten ben ik - als enorme n00bie toch benieuwd naar specifiekere informatie rondom het css versus tabellen gebeuren. ik ben me flink aan het inlezen in html, xhtml en css/2, maar zijn er ook specifieke sites die een me een praktijkoplossing laten zien hoe ik een layout volledig kan oplossen met css en ik de tabellen overboord kan gooien?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:42:50 #247
46794 Berkery
Fat bastard
pi_35077578
http://www.glish.com/css/

=edit= voor madguy dus, hoeft niet gecheckt te worden
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_35077913
mijn hartelijke dank.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:34:08 #249
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_35090362
quote:
op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef madguy het volgende:
... hoe ik een layout volledig kan oplossen met css en ik de tabellen overboord kan gooien?
volgens mij kan dat niet. zo heb ik bijv. nooit een goede css-oplossing gezien voor verticale uitlijning. verder zijn tabellen in sommige gevallen wat 'zekerder' als je wilt dat je website er in alle browsers hetzelfde uitziet.

ideaal voor mij is op dit moment dus een mengeling van divs en tabellen. ik zie er iig geen heil in om uit een soort religieus fanatisme tabellen totaal af te zweren ten faveure van css en divs. zeker niet als je met tabellen sommige dingen veel sneller en zekerder kunt oplossen
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:49:04 #250
52090 nemesis_
I'm your enemy!!
pi_35117636
quote:
op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef lkw het volgende:

[..]

volgens mij kan dat niet. zo heb ik bijv. nooit een goede css-oplossing gezien voor verticale uitlijning. verder zijn tabellen in sommige gevallen wat 'zekerder' als je wilt dat je website er in alle browsers hetzelfde uitziet.
onmogelijk is het niet, maar het is vaak inderdaad niet mooi.
zo kan je via css (vrijwel elke browser pikt dit) iets wel 50% vanaf de top zetten en dan een negatieve margin meegeven (de helft van de hoogte van je container). je moet dan alleen wel de hoogte van je container weten.
Ook een cookie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')