.in dat geval, mag ik hem hebben? .ik vind m wel erg stoerquote:Op vrijdag 30 september 2005 07:32 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Oeh! Wel stoer... maar ik heb liever iets minder angstaanjagends (als je het niet erg vindt!). Iets abstracts zou wel prima zijn!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:58 schreef bravo het volgende:
Niemand die iets leuks weet te doen met die van mij?
zoiets?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Mijn avatar is beetje dom, kan iemand hem mooiermaken?
.m'n naam er in is wel leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:05 schreef blackmage het volgende:
ok ctrl fuck, moet jee naam er nog in of wil je alleen het lavading er in?
v.2 ik kijk wel even ik heb wel wat voor je.
en lionheaad kun je wat precieser zijn over de kleuren, je vind hem te licht ofzo?
Volgens mij hoeft 't niet meer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:05 schreef blackmage het volgende:
ok ctrl fuck, moet jee naam er nog in of wil je alleen het lavading er in?
v.2 ik kijk wel even ik heb wel wat voor je.
en lionheaad kun je wat precieser zijn over de kleuren, je vind hem te licht ofzo?
ik had er dus al eerder een gevraagd... maar misschien moet ik wat specifieker zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 12:14 schreef plasticvlinder het volgende:
ik heb nog helemaal geen icoon.. en als iemand zin heeft om voor mij iets te produceren.. zou het leuk zijn :-)
leef je uit, heb geen eisen of wensen.. als het maar wel sociaal en politiek aanvaardbaar is ;-)
ff snel met google:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef plasticvlinder het volgende:
[..]
ik had er dus al eerder een gevraagd... maar misschien moet ik wat specifieker zijn?
heeft iemand zin om een heel meisjes-achtig icoontje voor me te maken? zuurstok-kleurtjes enzo
iets met vlindertjes ofzo
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:42 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ff snel met google:
-edit-
dit iets?
-oeps, verkeerde url gepaste
http://www.messengermods.com/categories.php?cat_id=29&page=1
hier zitten wel schatiige roze tussen, misschien is dat wat?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef GoLLeM het volgende:
kan iemand misschien iets stoers met mijne doen? heb al wat PhotoShop filters geprobeerd, maar hij moet wel herkenbaar blijvenEr is vast er iemand die een creatief ideetje heeft om mijn klassieke en herkenbare beertje voor de gein es wat op te leuken
ok ik ga nu even iedereen langs.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef plasticvlinder het volgende:
[..]
ik had er dus al eerder een gevraagd... maar misschien moet ik wat specifieker zijn?
heeft iemand zin om een heel meisjes-achtig icoontje voor me te maken? zuurstok-kleurtjes enzo
iets met vlindertjes ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |