Ik kan dat plaatje van jou niet vinden op internet (ik zou 'm namelijker op groter formaat nodig hebben).quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:31 schreef Laniboekje het volgende:
Niemand die iets met mijn avatar kan doen?
Wat moet jauw huidige voorschtellen dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef bravo het volgende:
kan iemand iets moois maken van de meine????
THX!
Ik gok A.i als in artificial Intiligence.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat moet jauw huidige voorschtellen dan?
quote:Op maandag 26 september 2005 18:46 schreef JOPPI3 het volgende:
Ik zou ook wel eens een niet zo saaie.... gewoon een uberbrute (naam)avatar willen hebben.... het liefst een bewegende![]()
![]()
HELP ME OUT!
Hmm, ik heb het plaatje ook van de site van de film Cinderella Man. Daar kon je hem rechtstreeks van downloaden. Maar nu ik hem hier op Fok! gebruik heeft hij ineens geen animatie meer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik kan dat plaatje van jou niet vinden op internet (ik zou 'm namelijker op groter formaat nodig hebben).
Vandaar dat ik je effe niet kan helpen.
is dit wat?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook een nieuwe. Die erg orgineel is
Beetje stoer. Maar toch ook weer erg vrouwelijk/liefKan dat.......
oneindig veel dankquote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef Googolplexian het volgende:
cygnus: Zoiets? (3D & anim)
[afbeelding]
ja hoor, geen probleem. Ik ga er van uit dat mijn huidige webspace ten minste 5 jaar online blijft.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
oneindig veel dankhoe vet!! dank u dank u
![]()
magi k hem op de huidige plaats laten staan en dan als webicon gebruiken?
Die eerste is TOF. Maar hoe moet ik deze opslaan. Als ik het normaal doe, dan staat ie gewoon stil.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef blackmage het volgende:
[..]
is dit wat?
[afbeelding](favo van mij)
edit of deze
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |