quote:Op donderdag 22 september 2005 15:31 schreef blackmage het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Billekoek het volgende:
Kunnen jullie met mij nog iets doen?
Iets netter maken ofzo, ander kleuren, of something else?
Ah, vandaar. Teamwork.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook gewoon dat filmpje van jou gebruikt!
Jepz, alleen een banaan in Ernies oor soepen kan ik nog nietquote:
Thanksquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:17 schreef Roi het volgende:
Kan iemand voor mij een mooie avatar maken met dit hoofd erop?
[afbeelding]
Graag ook ergens mijn naam
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef Foo_niks het volgende:
Kunnen jullie Hoogervorst ook ECHT laten kotsen![]()
[afbeelding]
heb hem hier nog wat groter staan ,kunnen de voedselbrokken gemakkelijker ingepixeld worden :
http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=29VWTIKUREBOU21L2RPM5AGIS4
Alvast bedankt.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef Roi het volgende:
Hmm dat hoofd ziet er klein niet zo mongolisch uit. Kan je het niet iets groter maken zodat je niet eens meer de achtergrond ziet maar wel zijn grafkop
?
Als ie te klein wordt, wordt ie onherkenbaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef coz het volgende:
[..]
, daar was ik nou net naar op zoek ... tnx enzo
en stiekem ook als smiley , maar die heb ik al , en zo'n heel kleintje kan daar weer niet mee , hmtja .. i'll settle for this![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Zeer leuk gedaan, maar die banaan zou ook leuk zijn, vooral omdat mijn vorige ava dit was:
[afbeelding]
Googolplexian, blijf je 'm nog even hosten? Als ik hem bij Photobucket upload doet ie het niet lang hier op Fok, ik moet even wat anders verzinnen........quote:Op woensdag 21 september 2005 16:23 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
eventjes wachten tot het gebeurd
sorry dat ik het uberhaubt heb voorgestelt maar he tis inderdaad net iets teveel werk.quote:Op zondag 25 september 2005 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
gaat niet lukken .. ofwel: gaat veel teveel werk inzitten. Voor mij dan.![]()
Nee, hij hoeft 'm niet te pijpen, hij moet in en uit z'n oor gaanquote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Je wilt dat ernie die banaan pijpt? Zou ik wel kunnen maken als ik tijd heb... Moet hij dan zo op en neer blijven gaan ook?
Tja, daar vraag je me watquote:Op zondag 25 september 2005 21:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Het ene oor in en het andere oor uit of erin en eruit bij hetzelfde oor? En wil je dat hij wel op en ener gaat of juist niet?
quote:Op zondag 25 september 2005 22:24 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Kunnen jullie aan de linker en rechterzijde een stukje weghalen zodat hij ook 60 pixels breed is
(Ik weetdat het met virtual dub kan,ben enkel het filter vergeten)
Vet! Ik zat al te kloten met wat 3d stuff en geanimeerd maar ik laat dat wel zitten.quote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef Googolplexian het volgende:
cygnus: Zoiets? (3D & anim)
[afbeelding]
zoiets??quote:Op maandag 26 september 2005 09:28 schreef Billekoek het volgende:
Kunnen jullie met mijn icoon nog iets doen?
[afbeelding]
Deze is nu 50 bij 50 en niet helemaal scherp.
Iets netter maken ofzo, ander kleuren, of something else?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |