houdt je bek man!quote:
quote:
quote:
deze ookquote:
*mail echt verstuurd*quote:Op maandag 26 september 2005 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
deze ook
[afbeelding]
zocht mijn dramatisch slecht shop van dat paard... kom ik deze tegen
was em helemaal vergeten
HIJ???quote:Op maandag 26 september 2005 11:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bij Maarten??? Wat moet hij daar nou???
*hoopt*quote:
Ik zou dr wel doenquote:Op maandag 26 september 2005 11:55 schreef mr_Brown het volgende:
serieusdit wijf spoort eeeecht niet
http://www.planetvids.com/html/Crazy-Teenager-Girl.html
neem dan deze gijs...quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.filecabi.net/v/file/webcamfinest/wmv
zit wel wat lekkers tussen hèquote:
Inderdaad zeg, de tering, de draaien met die heupenquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, de tering, de draaien met die heupen
Lage stringetjes, beetje draaien, zwoel kijken, klaar ben jequote:
die billenquote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lage stringetjes, beetje draaien, zwoel kijken, klaar ben je
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef Quinny het volgende:
Zit ik net met Daan op zijn schoolbord te tekenen, vraag ik aan hem Ga papa maar tekenen
Daan zet een streep en zegt isse papa Goed zo Daan zo ziet papa eruit
quote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef Quinny het volgende:
Zit ik net met Daan op zijn schoolbord te tekenen, vraag ik aan hem Ga papa maar tekenen
ik zei toch dat Daan goed ruimtelijk inzicht heeftquote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zei toch dat Daan goed ruimtelijk inzicht heeft![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Oh trouwens... net mijn foon gehaald. Probleem is niet opgelost maar wel 2 weken gewacht en een extra krasje op mijn scherm.
ServiceLang leve de winkel.............
Dat extra krasje kun je vergoed krijgen hequote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Oh trouwens... net mijn foon gehaald. Probleem is niet opgelost maar wel 2 weken gewacht en een extra krasje op mijn scherm.
Thanks Gijsquote:Op maandag 26 september 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat extra krasje kun je vergoed krijgen heAls jij kan aantonen dat het er niet zat toen je hem inleverde (staat als het goed is op het status formulier dat ingevuld is toen je de telefoon inleverde).
Ik zou jou eens laten zinkenquote:Op maandag 26 september 2005 15:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks GijsMaar ik vind het wel best zo even.... even mijn woede laten bezinken voordat er mensen sterven
Is hij nu niet meer bling bling?quote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:!
God of War ! !
Strol: NIET lezen!wat niiet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooooohhh dat niet??quote:Dit had ik niet verwacht ! Ik ga vanavond maar ff verder, want ik moet nu werken... Ik voorzie een vreemd einde. Ares was trouwens een piece of cake, wat een wuss
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
Anders stuur je nog een keer dat er onderhoud op de Firewall isquote:
Whahahaha,.. die oma die opeens gaat meedansen !quote:Op maandag 26 september 2005 11:55 schreef mr_Brown het volgende:
serieusdit wijf spoort eeeecht niet
http://www.planetvids.com/html/Crazy-Teenager-Girl.html
Lekker plaatje ookquote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neem dan deze gijs...
http://www.filecabi.net/v/file/webcamfinest/wmv
damn die is nog lelijker dan surfer!!quote:
Dus je gaat nu regelen dat je andere foon krijgt. Dan neem je de mijne en zorg je voor een ladyfoon voor mijquote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Tis dat we even een camera in leen hebben, anders had ik een schoonheids foto van jou even gepostquote:Op maandag 26 september 2005 19:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
damn die is nog lelijker dan surfer!!
Ja je ziet me niet veel overdag nee, kan waar ik nu zit totaal niet op internet oid
Ladyfoon?quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef Quinny het volgende:
Dus je gaat nu regelen dat je andere foon krijgt. Dan neem je de mijne en zorg je voor een ladyfoon voor mij![]()
mooiquote:Op maandag 26 september 2005 19:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ja je ziet me niet veel overdag nee, kan waar ik nu zit totaal niet op internet oid
Nee, dat helaas niet anders had Sjo hem zelf gehouden denk ikquote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ladyfoon?Is dat eentje met een heftige trilfunctie?
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goeiendag, neem toch niet alles zo serieus! Zit er een Xbox controller klem in je reet vandaag?
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef Bastard het volgende:
Die Sjo, wat een sukkel joh, beetje de boel opnaaien ook
Dat nephuilenquote:Op maandag 26 september 2005 21:45 schreef Bastard het volgende:
Die Carl ook een matennaaier hoorStemt meteen John er uit
Ja ze bljiven voor elkaar kiezen, dat viel mij ook op, gewoon onterecht ook!quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Quinny het volgende:
Een ding is een feit belgen zijn echt dom en naief
Die mislukte indiaan stemde op zijn vriendin Marleen. Dus die moet zijn mond houden over matennaaienquote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat nephuilenEn Old Shatterhand trapt er in
![]()
Dan woont die vast tegen de grens aanquote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ze bljiven voor elkaar kiezen, dat viel mij ook op, gewoon onterecht ook!
Maar John is Nederlander, wel de grootste fuckface ooit uit ER geloof ik.
Wat een verhaal had die Jon zeg aan het einde bij de aftiteling.... over ze haalt het niet hier en niet daar,... ze achtervolgen haar praten over haar bla bla bla...quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Quinny het volgende:
Een ding is een feit belgen zijn echt dom en naief
quote:Op maandag 26 september 2005 21:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een verhaal had die Jon zeg aan het einde bij de aftiteling.... over ze haalt het niet hier en niet daar,... ze achtervolgen haar praten over haar bla bla bla...
Arme pik weet niet dat heel Nederland op die man kotst en dat we het over hem hebben....![]()
ik denk dat ze nog meer bereikt heeft in haar leven dan diequote:Op maandag 26 september 2005 21:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een verhaal had die Jon zeg aan het einde bij de aftiteling.... over ze haalt het niet hier en niet daar,... ze achtervolgen haar praten over haar bla bla bla...
Arme pik weet niet dat heel Nederland op die man kotst en dat we het over hem hebben....![]()
huiliequote:Op maandag 26 september 2005 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ER niet volgt
en je gamed 2 maanden niet...quote:Op maandag 26 september 2005 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ER niet volgt
ben ik wel voor...quote:Op maandag 26 september 2005 22:27 schreef Quinny het volgende:
Zouden ze eigenlijk geen ban kunnen geven voor het verneuken van een pagina
Sorry niet eens een glimlach.quote:
Sorry marioquote:Op maandag 26 september 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struik, post toch eens een keer normaal joh
Goedemorgen lieve B!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
Dat negatieve hier dan steeds maar tegen elkaar
Alles lekker hier meissie, voel me top en begin zenuwen te krijgen voor de bevallingquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve B!!!!![]()
Alles goed deze mooie morgen schat?
(zo beter?)
Ja ik voel hem ook Gijs.... heb het gevoel dat het ieder moment kan gebeurenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alles lekker hier meissie, voel me top en begin zenuwen te krijgen voor de bevalling![]()
Ja dat heb ik dan nog niet, maar de tering ga er over dromen, en dat is niks voor mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik voel hem ook Gijs.... heb het gevoel dat het ieder moment kan gebeuren
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik voel hem ook Gijs.... heb het gevoel dat het ieder moment kan gebeuren
Nee niet voor vrijdag maar toch...... je weet nooit....quote:
"s avonds mag het altijd komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee niet voor vrijdag maar toch...... je weet nooit....
anders stop ik de baby wel terug voor een dag
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:51 schreef O-Ren het volgende:
[..]
"s avonds mag het altijd komen
Dan ga ik gewoon mee![]()
![]()
Ik hou van je gijsquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
Dat negatieve hier dan steeds maar tegen elkaar
quote:
medeleven noemen ze dat, ook een nieuwe emotie voor je ik weet hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dan nog niet, maar de tering ga er over dromen, en dat is niks voor mij
Ik denk wtf, ik droom over vrouwen dingen, ik word gay!
Een lightsaberquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
medeleven noemen ze dat, ook een nieuwe emotie voor je ik weet hetGeweldig joh nog ff en je bent PAPA B! en Cho en Quinny voor de tweede keer zo'n droppie.
spannend hoor!!
Ff nog wat fotootjes van Keagans verjaardag pimpen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Die blik in zijn ogen !!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
medeleven noemen ze dat, ook een nieuwe emotie voor je ik weet hetGeweldig joh nog ff en je bent PAPA B! en Cho en Quinny voor de tweede keer zo'n droppie.
spannend hoor!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Die Lightsaber en dat masker heeft Brown ook voor zijn verjaardag gekregenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
spannend hoor!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Die Lightsaber en dat masker heeft Brown ook voor zijn verjaardag gekregen
hahahaha geweldig![]()
POOOOOOOOOOOOOOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Noootjeeequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Surferrrrrrrrrrrrrr
Je voelt je zeker wel lekker nu F bovenaan staat? Das voor het eerst in hoeveel jaar?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Hij kreeg anakins lightsaber, masker hadden we alen hij heeft ook darth mauls lightsaber dus kunnen een heel gevecht houden
Lief he die blik, hij was ZOOOOO blij. Manneke is helemaal star wars gek.en doet altijd zo lekker dankbaar.
Kinderen (en brown in dit geval) zijn gewoon
![]()
mooiste wat er is.
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjssssssssssssssssssssquote:
HOOOOOOOEEEEEEERRRTTTJJEEEEEEEEquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
POOOOOOOOOOOOOOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
hehehe ja speelgoed is leuk, ook een fijne bijkomstigheid van kinderen hebben, je kan uren door de speelgoedwinkellopen en niemand die je raar aankijktquote:
daar mag jij helemaal niet meer naar kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
Ben van het weekend wezen zeilen op het ijsselmeer... is echt top zeg.. Had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn...
Er stond een heerlijke wind.
We zijn nog in Urk en Volendam geweest...... Urk is geen reet aan maar Volendam is
... hoop mooie vrouwen daar
![]()
ik kan ook uren door zo'n zaak lopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe ja speelgoed is leuk, ook een fijne bijkomstigheid van kinderen hebben, je kan uren door de speelgoedwinkellopen en niemand die je raar aankijkt
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar mag jij helemaal niet meer naar kijken![]()
Whehehe die oogjes ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
spannend hoor!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Negers werken toch nooit? Oh nee dat is het natuurlijk je loopt daar gewoon rond te kijken en mensen denken dat dat voor jou idd werken is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik kan ook uren door zo'n zaak lopenmaar alleen komen dan altijd mensen naar me toe die denken dat ik daar werk
![]()
plavuizen ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe die oogjes ook![]()
Die plavuizen hebben wij ook!
Wij namen ze over, zijn misschien iets geliger, maar we zijn er wel erg blij mee ja, lekker koel in de zomer, makkelijk schoonhouden met die beesten, ff een vegertje en klaar al.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
plavuizen ook![]()
Ben jij er blij mee? ik met de kleur wel maar daar houdt het dan ook mee op. Maar goed misschien lijken ze ook alleen maar op die van jou haha. Ik heb ze nu 4 jaar, dus wil wel weer nieuwe![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke foto's QueenR. Dat Darth Vader masker
Heb je clone wars nu ooit op DVD gehaald? Het spel Lego Star Wars zal hij vast ook geweldig vinden.
ja ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
Negers werken toch nooit? Oh nee dat is het natuurlijk je loopt daar gewoon rond te kijken en mensen denken dat dat voor jou idd werken is.![]()
![]()
deze zijn niet hard genoeg vind ik... als ik wat laat vallen gaat ook regelmatig een klein stukje glazuur van de tegel af....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij namen ze over, zijn misschien iets geliger, maar we zijn er wel erg blij mee ja, lekker koel in de zomer, makkelijk schoonhouden met die beesten, ff een vegertje en klaar al.
Alleen, alles wat je laat vallen gaat kapot
Lego Star Wars krijgt hele goede kritieken, schijnt toch een van de betere SW games te zijn. Er is ook een leuke co-op mode in, kun je met hem samenspelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:05 schreef QueenR het volgende:
Lego star wars hebben we zo'n playable demo... maar die loopt de hele tijd vast dus zo playable is dat kreng nietMaar wat ie ervan speelt vind ie wel gaaf.
Hardheid 5 hebben we inderdaad liggen op de gehele benedenverdieping.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
deze zijn niet hard genoeg vind ik... als ik wat laat vallen gaat ook regelmatig een klein stukje glazuur van de tegel af....en dat lijkt dan later weer op een viesje dat ik niet heb opgedaan.. frustie, maar ja in de badkamer heb ik nu tegels genomen met hardheid 5 (= errrug hard) en das ook weer niet zo lekker met verwerken... een gaatje in die krengen boren!!! OMG wat een ellende.
![]()
Kijken mag altijd hequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar mag jij helemaal niet meer naar kijken![]()
ik en computerspelletjesquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lego Star Wars krijgt hele goede kritieken, schijnt toch een van de betere SW games te zijn. Er is ook een leuke co-op mode in, kun je met hem samenspelen.
Maar ik leer nog steeds van jequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ja idd SURFERRRRRRRRRRRRRRRRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand had het verwacht denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Noootjeee
Gijs... het is echt onverwacht voor me dat ze bovenaan staan...
Maar ik vind het prachtig natuurlijktis wel een hoop jaartjes terug ja ...
wij ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand had het verwacht denk ikIk gun het ze wel weer een keer, als wij op het eind maar bovenaan eindigen
Done!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
POOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
check je mail ff!!!!!
thnxquote:
Huh???????quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
En nu? countdown is afgelopen
http://www.origenxbox360.com/
update![]()
Microsoft probeert eens een beetje voor het lapje te houden door het koppelen van je eigen tijd in windows aan de teller op de site. Mensen in een andere tijdszone zien de teller dus nog gewoon aftellen. We houden je op de hoogte!
PGR3 wordt 6 maanden uitgesteld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef Bastard het volgende:
Huh???????
Waar gaat dat over dan????????
Geeeen ideequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huh???????
Waar gaat dat over dan????????
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PGR3 wordt 6 maanden uitgesteld.![]()
Ook nog nooit van gehoord, wat moet jij in een rare wereld wonen zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aankondiging Halo 3, in de stijl van I love bees en Our Colony.
Je weet toch, paddestoelen, schildpadden, prinsessen en loodgieters.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord, wat moet jij in een rare wereld wonen zeg.
piepjes en vrolijkheidquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je weet toch, paddestoelen, schildpadden, prinsessen en loodgieters.
pffff wat een hell!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet toch, paddestoelen, schildpadden, prinsessen en loodgieters.
Niet alles is koek en ei, want Mario is ontvoerd: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6547quote:
Ik wil nooit meer iets spelen met Mario Gijs.. snap dat nou eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet alles is koek en ei, want Mario is ontvoerd: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6547
B, die game moet je kopen en dan niet uitspelen. Dan blijft Mario ontvoerd
klopt.. herfst nu echt begonnen!? volgens mij hebben we alleen maar herfst gehad dit jaar..quote:
Anders ga je werken of studeren, dan zie je het niet.quote:
quote:
Oh, mag ik ja?quote:
ik kwam terug van collegequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders ga je werken of studeren, dan zie je het niet.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh, mag ik ja?
Danku!
Hoop Vrijdag dan wel op lekker droog weer voor jullie, maar misschien beter in de zomer plannen de volgende bruiloft![]()
Bij een maat van me op de bruiloft geweest, hele dag regen totdat er foto's gemaakt diende te worden, zijn echt prachtige foto's geworden met regenbogen en schitterende bewolking. Daarna plensde het weer verderquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ja ach.... boeie.... hoop alleen niet dat het echt overdreven hard regent
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij een maat van me op de bruiloft geweest, hele dag regen totdat er foto's gemaakt diende te worden, zijn echt prachtige foto's geworden met regenbogen en schitterende bewolking. Daarna plensde het weer verder
Dat is bijna precies een jaar geleden!
Had ik het laatst nog over met iemand inderdaad, dat verschrikkelijke weer toenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:41 schreef Quinny het volgende:
Regen geeft vreugdetranen zei sjo's oma op onze trouwdag
Bij ons brak er zelfs een dijk door, door de regen, in het Westland. Mijn vriendin kon daardoor niet komen omdat ze met zandzakken in de weer was
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had ik het laatst nog over met iemand inderdaad, dat verschrikkelijke weer toen
Die Bas, zijn ramen waren helemaal beslagen gewoon, en die jongen reed gewoon door de stad heen, zo blind als een mol
Stonden we nog met zn allen bij het verkeerde gemeentehuis te kijken
die excuusjes worden steeds beter tegenwoordig, zandzakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:41 schreef Quinny het volgende:
Regen geeft vreugdetranen zei sjo's oma op onze trouwdag
Bij ons brak er zelfs een dijk door, door de regen, in het Westland. Mijn vriendin kon daardoor niet komen omdat ze met zandzakken in de weer was
Of jij had even je reet in die dijk gezetquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
die excuusjes worden steeds beter tegenwoordig, zandzakken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Of jij had even je reet in die dijk gezet
Hadden wij ook Gijs. Maakt niet uit. Word sowieso een geweldige dagquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekker.... 80% kans op regen vrijdag
WHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Quinny het volgende:
Nouja zeg, Surfer is een weekendje aan het zeilen geweest en er word gelijk een beeld van hem gemaakt
[afbeelding]
*Gniffelt*quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
als ie dan niet weer dicht was, weet ik t ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA deze jaquote:
doodtrappen die gast!!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:24 schreef Chocobo het volgende:
Kankerhond !!
Scooter rijdt bewust over 6-jarige heen
Nopequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij had iedereen regen op zijn huwelijk![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nope
Maar ik was strontverkouden en had koorts
Saddam is ook gearresteerd he !quote:
zoooooo wat een lastquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg net te horen dat mn pa is ontslagen35 jaar bij de zaak, opgewerkt tot groepschef en hup, zo op straat. Re-organisatie en ze hebben geen groepschefs meer nodig. Van de 24 man gaan er 8 uit, waaronder de 2 groepschefs dus.
Vanwege zijn leeftijd (50) wordt er ook geen andere functie meer gemaakt oid.
Officieel gaat het in op 1 januari as, maar er kan een regeling komen dattie nu al mag stoppen, joepiequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
zoooooo wat een last![]()
zonder waarschuwing?
het probleem is dat hij al ouder is en dus niet zo heel snel een nieuwe baan zal kunnen vinden![]()
Gijs.. tis allemaal de harde werkelijkheid van tegenwoordig, maar was jij het niet die zei dat het allemaal wel meeviel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg net te horen dat mn pa is ontslagen35 jaar bij de zaak, opgewerkt tot groepschef en hup, zo op straat. Re-organisatie en ze hebben geen groepschefs meer nodig. Van de 24 man gaan er 8 uit, waaronder de 2 groepschefs dus.
Kankerzooi..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Officieel gaat het in op 1 januari as, maar er kan een regeling komen dattie nu al mag stoppen, joepie
En inderdaad, als je 50 bent vind je niet zo snel meer een nieuwe baan. Ik baal er echt van zeg
Fuck, dat is echt heel erg klote Gijs.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kankerzooi..
Dat was ik jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. tis allemaal de harde werkelijkheid van tegenwoordig, maar was jij het niet die zei dat het allemaal wel meeviel?
Ik heb te doen met je pa Gijs, zie maar weer aan de bak te komen ergens anders, maar het ergste is nog, dat je gewoon 35 fucking jaar van je leven aan een fucking bedrijf geeft, die je zo kats op straat kan pleuren
damn gijsquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kankerzooi..
that sucks big time dude!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kankerzooi..
Jij en je pa in elk geval sterkte Gijs. Maar zeg tegen je vader dat het niet het einde van de wereld is. Het is misschien een troost dat er op dit moment heel veel mensen in dezelfde situatie zitten. En ook als zijn CWI/UWB bureaucratische en vaak cliëntonvriendelijke organisaties. Er is gelukkig wel een vangnet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, bedankt alvast voor je aanbod, ik heb geen idee hoe of wat nu, maar ik zal eraan denken!
Zoo dan... dat zuigt gijs... zal een flinke klap voor je pa zijn... 35 jaar bij dezelfde baas.. en hop.. mazzel ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kankerzooi..
Het verre Oostenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
Werkelijkheid is ook dat ik honger heb, ik heb liefde voor mn maag, dus ik begrijp dat ik nu naar huiuuuuiiuiuiuiuiusssss ga
Ja die zijn failliet, dus kets die mbx er maar vanafquote:
Pik, ik ken het. Mijn pa is 2 ,5 jaar geleden ontlagen na 35 jaar bij dezelfde baas.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik jaMaar ik sta nu wel weer met beide benen op de grond... Ik weet zelf allemaal niet wat er nu gaat komen, mn vader heeft sowieso nog gesprekken met de leiding.
Ik laat meer weten als ik meer weet
Strol, bedankt alvast voor je aanbod, ik heb geen idee hoe of wat nu, maar ik zal eraan denken!
Hoe kan ik nu ruiken dat ze failliet zijn !quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die zijn failliet, dus kets die mbx er maar vanaf![]()
Maar dat zet je dan weer niet in meel
coolquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Strol, hier zijn de foto`s van de badkamer kastjes en tegels zoals je vroeg
[afbeelding]
[afbeelding]
Tegels zijn cool manquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Strol, hier zijn de foto`s van de badkamer kastjes en tegels zoals je vroeg
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi he, we gaan er de vloer en de muren mee tegelen. Muren krijgen dan zo`n gekartlede look ipv een rechte lijn waar je stoptquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tegels zijn cool manMaakt je badkamer erg avontuurlijk.... zoiets wil ik ook over een paar jaar
Oh dat moet ik niet zeggen
Echt heel cool Gijsquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mooi he, we gaan er de vloer en de muren mee tegelen. Muren krijgen dan zo`n gekartlede look ipv een rechte lijn waar je stopt
net zoiets als hieronder :
[afbeelding] [afbeelding]
Als ze dat zou willen wel hoor gijsquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, dan kan ik eindelijk met Ang douchen zonder dat het tocht enzo?
Ja ik denk dat hij rond 18:00 thuis is... ! Weet niet precies hoe laat hij weg ging.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef Quinny het volgende:
Sjo is Surfer al lang naar huis? Ik moet hem even bellen, maar wil hem geen boete van 140 euro bezorgen
oke thanksquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hij rond 18:00 thuis is... ! Weet niet precies hoe laat hij weg ging.
quote:Als je weet welke van de volgende drie beweringen waar zijn, zou je wel eens een van de twee tickets voor Origen kunnen winnen.
Je kunt Xbox 360 gebruiken om foto's en muziek vanaf mobiele apparaten te streamen.
WAAR/NIET WAAR
Je kunt je Xbox 360 aanpassen met verwisselbare Faces.
WAAR/NIET WAAR
Alle Xbox 360-games zijn in high-definition.
WAAR/NIET WAAR
Allemaal waar maar doe toch geen moeite Gijsquote:
Sorry, maar de launch van weer een toptitel is uitgesteld omdat we het druk hadden met het maken van websites met pratende konijntjesquote:
Google bestaat vandaag 7 jaar!quote:
En dat de L vervangen is door een 7.quote:
Altijd leukquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoop baardjes maar zo'n compilatie blijft leuk
http://www.dumpalink.com/media/1127809331
Ja maar ik mis een schater Gijs..... zoals die gozer in die auto die zo schrok....quote:
Ja die was fenomenaal.. zijn er niet veel van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik mis een schater Gijs..... zoals die gozer in die auto die zo schrok....![]()
![]()
Traaanen toen iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Bastard het volgende:
http://www.lookatentertainment.com/v/v-30.htm baard, maar was ook een schater!!!
Die was zooo gaafquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Bastard het volgende:
http://www.lookatentertainment.com/v/v-30.htm baard, maar was ook een schater!!!
Ik hoor net dat er al aan een persbericht wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:13 schreef Magneet het volgende:
lekker slim om op FOK! te zeggen dat je dat hebt gedaan
Nou !quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahahahahahahahahaha...klassieker dit! Wat een sukkel!![]()
![]()
![]()
[11-SEPT-2005] Tassendump, de nabeschouwing
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
Hou toch je bek joh, krijtstreep!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:19 schreef Chocobo het volgende:
Nou !
yupquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er al aan een persbericht wordt gewerkt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hou toch je bek joh, krijtstreep!
Ohquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
fantastisch, ik had het eerste topic al gevolgd, maar gedacht dat het met een sisser afgelopen was. Niet dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
Trusten schoonheidquote:
en tot vanavond?quote:Op woensdag 28 september 2005 07:03 schreef Magneet het volgende:
mogguh
Aanwezig zijn is het meer idd..quote:
En dan nog ongewenst aanwezig ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 07:41 schreef silver-surfer het volgende:
Aanwezig zijn is het meer idd..
Strol![]()
Gijs....... weet je hoe zwaar dit is.... geestelijk slopend!!!quote:
en dan VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ga je eigenlijk nog op huwelijksreis of ga je gewoon 2 weken thuis neuken?quote:Op woensdag 28 september 2005 07:50 schreef mr_Brown het volgende:
en dan VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Zeg ik dat?quote:
ook goejemorgenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:09 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Alleen jij werkt van ons he Strol![]()
Strol is ambtenaar schat...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:09 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Alleen jij werkt van ons he Strol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |