Ja hij had er wel zin anquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:57 schreef Dr_Morreau het volgende:
Ik vraag me af of dit projectje indertijd nog door Pim Fortuijn is opgestart![]()
Daarom zouden de commissies wiens taak het is om dit soort shit aan te kopen voor de helft uit (blijkbaar meestal gestoorde) kunst-experts moeten bestaan, en voor de helft uit (normale) burgers, want daar wordt deze meuk tenslotte voor aangeschaft, eigenlijk....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:01 schreef buzzer het volgende:
wel enorm zonde van het geld natuurlijk, wat je niderdaad veel beter kunt besteden aan gezondheidszorg, onderwijs, jeugdwerk etc etc...
en de subsidiekranen maar dichtdraaien
Niet waarquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:13 schreef Cart_man het volgende:
Dat ding hoort in amsterdam te staan, niet in Rotterdam.
quote:
't was een VVD wethouder volgens mij die dit ding heeft uitgezocht... denk dat ie toch wat raar aangekeken wordt door z'n collega's nuquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Daarom zouden de commissies wiens taak het is om dit soort shit aan te kopen voor de helft uit (blijkbaar meestal gestoorde) kunst-experts moeten bestaan, en voor de helft uit (normale) burgers, want daar wordt deze meuk tenslotte voor aangeschaft, eigenlijk....
Of ons allebei 140.000 euro.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef thefunny het volgende:
twee-honderd-tachtig-duizend euro?? Wtf, ze hadden elke nederlander hiervan 280.000 gedeeld door 15.000.000 = 1,8 eurocent kunnen geven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |