quote:Op maandag 26 september 2005 10:16 schreef PDOA het volgende:
Waaaaaah, kar toch gvd eens door met die bak van je, ouwe taart! Je hoeft niet gelijk zestig te gaan rijden op een weg waar je 80 mag wanneer er een spatje regen valt!
Niet als je in zo'n gehucht als jij woont, dan niet nee.quote:Op maandag 26 september 2005 10:18 schreef Robbie1979 het volgende:
Vertrek gewoon op tijd thuis, dan is er niks aan de hand...
Haal dan inquote:Op maandag 26 september 2005 10:16 schreef PDOA het volgende:
Waaaaaah, kar toch gvd eens door met die bak van je, ouwe taart! Je hoeft niet gelijk zestig te gaan rijden op een weg waar je 80 mag wanneer er een spatje regen valt!
Wie zegt er dat ik in een gehucht woon? Bovendien, in 'de grote stad' waar jij woont, mag je 50 rijden ipv 80, dus het ziet er naar uut dat jij van gehucht naar gehucht aan het toeren bent...quote:Op maandag 26 september 2005 10:19 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niet als je in zo'n gehucht als jij woont, dan niet nee.
Systeem ligt eruit dus ik kan op dit moment niet zoveel. En het is gewoon fokking irritant, mensen die langzamer rijden dan de toegestane snelheid. Daar komen nou files vandaan!quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef PoisonouS het volgende:
Sommige mensen maken zich overal druk om, en de tijd die je verloren hebt met even rustig achter haar aan te rijden, maak je nu nog erger door in je baas zijn tijd ook nog eens hier rond te loeren![]()
Mensen die inhalen, en paar km verderop tegen een andere auto aan liggen, daar komen pas files door...quote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef PDOA het volgende:
[..]
Systeem ligt eruit dus ik kan op dit moment niet zoveel. En het is gewoon fokking irritant, mensen die langzamer rijden dan de toegestane snelheid. Daar komen nou files vandaan!
quote:Op maandag 26 september 2005 10:26 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Mensen die inhalen, en paar km verderop tegen een andere auto aan liggen, daar komen pas files door...
maargoed van mij mogen alle auto's de prullenbak in![]()
Hoe wil je dan dat er vervoerd wordt?quote:Op maandag 26 september 2005 10:26 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Mensen die inhalen, en paar km verderop tegen een andere auto aan liggen, daar komen pas files door...
maargoed van mij mogen alle auto's de prullenbak in![]()
fiets natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat er vervoerd wordt?
Geeft PoisonouS een pallet bier mee om te vervoeren......quote:
van die gasten wordt je vrolijkquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
We hebben een bomenknuffelaar
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |