Twijfel je nog??? Natuurlijk heeft homoseksualiteit NIETS te maken met pedofilie! Heteromannen worden toch ook niet verdacht allemaal aan jonge meisjes te zitten?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef AvispaCS het volgende:
Verder wil ik nog wel even mijn vraagtekens zetten bij de vraag of homofilie gelijk gesteld kan worden aan pedofilie. Lijkt mij persoonlijk namelijk een zeer kromme vergelijking.
Nou, ik twijfel niet, ik weet zeker dat er wel degelijk een link is. Mijn gevoel is daarin de zwaarste onderbowuing die ik je kan geven, zie het als argument. Je kunt niet ontkennen dat homo's vaker geestelijk in de war raken dan hetero's (en zich dan dus onbewust vegrijpen aan zuigelingen). Ik werk met een collega die zelf ook al enige tijd bekeerd is tot het homo-isme, vorige week ging hij huilend naar huis, nooit meer wat van hem gehoord, notabene een vrouw moest hem troosten, dan ben je geen vent als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef Frederic het volgende:
[..]
Twijfel je nog??? Natuurlijk heeft homoseksualiteit NIETS te maken met pedofilie!
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten.quote:Heteromannen worden toch ook niet verdacht allemaal aan jonge meisjes te zitten?![]()
Nee, ik twijfel niet. Ik wou ze alleen de kans geven om mij van het tegendeel te overtuigen. Dat het nagenoeg onmogelijk is, mag duidelijk zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef Frederic het volgende:
[..]
Twijfel je nog??? Natuurlijk heeft homoseksualiteit NIETS te maken met pedofilie! Heteromannen worden toch ook niet verdacht allemaal aan jonge meisjes te zitten?![]()
"Zeer kromme vergelijking" is dus een understatement
Dit is een net zo onzinnige vergelijking als terrorisme gelijkstellen aan de islam. Als jij deze mening blijft verdedigen dan kun je ook niks meer zeggen over mensen die de islam en het terrorisme gelijkschakelen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel niet, ik weet zeker dat er wel degelijk een link is. Mijn gevoel is daarin de zwaarste onderbowuing die ik je kan geven, zie het als argument. Je kunt niet ontkennen dat homo's vaker geestelijk in de war raken dan hetero's (en zich dan dus onbewust vegrijpen aan zuigelingen). Ik werk met een collega die zelf ook al enige tijd bekeerd is tot het homo-isme, vorige week ging hij huilend naar huis, nooit meer wat van hem gehoord, notabene een vrouw moest hem troosten, dan ben je geen vent als je het mij vraagt.
quote:Op maandag 26 september 2005 08:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Onderzoek dan of er neiging is naar pedofilie ipv homofilie.
Homoseksualiteit en heteroseksualiteit hebben allebei precies evenveel met pedofilie te maken, namelijk in die zin dat er pedo's zijn die het op kinderen van hun eigen geslacht hebben voorzien en pedo's die zich vergrijpen aan kinderen van het andere geslacht. Verder is er geen enkel causaal verband tussen homo-/heteroseksualiteit en pedofilie. Wie homo/hetero is, is niet per definitie pedofiel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, ik twijfel niet, ik weet zeker dat er wel degelijk een link is. Mijn gevoel is daarin de zwaarste onderbowuing die ik je kan geven, zie het als argument. Je kunt niet ontkennen dat homo's vaker geestelijk in de war raken dan hetero's (en zich dan dus onbewust vegrijpen aan zuigelingen). Ik werk met een collega die zelf ook al enige tijd bekeerd is tot het homo-isme, vorige week ging hij huilend naar huis, nooit meer wat van hem gehoord, notabene een vrouw moest hem troosten, dan ben je geen vent als je het mij vraagt.![]()
Dit is de allergrootste onzin die ik ooit op dit forum heb gelezen. Misschien moet jij maar eens naar een psychiater...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel niet, ik weet zeker dat er wel degelijk een link is. Mijn gevoel is daarin de zwaarste onderbowuing die ik je kan geven, zie het als argument. Je kunt niet ontkennen dat homo's vaker geestelijk in de war raken dan hetero's (en zich dan dus onbewust vegrijpen aan zuigelingen). Ik werk met een collega die zelf ook al enige tijd bekeerd is tot het homo-isme, vorige week ging hij huilend naar huis, nooit meer wat van hem gehoord, notabene een vrouw moest hem troosten, dan ben je geen vent als je het mij vraagt.
[..]²
Wat heeft homoseksualiteit met pedofilie te makenquote:Op maandag 26 september 2005 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zal niemand verbazen als ik zeg dat ik dit soort ontwikkelingen alleen maar toejuich. Vooral gezien het feit dat clientele en andere bezoekers eeuwenlang zijn misbruikt door de kerk, zowel ideologisch als lichamelijk gezien, sexueel misbruik is vandaag de dag zo verweven met het katholicisme dat ik me afvraag of het ooit uit te bannen is. In ieder geval is het een nobel streven waar ik ze sterkte voor toewens.²
=edit=quote:Op woensdag 28 september 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten.²
Gelukkig blazen homo's zich niet op in metro's, Laten homo's zich niet haatdragend uit tov religieuze overtuigingen of hetero's. Kun je een normaal gesprek met ze aangaan (zolang je niet over schoenen begint) en vergrijpen ze zich niet zo vaak aan geiten.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten.²
Homosexualiteit staat voor jou gelijk aan het dwingen van jochies tot sex?quote:Op maandag 26 september 2005 08:04 schreef Chriz2k het volgende:
Niks mis mee toch, pedofiliepreventie?
Dat kan, maar daarvan is hier nou juist GEEN sprake. Priesters worden namelijk geacht om een sexloos leven te lijden (bewuste taalfout). Zou het de paus alleen om sex gaan, dan was dat nog tot daar aan toe, maar het is duidelijk dat zelfs niet-praktiserende homoseksuelen geweerd moeten worden als het aan het Vaticaan ligt. Hoe ze dat overigens willen testen, is mij een raadsel.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:53 schreef desiredbard het volgende:
Net zoals sex voor het huwelijk (waartegen de paus ook aan het ageren is) kan je er als homosexueel voor kiezen wel of geen sex te hebben. En op de keuze sex te hebben kan je iemand toch gewoon aanspreken?
Keromane, ik zou die Chriz2k niet al te serieus nemen. Homoseksualiteit in één adem noemen met pedofilie en dan zelf als handtekening "Rape is like surprise sex"onder je berichten zetten...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef Keromane het volgende:
Homosexualiteit staat voor jou gelijk aan het dwingen van jochies tot sex?
De meeste aanrandingen vinden plaats door hetero's. Heterosexualiteit = Aanranding?
wat ben jij een ontzettende looser zeg. misschien hebben homo's meer geestelijke problemen omdat achtergestelde figuren als jouw ze niet respecteerd en allerlei rare boeken leest waarin word opgedragen homo's met de kop naar beneden van daken te gooien.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, ik twijfel niet, ik weet zeker dat er wel degelijk een link is. Mijn gevoel is daarin de zwaarste onderbowuing die ik je kan geven, zie het als argument. Je kunt niet ontkennen dat homo's vaker geestelijk in de war raken dan hetero's (en zich dan dus onbewust vegrijpen aan zuigelingen). Ik werk met een collega die zelf ook al enige tijd bekeerd is tot het homo-isme, vorige week ging hij huilend naar huis, nooit meer wat van hem gehoord, notabene een vrouw moest hem troosten, dan ben je geen vent als je het mij vraagt.²
Maar daar gaat het hier niet om, het gaat hier om:quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef Keromane het volgende:
[..]
Homosexualiteit staat voor jou gelijk aan het dwingen van jochies tot sex?
De meeste aanrandingen vinden plaats door hetero's. Heterosexualiteit = Aanranding?
En dat bedoel ik.quote:ie denkt het middel te hebben gevonden tegen priesters die zich vergrijpen aan jonge misdienaartjes.
Ik jank liever helemaal niet, dat maakt me een echte vent. Als we dit soort dingen normaal gaan vinden wordt de grens tussen man en vrouw steeds kleiner: de man huilt en de vrouw laat een baard staan, rare wereld.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:17 schreef DarkDancer het volgende:
ik ga ook liever janken bij een meid dan een kerel,
snap je nu waarom de meeste nederlanders moslims nu zo raar vinden dan!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik jank liever helemaal niet, dat maakt me een echte vent. Als we dit soort dingen normaal gaan vinden wordt de grens tussen man en vrouw steeds kleiner: de man huilt en de vrouw laat een baard staan, rare wereld.²
spreek voor jezelf manquote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
snap je nu waarom de meeste nederlanders moslims nu zo raar vinden dan!
en ik voor 49 %quote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
ik spreek voor 51% van de nederlanders!
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
snap je nu waarom de meeste nederlanders moslims nu zo raar vinden dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |