http://www.worldtribune.c(...)53632.451388889.htmlquote:Poll: Jordan totally anti-Jewish; Dutch most anti-Muslim
Jordan leads the Islamic world in its antipathy for Jews according to a new poll by the Pew Research Center.
The poll, which surveyed 17,000 people in 17 countries, said 100 percent of Jordanians viewed Jews unfavorably. The majority of Jordanians are Palestinians, but the late King Hussein and his son and successor, King Abdullah have been known for their pro-American stances.
Russia led all other countries with favorable views of Christians (92 percent) while Turkey (63 percent) had the most unfavorable view of Christians.
The Netherlands led all nations surveyed both in positive views of Jews (85 percent) and negative views of Muslims (51 percent).
Significant numbers of respondents in only Jordan (38 percent) and Lebanon (40 percent) blamed U.S. policies for Islamic extremism.
Respondents in Lebanon, which has a large Christian population, were nearly unanimous (99 percent) in their unfavorable views of Jews. 91 percent were favorable to Christians.
The poll found decreasing support in Islamic countries for Al Qaida and suicide bombings.
Jordan was the exception. In the latest poll, the level of Jordanian support for Bin Laden rose to 60 percent, compared to 55 percent in 2002.
The center also reported increased Jordanian support for suicide attacks.
Fifty-seven percent of Jordanian respondents expressed support for suicide bombings, up from 43 percent in 2002.
In Morocco, support for Al Qaida dropped from 49 percent in 2003 to 26 percent in the latest poll. In Lebanon, only two percent of respondents expressed support for Al Qaida.
1. Pim was de eerste die problemen aan de kaak durfde stellen. Dat ze hele publieke discussie vervolgens spreekt van moslims en niet-moslims anderzijds is niet alleen zijn schuld ...quote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
Pim is juist 1 van de oorzaken van die grote anti-moslim stemming.
Heb jij cijfers waaruit blijkt dat moslims voor criminaliteit en andere ellende zorgen? Voor zover ik weet houdt de politie geen religie bij maar ik kan het mis hebben hoor.
Ja natuurlijk, eerder was er helemaal geen anti moslim stemming.quote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
Pim is juist 1 van de oorzaken van die grote anti-moslim stemming.
Niet van zulke proporties. Wel opvallend berichtje trouwens, hollanders blijken toch niet zo nuchter te zijn als we zelf denken. Sterker nog, ze zijn even erg als diegene die ze haten.quote:Op maandag 19 september 2005 19:33 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, eerder was er helemaal geen anti moslim stemming.![]()
Gebrek aan normaal contact met elkaar is het voornaamste probleem.quote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet van zulke proporties. Wel opvallend berichtje trouwens, hollanders blijken toch niet zo nuchter te zijn als we zelf denken. Sterker nog, ze zijn even erg als diegene die ze haten.
het is een bullshit opmerking. 0% daarvan is waar.quote:Op maandag 19 september 2005 19:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is toch voor 90% d'r eigen schuld, maar dat mag je weer niet zeggen.
Hun blijven leven in 1005, niet wij hoor. Hun willen zich niet aanpassen en roepen dat wij zich moeten aanpassen aan hun. Ps ik heb geen problemen met moslims, wel aan die kleine groep die van NL een moslim staat wil maken.quote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het is een bullshit opmerking. 0% daarvan is waar.
Theo vergeten?quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef Sukh het volgende:
Tja, zoals ik in een andere topic zei: Nederland heeft nieteens wat meegemaakt met moslims en ze zijn al negatief, laat staan als er een aanslag komt, wat dan? genocide, rellen?? En dan is NL zogenaamd tolerant..
51 tegen 100%?quote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
Niet van zulke proporties. Wel opvallend berichtje trouwens, hollanders blijken toch niet zo nuchter te zijn als we zelf denken. Sterker nog, ze zijn even erg als diegene die ze haten.
Nederland is helemaal niet tolerant, nooit geweest ook. Hoe kom je erbij?quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef Sukh het volgende:
En dan is NL zogenaamd tolerant..
Het is wat met hun.quote:Op maandag 19 september 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hun blijven leven in 1005, niet wij hoor. Hun willen zich niet aanpassen en roepen dat wij zich moeten aanpassen aan hun. Ps ik heb geen problemen met moslims, wel aan die kleine groep die van NL een moslim staat wil maken.
M'n Nederlands is nooit goed geweest, kan ik NIKS aan doen. Heb m'n best gedaan om het goed te leren, maar in schrift zal het zo in het klad nooit goed worden. En met de Nederlandse jeugd is ook wel wat mis, onder de moslim jeugd is heel veel mis.quote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef SlimShady het volgende:
leer Nederlandsis mijn eerste reactie.
2. het is wel zo dat veel jongeren de buurten terroriseren.
het zijn niet alleen Nederlanders, Antilianen en Surinamers. ook Marokkanen, Tunesiërs en Turken.
Op zich ben ik het ook wel een beetje eens met Wilders.
Eerst ervoor zorgen dat de jeugd hier opgevoed wordt.
Hun Hun Hun, en dan PS.. Zo werkt dat niet.quote:Op maandag 19 september 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hun blijven leven in 1005, niet wij hoor. Hun willen zich niet aanpassen en roepen dat wij zich moeten aanpassen aan hun. Ps ik heb geen problemen met moslims, wel aan die kleine groep die van NL een moslim staat wil maken.
Goh stoer dat jij het Nederlands perfect beheerd, zeikstraal.quote:
Goed, het is inderdaad van belang hoe de vraag gesteld is. De cijfers zijn inderdaad verre van betrouwbaar want als dit zo zou zijn, had een partij als die van Geert Wilders wel wat meer in de peilingen gehaald.quote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef speknek het volgende:
[..]
51 tegen 100%?
Ben het wel met je eens dat het een aardig triest cijfer is. Aan de andere kant kun je je afvragen wat de vraagstelling is geweest. Ik sta negatief tegenover alle geloven, daarom ben ik ook atheist. Dat is nog iets anders dan dat ik ze niet duld.
Beheerd.quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Goh stoer dat jij het Nederlands perfect beheerd, zeikstraal.
Boeiend wat pim gewild zou hebben. Waarom moet hij er altijd bijgehaald worden?quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef SpugendeLama het volgende:
[..]
http://www.worldtribune.c(...)53632.451388889.html
Wellicht niet zo gek als je kijkt naar de criminaliteit en andere ellende waar moslims in Nederland voor zorgen maar zou Pim (TZMH) het zou gewild hebben?![]()
Dat komt omdat ze bang zijn voor de Linkse Maffia (quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
Sterker nog, in het weekend kom ik ook honderden zoniet duizenden Nederlanders tegen op mijn werk, die zitten ook niet te ageren tegen mij omdat ik moslim ben. Heb er tenminste nooit wat van gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |