Met een 1-1 zou ik als dit Ajax zijnde (de wedstrijd zelf buiten beschouwing latende, zie bijv de vorige Europese match) zeker in mijn nopjes zijn, zorg dat je thuis van Thun en Praag wint en het kan dan bijna niet misgaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
die hoor je dan wel![]()
fnerders aub wegblijven hier, concentreer jullie je nou maar op het altijd lastige rapid boekarest.
Voor straks. Wordt een gelijkspelletje. 1-1 gok ik. Ajax kan niet, arsenal wil niet.
Waarom Rinus Michels stadion?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef M0NTANA het volgende:
Nog een kwartiertje werken en dan richting het station, lekker op tijd bij het Rinus Michels-stadion, wat eten bij de FEBO en hopen op een goede wedstrijd van Ajax-zijde. Ik ben heel benieuwd!
quote:Sneijder haakt definitief af
Wesley Sneijder komt dinsdagavond definitief niet in actie in het UEFA Champions League-duel van Ajax met Arsenal. De in vorm verkerende middenvelder heeft te veel last van zijn hamstringblessure. Eerder vielen ook Hatem Trabelsi en Mauro Rosales af. Nigel de Jong en Hedwiges Maduro blijven vraagtekens.
Trainer Danny Blind vervangt Sneijder waarschijnlijk voor Nourdin Boukhari, die dan linkshalf gaat spelen. Tomás Galásek en Olaf Lindenbergh completeren het middenveld. Achterin kiest Blind vermoedelijk voor Zdenek Grygera, Maduro, Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson. Voorin moeten Steven Pienaar, Angelos Charisteas en Ryan Babel voor gevaar zorgen. Op doel staat Hans Vonk.
Ga eerst maar eens Feijenoord normaal spellen, dan wil ik er wel over gaan denken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
die hoor je dan wel![]()
fnerders aub wegblijven hier, concentreer jullie je nou maar op het altijd lastige rapid boekarest.
Voor straks. Wordt een gelijkspelletje. 1-1 gok ik. Ajax kan niet, arsenal wil niet.
als maduro ook niet kan starten zal het centrum de zwakke plek zijn, ben ik bang...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind Amsterdam ArenA maar een commerciële kutnaam. Slecht nieuws uit de ziekenboeg:
[..]
haha inderdaad die stakkers uit 010quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Leuk om te lezen van de groep supporters die Amsterdam te erg vinden om te schrijven en dan KEI-HARD uit de hoek komen met 020.
Dat is uitgaande van 2 overwinningen op Thun. Dat zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met een 1-1 zou ik als dit Ajax zijnde (de wedstrijd zelf buiten beschouwing latende, zie bijv de vorige Europese match) zeker in mijn nopjes zijn, zorg dat je thuis van Thun en Praag wint en het kan dan bijna niet misgaan.
Precies, ik heb afgelopen ronde bij gebrek aan beter Arsenal - Thun gezien en Thun is een ploeg waartegen ajax heel gefrustreerd gaat raken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Thun lijkt me JUIST een ploeg waar Ajax het zwaar tegen zal hebben.
Kakkerlakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Leuk om te lezen van de groep supporters die Amsterdam te erg vinden om te schrijven en dan KEI-HARD uit de hoek komen met 020.
En dat zegt een kakkerlak. Mijn godquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens Feijenoord normaal spellen, dan wil ik er wel over gaan denken...
Ik heb ook Arsenal -thun live bekeken bij gebrek aan beter beeldmateriaal uit Tsjechiequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Precies, ik heb afgelopen ronde bij gebrek aan beter Arsenal - Thun gezien en Thun is een ploeg waartegen ajax heel gefrustreerd gaat raken...
Gut, je klinkt net als de kerel met wie ik die pot in IJsland keek.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef bluzh het volgende:
[..]
Ik heb ook Arsenal -thun live bekeken bij gebrek aan beter beeldmateriaal uit TsjechieIk weet wel zeker dat Ajax het heel moeilijk tegen thun gaat krijgen... Die lui schoppen behoorlijk, vallen makkelijk en zijn toch best wel aanvallend ingesteld. Dat aanvallende kan natuurlijk vertekend zijn aangezien Arsenal een groot deel van de wedstrijd met 10 man speelde... Maar toch.. Kut ploegje dat Thun
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, je klinkt net als de kerel met wie ik die pot in IJsland keek.....
Hoezo niet goed genoeg voor Anderlecht?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef HeatWave het volgende:
tja, een speler die niet goed genoeg is voor Anderlecht zou het wel zijn voor Ajax??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |