abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30944762
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En dan? Een nieuwe spits halen is nu geen optie lijkt mij.
Verkoopt Ajax hem, volgend seizoen iedereen zeiken over Charisteas de verlosser. Wat was ie toch goed

Whehe
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_30944768
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:23 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Babel IS de spits, daarna Ananas, en daarna Manucharyan

en wie hebben we nog meer...oh ja Rosenberg, tja....
Hoe staat het eigenlijk met Manudingens?
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_30944830
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Verkoopt Ajax hem, volgend seizoen iedereen zeiken over Charisteas de verlosser. Wat was ie toch goed

Whehe
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30944882
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef Vom het volgende:

[..]

Hoe staat het eigenlijk met Manudingens?
Hij kan tegen Arsenal meespelen als het goed is

Jammergenoeg krijgt die jongen geen kans van Blind
Houd van een lijntje.
pi_30944911
Manchurian heeft toch al gespeeld in het eerste?

Ik vind het niet gek dat dure aankopen Harry en Rosenberg eerst de kans krijgen. Die manadinges kan lekker invallen een keer weer..
Get woke, go broke!
pi_30945006
Hij is tegen AZ ingevallen, maar ja toen stonden ze al met 4-2 achter.

Ik heb wel veel vertrouwen in die jongen mischien teveel. Maar als je een paar goals van die jongen zie bij jong armenit , nou dan moet het wel een toppertje worden
Houd van een lijntje.
  maandag 26 september 2005 @ 15:42:02 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30945143
Een samenvatting van M*A*S*H:
quote:
Blind verwacht weinig van Sneijder en De Jong

Danny Blind moet zijn opstelling voor het Champions Leagueduel met Arsenal waarschijnlijk flink omgooien. De spelers die het eredivisieduel met Roda JC niet schadevrij uitspeelden, staan er niet best voor. Na de oefensessie maandag in Noordwijk heeft Blind veel twijfelgevallen in zijn groep.

Mauro Rosales (liesblessure) speelt zeker niet tegen de Londenaren. Datzelfde geldt voor Hatem Trabelsi, die al langer met knieklachten kampt. Wesley Sneijder (hamstring) lijkt niet in staat om in de basis te starten, maar kan eventueel invallen. Het meespelen van Nigel de Jong (bilspier) is zeer twijfelachtig, terwijl Blind nog even wil afwachten om een oordeel te vellen over de fysieke toestand van Hedwiges Maduro.

Tegenover alle mogelijke afwezigen staat de terugkeer van Olaf Lindenbergh en John Heitinga. Beide zaten tegen Roda aan de kant vanwege een schorsing maar ze zijn Europees wel inzetbaar. Daarnaast lijkt Zdenek Grygera (lies) weer fit en speelklaar om dinsdag in de Arena aan te treden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30945202
Rosales
Trabelsi
Sneijder
de Jong
Maduro

Lekker lijstje zo vroeg in het begin van het seizoen, als ben ik over het ontbreken van Rosales alleen maar blij...
Get woke, go broke!
  maandag 26 september 2005 @ 15:45:23 #84
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30945230
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat 2de, echt.

De medische staf van Ajax is een topclub volledig onwaardig.
Ik denk dat het eerder de conditietrainers zijn dan de medische staf. Als ik wel eens bij de traininen kijk naar hoe er bijvoorbeeld uitgelopen en gestretched wordt, dat doet de gemiddelde zaterdag-amateur nog serieuzer, maar geen van de heren trainers die de spelers dan hun vet geeft. Een fit lijf moet je goed verzorgen om het fit te houden.
Life is what you make it.
pi_30945246
Vonk

Heitinga - Grygera - Vermaelen - Juanfran

Galasek - Emanuelson - Lindenbergh

Pienaar - Charisteas - Babel

Zoiets zal het dan wel worden, vrij matig eigenlijk
Houd van een lijntje.
pi_30945288
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder de conditietrainers zijn dan de medische staf. Als ik wel eens bij de traininen kijk naar hoe er bijvoorbeeld uitgelopen en gestretched wordt, dat doet de gemiddelde zaterdag-amateur nog serieuzer, maar geen van de heren trainers die de spelers dan hun vet geeft. Een fit lijf moet je goed verzorgen om het fit te houden.
Waar het ook aan ligt, het gaat niet goed daar, al jaren niet....
Get woke, go broke!
pi_30945396
Dinsdag winst.

maandag 26 september 2005 @ 15:53:32 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30945438
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:51 schreef Bananenman het volgende:
Dinsdag winst.

NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 26 september 2005 @ 16:03:15 #89
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_30945685
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Vonk

Heitinga - Grygera - Vermaelen - Juanfran

Galasek - Emanuelson - Lindenbergh

Pienaar - Charisteas - Babel

Zoiets zal het dan wel worden, vrij matig eigenlijk
W.m.b. liever Babel op rechts, Boukhari op links en Pienaar op 10, ik heb het idee dat Ajax met een middenvelder dicht bij de spits aanvallend veel beter uit de verf komt. Misschien komt het ook omdat Sneijder zo goed speelde op die positie, maar volgens mij kan Pienaar dat ook wel...

Zoiets:
quote:
------ Boukhari ---------------------- Charisteas ----------------- Babel
-------------------------------------------- Pienaar
--------- Lindenbergh ----------------------------------------- Emanuelson
------------------------------------------- Galasek
-------------- Juanfran/Vermaelen -------------- Heitinga
-------------------------------------------- Grygera

---------------------------------------------- Vonk

[ Bericht 24% gewijzigd door keesjeislief op 26-09-2005 16:24:38 ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_30945759
Emanuelson ook wel denk ik, maar Pienaar is inderdaad vrij matig als rechtsbuiten
Houd van een lijntje.
pi_30945929
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Emanuelson ook wel denk ik, maar Pienaar is inderdaad vrij matig als rechtsbuiten
vrij matig?! Hij schopt nog geen deuk in een pakje watten!
pi_30945979
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De warming up/cooling down schijnen juist heel slecht te zijn, je verrekt allerlei spieren e.d.
pi_30946236
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Lekker lijstje zo vroeg in het begin van het seizoen, als ben ik over het ontbreken van Rosales alleen maar blij...
Ja maar dat betekent helaas dat Pienaar weer op rechts moet, zonde.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30946248
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:03 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

W.m.b. liever Babel op rechts, Boukhari op links en Pienaar op 10, ik heb het idee dat Ajax met een middenvelder dicht bij de spits aanvallend veel beter uit de verf komt. Misschien komt het ook omdat Sneijder zo goed speelde op die positie, maar volgens mij kan Pienaar dat ook wel...

Zoiets:
[..]
Het zou mij niets verbazen als er niet drie, maar twee spitsen opgesteld zullen worden.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30946356
quote:
Volgens mij voelt hij zich een beetje schuldig voor de aankoop, en wil hij het zo goedmaken.
ha mooie theorie ik krijg een beetje medelijden met die Koeman..
pi_30946447
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja maar dat betekent helaas dat Pienaar weer op rechts moet, zonde.
tja, de selectie is kwalitatief gewoon niet goed genoeg om alle posities dubbel te bezetten. Maar daarom moeten ze dus vooral niemand meer verkopen of verhuren ofzo...
Get woke, go broke!
  maandag 26 september 2005 @ 16:42:15 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 26 september 2005 @ 17:23:51 #98
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_30946610
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:

[..]

vrij matig?! Hij schopt nog geen deuk in een pakje watten!
Pienaar is ook geen buitenspeler vind ik, dat werd ook niet van hem verwacht op die positie, de bedoeling was denk ik meer om hem in de combinatie met de diepgang van Trabelsi te laten functioneren. Ik vind hem wel een in potentie hele goede middenvelder als er voldoende om hem heen bewogen wordt en hij wat vrijheid krijgt om het spel te verdelen dicht bij de spitsen...

Afgelopen zondag bereidde hij met Rosales een vd goals van Harry voor, ik denk dat hij in dit soort combinatievoetbal heel sterk is. Sowieso vind ik het fijn om Ajax weer met een 10 te zien spelen, het is voor Harry makkelijker voetballen om altijd iemand in de buurt te hebben om kort me te kunnen kaatsen waarna die 10 met voldoende voetbalvermogen (Sneijder, Pienaar) levensgevaarlijk kan zijn als spelverdeler met een goede steekpass zo dicht bij de laatste lijn van de verdediging en twee buitenspelers op scherp met ruimte achter de vijandelijke verdediging.

Hoe vaak hebben we (vooral onder Koeman naar mijn idee) niet gezien dat er werd ingespeeld op de spits, die 2 of 3 verdedigers in z'n nek had hijgen en er vervolgens vanaf het middenveld niks en/of veel te laat kwam? De spits heeft dan nauwelijks opties, de middenvelders zijn te ver weg en diagonaal naar de buitenspelers zou dwars door de verdediging moeten, of de buitenspelers moeten zich dan laten terugzakken zodat ze aanspeelbaar zijn. Maar dan zijn ze nauwelijks meer direct gevaarlijk en kan de tegenstander rustig anticiperen op de buitenspeler.

Ik vind dat Ajax altijd met een 10 moet spelen en we hebben genoeg technisch en tactisch sterke middenvelders die dat kunnen: Sneijder, Pienaar, Boukhari misschien (ik heb het idee dat die (nog) wat 'gochme' mist). Wat betreft de spits, natuurlijk is het fijn als aan Ajax-spits ook kan scoren, maar denk eens aan Petterson. Voor zover ik me herinner scoorde die ook niet zoveel maar was fantastisch als aanspeelpunt en kaatser. En dat functioneerde geweldig omdat er zo'n sterk middenveld achter speelde en er vanuit die kaats fabelachtige aanvallen konden volgen. Dat is ook het klassieke Ajax-spel en persoonlijk zie ik ze het liefst altijd zo spelen, dat levert mooi aanvallend voetbal op. Dus als Harry als Petterson kan functioneren is zijn scorend vermogen wat mij betreft van secundair belang.

Amen. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_30946828
AJAX

Ik zou Harry gewoon houden
pi_30946869
Uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij draagt Lonsdale
Nope. Vind het lelijke kleren. Niet alles geloven wat de media en jank marokaantjes roepen svp. (heb het dus niet over alle marokanen )
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')