Verkoopt Ajax hem, volgend seizoen iedereen zeiken over Charisteas de verlosser. Wat was ie toch goedquote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dan? Een nieuwe spits halen is nu geen optie lijkt mij.
Hoe staat het eigenlijk met Manudingens?quote:Op maandag 26 september 2005 15:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Babel IS de spits, daarna Ananas, en daarna Manucharyan
en wie hebben we nog meer...oh ja Rosenberg, tja....
quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verkoopt Ajax hem, volgend seizoen iedereen zeiken over Charisteas de verlosser. Wat was ie toch goed
Whehe
Hij kan tegen Arsenal meespelen als het goed isquote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Manudingens?
quote:Blind verwacht weinig van Sneijder en De Jong
Danny Blind moet zijn opstelling voor het Champions Leagueduel met Arsenal waarschijnlijk flink omgooien. De spelers die het eredivisieduel met Roda JC niet schadevrij uitspeelden, staan er niet best voor. Na de oefensessie maandag in Noordwijk heeft Blind veel twijfelgevallen in zijn groep.
Mauro Rosales (liesblessure) speelt zeker niet tegen de Londenaren. Datzelfde geldt voor Hatem Trabelsi, die al langer met knieklachten kampt. Wesley Sneijder (hamstring) lijkt niet in staat om in de basis te starten, maar kan eventueel invallen. Het meespelen van Nigel de Jong (bilspier) is zeer twijfelachtig, terwijl Blind nog even wil afwachten om een oordeel te vellen over de fysieke toestand van Hedwiges Maduro.
Tegenover alle mogelijke afwezigen staat de terugkeer van Olaf Lindenbergh en John Heitinga. Beide zaten tegen Roda aan de kant vanwege een schorsing maar ze zijn Europees wel inzetbaar. Daarnaast lijkt Zdenek Grygera (lies) weer fit en speelklaar om dinsdag in de Arena aan te treden.
Ik denk dat het eerder de conditietrainers zijn dan de medische staf. Als ik wel eens bij de traininen kijk naar hoe er bijvoorbeeld uitgelopen en gestretched wordt, dat doet de gemiddelde zaterdag-amateur nog serieuzer, maar geen van de heren trainers die de spelers dan hun vet geeft. Een fit lijf moet je goed verzorgen om het fit te houden.quote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat 2de, echt.
De medische staf van Ajax is een topclub volledig onwaardig.
Waar het ook aan ligt, het gaat niet goed daar, al jaren niet....quote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder de conditietrainers zijn dan de medische staf. Als ik wel eens bij de traininen kijk naar hoe er bijvoorbeeld uitgelopen en gestretched wordt, dat doet de gemiddelde zaterdag-amateur nog serieuzer, maar geen van de heren trainers die de spelers dan hun vet geeft. Een fit lijf moet je goed verzorgen om het fit te houden.
W.m.b. liever Babel op rechts, Boukhari op links en Pienaar op 10, ik heb het idee dat Ajax met een middenvelder dicht bij de spits aanvallend veel beter uit de verf komt. Misschien komt het ook omdat Sneijder zo goed speelde op die positie, maar volgens mij kan Pienaar dat ook wel...quote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Vonk
Heitinga - Grygera - Vermaelen - Juanfran
Galasek - Emanuelson - Lindenbergh
Pienaar - Charisteas - Babel
Zoiets zal het dan wel worden, vrij matig eigenlijk
quote:------ Boukhari ---------------------- Charisteas ----------------- Babel
-------------------------------------------- Pienaar
--------- Lindenbergh ----------------------------------------- Emanuelson
------------------------------------------- Galasek
-------------- Juanfran/Vermaelen -------------- Heitinga
-------------------------------------------- Grygera
---------------------------------------------- Vonk
vrij matig?! Hij schopt nog geen deuk in een pakje watten!quote:Op maandag 26 september 2005 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Emanuelson ook wel denk ik, maar Pienaar is inderdaad vrij matig als rechtsbuiten
De warming up/cooling down schijnen juist heel slecht te zijn, je verrekt allerlei spieren e.d.quote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder de conditietrainers zijn dan de medische staf. Als ik wel eens bij de traininen kijk naar hoe er bijvoorbeeld uitgelopen en gestretched wordt, dat doet de gemiddelde zaterdag-amateur nog serieuzer, maar geen van de heren trainers die de spelers dan hun vet geeft. Een fit lijf moet je goed verzorgen om het fit te houden.
Ja maar dat betekent helaas dat Pienaar weer op rechts moet, zonde.quote:Op maandag 26 september 2005 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Lekker lijstje zo vroeg in het begin van het seizoen, als ben ik over het ontbreken van Rosales alleen maar blij...
Het zou mij niets verbazen als er niet drie, maar twee spitsen opgesteld zullen worden.quote:Op maandag 26 september 2005 16:03 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
W.m.b. liever Babel op rechts, Boukhari op links en Pienaar op 10, ik heb het idee dat Ajax met een middenvelder dicht bij de spits aanvallend veel beter uit de verf komt. Misschien komt het ook omdat Sneijder zo goed speelde op die positie, maar volgens mij kan Pienaar dat ook wel...
Zoiets:
[..]
ha mooie theoriequote:Volgens mij voelt hij zich een beetje schuldig voor de aankoop, en wil hij het zo goedmaken.
tja, de selectie is kwalitatief gewoon niet goed genoeg om alle posities dubbel te bezetten. Maar daarom moeten ze dus vooral niemand meer verkopen of verhuren ofzo...quote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent helaas dat Pienaar weer op rechts moet, zonde.
Pienaar is ook geen buitenspeler vind ik, dat werd ook niet van hem verwacht op die positie, de bedoeling was denk ik meer om hem in de combinatie met de diepgang van Trabelsi te laten functioneren. Ik vind hem wel een in potentie hele goede middenvelder als er voldoende om hem heen bewogen wordt en hij wat vrijheid krijgt om het spel te verdelen dicht bij de spitsen...quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vrij matig?! Hij schopt nog geen deuk in een pakje watten!
Nope. Vind het lelijke kleren. Niet alles geloven wat de media en jank marokaantjes roepen svp. (heb het dus niet over alle marokanenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |