Mwah, zie ik nog wel gebeuren hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
In welke twee wedstrijden, Doc? Voor de CL of eredivisie?
Ik hoop op twaalf uit vier, maar dat is meer wishfull thinking dan echt vertrouwen in Ajax.
je vergeet urby en boukhari te noemen, die waren ook verschirkkelijk...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef Jajong het volgende:
Het was genieten met die gekke spanjool in t vak( 424 ) maar wat een klote-pot, en dat mensen Manucharyan een voldoende geven begrijp ik ook niet. die jongen geen geen bal geraakt. Enige voldoende was Vermaelen en Galasek het laatste gedeelte van de 2e helft ( want daarvoor was hij ook zeldzaam dramatisch ) Lindenbergh was de allerslechtste samen met Pienaar, die kerel even heel snel verkopen aan Man. City AUB. Babel.. ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. En Grygera moet es durven opbouwen
Kanker KNVB, wat een mongolen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Van 18 oktober tot 2 november 2005 een héél belangrijke periode voor Ajax:
18/10-2005 Ajax-FC Thun
23/10-2005 PSV-Ajax
28/10-2005 Ajax-SC Heerenveen
02/11-2005 FC Thun-Ajax
Allebei. Totaal 8 punten.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
In welke twee wedstrijden, Doc? Voor de CL of eredivisie?
Ik ben benieuwd in welk vak jij dan zat? Heb nauwelijks gefluit gehoord en dat puta, ach dat is gewoon net als hoerenjong even je frustratie uiten. Voetbal is emotie.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:44 schreef Siemerink het volgende:
wat een vreselijk vervelend publiek zeg... zelfs dit zwakke elftal wat vanavond speelde verdiende beter...met dat 'joden en puta gekrijs en gefluit'.
deze spelers konden niet beter, een beetje realiteitszin zou het publiek sieren, ze leven nog in het 'tien-jaar-geleden' tijdperk.
een elftal moet je steunen, niet uitfluiten.
idd. ook ik verbaas me echt dat mensen veel gefluit hebben gehoord. ik heb juist amper gefluit gehoordquote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in welk vak jij dan zat? Heb nauwelijks gefluit gehoord en dat puta, ach dat is gewoon net als hoerenjong even je frustratie uiten. Voetbal is emotie.
Dan begrijp ik niet dat jij voor ajax kan zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Viel ook hartstikke mee, op 409/410 niets van gemerkt. Wel puta maar dat hoort erbij, het is geen hockey of korfbal. Voetbal is voor mannen, niet voor homo's!
Heb je het achtergrondgeluid achterlijk hard gezet ofzo? Het was een klein groepje dat soms een keer floot.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Cart_man het volgende:
Nauwelijks gefluit? Ik hoorde bijna constant gefluit in de eerste helft. Elk fout balcontact werd begeleid door een fluitconcert. Niet massaal, maar toch redelijk fors.
volgende keer wil ik ook in 409/410 staan!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Viel ook hartstikke mee, op 409/410 niets van gemerkt. Wel puta maar dat hoort erbij, het is geen hockey of korfbal. Voetbal is voor mannen, niet voor homo's!
Omdat Ajax geen voetbal is of omdat ik een homo ben?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet dat jij voor ajax kan zijn...
Inderdaad. Op gegeven moment wisselde ook Arsenal een aanvaller bij een 2-1 voorsprong, en Ajax wisselde een verdedigerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Het wisselbeleid van Blind is eigenlijk ook erg laf. In de wedstrijden dat een achterstand moest worden goed gemaakt (Praag uit, AZ uit, Arsenal thuis) wisselt hij alleen maar een aanvaller voor een aanvaller. Gooi er eens een extra aanvaller in Danny.
je hebt gelijk, aangepast. zag er mooi uitquote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom hadden wij geen vlaggetjes. Overigens, op 409/410 zit je niet.
Dat ziet iedereen al 2 jaar in, behalve jullie.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer gaan ze nou gvd eindelijk eens inzien dat dit Ajax domweg kwaliteit te kort komt
Lijkt me ook vreemd. Want als er echt zoveel kwaliteit in die selectie zat, had 1 van de 4 afgelopen trainers die er wel uit kunnen halen. Als het 1 of 2 jaar misgaat, dan zou dat nog kunnen. Maar na 4 jaar nog steeds roepen dat er zoveel talent is en dat het er niet uitkomt? Dan moet je misschien toch eens na gaan denken of de meeste spelers van de huidige selectie niet gewoon overschat zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Potentie is er wel, maar het komt er (nog) niet uit, de chemie ontbreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |