Je zal met zo iemand wonen! Schrikt je elke nacht het leplazerus.quote:Op maandag 26 september 2005 02:37 schreef wickie het volgende:
Dido doet weer raar...
quote:Op maandag 26 september 2005 02:43 schreef wickie het volgende:
Ik zou als ik hem was de laatste 3 nu ff oproken..... en dan bij de laatste
WILLEN ROB, LIESKE EN JOOST HUN ZENDER EN DE TUIN CHECKEN...........
Elke nacht humorquote:Op maandag 26 september 2005 02:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zal met zo iemand wonen! Schrikt je elke nacht het leplazerus.
Hij schoot hem de tuin in dacht ik.quote:Op maandag 26 september 2005 02:44 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb het ff nie gezien maar waar laat hij die peuk nou?
Wat doet ze dan?quote:Op maandag 26 september 2005 02:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zal met zo iemand wonen! Schrikt je elke nacht het leplazerus.
Die heeft hij de tuin in gelanceerd.quote:Op maandag 26 september 2005 02:44 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb het ff nie gezien maar waar laat hij die peuk nou?
Nee een zakje paddo's weg werken! Dan krijgen we nog heftige beelden van een trippende Roel!quote:Op maandag 26 september 2005 02:45 schreef sig000 het volgende:
Volgende opdracht voor Roel: Ongemerkt blowen.![]()
![]()
idd roel moet in de dbk een halve gram oproken en moet dan gewoon mee doen in de groep maar ze mogen niks merkenquote:Op maandag 26 september 2005 02:45 schreef sig000 het volgende:
Volgende opdracht voor Roel: Ongemerkt blowen.![]()
![]()
Ze lag weer te luidop te praten in d'r slaap. Een hoop kabaal met veel schrapen van de keel erbij. Ik zou me kapot schrikken als ik zo iemand naast me had.quote:
Vengeance Unlimited !! Die bedoelde ik! Was best grappig om te zienquote:Op maandag 26 september 2005 02:32 schreef socko het volgende:
Toch leuk in deze saaie week met roel zo!
Voor Kribbet http://www.imdb.com/name/nm0000514/
Dat effect werkt ie vast niet weg met een paar stukjes ui, mocht ie een andere bewoner tegenkomenquote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee een zakje paddo's weg werken! Dan krijgen we nog heftige beelden van een trippende Roel!![]()
dat was joost toch? volgens mij heeft ie wat doorquote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef Speedski het volgende:
Ow ja .. inzoomen op Menno alsof ie alles doorheeft
quote:Op maandag 26 september 2005 02:44 schreef BBscanner het volgende:
Lekker uitje Roel?? Je moet wat over hebben voor die inmiddels 8500,- Euro![]()
volgens mij was het eerder om te laten zien wat de "rookpolitie" deed...quote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef Loedertje het volgende:
Joost is wakker...camera zoomde in
Da's ook een mooie truc.quote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef Suuz_ het volgende:
haha, nog een vraagje. mag ie er ook 2 of meer tegelijk roken?
Om er vervolgens geen klote mee te doenquote:Op maandag 26 september 2005 02:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat was joost toch? volgens mij heeft ie wat door![]()
Ow .... kan ook ...quote:Op maandag 26 september 2005 02:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat was joost toch? volgens mij heeft ie wat door![]()
Ze hoestte, maakte daarna rare beweging en slaakte rare geluiden uit die woorden moesten voorstellen en dat ging niet zachtjes, ik schrok er van. M'n vriendje heeft ook van die acies, als die hoest in zijn slaap gaat ie weleens recht op zitten en klagen dat ie electrische apparaten heeft ingeslikt. Een keertje had hij zelfs, naar eigen zeggen de kleren kast ingeslikt. Altijd komischquote:
Dat is onbekent zoals wel meer dingen aan deze opdracht maar hij heeft het nog niet gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef Suuz_ het volgende:
haha, nog een vraagje. mag ie er ook 2 of meer tegelijk roken?
quote:Op maandag 26 september 2005 02:49 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
volgens mij was het eerder om te laten zien wat de "rookpolitie" deed...
Dat redt die gozer zo.quote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef socko het volgende:
[..]
idd roel moet in de dbk een halve gram oproken en moet dan gewoon mee doen in de groep maar ze mogen niks merken
Ik dacht vanmiddag aan hetzelfde maar het is meer de tekst die Rob zou uitkramenquote:Op maandag 26 september 2005 02:40 schreef socko het volgende:
Lol ik zie het al voor me donderdag op de bank, bridget die zegt : "bewooners roel heeft deze week 20 sigaretten gerookt !", joost meteen trots: 'ja dat dacht ik al '.
Bridget ja joost je staat genomineerd.....
uhm nummer 17 of 18 dacht ik
Hij geeft het niet meer door, maar hij zal wel weten hoeveel hij gerookt heeft. Er zitten nog maar drie in het doosje.quote:Op maandag 26 september 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
Hij wordt laks he, hij telt niet eens meer, of heb ik dat gemist?
Wat denk jij als je elke keer 500 E kan verdienen! Denk dat ie echt wel telt!quote:Op maandag 26 september 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
Hij wordt laks he, hij telt niet eens meer, of heb ik dat gemist?
De klerenkastquote:Op maandag 26 september 2005 02:49 schreef wickie het volgende:
en klagen dat ie electrische apparaten heeft ingeslikt. Een keertje had hij zelfs, naar eigen zeggen de kleren kast ingeslikt. Altijd komisch
quote:Op maandag 26 september 2005 02:49 schreef wickie het volgende:
[..]
Ze hoestte, maakte daarna rare beweging en slaakte rare geluiden uit die woorden moesten voorstellen en dat ging niet zachtjes, ik schrok er van. M'n vriendje heeft ook van die acies, als die hoest in zijn slaap gaat ie weleens recht op zitten en klagen dat ie electrische apparaten heeft ingeslikt. Een keertje had hij zelfs, naar eigen zeggen de kleren kast ingeslikt. Altijd komisch
Ik bedoel voor de cameraquote:Op maandag 26 september 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat denk jij als je elke keer 500 E kan verdienen! Denk dat ie echt wel telt!
Klinkt grappig, ik heb wel eens gehoord dat ze bij iemand die veel praate in zn slaap allemaal vragen gingen stellen en dat hij dan ook antwoorde al was het wel lariekoek wat diegene uitkraamdequote:Op maandag 26 september 2005 02:49 schreef wickie het volgende:
[..]
Ze hoestte, maakte daarna rare beweging en slaakte rare geluiden uit die woorden moesten voorstellen en dat ging niet zachtjes, ik schrok er van. M'n vriendje heeft ook van die acies, als die hoest in zijn slaap gaat ie weleens recht op zitten en klagen dat ie electrische apparaten heeft ingeslikt. Een keertje had hij zelfs, naar eigen zeggen de kleren kast ingeslikt. Altijd komisch
Of het uiteindelijk zo slim is vraag ik mij af. Ze komen namelijk wel op de nominatielijst als ze hun plicht (willens en wetens?) verzuimen.quote:Op maandag 26 september 2005 02:52 schreef Suuz_ het volgende:
ik zou als ik roel was die laatste 3 tegelijk roken haha.
en idd die "rookpolitie" zal het misschien wel door hebben en niets doen. ze weten dat er geheime missies zijn dus een beetje slimmerd kan wel bedenken dat dit er 1 zou kunnen zijn.
haha die van mij doet dat ook precies hetzelfde. ik schrik me dan ook rot en als ik het eenmaal door heb speel ik altijd mee en vraag ik door! zó lachenquote:Op maandag 26 september 2005 02:49 schreef wickie het volgende:
[..]
ja maar ze doen natuurlijk alsof ze van niets weten dus BB kan daar niets over zeggen.quote:Op maandag 26 september 2005 02:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of het uiteindelijk zo slim is vraag ik mij af. Ze komen namelijk wel op de nominatielijst als ze hun plicht (willens en wetens?) verzuimen.
Volgens mij moet hij betrapt worden door lieske rob of joost want die zijn de "rookpollitie"quote:Op maandag 26 september 2005 02:50 schreef Speedski het volgende:
Maar dan nog. Moet Roel betrapt worden of moet Roel verdacht worden ??
Dat dacht ik ook, maar dat maakt het nog vagerquote:Op maandag 26 september 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij staat de Rook politie alleen genomineerd als zij het zien en dit dan niet melden. Anders niet. Maar misschien heb ik het fout begrepen.
zo heb ik het ook begrepenquote:Op maandag 26 september 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij staat de Rook politie alleen genomineerd als zij het zien en dit dan niet melden. Anders niet. Maar misschien heb ik het fout begrepen.
Onder de mom van ineens ziek worden omdat ie al een tijd niet meer gerookt heeft moet best aannemelijk zijn eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
Kan het niet zo snel terug vinden maar als Roel nu betrapt zou worden is hij het geld toch niet kwijt?
Zoja, zou ik de laatste 2 oproken en de rest van de week lekker in bed blijven liggen![]()
Voor de 20 moet hij er nog 3. Maar het spant er wel om, want Joost heeft het volgens mij wel door..quote:Op maandag 26 september 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
Kan het niet zo snel terug vinden maar als Roel nu betrapt zou worden is hij het geld toch niet kwijt?
Zoja, zou ik de laatste 2 oproken en de rest van de week lekker in bed blijven liggen![]()
Ja dan is hij al het geld weer kwijt.quote:Op maandag 26 september 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 02:55 schreef Suuz_ het volgende:
he maar mensen ik ben slapen, ik zie en lees het morgen {straks} wel weer!
truste
Ze hebben een waarschuwing gehad dat ze de opdracht serieuzer moeten oppakken op straffe van een nominatie. Nou dat doen ze overduidelijk niet. Ze hebben alleen hun petje op en verder doen ze niks.quote:Op maandag 26 september 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Als ie betrapt wordt (door de rook politie weet niet of dat ook geld als Dido hem bijv betrapt) is hij alles kwijt.quote:Op maandag 26 september 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
Klopt ook weleens gedaan, ze weten ook meestal naar een paar seconden de antwoorden die gegeven hebben niet meer. Ik ben een slechte slaper hij slaapt altijd en overal, op deze manier hou ik me altijd bezig als ik niet kan slapen, hij weet er de volgende dag toch niks meer van.quote:Op maandag 26 september 2005 02:53 schreef socko het volgende:
[..]
Klinkt grappig, ik heb wel eens gehoord dat ze bij iemand die veel praate in zn slaap allemaal vragen gingen stellen en dat hij dan ook antwoorde al was het wel lariekoek wat diegene uitkraamde
Mja ze kunnen als een echte opzichter rond gaan lopenquote:Op maandag 26 september 2005 02:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben een waarschuwing gehad dat ze de opdracht serieuzer moeten oppakken op straffe van een nominatie. Nou dat doen ze overduidelijk niet. Ze hebben alleen hun petje op en verder doen ze niks.
quote:Op maandag 26 september 2005 02:55 schreef Suuz_ het volgende:
he maar mensen ik ben slapen, ik zie en lees het morgen {straks} wel weer!
truste
Tot zover begrijp ik het maar als hij bij peuk 22 betrapt wordt, is hij dan die 10.000 euro kwijt?quote:Op maandag 26 september 2005 02:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
Onder de mom van ineens ziek worden omdat ie al een tijd niet meer gerookt heeft moet best aannemelijk zijn eigenlijk
Wat d8 je danquote:Op maandag 26 september 2005 02:57 schreef sig000 het volgende:
Roel vindt dit vast een prachtig spelletje.![]()
Dank je!! Ik zou heel voorzichtig zijn en lekker 3 dagen op bed gaan liggen (en stilletjes onder de dekens gaan lachenquote:Op maandag 26 september 2005 02:56 schreef socko het volgende:
[..]
Ja dan is hij al het geld weer kwijt.
Volgens mij is hij het zelfs kwijt als natalie er 1 zou roken.quote:Op maandag 26 september 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
Roel doet 't best slim.quote:Op maandag 26 september 2005 02:57 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja ze kunnen als een echte opzichter rond gaan lopen
Alleen de nacht is een beetje slecht gedekt, misschien tijd voor ploegendienst dan
Dan is het dus puur afhankelijk hoe Hummie haar pet staat of ze genomineerd wordenquote:Op maandag 26 september 2005 02:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben een waarschuwing gehad dat ze de opdracht serieuzer moeten oppakken op straffe van een nominatie. Nou dat doen ze overduidelijk niet. Ze hebben alleen hun petje op en verder doen ze niks.
Edit: zin zit geloof ik niet helemaal jofel in elkaar maar het is wel duidelijk geloof ik.![]()
![]()
Hoe moeilijk is het om iemand op een ruimte van pakweg een paar honderd vierkante meter in de gaten te houden??quote:Op maandag 26 september 2005 02:57 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja ze kunnen als een echte opzichter rond gaan lopen
Alleen de nacht is een beetje slecht gedekt, misschien tijd voor ploegendienst dan
Dat is het toch iedere keer met die opdrachtenquote:Op maandag 26 september 2005 02:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan is het dus puur afhankelijk hoe Hummie haar pet staat of ze genomineerd worden![]()
ik denk wel dat de rookpolitie die nominatie krijgt als Roel zijn opdracht slaagtquote:Op maandag 26 september 2005 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop toch zo dat Rob donderdag genomineerd staat. En dan hop, het huis uit.
Volgens mij is hij is hij idd dan alles kwijt.quote:Op maandag 26 september 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tot zover begrijp ik het maar als hij bij peuk 22 betrapt wordt, is hij dan die 10.000 euro kwijt?![]()
Hij las het verhaal in de dbk snel door en ik snapte het ook niet helemaal![]()
Dan heeft hij wel ballen om gewoon 's middags in de jaccuzzie te gaan rokenquote:Op maandag 26 september 2005 02:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ie betrapt wordt (door de rook politie weet niet of dat ook geld als Dido hem bijv betrapt) is hij alles kwijt.
Dus moet de RP 24 uur per dag Roel in de gaten houden ....quote:Op maandag 26 september 2005 03:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om iemand op een ruimte van pakweg een paar honderd vierkante meter in de gaten te houden??
Als ze het serieus zouden doen was het Roel nooit gelukt.
Dat lukt wel hoor als ze zo druk met andere zaken zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 03:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om iemand op een ruimte van pakweg een paar honderd vierkante meter in de gaten te houden??
En terecht.quote:Op maandag 26 september 2005 03:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk wel dat de rookpolitie die nominatie krijgt als Roel zijn opdracht slaagt
omdat het hem zo makkelijk afgaat zou ik zeggen: ja..quote:Op maandag 26 september 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Roel weer een peuk gerookt![]()
Gaat snel... en hij moet nog 4 dagen. Straks moet hij nog stoppen met roken ook. Of zal hij na de 20e gewoon doogaan ?
Dus ook als Tanja er 1 zou opsteken?????????? Zou ik als hem was snel door roken want Tanja gaat morgenavond voor de bijlquote:Op maandag 26 september 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij het zelfs kwijt als natalie er 1 zou roken.
Maar het is vast allemaal niet voor niks zo vaag, er komt vast nog wel een addertje onder het gras vandaan.
Roel rookt ze op wanneer ie kans heeft en stopt dan.quote:Op maandag 26 september 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Gaat snel... en hij moet nog 4 dagen. Straks moet hij nog stoppen met roken ook. Of zal hij na de 20e gewoon doogaan ?
dat lijkt me niet, dan is de week-opdracht mislukt, niet Roel's geheime missiequote:Op maandag 26 september 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ook als Tanja er 1 zou opsteken?????????? Zou ik als hem was snel door roken want Tanja gaat morgenavond voor de bijl![]()
Als ie dat doet is ie helemaal stoer!! op naar de 40!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Met dat geld vast in de knip is stoppen voor ff een stuk simpeler.quote:Op maandag 26 september 2005 03:04 schreef Speedski het volgende:
Roel zal niet stoppen met roken, misschien wat minderen hier en daar
Dit klopt niet volgens mij! Alleen is dan wel de weekopdracht mislukt en zitten ze weer een week met pindakaas en uien! Hij krijgt dan wel zijn cash imoquote:Op maandag 26 september 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij het zelfs kwijt als natalie er 1 zou roken.
Maar het is vast allemaal niet voor niks zo vaag, er komt vast nog wel een addertje onder het gras vandaan.
Kom ik toch weer terug op de afspraak die ze hebben gemaakt: Bij twijvel aan een eventuele geheime missie: niet door zeuren en vragen!quote:Op maandag 26 september 2005 03:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stopt.quote:Op maandag 26 september 2005 03:04 schreef Speedski het volgende:
Roel zal niet stoppen met roken, misschien wat minderen hier en daar
True, maar hij vind het spelletje wel erg leuk om te spelen .. niet ?quote:Op maandag 26 september 2005 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stopt.
Hij zou gek zijn om door te roken met 10.000¤ op zak.
Op de een of andere manier denk ik dat ze hem dat geld niet zo makkelijk gaan laten verdienen.quote:Op maandag 26 september 2005 03:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ie dat doet is ie helemaal stoer!! op naar de 40!!!!krijgt misschien nog wel een bonus erbij van 10.000!
![]()
Als deze opdracht lukt,gaat die houding vast veranderen.quote:Op maandag 26 september 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom ik toch weer terug op de afspraak die ze hebben gemaakt: Bij twijvel aan een eventuele geheime missie: niet door zeuren en vragen!
Dit hebben ze na het eier gebeuren beslotenomdat het ze een hoop eten had kunnen schelen alsze langer tegen Roel hadden lopen zeuren over het niet actief meehelpen van de eierlopers![]()
En dat treft Tanja waar en hoe??????quote:Op maandag 26 september 2005 03:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
dat lijkt me niet, dan is de week-opdracht mislukt, niet Roel's geheime missie![]()
Leuk en aardig dat niet zeuren maar als Rob Joost en Lieske daardoor genomineerd worden is het wel zuur dat ze het oogluikend hebben laten door gaan! Dat wordt Roel dan niet in dank afgenomen imo.quote:Op maandag 26 september 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom ik toch weer terug op de afspraak die ze hebben gemaakt: Bij twijvel aan een eventuele geheime missie: niet door zeuren en vragen!
Dit hebben ze na het eier gebeuren beslotenomdat het ze een hoop eten had kunnen schelen alsze langer tegen Roel hadden lopen zeuren over het niet actief meehelpen van de eierlopers![]()
Nee als Tanja weer gaat roken moet chantal stoppen en het dus overnemen!quote:Op maandag 26 september 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ook als Tanja er 1 zou opsteken?????????? Zou ik als hem was snel door roken want Tanja gaat morgenavond voor de bijl![]()
Dan worden er bommem op het huis gegooid door willekeurige FOK'ersquote:Op maandag 26 september 2005 03:09 schreef KRIBBET het volgende:
Zou me niets verbazen als ze toch een sigaret opsteekt onder het mom van: Stress is erger voor de baby![]()
dat zou de opzet wel eens kunnen zijn.......quote:Op maandag 26 september 2005 03:09 schreef BBscanner het volgende:
Leuk en aardig dat niet zeuren maar als Rob Joost en Lieske daardoor genomineerd worden is het wel zuur dat ze het oogluikend hebben laten door gaan! Dat wordt Roel dan niet in dank afgenomen imo.
wat?quote:Op maandag 26 september 2005 03:10 schreef socko het volgende:
Nee als Tanja weer gaat roken moet chantal stoppen en het dus overnemen!
(he getsie eerste keer dat ik chantal typ)
Verdeel en heersch.quote:Op maandag 26 september 2005 03:11 schreef Wup het volgende:
[..]
dat zou de opzet wel eens kunnen zijn.......
Zou wel rot zijn voor Roel, doet hij zo zijn best, heeft hij meer geld dan hij ooit gehad heeft en kan niet eens normaal etenquote:Op maandag 26 september 2005 03:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit klopt niet volgens mij! Alleen is dan wel de weekopdracht mislukt en zitten ze weer een week met pindakaas en uien! Hij krijgt dan wel zijn cash imo
Ja volgens mij heeft roel daar nog niet over na gedacht, maar roel is ook wel weer zo dat hij zou zeggen had je je maar beter aan je opdracht moeten houden meneer robquote:Op maandag 26 september 2005 03:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Leuk en aardig dat niet zeuren maar als Rob Joost en Lieske daardoor genomineerd worden is het wel zuur dat ze het oogluikend hebben laten door gaan! Dat wordt Roel dan niet in dank afgenomen imo.
In zn zakquote:Op maandag 26 september 2005 03:13 schreef Greetings het volgende:
Waar verstopt Roel z'n pakje sigaretten trouwens?
ik heb hier op het forum gelezen dat hij dat in zijn zenderkastje verstoptquote:Op maandag 26 september 2005 03:13 schreef Greetings het volgende:
Uiteraard maar ook nu hebben een aantal mensen in het huis in de gaten dat er iets niet klopt.quote:Op maandag 26 september 2005 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als deze opdracht lukt,gaat die houding vast veranderen.![]()
In zijn zender kastje volgens bronnen!quote:Op maandag 26 september 2005 03:13 schreef Greetings het volgende:
ja, hoewel Roel zich er volgens mij wel uit kan lullen dat hij de opdracht anders begrepen heeftquote:
Zou mij idd ook niks verbazen, het zou toch een harde bb worden, maar hummie is slim ze moeten eerst allemaal vriendjes worden en dan laat hummie ze elkaar naaien komt dat veel harder aan natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 03:11 schreef Wup het volgende:
[..]
dat zou de opzet wel eens kunnen zijn.......
Hij dacht zelf van wel daarom ging wou hij in het begin snel roken omdat hij idd bang was dat tanja zou gaan roken.quote:Op maandag 26 september 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja ik ook, daarom was het ook jammer dat Tanja het aanbood en niet Chantal of Dido liet afzien.quote:Op maandag 26 september 2005 03:13 schreef BBscanner het volgende:
Eigenlijk hoop ik zo dat Tanja weer gaat roken. Zou graag willen zien hoe 'GNA GNA GNA' zich onder de stress van niet roken gedraagt!![]()
Maakt niets uit! Rob eruit en de rest is te popi om weg gestemt te wordenquote:Op maandag 26 september 2005 03:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Chanroddel zonder peukenquote:Op maandag 26 september 2005 03:10 schreef socko het volgende:
[..]
Nee als Tanja weer gaat roken moet chantal stoppen en het dus overnemen!
(he getsie eerste keer dat ik chantal typ)
Heb jij het een beetje gevolgd vandaag over dat gesprek van Menno met Humme. Schijnt dat Hummie iets heeft gezegd; 'knoop de datum 25 september goed in je hoofd' ofzo iets weet jij of iemand anders wat daar achter zitquote:Op maandag 26 september 2005 03:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is het leuke van dit spel (want gemeen is het nog lang niet)
Yep deze is erg lastig. Persoonlijk zou ik het wel goed van Tanja vinden dat het haar lukt, maar Chantal flink in de stress is me ook wat waard eigenlijk. Dilemma.quote:Op maandag 26 september 2005 03:13 schreef BBscanner het volgende:
Eigenlijk hoop ik zo dat Tanja weer gaat roken. Zou graag willen zien hoe 'GNA GNA GNA' zich onder de stress van niet roken gedraagt!![]()
Ik woon erg dichtbij maar sluit me hier niet bij aanquote:Op maandag 26 september 2005 03:10 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dan worden er bommem op het huis gegooid door willekeurige FOK'ers
quote:Op maandag 26 september 2005 03:18 schreef Speedski het volgende:
Maar goed ... Deze Speed gaat zichzelf maar naar zn bedje bonjouren.
NN mensen![]()
Nithy nightquote:Op maandag 26 september 2005 03:18 schreef Speedski het volgende:
Maar goed ... Deze Speed gaat zichzelf maar naar zn bedje bonjouren.
NN mensen![]()
Ik heb die nacht gezien toen hij 3 rookte, waarvan de 2e gebroken was, dat hij de peuken en de aansteker uit zijn zenderkastje(hoesje) haalde.quote:Op maandag 26 september 2005 03:13 schreef Greetings het volgende:
nee maar lieske werd ook niet in dank afgenomen dat ze voor dat geld koos inplaats van gewoon eten ,dus als dat het bb spel is zullen zulke dingen nog wel vaker voorkomenquote:Op maandag 26 september 2005 03:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is nog een mooie streek voor die laatste 3.quote:Op maandag 26 september 2005 03:20 schreef Greetings het volgende:
Trouwens wel jammer dat BB niet aan de rookpolitie heeft verteld: "een van de 3 niet-rokers probeert toch te roken, zoek uit wie dat is". Dan krijg je veel leukere taferelen. Nu gaan ze er vanuit dat niemand het teambelang zal schaden en er toch wel niemand zal gaan roken.
Ah ok. Slimquote:Op maandag 26 september 2005 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb die nacht gezien toen hij 3 rookte, waarvan de 2e gebroken was, dat hij de peuken en de aansteker uit zijn zenderkastje(hoesje) haalde.
quote:Op maandag 26 september 2005 03:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee maar lieske werd ook niet in dank afgenomen dat ze voor dat geld koos inplaats van gewoon eten ,dus als dat het bb spel is zullen zulke dingen nog wel vaker voorkomen
Dus hij hoeft alleen nog maar bang te zijn voor Nathalie??quote:Op maandag 26 september 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij dacht zelf van wel daarom ging wou hij in het begin snel roken omdat hij idd bang was dat tanja zou gaan roken.
Schiet me te binnen dat ik verkeerd zit, hij wou snel de buit binnen hebben omdat als tanja weer ging roken hij niet meer 'bij kon verdienen.
maar tanja heeft inmiddels alweer een uitzonderingspositie gekregen en als ze weer gaat roken komt de opdracht niet in gevaar maar neemt chantal haar plaats in heb ik begrepen.
Ik weet niet wat we daar achter moetn zoeken en ben bang dat we dat ook nooit te weten krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 03:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb jij het een beetje gevolgd vandaag over dat gesprek van Menno met Humme. Schijnt dat Hummie iets heeft gezegd; 'knoop de datum 25 september goed in je hoofd' ofzo iets weet jij of iemand anders wat daar achter zit![]()
Absoluut geen dilemmaquote:Op maandag 26 september 2005 03:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Yep deze is erg lastig. Persoonlijk zou ik het wel goed van Tanja vinden dat het haar lukt, maar Chantal flink in de stress is me ook wat waard eigenlijk. Dilemma.![]()
Had ik maar de plannen mogen uitzettenquote:
Omdat deze week zo'n mislukking was nog maar een herkansing maar nu de andere groep rokers een week stoppen.quote:Op maandag 26 september 2005 03:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut geen dilemmaDe baby heeft de nicotine erg hard nodig, ze weet niet beter
![]()
Ik wacht echt de week af waarbij Didi of Chanroddel geen peuken hebben![]()
![]()
![]()
Ja hij hoeft alleen bang te zijn voor natalie, want als die gaat roken is de opdracht mislukt.quote:Op maandag 26 september 2005 03:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus hij hoeft alleen nog maar bang te zijn voor Nathalie??
Die rookt nietDie kan makkelijk zonder en wil bij de groep blijven
![]()
Zou moeilijker worden als morgen: gna gna gan het moet overnemen van Tanja, die trekt het maar een paar uur en heeft schijt aan de groep (en aan onze oren)
Zodra Tanja het huis uit is gaat het spel echt op de wagenquote:Op maandag 26 september 2005 03:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat deze week zo'n mislukking was nog maar een herkansing maar nu de andere groep rokers een week stoppen.
Beter is nog;quote:Op maandag 26 september 2005 03:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat deze week zo'n mislukking was nog maar een herkansing maar nu de andere groep rokers een week stoppen.
Ik denk dat als iemand anders rookt dan de weekopdracht wel mislukt is, maar niet zijn geheime missie, dan krijgt ie uitbetaald naar wat ie tot dan toe heeft gerookt.quote:Op maandag 26 september 2005 03:31 schreef Coraatje het volgende:
volgens mij mag roel niet meer dan 20 sigartten roken aangezien het maimun 10.000 is en ik ergens ook gelezen heb dat hij stopt na de 20ste maja wie deze wijsheid haaft verzonnen weet ik ook niet omdat roel niks erover kan zeggen en alleen gebaart naar de camera hoeveel hij het tot nu toe op heeft, en wat ik begrepen had is de opdracht verloren als iemand hem betrapt op roken (of als een van de andere rookt) en verdiend hij niks ,dus als hij 20 sigaretten op heeft en dan als nog iemand rookt ,kom ik tot de conclusie dat hij dan ook geen geld krijgt ,want anders zou het wel erg makkelijk worden ,en is rook politie er om het hem moeilijk te maken
Roel wordt een rijk manquote:Op maandag 26 september 2005 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hij hoeft alleen bang te zijn voor natalie, want als die gaat roken is de opdracht mislukt.
Maar dan is hij dus niet het geld kwijt, maar kan er niks meer bij verdienen.
dat hoop ik dan maar voor hem ,want voor de rest maakt bb het hem niet echt moeilijk zo vlak voor de 20 ste sigaret ,of willen ze zo makkelijk van hun centjes af (weet nog wel iemand waar ze het mogen komen brengen hoor)quote:Op maandag 26 september 2005 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand anders rookt dan de weekopdracht wel mislukt is, maar niet zijn geheime missie, dan krijgt ie uitbetaald naar wat ie tot dan toe heeft gerookt.
Of alle.quote:Op maandag 26 september 2005 03:34 schreef Rica het volgende:
[..]
lijkt me niet zo een moeilijke keus voor hemquote:Op maandag 26 september 2005 03:39 schreef BBscanner het volgende:
Beter is nog;
De keuze aan Rob (als hoofd van de politie) jij genomineerd of nog 1 week niet roken voor alle rokers met een normale nominatie ronde Deze vraag dan aan hem in de Live uitzending! Dat zou pas goed zijn.![]()
Zolang Hummie gek is op Roel zal hij het wel makkelijk hebben en krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 03:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoop ik dan maar voor hem ,want voor de rest maakt bb het hem niet echt moeilijk zo vlak voor de 20 ste sigaret ,of willen ze zo makkelijk van hun centjes af (weet nog wel iemand waar ze het mogen komen brengen hoor)
Ja, leuk!quote:Op maandag 26 september 2005 03:39 schreef BBscanner het volgende:
Beter is nog;
De keuze aan Rob (als hoofd van de politie) jij genomineerd of nog 1 week niet roken voor alle rokers met een normale nominatie ronde Deze vraag dan aan hem in de Live uitzending! Dat zou pas goed zijn.![]()
Naar mijn idee krijgen ze geen andere opdracht. Het niet roken is de opdracht. Maar wel een beetje saai en makkelijk voor de anderen.quote:Op maandag 26 september 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat de nieuwe week (3 dagen) opdracht is![]()
Nee ik denk ook dat dit te makkelijk zou zijn en dat ze er nog wat op verzinnen, maar wat?quote:Op maandag 26 september 2005 03:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoop ik dan maar voor hem ,want voor de rest maakt bb het hem niet echt moeilijk zo vlak voor de 20 ste sigaret ,of willen ze zo makkelijk van hun centjes af (weet nog wel iemand waar ze het mogen komen brengen hoor)
Klopt wel idd of hij direct genomineerd of iedereen pissed off op hem en dan alsnog genomineerd, Maar als hij de eerste keuze neemt verdient hij wel credits bij de andere bewoners en wellicht bij de sms'ersquote:Op maandag 26 september 2005 03:43 schreef Wup het volgende:
[..]
lijkt me niet zo een moeilijke keus voor hem
Komt er morgen een nieuwe opdracht?quote:Op maandag 26 september 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat de nieuwe week (3 dagen) opdracht is![]()
Je bent wel bezig met die beesten van je hequote:Op maandag 26 september 2005 03:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
#Gaat even een gevangen mol uit de bek van de kat halen#
Is dat allesquote:Op maandag 26 september 2005 03:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Naar mijn idee krijgen ze geen andere opdracht. Het niet roken is de opdracht. Maar wel een beetje saai en makkelijk voor de anderen.
Gooooo KRIBBET !!!quote:Op maandag 26 september 2005 03:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dat allesIk schrijf me in voor volgend jaar
(er schijnt weer een gehandicapte (minder valide) in te moeten dus ik maak kans
![]()
)
Niks om handen om ze af te leiden van dat uiendieet is juist niet makkelijk voor ze.quote:Op maandag 26 september 2005 03:46 schreef BBscanner het volgende:
Naar mijn idee krijgen ze geen andere opdracht. Het niet roken is de opdracht. Maar wel een beetje saai en makkelijk voor de anderen.
Ik hoop op een opdracht maar ik krijg zelden mijn zinquote:Op maandag 26 september 2005 03:50 schreef socko het volgende:
[..]
Komt er morgen een nieuwe opdracht?
[..]
Je bent wel bezig met die beesten van je he
Ha en dan stuur ik er ook 1, en daarmee kom je minimaal in de finale!quote:Op maandag 26 september 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gooooo KRIBBET !!!![]()
Dan ga ik me eerste smsje ooit versturen!!
![]()
ow, nou ik verwacht dat hij dan kiest voor stoppen met roken en verwacht dat iedereen dat probleemloos accepteert.quote:Op maandag 26 september 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
Klopt wel idd of hij direct genomineerd of iedereen pissed off op hem en dan alsnog genomineerd, Maar als hij de eerste keuze neemt verdient hij wel credits bij de andere bewoners en wellicht bij de sms'ers
Wel op de dag van de live uitzending sturenquote:Op maandag 26 september 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gooooo KRIBBET !!!![]()
Dan ga ik me eerste smsje ooit versturen!!
![]()
1000 voederdieren?quote:Op maandag 26 september 2005 03:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop op een opdracht maar ik krijg zelden mijn zin![]()
Het is deze week echt feest hier maar met 1 hond, 5 katten/poezen, 25 vissen en 1000 voederdieren kan ik mijn lol wel opEn aangezien mijn vrouw moet werken zijn de nachtelijke feestjes mijn pakkie an
![]()
Met 2 stuks sta ik met 1 wiel in de finale, waarom heb ik het niet eerder gedaanquote:Op maandag 26 september 2005 03:56 schreef socko het volgende:
[..]
Ha en dan stuur ik er ook 1, en daarmee kom je minimaal in de finale!![]()
Ik steun een non profit reptielenopvang centrum en die reptielen willen maar geen sla etenquote:
Geeft dat geen herrie en zo dan of woon je groot?quote:Op maandag 26 september 2005 04:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik steun een non profit reptielenopvang centrum en die reptielen willen maar geen sla eten![]()
dus moeten er voedseldieren komen waaronder krekels(maar ook muizen en sprinkhanen)
Wel muizen maar geen laboratoriumbakken hier! Ze krijgen een diervriendelijk leven zolang het kanquote:Op maandag 26 september 2005 04:01 schreef svann het volgende:
[..]
Kribbet kweekt meelwormen, labmuizen....?
Beter dan labmuizen!quote:Op maandag 26 september 2005 04:02 schreef KRIBBET het volgende:
Ik steun een non profit reptielenopvang centrum en die reptielen willen maar geen sla eten![]()
dus moeten er voedseldieren komen waaronder krekels(maar ook muizen en sprinkhanen)
Mijn vrouw woont groot, schijn in een dronken bui haar de andere helft van het huis te hebben gegeven (maar daar weet ik niets meer vanquote:Op maandag 26 september 2005 04:03 schreef socko het volgende:
[..]
Geeft dat geen herrie en zo dan of woon je groot?
Zo klinkt goed.quote:Op maandag 26 september 2005 04:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw woont groot, schijn in een dronken bui haar de andere helft van het huis te hebben gegeven (maar daar weet ik niets meer van![]()
![]()
De kamers zijn door een aannemer geluiddicht gemaakt wat een feestje opleverde bij de buren![]()
Zo denken de reptielen er ook over! Ze hebben smaakquote:Op maandag 26 september 2005 04:04 schreef svann het volgende:
[..]
Beter dan labmuizen!
Deze worden tenminste met smaak opgegeten.
Trusten!
Maak je er een BB-huis van.quote:Op maandag 26 september 2005 04:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw woont groot, schijn in een dronken bui haar de andere helft van het huis te hebben gegeven (maar daar weet ik niets meer van![]()
![]()
De kamers zijn door een aannemer geluiddicht gemaakt wat een feestje opleverde bij de buren![]()
Zolang ik bij mijn vrouw blijf wel ja anders kan ik opzoek naar een flatje 3 hoog achterquote:
We zitten wel erg dichtbij Aalsmeer maar of we nu zin hebben in een stuk of 12 mensen over de vloerquote:
Ach dat zootje slaapt de helft van de tijd en je kunt ze met brood,pindakaas en uien afschepen.quote:Op maandag 26 september 2005 04:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We zitten wel erg dichtbij Aalsmeer maar of we nu zin hebben in een stuk of 12 mensen over de vloerIemand als Tanja zou ik na 1 dag al een schop onder haar kont geven (maar voor die tijd zou mijn vrouw dat al hebben gedaan
) Ze kan niet zo goed tegen dat soort uitvreters en aandachtvragers
![]()
En tijdens het slapen een stuk of 500 (mannelijke) krekels los laten in de slaapkamerquote:Op maandag 26 september 2005 04:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach dat zootje slaapt de helft van de tijd en je kunt ze met brood,pindakaas en uien afschepen.![]()
Trusten Isabeau, hou je het nog even een paar uur in de gatenquote:
Die krekels zijn voor deze aflevering ook nog wel goed idee.quote:Op maandag 26 september 2005 04:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En tijdens het slapen een stuk of 500 (mannelijke) krekels los laten in de slaapkamer![]()
![]()
Ze doen dan echt geen oog dicht want die beesten maken echt een t#$%&^G herrie![]()
Ik blijf tot 7 uur kijkenquote:Op maandag 26 september 2005 04:25 schreef KRIBBET het volgende:
Trusten Isabeau, hou je het nog even een paar uur in de gaten(totdat de haan begint?)
Truste!quote:Op maandag 26 september 2005 04:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En tijdens het slapen een stuk of 500 (mannelijke) krekels los laten in de slaapkamer![]()
![]()
Ze doen dan echt geen oog dicht want die beesten maken echt een t#$%&^G herrie![]()
Die kan maar zo voor zijn 18e gaan.quote:Op maandag 26 september 2005 04:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf tot 7 uur kijken
Stream 1: Slapende Roel
Spannende tv hoor.
Ah okequote:Op maandag 26 september 2005 04:38 schreef Isabeau het volgende:
kan helaas geen screenies maken op mijn werk, socko
Had je niet willen missen hèquote:Op maandag 26 september 2005 04:40 schreef Wup het volgende:
wow, die updates:)
Spannend.......quote:Op maandag 26 september 2005 04:59 schreef Isabeau het volgende:
Tanja draaide zich en direct daarna bewoog Lieske ook! Lieske ligt nu op haar rug, armen onder haar hoofd. Je vraagt je af of Lieske onbewust in haar slaap reageerde op Tanja haar gewoel.
Ik ben benieuwd of zich dit nogmaals gaat afspelen. BB vol verrassingen.
Vergezocht maar een topic waard.quote:Op maandag 26 september 2005 05:03 schreef socko het volgende:
He he ,het schijnt dat vrouwen die in een huis wonen ongeveer de zelfde eisprong cyclus krijgen en dus tegelijk ongesteld worden.
Mischien reageren ze ook op een zwangere vrouw in het zelfde huis.
Weet ik niet maar wat ik net typte is een weteschapelijk feit, en tanja word niet meer ongesteld.quote:Op maandag 26 september 2005 05:10 schreef Isabeau het volgende:
En wat voor reactie zou dat moeten zijn dan? Allemaal tegelijk weeën?
Tanja draaide zich trouwens weer, maar Lieske bleef stil iggen.
Mja ik heb het verschillende keren gehoord, maar mischien fuckd mn geheugen wel met me...quote:Op maandag 26 september 2005 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan het wetenschappelijke feit niet vinden(ja, ik verveel me dermate dat ik de medische publicatie database in ben gedoken)
Oe doe eens linkje (ik geloof me zelf niet meerquote:Op maandag 26 september 2005 05:27 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb het wel gevonden hoor
Tanja is op haar linkerzij gaan liggen en knuffelt het dekbed. Rug ontbloot. Ondergoed zichtbaar.
Zit je daar echt op te wachten?quote:Op maandag 26 september 2005 05:41 schreef Isabeau het volgende:
Shit, Wup, ik heb die move van Lieske dus gemist
Geloof het niet, maar misschien om de flow in het topic gaande te houden?quote:Op maandag 26 september 2005 05:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk je zelf
Ze helpt me de nacht door de lieverdquote:Op maandag 26 september 2005 05:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zit je daar echt op te wachten?![]()
Ik werk ook (jij toch ook) , werk normaal overdag maar moet soms invallen in de nacht.quote:Op maandag 26 september 2005 05:52 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Henk
Waarom ben jij eigenlijk nog op, socko?
Ik mag hier hellaas niet streamen dus kan niet kijken maar kheb i net ben ik al blij mee.quote:Op maandag 26 september 2005 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik "werk" ookNou ja, krijg betaald als ik BB kijk.
Msn heb ik weer welquote:Op maandag 26 september 2005 06:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik nog 1 uurtje en dan ben ik een weekje vrij
"vroeger" kon ik hier ook geen filmpjes oid zien en al helemaal niet streamen, maar sinds kort kan het gewoon, dus daar ben ik wel blij mee. Nu nog MSN![]()
A oke wel thuis en een weekje bb zal het wel wordenquote:Op maandag 26 september 2005 06:29 schreef Isabeau het volgende:
Er gebeurt he-le-maal niets. Niet eens een streampje op een rondlopende muis of zo gehad vannacht
(collega kwam kletsen, vandaar dat ik even 'weg' was)
Die van Ralph gaat zoquote:Op maandag 26 september 2005 04:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens net een stem op Lieske uitgebracht en als je belt hoor je Lieske zelf die je bedankt voor de stem. Nu ben ik ook benieuwd naar de boodschap die Ralph en Roel hebben ingesproken, maar dat zou het stemmen tamelijk nutteloos maken![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 07:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Die van Ralph gaat zo
"Hee das nie zo tof dat je om mèh heb gestemd, ik wilduh graag nog even blèven"
- Stem op de achtergrond: "Nee Ralph, mensen stemmen op hun favoriet"
"Oow... Oow zo! Jah nah snap.. Hee ik wiluh juh graag beda..." tuut tuut tuut
quote:Op maandag 26 september 2005 07:01 schreef Rica het volgende:
Die van Ralph gaat zo
"Hee das nie zo tof dat je om mèh heb gestemd, ik wilduh graag nog even blèven"
- Stem op de achtergrond: "Nee Ralph, mensen stemmen op hun favoriet"
"Oow... Oow zo! Jah nah snap.. Hee ik wiluh juh graag beda..." tuut tuut tuut
Hehe ik moest wel lachen gister om zijn hoofd. Een soort schaakbord van blozend rood en spierwit.quote:Op maandag 26 september 2005 07:41 schreef Peter6000 het volgende:
En zijn de bewoners nog erg geschrokken van de uitbrander die Menno gisteren kreeg??
Heerlijk is dat toch. Not.quote:Op maandag 26 september 2005 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Ben trouwens zeik en zeiknat geregend hier.
welke streams en welk programma gebruik je om ze tebekijken?quote:Op maandag 26 september 2005 08:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik de streams probeer te openen krijg ik, De bestand of map is onleesbaar of beschadigd.
Elke BB stream die ik tot nu heb geprobeerd. WMP10.quote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef b0ng het volgende:
[..]
welke streams en welk programma gebruik je om ze tebekijken?
Zo het gaat volgens mij overal tekeer ik moest zelfs een beetje afremmen op de snelweg, en dat doe ik niet snelquote:Op maandag 26 september 2005 08:03 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau opent streams
Zo hey, alsof ik niet onderweg naar huis ben geweestExact hetzelfde beeld.
Ben trouwens zeik en zeiknat geregend hier. Iedereen in Drenthe succes met door de hoosbuien fietsen.
word wel een keer tijd.quote:Op maandag 26 september 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
09:16 iedereen slaapt nog
HAAN GRAAG
Dan lopen ze maar even naar buiten!quote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef regenworm het volgende:
zeker weten, maar het probleem is dat er geen klok in het huis hangt.
Dus toch Lieske eruit.. enige logische conclusie.quote:Op maandag 26 september 2005 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Bedankt, hoef ik di ein ieder geval niet te bellen. Scheelt weer, aangezien ik hoop dat Roel en Lieske blijven. Nou ja, eigenlijk wil ik ook dat Ralph blijft, maar er is geen 4e kandidaat![]()
dat wordt nog even wachtenquote:Op maandag 26 september 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
09:16 iedereen slaapt nog
HAAN GRAAG
volgens mij loopt het klokje van de pool 1 1/2 uur achterquote:Op maandag 26 september 2005 09:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan lopen ze maar even naar buiten!
vind het idioot van ze zo lang mogen slapen.quote:Op maandag 26 september 2005 09:28 schreef teun911 het volgende:
[..]
dat wordt nog even wachtentussen 10 en 11 meestal toch...
meerdan maar
ze zijn gestopt met fietsen.quote:Op maandag 26 september 2005 09:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de weekopdrachten? (ben dr een tjdje niet geweest)
Op een moment dat ze het zwaar had heeft ze dat aangegeven.quote:Op maandag 26 september 2005 09:26 schreef teun911 het volgende:
[..]
Dus toch Lieske eruit.. enige logische conclusie.
Voor mij had Lieske ook niet zo gehoeven. Ik had liever een Linda ofzo naast Ralpje en Roel gezien.
Maar het is niet anders. Het is maar beter ook voor ons exceem studentje. Heeft zelf ook meerdere malen aan gegeven eruit te willen.
quote:Op maandag 26 september 2005 09:41 schreef Knurkie het volgende:
Goedemorgen
op hoeveel sigaretten staat Roel nu?
17quote:Op maandag 26 september 2005 09:41 schreef Knurkie het volgende:
Goedemorgen
Volgens mij op 17 of 18.......twee vannacht iig.quote:Op maandag 26 september 2005 09:41 schreef Knurkie het volgende:
Goedemorgen
ik zie onder jou 18quote:Op maandag 26 september 2005 09:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
weet het niet precies, maar hij heeft er vannacht één gerookt.
Lijkt me niet meer dan logisch, na dat gezeur, de opmerkingen van Menno en het asociale gedrag bij de weekopdracht.quote:Op maandag 26 september 2005 09:55 schreef regenworm het volgende:
Verwacht dat er door BB een hoop ellende over de bewoners wordt gestrooid.
Als straf voor de opdracht , gezuur over eten enz enz
goedemorgenquote:Op maandag 26 september 2005 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal....
Zo te zien niet zo gek veel aan de hand, alles ligt blijkbaar nog op bed?
Ff voor de duidelijkheid, officieel ben ik hier dus NIET aanwezig.![]()
Moet ook wel want de bewoners hebben het goed verpest.quote:
oh, dacht dat dat Rob wasquote:Op maandag 26 september 2005 09:59 schreef Pinball het volgende:
Dirty Rob is wakker.
"Do you feel lucky, peuk?"
ik ben echt benieuwd of het nog strenger wordt(persoonlijk denk ik dat ze te veel wannabee's hebben uitgekozen voor BB)quote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet ook wel want de bewoners hebben het goed verpest.
Hummy zei dat Menno 25-09-2005 goed moest onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |