Je zal met zo iemand wonen! Schrikt je elke nacht het leplazerus.quote:Op maandag 26 september 2005 02:37 schreef wickie het volgende:
Dido doet weer raar...
quote:Op maandag 26 september 2005 02:43 schreef wickie het volgende:
Ik zou als ik hem was de laatste 3 nu ff oproken..... en dan bij de laatste
WILLEN ROB, LIESKE EN JOOST HUN ZENDER EN DE TUIN CHECKEN...........
Elke nacht humorquote:Op maandag 26 september 2005 02:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zal met zo iemand wonen! Schrikt je elke nacht het leplazerus.
Hij schoot hem de tuin in dacht ik.quote:Op maandag 26 september 2005 02:44 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb het ff nie gezien maar waar laat hij die peuk nou?
Wat doet ze dan?quote:Op maandag 26 september 2005 02:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zal met zo iemand wonen! Schrikt je elke nacht het leplazerus.
Die heeft hij de tuin in gelanceerd.quote:Op maandag 26 september 2005 02:44 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb het ff nie gezien maar waar laat hij die peuk nou?
Nee een zakje paddo's weg werken! Dan krijgen we nog heftige beelden van een trippende Roel!quote:Op maandag 26 september 2005 02:45 schreef sig000 het volgende:
Volgende opdracht voor Roel: Ongemerkt blowen.![]()
![]()
idd roel moet in de dbk een halve gram oproken en moet dan gewoon mee doen in de groep maar ze mogen niks merkenquote:Op maandag 26 september 2005 02:45 schreef sig000 het volgende:
Volgende opdracht voor Roel: Ongemerkt blowen.![]()
![]()
Ze lag weer te luidop te praten in d'r slaap. Een hoop kabaal met veel schrapen van de keel erbij. Ik zou me kapot schrikken als ik zo iemand naast me had.quote:
Vengeance Unlimited !! Die bedoelde ik! Was best grappig om te zienquote:Op maandag 26 september 2005 02:32 schreef socko het volgende:
Toch leuk in deze saaie week met roel zo!
Voor Kribbet http://www.imdb.com/name/nm0000514/
Dat effect werkt ie vast niet weg met een paar stukjes ui, mocht ie een andere bewoner tegenkomenquote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee een zakje paddo's weg werken! Dan krijgen we nog heftige beelden van een trippende Roel!![]()
dat was joost toch? volgens mij heeft ie wat doorquote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef Speedski het volgende:
Ow ja .. inzoomen op Menno alsof ie alles doorheeft
quote:Op maandag 26 september 2005 02:44 schreef BBscanner het volgende:
Lekker uitje Roel?? Je moet wat over hebben voor die inmiddels 8500,- Euro![]()
volgens mij was het eerder om te laten zien wat de "rookpolitie" deed...quote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef Loedertje het volgende:
Joost is wakker...camera zoomde in
Da's ook een mooie truc.quote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef Suuz_ het volgende:
haha, nog een vraagje. mag ie er ook 2 of meer tegelijk roken?
Om er vervolgens geen klote mee te doenquote:Op maandag 26 september 2005 02:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat was joost toch? volgens mij heeft ie wat door![]()
Ow .... kan ook ...quote:Op maandag 26 september 2005 02:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat was joost toch? volgens mij heeft ie wat door![]()
Ze hoestte, maakte daarna rare beweging en slaakte rare geluiden uit die woorden moesten voorstellen en dat ging niet zachtjes, ik schrok er van. M'n vriendje heeft ook van die acies, als die hoest in zijn slaap gaat ie weleens recht op zitten en klagen dat ie electrische apparaten heeft ingeslikt. Een keertje had hij zelfs, naar eigen zeggen de kleren kast ingeslikt. Altijd komischquote:
Dat is onbekent zoals wel meer dingen aan deze opdracht maar hij heeft het nog niet gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef Suuz_ het volgende:
haha, nog een vraagje. mag ie er ook 2 of meer tegelijk roken?
quote:Op maandag 26 september 2005 02:49 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
volgens mij was het eerder om te laten zien wat de "rookpolitie" deed...
Dat redt die gozer zo.quote:Op maandag 26 september 2005 02:47 schreef socko het volgende:
[..]
idd roel moet in de dbk een halve gram oproken en moet dan gewoon mee doen in de groep maar ze mogen niks merken
Ik dacht vanmiddag aan hetzelfde maar het is meer de tekst die Rob zou uitkramenquote:Op maandag 26 september 2005 02:40 schreef socko het volgende:
Lol ik zie het al voor me donderdag op de bank, bridget die zegt : "bewooners roel heeft deze week 20 sigaretten gerookt !", joost meteen trots: 'ja dat dacht ik al '.
Bridget ja joost je staat genomineerd.....
uhm nummer 17 of 18 dacht ik
Hij geeft het niet meer door, maar hij zal wel weten hoeveel hij gerookt heeft. Er zitten nog maar drie in het doosje.quote:Op maandag 26 september 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
Hij wordt laks he, hij telt niet eens meer, of heb ik dat gemist?
Wat denk jij als je elke keer 500 E kan verdienen! Denk dat ie echt wel telt!quote:Op maandag 26 september 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
Hij wordt laks he, hij telt niet eens meer, of heb ik dat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |