Ik ben in de race voor lelijkste.quote:Op maandag 26 september 2005 04:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je usericon ziet eruit als een drol met astma.
Dat is niet zo moeilijk Nickquote:Op maandag 26 september 2005 04:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
probeer je me uit te dagen?
Ik kan dingen met je doen wat je in je stoutste dromen nog niet kan bedenken.
![]()
Nee hoor, ik denk dat je best wel geil kan zijn mits je die Lurch van je dumpt en eens iets anders ervaart dan die senioren-seks die je nu beleeft.quote:Op maandag 26 september 2005 04:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk Nick![]()
![]()
Ik zou bijna zeggen.. noem es wat, maar tis een kindvriendelijk forum![]()
![]()
Volgens mij heb je van mij het beeld: ' type plank dat het 5 minuten laat gebeuren en weer gaat koken voor je he?![]()
![]()
Goed voor jou.quote:Op maandag 26 september 2005 04:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben in de race voor lelijkste..
Oooooh das vals.quote:Op maandag 26 september 2005 04:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat je best wel geil kan zijn mits je die Lurch van je dumpt en eens iets anders ervaart dan die senioren-seks die je nu beleeft.![]()
Die vorige post betekent eigenlijk: flikker op, je interesseert me niet meer jij saai saai mannetje. ok?quote:
2x per week.quote:Op maandag 26 september 2005 04:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oooooh das vals.![]()
Je onderschat de seks die ik heb toch behoorlijk hoor![]()
Kenmerk van saaie mannetjes is dat ze overal de neus insteken waar ze niets te maken hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 05:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die vorige post betekent eigenlijk: flikker op, je interessert me niet meer jij saai saai mannetje. ok?![]()
Je hebt je vooroordelen gewoon al standaard klaar over stellen die lang bijmekaar zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 05:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
2x per week.Ik wil wedden dat jullie er ook nog een vaste tijd voor afspreken.
![]()
Dan zouden we het eens met elkaar moeten doen als je zo graag uitsluitsel wil.quote:Op maandag 26 september 2005 05:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je hebt je vooroordelen gewoon al standaard klaar over stellen die lang bijmekaar zijn.![]()
Nee, er zijn geen vaste afspraken. Zoals je weet heb ik niet eens een fatsoenlijk ritme
En je zegt het nu allemaal wel zo stoer, maar wat mij betreft kan het ook heel goed zo zijn dat ik na seks met jou zou denken: ' wtf.. is dit alles.. "
Ik neem niet alles zomaar aan.![]()
Das wel grappig.. ik weet je antwoorden bij voorbaat al.quote:Op maandag 26 september 2005 05:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan zouden we het eens met elkaar moeten doen als je zo graag uitsluitsel wil.Maar gezien je onervarenheid ben ik bereid je een safety word te geven.
![]()
Ik wil wedden dat seks met je vriend door jouw enorme 'inzicht' dan ook behoorlijk voorspelbaar wordt?quote:Op maandag 26 september 2005 05:12 schreef Brennie het volgende:
[..]
Das wel grappig.. ik weet je antwoorden bij voorbaat al.![]()
Handig![]()
Al zou ik zeggen dat het niet zo is.. dan nog neem je het niet aan.quote:Op maandag 26 september 2005 05:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat seks met je vriend door jouw enorme 'inzicht' dan ook behoorlijk voorspelbaar wordt?![]()
Je posts zijn gezapiger dan neuken met Brennie.quote:Op maandag 26 september 2005 05:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat seks met je vriend door jouw enorme 'inzicht' dan ook behoorlijk voorspelbaar wordt?![]()
Waarom ga jij niet gewoon hetzelfde doen als wat je normaal doet op dit tijdstip: proberen in je eigen mond te ejaculeren zonder een druppeltje te morssen.quote:Op maandag 26 september 2005 05:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je posts zijn gezapiger dan neuken met Brennie..
Ik kan het me niet voorstellen nee.quote:Op maandag 26 september 2005 05:18 schreef Brennie het volgende:
[..]
Al zou ik zeggen dat het niet zo is.. dan nog neem je het niet aan.![]()
Het is wel heel schattig dat je me zo onderschat.![]()
Ik vind 't eik wel grappig om je lastig te vallen op dit tijdstip.quote:Op maandag 26 september 2005 05:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon hetzelfde doen als wat je normaal doet op dit tijdstip: proberen in je eigen mond te ejaculeren zonder een druppeltje te morssen.![]()
Je bent een vals krengquote:Op maandag 26 september 2005 05:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen nee.Van alle 5 posities die jullie met z'n tweeen kennen, moet er vast wel eens een deja vu optreden.
![]()
Omdat je niet beter weetquote:Op maandag 26 september 2005 05:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je bent een vals kreng![]()
Ik weet in ieder geval 1 ding zeker bij hem.. en dat is dat ik hem lekker vind![]()
Of ik dat bij jou zou vinden is maar de vraag![]()
Maakt het uit wat ik zeg?quote:Op maandag 26 september 2005 05:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat je niet beter weetHij was je derde? En je bent vanaf je achttiende bij hem?
![]()
Niet echt en ja. Hoe groot schat jij de kans in dat je 'toevallig' de beste minnaar van west Nederland hebt weten te strikken?quote:Op maandag 26 september 2005 05:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maakt het uit wat ik zeg?
Je trekt toch je conclusies, fantast
quote:Op maandag 26 september 2005 05:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet echt en ja. Hoe groot schat jij de kans in dat je 'toevallig' de beste minnaar van west Nederland hebt weten te strikken?![]()
Ik heb het over dat je zo idolaat over je vriend doet.quote:Op maandag 26 september 2005 05:42 schreef Brennie het volgende:
[..]is dat zo dan?
Ik mag dat wel.. dat zelfverzekerde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |