Ja... hij is geestig.quote:Op maandag 26 september 2005 04:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Snap je m'n grap nu? Beter krijg je ze vanavond niet.
Zijn nick wordt wat gezapig.quote:Op maandag 26 september 2005 04:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja... hij is geestig.Waarom krijg ik niet meer grappen?
Gezapige
![]()
Dat was ik aan het begin van de avond ook al.quote:Op maandag 26 september 2005 04:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn nick wordt wat gezapig.. De sju is er af.
.
Om dezelfde reden dat ik geen tietenfoto's van jou krijg; mijn grappen zijn niet altijd geschikt om op fok te plaatsen, mits goed verhuld en smaakvol gebracht.quote:Op maandag 26 september 2005 04:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja... hij is geestig.Waarom krijg ik niet meer grappen?
Gezapige
![]()
De felheid is er niet echt neequote:Op maandag 26 september 2005 04:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat was ik aan het begin van de avond ook al.![]()
Je hebt een bepaalde stijl en dan valt 't gezapige extra op.quote:Op maandag 26 september 2005 04:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat was ik aan het begin van de avond ook al.![]()
Is dat verkapte chantage?quote:Op maandag 26 september 2005 04:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik geen tietenfoto's van jou krijg; mijn grappen zijn niet altijd geschikt om op fok te plaatsen, mits goed verhuld en smaakvol gebracht.![]()
Inderdaad een opvallende stijl.quote:Op maandag 26 september 2005 04:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt een bepaalde stijl en dan valt 't gezapige extra op..
Ik kan je niet elke nacht laten soppen Bren, sorry.quote:
Hoezo? gebruik ik vandaag opeens meer bijwoorden ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 04:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt een bepaalde stijl en dan valt 't gezapige extra op..
quote:Op maandag 26 september 2005 04:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik kan je niet elke nacht laten soppen Bren, sorry.![]()
Je bent opeens een softie gewoonquote:Op maandag 26 september 2005 04:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoezo? gebruik ik vandaag opeens meer bijwoorden ofzo?
als ik alles zou schrijven wat ik dacht, zou ik al lang een permban hebben gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 04:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Is dat verkapte chantage?![]()
Sinds wanneer weerhoudt iets jou om wat te schrijven/plaatsen?![]()
Als je zoiets zou zeggen terwijl wij seks hadden, zou je de volgende week nog plakkerig, kreupel en katatonisch zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 04:34 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je bent opeens een softie gewoon![]()
![]()
En nu begin je langzaam tot de gezapige users te behoren.quote:Op maandag 26 september 2005 04:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
als ik alles zou schrijven wat ik dacht, zou ik al lang een permban hebben gehad.
Je zit nu al af en toe op het randje- van wat ik van je gelezen heb zit af en toe wel wat grappigs jaquote:Op maandag 26 september 2005 04:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
als ik alles zou schrijven wat ik dacht, zou ik al lang een permban hebben gehad.
Met dergelijke seks maak je mij niet bang hoorquote:Op maandag 26 september 2005 04:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je zoiets zou zeggen terwijl wij seks hadden, zou je de volgende week nog plakkerig, kreupel en katatonisch zijn.![]()
En wie ben jij? Weer zo'n groupie die erop geilt afgezeken te worden? Sorry, maar je hebt nog een hele rij wachtenden voor je.quote:Op maandag 26 september 2005 04:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
En nu begin je langzaam tot de gezapige users te behoren..
Groupie?quote:Op maandag 26 september 2005 04:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En wie ben jij? Weer zo'n groupie die erop geilt afgezeken te worden? Sorry, maar je hebt nog een hele rij wachtenden voor je.
Ik heb een vage nick.quote:Op maandag 26 september 2005 04:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En wie ben jij? Weer zo'n groupie die erop geilt afgezeken te worden? Sorry, maar je hebt nog een hele rij wachtenden voor je.
quote:Op maandag 26 september 2005 04:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Met dergelijke seks maak je mij niet bang hoor![]()
Er ooit bij stilgestaan dat zoiets ook 'in tegengestelde werking' kan optreden?![]()
Ja, ik schijn groupies te hebben.quote:
Die vage gele in dit topic?quote:Op maandag 26 september 2005 04:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, ik schijn groupies te hebben.
En je usericon ziet eruit als een drol met astma.quote:
Geen idee, die heb ik nog nooit eerder gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |