quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Als het goed is wel dusquote:Op maandag 26 september 2005 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van het kamp? Hebben we een kamp
Zeb liep de nummering te verneukenquote:Op maandag 26 september 2005 01:02 schreef Intrepidity het volgende:
Hoezo 190+1?! dat maakt mijn avond wel hopeloos ingewikkeld
Maak ik een nieuw topic is het weer niet goedquote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeb liep de nummering te verneuken
Sinds wanneer ben jij gereďncarneerd?quote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef sararaats het volgende:
*superkreng meldt zich*
ik weet toch dat ik niet welkom ben maar heb zo'n zin in frieten
Als je maar niet zo strontirritant gaat lopen doen..quote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef sararaats het volgende:
*superkreng meldt zich*
ik weet toch dat ik niet welkom ben maar heb zo'n zin in frieten
Gelukkig houd slaap hier zijn gemak nogquote:Op maandag 26 september 2005 01:01 schreef cerror het volgende:
Kommer ende kwel.
De slaap roept me, hield hij z'n bek maar verdomme.
Uurtje geleden. Dach dat ze door de shredder was gegaan.quote:Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gereďncarneerd?
Al die cerror avatars!quote:Op maandag 26 september 2005 01:05 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Uurtje geleden. Dach dat ze door de shredder was gegaan.![]()
Nikkyquote:Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je maar niet zo strontirritant gaat lopen doen..
Wie heeft jou vrijgelaten trouwens?
Dat hoopte ik voor maanden.quote:Op maandag 26 september 2005 01:05 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Uurtje geleden. Dach dat ze door de shredder was gegaan.![]()
Ze zijn dan ook briljant. Ik zou zeer vereerd zijn met zulks een prachtig exemplaar.quote:
Helaas voor u waarde heer, ik heb mijn spreekwoordelijke handoek in de spreekwoordelijke ring gegooid.quote:Op maandag 26 september 2005 01:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook briljant. Ik zou zeer vereerd zijn met zulks een prachtig exemplaar.
Spreekwoordelijk he.. anders kan je het net zo goed niet doen..quote:Op maandag 26 september 2005 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Helaas voor u waarde heer, ik heb mijn spreekwoordelijke handoek in de spreekwoordelijke ring gegooid.
Treurnis alom.quote:Op maandag 26 september 2005 01:08 schreef cerror het volgende:
Helaas voor u waarde heer, ik heb mijn spreekwoordelijke handoek in de spreekwoordelijke ring gegooid.
De TT is zo wel genoeg aangepastquote:Op maandag 26 september 2005 01:08 schreef JDude het volgende:
Zondagavond = maandagochtend, trouwens.
een geil sletje dat je iedere avond wil klaarpijpen?quote:Op maandag 26 september 2005 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat hoopte ik voor maanden.
Nu moet ik een nieuwe droom zoeken.
Ja zeg, dat je geen 2 delen 190 kunt hebben weet sararaats nog welquote:
no shitquote:Op maandag 26 september 2005 01:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nikky
ik weet dat iedereen verkeerde beelden heeft maar dat is voorbij![]()
Beats de APK keuring!quote:Op maandag 26 september 2005 01:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
een geil sletje dat je iedere avond wil klaarpijpen?
Dit gaat niet op voor de speculaas van voornoemd merk.quote:Op maandag 26 september 2005 01:11 schreef Zebbie het volgende:
Trouwens, euroshopper "zachtzoete drop" smaakt het beste nadat het zakje 2 dagen open in de kast gelegen heeft.
Jouw fotoboek is me nog nooit opgevallen!quote:Op maandag 26 september 2005 01:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
een geil sletje dat je iedere avond wil klaarpijpen?
damn je hebt hem gevondenquote:Op maandag 26 september 2005 01:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jouw fotoboek is me nog nooit opgevallen!
En oostindisch kantklossen, vergeet dat niet!quote:Op maandag 26 september 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
Mannen.. alleen maar denken aan sex en bier..![]()
geen hekel hoor, vond/vind je alleen een beetje aandachtsgeilquote:Op maandag 26 september 2005 01:14 schreef sararaats het volgende:
hoi killswitch
nog altijd zo'n teringhekel aan mij?
je haalde me de woorden uit de mond. ik trek me er gewoon niks van aan.quote:Op maandag 26 september 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
Mannen.. alleen maar denken aan sex en bier..![]()
Grace is ook in elk fotoboek te vinden hequote:
Oh sorry.. bijna vergeten.. vergeef me?quote:Op maandag 26 september 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
En oostindisch kantklossen, vergeet dat niet!
je moest eens wetenquote:Op maandag 26 september 2005 01:15 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Grace is ook in elk fotoboek te vinden he![]()
ik heb nu geleerd dat ik niet altijd het middelpunt moet zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen hekel hoor, vond/vind je alleen een beetje aandachtsgeil
dan ben je de eerste vrouw die dat doorheeftquote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb nu geleerd dat ik niet altijd het middelpunt moet zijn.
Ze is m'n collega en woont tegenover mequote:
Niet bij mij!quote:
arme jijquote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ze is m'n collega en woont tegenover me
Nouja, ze heeft wel tieten.quote:
*insert 'ja.. maar'-opmerking..quote:
Niks mis mee. Mits twee.quote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
Nouja, ze heeft wel tieten.
Dat dan weer wel.
Jamaar?quote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
*insert 'ja.. maar'-opmerking..
i knowquote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel tieten.
Dat dan weer wel.
Ze is verder wel aardig, alleen viel het me zaterdag weer op dat ze onder het werk zeker 50% van de tijd bezig is met kletsenquote:
Hehehe, ik zing uit volle borsten mee.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Jamaar?
Die bolle dans/zingbrilhomo?
Neen.. 'Ja maar.. "quote:Op maandag 26 september 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Jamaar?
Die bolle dans/zingbrilhomo?
zingbrilhomoquote:
jup en daarom is ze ook een van de beste krachten daar, volgens haar danquote:Op maandag 26 september 2005 01:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ze is verder wel aardig, alleen viel het me zaterdag weer op dat ze onder het werk zeker 50% van de tijd bezig is met kletsen
Denken wel ja, maar ik wil gerust een tijdje wachten voor ik en mijn net nieuwe vriendin sex hebben hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
je haalde me de woorden uit de mond. ik trek me er gewoon niks van aan.
Kom, er móet iets aan dat plaatje zijn dat tegen de FAQ in gaatquote:
ga je gangquote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Kom, er móet iets aan dat plaatje zijn dat tegen de FAQ in gaat
Weg er mee, dus.
Tsssquote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup en daarom is ze ook een van de beste krachten daar, volgens haar dan
maar waneer ga je der een aanzoek doen?quote:Op maandag 26 september 2005 01:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tsss
Als ze nou in d'r zelf aan het kletsen was, oké, maar die 50% praat ze wel met iemand anders die dus ook met niets bezig is
Misschien is het een user? Ongeoorloofd plaatsten van userfoto's?quote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Kom, er móet iets aan dat plaatje zijn dat tegen de FAQ in gaat
Weg er mee, dus.
Laat maar..quote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien is het een user? Ongeoorloofd plaatsten van userfoto's?
als het een user was was ie allang geband geweest, zullen ze vast wel een reden voor kunnen verzinnenquote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien is het een user? Ongeoorloofd plaatsten van userfoto's?
True.quote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
Laat maar..dat idee is erger dan een foto van hem..
Wat zou ik haar aan moeten zoeken?quote:Op maandag 26 september 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar waneer ga je der een aanzoek doen?
weet ik veel, ze heeft tieten dus dat moet je toch enigsinds aantrekkenquote:Op maandag 26 september 2005 01:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat zou ik haar aan moeten zoeken?
mietjequote:Op maandag 26 september 2005 01:28 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga trouwens m'n nest maar eens opzoeken, bijna half 2
Wel zonderquote:
Als het vrijdag of zaterdat zou zijn was het een ander verhaalquote:
Hmm.. ik denk er nog over.. het kan ook rotterdam worden..quote:Op maandag 26 september 2005 01:27 schreef JDude het volgende:
[..]
True.
Wordt het trouwens Breda, J'tje? Of toch maar een andere stad, uit logistieke overwegingen.
Zeker, zeker.quote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk er nog over.. het kan ook rotterdam worden..
Of misschien helemaal niet, mocht ik geen vervoer hebben![]()
Ach, ik heb nog even..
Die in Rotterdam is 23 december..quote:Op maandag 26 september 2005 01:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Hier pas in november.
Ik ben er in ieder geval. En zij
.
Je bent een tof mietje hoor peet..quote:
zal ik zeker doenquote:Op maandag 26 september 2005 01:34 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga nu echt slapen, blijf maar lekker wakker en geniet ervan dat je niet naar school hoeft enzo
Dat lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 01:34 schreef Janetje het volgende:
Kennen we haar?
quote:
Hehequote:
Helaaschquote:Op maandag 26 september 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:Jammer.. we kunnen wel weer eens een lekkere sappige roddel gebruiken hier..
Welterusten BeFmodjequote:Op maandag 26 september 2005 01:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Helaasch
Maareh... ik vind het weer mooi geweest voor vandaag... Tot later, allen.
Truste J'tje.quote:
Er bestaan ook wel toffe mietjesquote:
mits je haar goed onder de duim hebt geen probleemquote:Op maandag 26 september 2005 01:45 schreef DaMook het volgende:
Is trutje trouwens een goed koosnaampje voor je vriendin ?
Zo noemde ik haar vandaag tijdens ons eerste afspraakje regelmatigquote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
mits je haar goed onder de duim hebt geen probleem
wanneer niet dan?quote:Op maandag 26 september 2005 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er bestaan ook wel toffe mietjesSoms
damn goed bezig danquote:Op maandag 26 september 2005 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo noemde ik haar vandaag tijdens ons eerste afspraakje regelmatig
ow wacht hoe was de sexquote:Op maandag 26 september 2005 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo noemde ik haar vandaag tijdens ons eerste afspraakje regelmatig
regelmatigquote:
Ik mocht op d'r string maar niet erinquote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow wacht hoe was de sex
nog iets aan onze tips gehad?
mwa je bent toch een redelijk eind gekomen op de eerste datequote:Op maandag 26 september 2005 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mocht op d'r string maar niet erinDie tips ga ik vandeweek gebruiken
echte liefdequote:Op maandag 26 september 2005 01:59 schreef DaMook het volgende:
Al hoeft het van mij niet vandeweekik wil gerust nog een tijdje wachten
trut men rijtje wat doe jequote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef Janetje het volgende:
Waarom vertel je dat hier in godsnaam
Trutquote:
als je op deze manier hier mee blijft posten heb je mijn zegequote:Op maandag 26 september 2005 02:05 schreef sararaats het volgende:
mensen, het was me een genoegen jullie weer te spreken.
ik ga zo naar mijn, pardon, ons bedje
God bless you !!quote:Op maandag 26 september 2005 02:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je op deze manier hier mee blijft posten heb je mijn zege
Best wel hequote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
mwa je bent toch een redelijk eind gekomen op de eerste date
Absoluutquote:
Whehequote:
Anders gaat dit topic doodquote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef Janetje het volgende:
Waarom vertel je dat hier in godsnaam
just go with the flowquote:Op maandag 26 september 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best wel heEn dat terwijl ik het rustig aan wil doen en er lang iets mee wil hebben
[..]
Absoluut![]()
[..]
WhehePagina 4 en 4 posts op een rij, toeval
[..]
Anders gaat dit topic doodEn ik ben best wel heel erg blij met mijn meidje
(al zou ik dat idd niet hoeven te vertellen
)
nou ga danquote:Op maandag 26 september 2005 02:22 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ga slapen
tot wederhoren en wederziens
En als die flow mij te snel gaat ?quote:
als jullie allbei met de flow meegaan dan ga je nooit te snel of te langzaamquote:Op maandag 26 september 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
En als die flow mij te snel gaat ?
Daar zit iets inquote:Op maandag 26 september 2005 02:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jullie allbei met de flow meegaan dan ga je nooit te snel of te langzaam
relaties van 1 dagquote:Op maandag 26 september 2005 02:31 schreef DaMook het volgende:
Ik ben gewoon na 1 dag al bang d'r kwijt te rakenNormaal duren mijn relaties maar 1 daag
Kun je nagaan
Ook wel one night stands genoemdquote:
20quote:trouwens hoe oud is ze?
no shitquote:
mwa dan neem ik aan dat je gewoon normaal met elkaar kunt praten, dus dat komt wel goedquote:[..]
20( ik 8 okt 23)
quote:
Praten gaat heel goedquote:[..]
mwa dan neem ik aan dat je gewoon normaal met elkaar kunt praten, dus dat komt wel goed
En maandagmiddag?quote:Op maandag 26 september 2005 08:19 schreef tho_Omas het volgende:
Op maandagmorgen is bier niet gedoogd.
Des middags altijd. Ongeacht de dag.quote:
Klinkt goed.. hoewel ik persoonlijk braaf aan de cola zit..quote:Op maandag 26 september 2005 16:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Des middags altijd. Ongeacht de dag.
Je zit ook net zo onder de stront?quote:Op maandag 26 september 2005 23:14 schreef cerror het volgende:
Ik ben zo moe als een mestkever na een missie.
Weer vroeg slapen, zeker weten.
Eindelijk.. een BeFfer..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef JDude het volgende:
Is er nog iemand hier op deze dinsdagochtend?
Ik kan geen avond zonder hequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
Eindelijk.. een BeFfer.. [afbeelding]
quote:
quote:
Mits tegelijk.quote:
Beetje tering erbij.. hoppekeeeee!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Mits tegelijk.
Als je dan toch kapot gaat, moet je het goed doen.
Wil je wat home-made lasagna?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:15 schreef cerror het volgende:
2 blikken Hollandia en magnetronpannenkoeken.
quote:
Ik herbeleef net de saranachtquote:
Je timing is natuurlijk weer subliemquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef sararaats het volgende:
Jupiler kan er in vandaag.
of ik verkies eerder een Flügel
je moet niet zo vies kijken als ik ergens binnenkom.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je timing is natuurlijk weer subliem
Had dan een kloon aangemaakt in plaats van op dit account door te posten, je verleden zal je op fok toch altijd in de weg zitten, het maakt niet uit hoe je nu post.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
je moet niet zo vies kijken als ik ergens binnenkom.
ik ben ook maar een mens
+ wortelquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
je moet niet zo vies kijken als ik ergens binnenkom.
ik ben ook maar een mens
quote:
Zit die wortel er nog steeds in dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:24 schreef sararaats het volgende:
het kan mijn broek barsten wat jullie van mij denken
Je maakt het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:24 schreef sararaats het volgende:
Broeken kunnen toch alleen scheuren?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:24 schreef sararaats het volgende:
ik ga dit niet persoonlijk opvangen.
ik deed in het verleden dingen waar ik spijt van heb.
hehehehe nee hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:25 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Zit die wortel er nog steeds in dan?
Nounou, wat heb jij nou weer meegemaakt vandaag?quote:
Zo zag het er wel uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef ThE_ED het volgende:
Constipatie?
Whehehe, een vriend van mij heeft een Belgisch plaatsnaambord "Wortel" thuisquote:
in Belgie is er inderaad een plaats die Wortel heet. het hoort bij Hoogstraten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, een vriend van mij heeft een Belgisch plaatsnaambord "Wortel" thuis
Je moest eens weten waar hij het over heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, een vriend van mij heeft een Belgisch plaatsnaambord "Wortel" thuis
Dat is hier vlakbij. Meersel-Dreef hoort er ook bij, daar zit ik regelmatig op het terras.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
in Belgie is er inderaad een plaats die Wortel heet. het hoort bij Hoogstraten.
Volgens mij heb ik wel eens wat opgevangenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar hij het over heeft
woon jij ook in Belgie? of toch in Nederlandquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is hier vlakbij. Meersel-Dreef hoort er ook bij, daar zit ik regelmatig op het terras.
Ik was erbij díé avondquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens wat opgevangen
Breda, het eerste teken van beschaving langs de E19 als je uit België komt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:32 schreef sararaats het volgende:
woon jij ook in Belgie? of toch in Nederland
ow okquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Breda, het eerste teken van beschaving langs de E19 als je uit België komt.
Je was toch postbode in Eindhoven?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Breda, het eerste teken van beschaving langs de E19 als je uit België komt.
Ik voel me uitverkoren, laten we het daar maar op houdenquote:
Hmm nee, daar heb ik nog nooit met de post rondgewandeld... da's toch echt een kilometer of 50 naar het westen... Bredaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:39 schreef 1040STf het volgende:
Je was toch postbode in Eindhoven?
Meppel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm nee, daar heb ik nog nooit met de post rondgewandeld... da's toch echt een kilometer of 50 naar het westen... Breda
Ach ja, die plaats waar je kiest of je richting Groningen of Friesland wiltquote:
Sara?quote:
quote:
PS!quote:
Schaamhaarverzorging voor meisjes met rode haaren?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef sararaats het volgende:
ik ga straks nog iets aan mijn cursussen doen. moet nog een opdracht maken voor verzorging.
Kom er zo kijken en wie weet meedoenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kom je ook mee bevers tekenen?
Teken je eigen bever met oranje wortel
JD!!!!!!quote:
Schoolquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef sararaats het volgende:
hoi PrintScreen !!
ik ga straks nog iets aan mijn cursussen doen. moet nog een opdracht maken voor verzorging.
ik heb eerst verpleegkunde gedaan maar ben overgestapt naar polyvalent verzorgende.
ik moet nu maar 1 dag naar school
Ik weet nog wel hoe jij en beach toen aan het posten warenquote:
Meisjes met rode haren zijn hot męnquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Schaamhaarverzorging voor meisjes met rode haaren?
het is zo: 1 dag naar school en 120 uren stage (die ik mag verdelen)quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
School
Naast school werk je dus?
Beachquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe jij en beach toen aan het posten waren
Slapen gaat
Niet alle.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meisjes met rode haren zijn hot męn
Appeltje eitje dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is zo: 1 dag naar school en 120 uren stage (die ik mag verdelen)
Wel ontopquote:
Ik herhaal mijn opmerking.quote:
Okay, jij gaat voor Aziatisch?quote:
Het was meer een opmerking tegen 1 bepaald persoon.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay, jij gaat voor Aziatisch?
Ontharingscreme was okay geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:59 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Het was meer een opmerking tegen 1 bepaald persoon.
Maar aziaten zijn ook
Ik wil er nog niet eens dood onder gevonden worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ontharingscreme was okay geweest
Ook?
Zal ook niet gebeuren omdat de persoon waar jij zo een afkeer van hebt een pot blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:04 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet eens dood onder gevonden worden.
Met welk excuus?quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:08 schreef JDude het volgende:
Hmm, ik ga zo maar eens slapen denk ik
De belangrijkste reden om wakker te blijven is zojuist ook gaan slapen.quote:
Geweldig lijkt me dat... Foute muziek en compleet van 't padje met literpullen bier.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:09 schreef Godshand het volgende:
Gaat iemand van de Fok!kers hier nog naar het Oktoberfest?
Zou wel willen, maar toch te weinig geld....
Ik ga zo ookquote:
Ik ben nog klaarwakkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:13 schreef JDude het volgende:
[..]
De belangrijkste reden om wakker te blijven is zojuist ook gaan slapen.
Damn, het is echt zo een maandagnacht nachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo ookMits jij geen bezwaar maakt
Moi incluis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo ookMits jij geen bezwaar maakt
Dan kan ik ook wel aftaaienquote:
Ik heb nog 1 flesje Dommelsch gepakt maar dan ga ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, het is echt zo een maandagnacht nacht
Trusten dan voor zo DaMooksweet dreams.
Doe ik nog 1 HJ met je meequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 flesje Dommelsch gepakt maar dan ga ik
quote:
Blijheid alomquote:
Vooruit, pak ik ook nog een Bav (quote:
Neukbaar?quote:
En alle 3 deze bieren komen beschikbaar voor de thuistap die ik voor mijn pa (quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooruit, pak ik ook nog een Bav () voor het slapen gaan.
Heel erg zelfs volgens mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Neukbaar?
Niet echt te zien 1 2 3.
Jaja, wrijf het er nog een keer in.quote:
Bier?quote:
Vandaar mijn agressieve indruk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er nog een keer in.
Sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er nog een keer in.
Voor jou is het alleen bier en geen vriendinquote:
Och, ik ken het idee hoor. Heb al wel iemand op het oog trouwens hoor... maarja...quote:
Sterf..quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:27 schreef 1040STf het volgende:
Ik vind nooit een vriendin.
Misschien moet ik maar eens knap worden en aardiger doen.
Ga zelf dood sekreet!quote:
Ik ben (volgens mij) ook niet knap maar heb wel een leuke vriendinquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:27 schreef 1040STf het volgende:
Ik vind nooit een vriendin.
Misschien moet ik maar eens knap worden en aardiger doen.
Na jou graag.. ik gun je het plezier niet..quote:
Tja, vind ik ook maar zoiets hier in de buurt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben (volgens mij) ook niet knap maar heb wel een leuke vriendinWaarom ze me leuk vind
Schijnbaar vind zij me wel knap en lief, al kan ik het me net voorstellen
Maar toch is het zo
.
De mijne studeerd rechten, dus dom zal ik d'r niet noemenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Tja, vind ik ook maar zoiets hier in de buurt.
En dan geen dom wicht.
Pff, doe ff gezellig of ga allebei slapen, ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Na jou graag.. ik gun je het plezier niet..
ik spreek je over een tijdje wel weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
De mijne studeerd rechten, dus dom zal ik d'r niet noemen
Maar ik ben er wel achter dat iedereen vind wat ie zoekt
Ach.. híj meent het toch nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, doe ff gezellig of ga allebei slapen, ofzo.
Goed idee, trusten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, doe ff gezellig of ga allebei slapen, ofzo.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik spreek je over een tijdje wel weer
quote:
goedkeuren???quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
SorryMaar ik ben trts
mag ik ook eens een keer een superleuke vriendin hebbe
(die door nikky en Imberr goedgekeurd is
en door mijn moeder:D )
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef JDude het volgende:
Omhoog met die neger!
is BeF een negerquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef JDude het volgende:
Omhoog met die neger!
Of de reeksstarterquote:
Misschien ben ík wel een neger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
Of de reeksstarter
Havoc is een neger!!!!!!!!!!!!!
vandaar dat ie geen mod meer is, hij was gewoon luiquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of de reeksstarter
trusten danquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:14 schreef sararaats het volgende:
hoi killswitch !!!
zo, ik ga weer bijna van mijn stokje. tijd voor bedje dus.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of de reeksstarter
was ie zo klein danquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]ik heb eens de pik van Havoc gezien.. het is geen neger
quote:
Ik ben niet de jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef JDude het volgende:
Skoppen is okay.
Ik ook niet, maak je niet ongerust!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik ben niet de jeugd van tegenwoordig.
Ouwe knalpijp.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook niet, maak je niet ongerust!
Kunnen we hier niet virtueel gaan toepen ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef Janetje het volgende:
Klavers!
Ik heb er al weer een respectabel aantal in zitten, vandaag.quote:
Wat is toepen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet virtueel gaan toepen ofzo
Hij geilt op toeps.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is toepen?
Misschien ken ik het onder een andere naam
En dan digitaal toepen is.. owww...quote:
Dat is een vrij bekend kaartspel... hele dagen gespeeld vroegâh, al dan niet met bier.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is toepen?
Misschien ken ik het onder een andere naam
Net even een beschrijving van het spel gezocht.. nop.. nooit gespeeld..quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is een vrij bekend kaartspel... hele dagen gespeeld vroegâh, al dan niet met bier.
Ach, dat kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef Janetje het volgende:
Net even een beschrijving van het spel gezocht.. nop.. nooit gespeeld..
Wat boeit het ook eigenlijkquote:
Net op tijd binnengekomen dusquote:
Hartenjagen is tof..quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef Zebbie het volgende:
Klaverjassen is okay.
Laat maar.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat boeit het ook eigenlijk?
*digitaal rondje bier doet..
I think I know you.quote:
Weet je meer dan ik, maar ik heb m'n vermoeden.quote:
Ik vertel je mijn vermoeden nog wel eens..quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:27 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Weet je meer dan ik, maar ik heb m'n vermoeden.
Je mag het ook mailen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vertel je mijn vermoeden nog wel eens..
Nou?quote:
Oh.quote:
Geen wortelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef sararaats het volgende:
goedenavond, wat staat er op het menu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |