Dan moet Ralph maar even over de aambeien van Natte lee beginnen.quote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vertelt even wat Ralph voor een lul heeft.
(onvoorstelbaar)
Nou, het zorgt iig wel voor veel activiteit in de slaapkamerquote:Op maandag 26 september 2005 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Dit verhaal van Lieske's eerste vriendje (grootste lul van groningen, kon lul rond zijn hals doen, echt waar hoor! ècht!) heb ik ook al eerder gehoord.
Typo moet Roel zijnquote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Naat: Ralph is geen Indo toch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De uitspraak van de week![]()
![]()
![]()
Linda vraagt of Lieske ook een grote liefde heeft, aangezien er ook een kleine liefde was.quote:Op maandag 26 september 2005 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Dit verhaal van Lieske's eerste vriendje (grootste lul van groningen, kon lul rond zijn hals doen, echt waar hoor! ècht!) heb ik ook al eerder gehoord.
ik snap er ook geen moer van hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Mijn 1e grote liefde die staat in heel Groningen bekend als de grootste lul van groningen. Die kan zijn lul om zijn hals vastpakken en er dan rondjes mee draaien."
De meiden schieten in de lach en vragen wat ze er mee bedoelt.
Lieske doet het even voor.
GNA GNA GNA GNA GNA.quote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
01:15 en alle streams op nightvision.
En nu?
Nou .. 4 cm ! wowquote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Lieske begon zijn lul bij haar knie en eindigde bij het begin van haar bovenbeen.
Ze vertelde het wel heerlijkquote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nou, het zorgt iig wel voor veel activiteit in de slaapkamer
haha, jullie hier zijn veel grappiger dan die meidenquote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef Speedski het volgende:
Nou .. 4 cm ! wow
Logisch, aangezien de helft uit d'r duim gezogen is.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Waarom geloof ik lieske niet
Je schat haar wel hoog inquote:Op maandag 26 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Logisch, aangezien de helft uit d'r duim gezogen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |