Bestaat die term eigenlijk wel?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Z het volgende:
shoegaze-indie
Hij ligt nog op het digitale stapeltje 'nog te luisteren'. Ik gooi 'm morgen maar eens op m'n Mp3-speler. Als het half zo goed is als Black Tambourine ben ik al meer dan tevreden. Hoewel ik het vermoeden heb dat Serena Maneesh toch wat meer naar Velvet Underground neigt.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Z het volgende:
Had je Serena Maneesh al beluisterd?
Dat heb je met muziek.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een geniale plaat, maar het blijft erg subjectief.
Ik sluit me hierbij aan, ook met het tussenhaakjes verhaal, saint simon alleen is genoeg om het album aan te schaffenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, die blijft toch mijn Shins favoriet. Hoewel Chutes Too Narrow (een nummer als Saint Simon benadert nagenoeg de perfectie) er nauwelijks iets voor onderdoet.
Ja.quote:
Gelukkig komen we hier meestal goed overeenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:37 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hoe irritant is het als iemand je enthousiasme niet deelt voor een plaat die jij he-le-maal geweldig vindt.
Ik ben ook zeer benieuwd, binnenkort binnen bij de platenzaak als het goed isquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:15 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Gelukkig komen we hier meestal goed overeen![]()
![]()
PS: ik vind Wolf Parade steeds beter en beter...
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik er nu van moet vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:15 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
PS: ik vind Wolf Parade steeds beter en beter...
Oeh, hebben ze een nieuwe?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef pfaf het volgende:
Terwijl ik er weer naar luister kan ik niet vaak genoeg benadrukken, hoe geweldig Horses in the Sky van A Silver Mt. Zion is.
Ach, helemaal gemist. Maar eens snel achteraan dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:45 schreef pfaf het volgende:
Nieuw is erg relatief, maar als je van dit jaar bedoeld wel ja. ( maart)
Is al in het vorige topic kort besproken, maar wel een leuk bandje naar het schijnt. Ken ze zelf alleen van hun single Fake tales of San Francisco van een paar maanden terug, wat best catchy is en ook goed in mekaar zit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef bigshadow het volgende:
Ik hoor in de wandelgangen al weer een nieuwe hot band aankomen, arctic monkeys, wie kent het en durf zich uit te spreken?
Wandelgangen als in de NME? Persoonlijk heb ik 't nooit zo op hun troetelbandjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef bigshadow het volgende:
Ik hoor in de wandelgangen al weer een nieuwe hot band aankomen, artic monkeys, wie kent het en durf zich uit te spreken?
Enzo, ik kom de naam steeds vaker tegen in die "kringen", weinig nog echt bekend maar volgens jullie op zich wel aardigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:33 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wandelgangen als in de NME? Persoonlijk heb ik 't nooit zo op hun troetelbandjes.
Ken 2 nummers van ze, die zijn op zich wel aardig. Maar dat Next- Best-Thing-geblaat houdt wel tegen om verder te luisteren wat mij betreft.
welcome to my worldquote:Op donderdag 29 september 2005 22:37 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hoe irritant is het als iemand je enthousiasme niet deelt voor een plaat die jij he-le-maal geweldig vindt.
En je spelling gaat er ook niet op vooruit zo te zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik wordt erg impotent van Franz Ferdinand....
Dat foutje gooi ik maar op de wodka van gisteravond...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
En je spelling gaat er ook niet op vooruit zo te zien![]()
Wodka is troep, weet ik uit ervaringquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:24 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat foutje gooi ik maar op de wodka van gisteravond...
En dan komen we toch weer bij Franz Ferdinand uit!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wodka is troep, weet ik uit ervaring![]()
Troep zou ik FF niet willen noemen en live weten ze zeker een feestje te bouwen, maar echt hoogstaand is het ook niet. Persoonlijk vind ik het best leuk hoor. Maar een hele cd van hen kan dat trek ik toch niet. Word mij te eentonig..quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:26 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En dan komen we toch weer bij Franz Ferdinand uit!
Nou m'n vriendin had al wel interesse in een button dus wie weet delen we de andere merchandise ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:22 schreef methodmich het volgende:
Goed zo Wepeel! Ga je hem benutten of bewaren als hebbedingetje?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:03 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou m'n vriendin had al wel interesse in een button dus wie weet delen we de andere merchandise ook wel.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:03 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou m'n vriendin had al wel interesse in een button dus wie weet delen we de andere merchandise ook wel.![]()
Dat heb ik ook wel enigzins met Eels, hoewel ik die dubbelaar vooral te veel liedjes in een keer vond. Hetzelfde heb ik ook met die nieuwe Foo Fighters plaat. Dave Grohl schrijft best mooie liedjes, maar het is wel altijd hetzelfde. Als hij dan gewoon een gevarieerde plaat maakt met harde en acoustische songs dan is het leuk, maar in plaats daarvan krijg je twee schijfjes met veel van hetzelfde.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:43 schreef Grobbel het volgende:
Heb het weekend vooral die recente dubbelaar van eels zitten luisteren, om me een beetje in die plaat te wringen voor het concert van vanavond in de Nijmeegse schouwburg. Ik weet het niet, het pakt me allemaal niet meer zo als dat het 8, 9 jaar terug deed. Op zich niet onaardig of zo, maar wel heel veel herhalingsoefeningen, afgewisseld met nietszeggende instrumentale opvulling. Al denk ik wel dat vanavond de moeite waard gaat worden, ik ben benieuwd.
Mij te emo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef Distract_Divert het volgende:
Heel erg leuk emo/indie bandje www.myspace.com/eyston
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Iemand hier wel eens van "Red Organ Serpent Sound" gehoord?
Ik vond het ook echt een erg tof feestje, en de mensen met wie ik er was vonden dat ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:56 schreef Love Mae King het volgende:
Ja, geluid was erg slecht, we know... Tweeter opgeblazen waarschijnlijk. Helaas is dat niet onze schuld en we zijn dr ook nog zeker niet over uitgesproken. Maar we gaan het echt goedmaken, serieus... Tof dat je dr was!
Nog niet gehoord, maar zal er eens achteraan gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hoe vinden jullie Dyzack?
Hij staat op de 3voor12 luisterpaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, maar zal er eens achteraan gaan
zal hem morgen eens beluisteren op de luisterpaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hoe vinden jullie Dyzack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |