extreemwaskrachtquote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef Sidekick het volgende:
Een tweede rechtse mod? Dit moet weer zo'n grapje zijn.
Het is een complot van de Linkse Kerkquote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef Sidekick het volgende:
Haha, nee. Ik had het willen overwegen als het in Utrecht was, maar Groningen is me een stap te ver.quote:Op zondag 25 september 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
Kom je nu ook op de meet?
je zal je wel flink hebben ingelikt, ik heb namelijk ook gesolliciteerd om hier mod te wordenquote:Op zondag 25 september 2005 23:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Klopt.Het zal geen probleem opleveren, ben vaak genoeg online.
lazer op, spare-ribs op schoenen!!!!quote:
Spareribs!quote:Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer op, spare-ribs op schoenen!!!!![]()
doe eens on-topic posten!!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Spareribs!
Lul! Moest je per se over eten beginnen?
Lul niet uit je nek, je hebt niet gesolliciteerd.quote:Op maandag 26 september 2005 00:28 schreef laffer het volgende:
[..]
je zal je wel flink hebben ingelikt, ik heb namelijk ook gesolliciteerd om hier mod te worden![]()
heb jij soms vrindjes binnen de crew??![]()
alsof jij inzicht hebt in de sollicatatie mailtjesquote:Op maandag 26 september 2005 00:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lul niet uit je nek, je hebt niet gesolliciteerd.![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb mijn arm zo diep bij yvonne naar binnen geschoven dat je me vanaf nu "neger" mag noemen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:56 schreef laffer het volgende:
[..]
alsof jij inzicht hebt in de sollicatatie mailtjes![]()
luister pannenkoek, ik heb wel degelijk gesolliciteerd als mod op POL (mijn fav. forum) en dat jiust jij het bent geworden verbaast mij, gore inlikker!!!![]()
eerder gerontofiel maar goedquote:Op maandag 26 september 2005 01:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb mijn arm zo diep bij yvonne naar binnen geschoven dat je me vanaf nu "neger" mag noemen.![]()
ah, BB5 is ook goedquote:Op maandag 26 september 2005 01:02 schreef Dagonet het volgende:
Sorry laffer, ik kan er ook niets aan doen, heb gelobbied maar besloten is je in de coulissen te houden voor op BB5
Is goed hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:12 schreef laffer het volgende:
oh en waskracht, neem m`n posts met een flinke korrel zout![]()
succes trouwens![]()
je wil even weten bij wie je lekker kan aanpappen en hiele-likken bedoel jequote:Op zondag 25 september 2005 23:58 schreef Monidique het volgende:
Het is misschien gewoon handig om te weten of een moderator vaak online is.
he nieuwe mod, let op je taalgebruik.quote:Op maandag 26 september 2005 00:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lul niet uit je nek, je hebt niet gesolliciteerd.![]()
Was het zo duidelijk?quote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je wil even weten bij wie je lekker kan aanpappen en hiele-likken bedoel je
Nou ja, Belg, zolang bestaat Belgie toch niet meer: Extreem-rechts blijft groeien in Belgiëquote:Op maandag 26 september 2005 13:24 schreef sizzler het volgende:
Nu hebben we een Fries, een Gouwenaar en een Belg als Mod. Beter verspreid kan haast niet.
Ben ik ook niet. Ik snap niet hoe sizzler daar bij komtquote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:
Ik wist niet dat EW Belgischenaar was.
Oh, en natuurlijk veel succes, collega.quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef Sidekick het volgende:
Guitig mannetje ben jijquote:Op maandag 26 september 2005 15:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat ziet er vast ongeveer zo uit:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |