Centrale topics nodigen niet uit tot lurcken (en dus reageren).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef pandabeer het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat dit topic behoorlijk dood is.....
Ik kan me goed voorstellen dat 999 euro nog een groot bedrag kan zijn, dat is het voor sommigen ook gewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:12 schreef gateway het volgende:
Asus Notebook Pro 60x
Features:
• Intel® Centrino™ Mobiltechnologie mit Intel® Pentium® M Prozessor 725 (1.60 GHz, 2 MByte Cache, 400 MHz FSB)
• 15,4" WXGA TFT-Display mit Glare-Technologie für brilliante Farben und mit max. Auflösung 1280 x 800
• PCI Express Grafik ATI Mobility Radeon X700 mit 64 MB Video-RAM
• 1024 MB DDR2 Arbeitsspeicher
• 80 GB Festplatte
• Dual Layer DVD-MultiNorm-Brenner für alle gängigen Formate (bis zu 8,5 GByte auf einer DVD)
• 4 in 1 Cardreader
Voor 999 euro..... Is het wat? (behalve duur vindt ik mjah...)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef HomerJ het volgende:
Ik zoek een laptop met de volgende eisen:
Stabiel, redelijk snel systeem
Grote harde schijf(80 GB ofzo)
DVD-brander
Voor de rest alleen DVD's kijken/branden, surfen en tekst verwerken. Voor hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt?
Denk dat zoiets voor rond de 1000 euro wel moet lukken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef HomerJ het volgende:
Omdat niemand reageert nog maar eens
[..]
Als jij lang met de accu wil moet je een Intel Centrino processor kopen, die dingen zijn niet goedkoop maar zijn wel zuinig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Syytön het volgende:
In de hoop dat iemand reageert....
Ik ben op zoek naar een laptop van om en nabij 800 euro.
De vereisten zijn:
- min. 40GB HDD
- mogelijk om DVDs af te spelen
- 512MB RAM
- Krachtige batterij (vooral dit is belangrijk. 2 uur vind ik eigenlijk iets aan de korte kant)
- (W)LAN (ok dit is niet echt een vereiste aangezien dit er later ingebouwd kan worden)
Ik zat zelf te denken aan de Dell Inspiron 630M, maar die komt met alles wat ik erbij wil op 911 euro (minimale prijs: 899) dus is aan de prijzige kant. Tot nu toe heeft deze wel mijn voorkeur.
Of anders leek mij de BenQ Joybook R22E-D22 of Toshiba Satellite M40X-175 wel geschikt. De laptop zal worden gebruikt onderweg en op school; DVDs afspelen, tekstverwerken en gewoon surfen. Geen Photoshop of games.
Mijn voorkeur gaat uit naar een niet zwarte laptop, maar ik discrimineer verder niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |