Centrale topics nodigen niet uit tot lurcken (en dus reageren).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef pandabeer het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat dit topic behoorlijk dood is.....
Ik kan me goed voorstellen dat 999 euro nog een groot bedrag kan zijn, dat is het voor sommigen ook gewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:12 schreef gateway het volgende:
Asus Notebook Pro 60x
Features:
• Intel® Centrino™ Mobiltechnologie mit Intel® Pentium® M Prozessor 725 (1.60 GHz, 2 MByte Cache, 400 MHz FSB)
• 15,4" WXGA TFT-Display mit Glare-Technologie für brilliante Farben und mit max. Auflösung 1280 x 800
• PCI Express Grafik ATI Mobility Radeon X700 mit 64 MB Video-RAM
• 1024 MB DDR2 Arbeitsspeicher
• 80 GB Festplatte
• Dual Layer DVD-MultiNorm-Brenner für alle gängigen Formate (bis zu 8,5 GByte auf einer DVD)
• 4 in 1 Cardreader
Voor 999 euro..... Is het wat? (behalve duur vindt ik mjah...)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef HomerJ het volgende:
Ik zoek een laptop met de volgende eisen:
Stabiel, redelijk snel systeem
Grote harde schijf(80 GB ofzo)
DVD-brander
Voor de rest alleen DVD's kijken/branden, surfen en tekst verwerken. Voor hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt?
Denk dat zoiets voor rond de 1000 euro wel moet lukken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef HomerJ het volgende:
Omdat niemand reageert nog maar eens
[..]
Als jij lang met de accu wil moet je een Intel Centrino processor kopen, die dingen zijn niet goedkoop maar zijn wel zuinig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Syytön het volgende:
In de hoop dat iemand reageert....
Ik ben op zoek naar een laptop van om en nabij 800 euro.
De vereisten zijn:
- min. 40GB HDD
- mogelijk om DVDs af te spelen
- 512MB RAM
- Krachtige batterij (vooral dit is belangrijk. 2 uur vind ik eigenlijk iets aan de korte kant)
- (W)LAN (ok dit is niet echt een vereiste aangezien dit er later ingebouwd kan worden)
Ik zat zelf te denken aan de Dell Inspiron 630M, maar die komt met alles wat ik erbij wil op 911 euro (minimale prijs: 899) dus is aan de prijzige kant. Tot nu toe heeft deze wel mijn voorkeur.
Of anders leek mij de BenQ Joybook R22E-D22 of Toshiba Satellite M40X-175 wel geschikt. De laptop zal worden gebruikt onderweg en op school; DVDs afspelen, tekstverwerken en gewoon surfen. Geen Photoshop of games.
Mijn voorkeur gaat uit naar een niet zwarte laptop, maar ik discrimineer verder niet.![]()
Die van 799 dus?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:07 schreef Geqxon het volgende:
De rechter. De videokaart en de accu-duur zijn het duidelijk waard.
Dat weet ik wel zeker.. Ik heb zelf een 17 inch scherm... stroom zuipen...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Die inderdaad. En met de videokaart bedoel ik de grafische kaart.
En ik krijg het gevoel dat een 14" scherm + Celeron Mobile een stuk energiezuiniger is.
Ik heb zelf een 12 inch PowerBook het het is echt ideaal. Zeker met de resolutie van 1024x768 is het goed te doen. Het ding zelf is erg klein en handig en er is toch nog goed mee te werken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:12 schreef Chozzie het volgende:
Hey,
Heeft iemand van jullie ervaring met een 12" laptop. Ben van plan er eentje aan te schaffen die ik redelijk makkelijk mee kan nemen, en zit een beetje te twijfelen tussen twee modellen van MSI. Tegenwoordig zie je in winkels alleen maar 15,4" laptops staan, en die zijn me iets te groot/zwaar, maar zou graag eens wat ervaringen horen, of een 12" met 14" vergelijken voordat ik hem via internet bestel.....
Maar ja, nergens te vinden op display in een winkel......
Dus iemand ervaringen?
Ik vind de Ferrari een lelijk ding (sorry!), en heb de laptop ook niet echt nodig om te gamen, meer voor data-invoer, analyse ed. Bovendien zijn de verhalen over Acer niet al te best, maar ik denk dat ieder ook zo z'n persoonlijke voorkeur heeft, en voor elke laptop wel voors en tegens te bedenken zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 19:05 schreef StonedKinG het volgende:
Acer Ferrari 4002, of, als je het geld hebt, de 4005 . Geweldige laptop, werk nu achter de 4002 die ik gebruik voor mijn opleiding, maar is heerlijk om mee te gamen.
Specs:
Turion 64 1,6 Ghz - 2 Ghz (4002 / 4005)
Mem : 512 / 1024 (4002 / 4005)
Hd: 80GB/ 100GB 5400 toeren (4002 / 4005)
Graka : ATI X700 128 MB
+ Widescreen 15"scherm
Heerlijk ding, Accu van ruim 3,5 uur. Echt top ding!
Is het overigens wat om zo'n ding online te bestellen?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Die van 799 dus?
En je bedoelt die grafische kaart?
En over accuduur zie ik niks
MSI S260. 12,1" (zeer klein). Moet prima voldoen aan jouw wensen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:40 schreef Lassekjus het volgende:
Ik wil een laptop waar ik vooral dvd's divx mee wil gaan kijken voor op reis (bus, vliegtuig)
Maar ik vind het ook leuk om ermee te kunnen officen en internetten..
Het moet een klein dingetje zijn... Hebben jullie misschien een idee wat een leuk laptopje kan zijn..
Ik vind een portable dvd player niks voor mij omdat ik ook gewoon tekst wil kunnen verwerken en internetten.
Vraag het me af hoor, als het kleiner wordt dan 12,1" wordt het onwerkbaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
Ik zie die japanners ook altijd met zon mooi klein dingetje... die zijn volgens mij nog kleiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |