quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]![]()
Ben er erg blij mee, jij en die andere user nog bedankt voor de tip. Ook een andere user die ik persoonlijk ken zei dat dit een goeie was
Ze gingen wel snel. Ze hadden er vanochtend nog 10, ik had geluk en had de laatste
ik denk dat ik maar es verkoper ga worden bij paradigit. een vriend van me heeft m ook gekochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]![]()
Ben er erg blij mee, jij en die andere user nog bedankt voor de tip. Ook een andere user die ik persoonlijk ken zei dat dit een goeie was
Ze gingen wel snel. Ze hadden er vanochtend nog 10, ik had geluk en had de laatste
Het enige waar ik nog een beetje mee zit is de shared 128MB videokaart. Hoeveel kun je met zo'n kaart nog doen? Iemand hier die toevallig zo'n kaart heeft en spelletjes erop speelt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef Cynical het volgende:
Nou ik denk dat die Acer wel de juiste specs heeft. Als ze die voor minder dan 700 euro verkopen bij Funprice, dan zou ik dat gewoon doen.
Kijk zelf maar: http://www.funprice.nl/quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef pandabeer het volgende:
verkopen ze nog andere laptops bij funprice??
Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:48 schreef Deepfreeze het volgende:
nou mensen, bedankt voor de tips. Deze dame is nu ook mobiel.
Wel met een acer travelmate 4102 WLMi. Flink boven mijn budget, maar ik heb een hele liever geldschieter gevonden![]()
Kijk ff naar die Acer Travelmate 4102 WLMi die de poster (zie posts hierboven) gekocht heeft. Daar zit een 1.7 Ghz Pentium M in, maar die levert bijna dezelfde prestaties als een 2.8 Ghz Pentium 4. Snel zat dus, en die zou je later nog kunnen vervangen voor een 2.0 Ghz versie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef Onderbroek het volgende:
ik ga binnenkort een laptop kopen.
Ik heb em nodig voor webdesign/photoshop/enz...zeg maar de standaard (web)designprogramma's.
Dit zijn mijn eisen:
-minimaal 60GB hardeschijf ruimte
-128mb grafische kaart
-ongeveer 2Ghz processor
-mogelijkheid voor draadloos internet (intern, niet dat ik zo'n kaartje erin moet steken)
-minimaal 512mb ram geheugen
-ik wil hem ook mee naar school nemen
-af en toe een leuk spel kunnen spelen
-budget: maximaal 1100euro
Aangezien ik niet veel weet over de laptop makers zou ik graag willen weten welke merken een goede reputatie hebben en welke niet. Ook zou ik weten weten waar ik nog meer op moet letten als ik een laptop ga kopen.
Alvast bedankt voor de hulp
Deze dame red zich prima met computers, schroef mij desktop ook af en toe uitelkaar om een kaartje te vervangen, en installeer windows helemaal zelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Heb je soms nog computerles nodig? Ik bied me zeer vrijwillig aan
da's geen laptop meer, das een verplaatsbare werklocatie.quote:# Schermgrootte: 17"
Dell voor de servicequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:35 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Dat is dell, de basis is een mooie prijs, maar dan is die ook vrij kaal. Medion daartegenover staat bekend aan een overkill aan extra's. Ik zou persoonlijk dan ook voor een dell kiezen, als is het alleen maar voor de service.
Geen, het is slechts een verkooppraatje van de verkoper dat meer beter is. In het algemeen heb je slechts een x aantal MB's nodig om genoeg geheugen en vlekkeloos beeld te krijgen op je beeldscherm. Voor een resolutie van 1024*768 heb je bijvoorbeeld 32MB nodig. Je kunt er gerust op vertrouwen dat het aantal MB's voor je videokaart altijd voldoende is. Ze gaan tenslotte geen laptop fabriceren met een videokaart die ongeschikt is. De snelheid voor games wordt toch meer bepaald door de snelheid van de videochip. Bij games moeten er special effects worden berekend, dat kost veel kracht. Voor wat grafische bezigheden en dvdtjes bekijken heb je meer CPU-kracht en intern geheugen nodig. Videogeheugen heeft daarin praktisch geen bijdrage in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:30 schreef MissMenita het volgende:
...Weet iemand wat het verschil is tussen een 64MB en 256Mb videokaart als je niet gamet, maar -af en toe- wel grafisch bezig bent en een dvdtje wil kijken?
Om welk type gaat het?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:51 schreef OSA het volgende:
wat vinden jullie van de actie van de mediamarkt.
die fijutsi siemens voor 1199 euro?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:17 schreef mark_dabomb het volgende:
zonde dat het die IBM niet meer is
MM had laatste twee IBM's te koop, de R51 en de R50e voor 599 euro. De R51 is een prachtige laptop voor een zeer gunstige prijs.quote:
Die wilde ik net posten. Weet iemand of dat iets is voor een 'moeder type' (ehh haha) die alleen wil internetten (gewoon mail lezen en wat surfen naar informatie etc.) en haar foto's wil bewerken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:06 schreef Barcelona het volgende:
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/9209/5559pm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, daar is 'ie zeker geschikt voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:14 schreef jmac het volgende:
Die wilde ik net posten. Weet iemand of dat iets is voor een 'moeder type' (ehh haha) die alleen wil internetten (gewoon mail lezen en wat surfen naar informatie etc.) en haar foto's wil bewerken?
Vind het een superprijs dus!
En weet iemand of je bij een laptop zoals deze ook later nog dingen kan uitbreiden?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor 8uur morgenvroeg
Ik ben bang dat ze met zo'n stormloop niet rustig aan iedereen gaan vragen hoeveel geheugen ze erin willenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:13 schreef jmac het volgende:
nog een vraagje: Kan je dat meteen laten doen bij Mediamarkt en hoeveel kost zoiets extra?
Onzin, 6 cell hoeft niet altijd beter te zijn. Hangt af hoeveel stroom je laptop verbruikt. Voor een zelfde laptop is 6 cell beter dan 4 cell, maar bij 2 verschillende laptops kan je dat nooit zeggen, tenzij je meer technische gegevens hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:56 schreef mark_dabomb het volgende:
6 cell is beter. De standaard laptops van dell hebben zelfs een 8 of 9 cell waar je ongeveer 4 uur mee doet
Dank heb hem gehaald! Ze hadden er maar 115 en om 8.15 waren er nog maar 17quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:35 schreef Barcelona het volgende:
Zorg iig dat je daar op tijd bent! Dat geheugen kan je altijd later doen en kost iets van ¤ 35,- voor 256mb erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |