12 inch is echt lekker compact hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:45 schreef dane het volgende:
Boven de 1000 euro wil ik niet komen. Ik denk dat 12" te duur en te klein is. 15" is ook al moeilijk te vinden. Tegenwoordig verkopen ze in de winkels alleen nog maar breedbeeld![]()
Net ff langs de MyCom geweest en daar is de enige laptop die ze hebben voor een redelijke prijs (750) een toshiba met een 17" beeldscherm en een celeron M en 256mb werkgeheugen.... en verder nog wat niet heel erg interessante dingen. Maar die is dus al 750 euro. Is er niet iets kleiners voor minder?
a) deze user wil Windows XPquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
12 inch is echt lekker compact hoor.
Ik heb zelf een 12 inch Powerbook. Als je 12 inch wilt en onder de ¤1000 wilt blijven, raad ik toch een iBook aan. Die voldoet aan al je eisen.
lol nog meer geld erin stoppenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik raad je overigens minimaal 1gb in je powerbook aan
Als het ff kan iets van 1.5gb tot 2gb
de s270 was al een optie en maar het enige verschil is de processor en de batterij zag ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef Geqxon het volgende:
Dan raad ik je de MSI Megabook S260 aanDit is dezelfde als de S250 die ik Dane aanraad, maar dan met zuinige Pentium Mobile processor, 512mb geheugen, 60gb HDD en DVD brander.
Even de prijskaartjes op een rij:
1.5ghz Pentium Mobile: ¤ 1261,99
1.6ghz Pentium Mobile: ¤ 1279,-
1.7ghz Pentium Mobile: ¤ 1345,-
Verder hebben dacht ik alle mobiele Intel processoren "speed-stepping", ofwel een energiebesparende modus waarbij de processor minder snel draait. Je moet hier dus wel een stukje performance op inleveren
neem wel een pentium M7 (centrino) en geen M3 (celeron), centrino is vele malen beter.quote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee die Pentium M staat dus..
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=PN3C31tecData Is dat niet wat?
Shared memory betekend dat het leeched van je RAM geheugen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef M.M het volgende:
Vraagje: wat is nou het grote verschil tussen 128 mb shared-videogeheugen, en 128 mb video geheugen van ATI ofzo (dus losse kaart) in een laptop?
Maar als ik dus bv. 1024MB geheugen neem, met een 128 mb shared videokaart... dan is dat toch wel genoeg om nieuwere games goed te kunnen spelen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Shared memory betekend dat het leeched van je RAM geheugen.
Een aparte videochip met aparte geheugenmodules gebruikt je raad het al zijn eigen geheugen en is voor games en zware videobewerking// 3d modellering bedoelt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:16 schreef Cynical het volgende:
[..]
Eens! Deze is ZEER GOED voor 1500 euro! TimmyAsd kijk hier maar eens goed naar. Ik had niet verwacht dat je deze laptop voor dit geld zou kunnen krijgen.
Nee want je mist simpelweg een goede videochip.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef M.M het volgende:
[..]
Maar als ik dus bv. 1024MB geheugen neem, met een 128 mb shared videokaart... dan is dat toch wel genoeg om nieuwere games goed te kunnen spelen?
bedankt voor je info, ik ga eens informeren!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:43 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Voor alsnog denk ik nog steeds dat de IBM R50e een goede optie is. Bij de MM kost die 629 euro als ik mij niet vergis. Voldoet prima aan je eisen. Is verder een niet al te zware laptop met een super behuizing. Ik heb de nieuwere versie IBM R51 (heeft wat meer opties, maar is qua behuizing vrijwel identiek), vind het nog steeds een prima ding.
a) Oke dat wist ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
a) deze user wil Windows XP
b) deze user wil onder de 1000 euro blijven
quote:
Ja ik ben wat geld aan het opzij leggen voor een reep van 1gb.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik raad je overigens minimaal 1gb in je powerbook aan
Als het ff kan iets van 1.5gb tot 2gb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |