Daar staat in de kleine lettertjes dat de keuze van de streams een zaak van de regie is. De streams die je ziet zijn ongecensureerd.quote:Op zondag 25 september 2005 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
En daarom vond (en vind ik nog steeds) het raar dat ze op Versatel zeggen "ongecensureerde livestreams" nou daar klopt geen dar van! Als BB wil schakelen ze meteen om (zoals bij bloot, en bepaalde gesprekken etc)
Ja zo kan ik het ook wel doen natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar staat in de kleine lettertjes dat de keuze van de streams een zaak van de regie is. De streams die je ziet zijn ongecensureerd.
quote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb op stream vier naat en Rob met het gehijg van Lieske die op stream 3 d'r rondjes aan het draaien is.... Stream één en twee staan op een kokende Tanja, mét kookgeluiden...
BB is volgens mij écht e.e.a. aan het verhullen...
Ik wil niets op voorhand uitsluiten, maar het zou ook zomaar kunnen dat het daarbinnen gewoon écht te saai voor woorden isquote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
BB is volgens mij écht e.e.a. aan het verhullen...
wat heb jij tegen lieske dan ...?quote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
En Lieske is weer lekker dwangmatig aan het rennen.
Is vast lastig voor haar dat ze niet ongezien af en toe kan kotsen om haar lage vetpercentage op peil te houden.
tja, BB voedt op deze manier alleen maar alle speculaties over malversaties. persoonlijk denk ik dat de regie gewoon pizza zit te happen ...quote:Op zondag 25 september 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Ach ze hebben het weer over ditjes en datjes... En nu pas mogen wij weer meekijken....
En waarom eigenlijk die streams op Tanja????
als ze magnetronmaaltijden krijgt hebben haar medebewoners daar weinig last van, ik vind dit wel een beetje overdreven zo.......quote:Op zondag 25 september 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
En waarom eigenlijk die streams op Tanja????
Ik vind Lieske een domme muts.quote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef FlowKey het volgende:
wat heb jij tegen lieske dan ...?
die opmerking raakt echt kant noch wal
Wat betekend dat?quote:
Uienquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Djoj het volgende:
Wat maakt Tanja...gebakken banaan met wat??
ahaquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een domme muts.
En ik heb haar al 20 keer horen vertellen over haar lage vetpercentage.
En ook een heel aangrijpend verhaal over een vriendinnetje met anorexia of boulimia of zo.
En ze ziet er intens dom uit als ze zo staat te huppelen, dat ook. Nieuwe invulling voor het woord huppelkut.
Antilliaans.quote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
Zie ik nou goed dat Tanja banaan met uien bakt? Lijkt me niet echt lekker...
Tanja is dan ook zwanger...quote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
Zie ik nou goed dat Tanja banaan met uien bakt? Lijkt me niet echt lekker...
Ze is ook niet mijn type. Maar ja ik ben ook niet objectief. Ze zit bij Vindicat, dat vind ik zo intens a-relaxedquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een domme muts.
En ik heb haar al 20 keer horen vertellen over haar lage vetpercentage.
En ook een heel aangrijpend verhaal over een vriendinnetje met anorexia of boulimia of zo.
En ze ziet er intens dom uit als ze zo staat te huppelen, dat ook. Nieuwe invulling voor het woord huppelkut.
Magnie, volgens mij heeft ze het met melk gemaakt ipv water...quote:Op zondag 25 september 2005 20:19 schreef Day het volgende:
Het is wel duidelijk dat Tanja nooit eerder gebakken banaan heeft klaargemaakt.
En ze zou de pindasaus kunnen delen met de bewoners. Getoast brood erbij, lekker.
hmm...dat wist ik dus nietquote:Op zondag 25 september 2005 20:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Antilliaans.
Past heel goed bij de boontjes, pindasaus en rijst.
ik schrok ook even, maar nu ik er zo over nadenk lijkt het me wel iets om morgen eens zelf te proberen ... dank je wel BigBrotherquote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
hmm...dat wist ik dus nietmaartoch lijkt het me een vreemde combinatie
Ja? Oh dat heb ik dan verkeerd gezien. Dacht dat ze het met water en een beetje suiker had gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef Djoj het volgende:
[..]
Magnie, volgens mij heeft ze het met melk gemaakt ipv water...![]()
Ook dat. En ik was haar stem ook nog vergeten.quote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze is ook niet mijn type. Maar ja ik ben ook niet objectief. Ze zit bij Vindicat, dat vind ik zo intens a-relaxed
als we het over stemmen gaan hebben kan ik nog wel een rijtje BB-dames opnoemenquote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ook dat. En ik was haar stem ook nog vergeten.![]()
Idem dito.quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
Nou jongens ik ga nu even er tussenuit het BLOK kijken en Terra Incognita dus ik zou zeggen: tot 22:30![]()
Chantal en Nathalie zijn ook verschrikkelijk ja.quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef FlowKey het volgende:
als we het over stemmen gaan hebben kan ik nog wel een rijtje BB-dames opnoemen![]()
Wij ook. Anders was je vast helemaal pro-Tanjaquote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef CartWOman het volgende:
Geen boontjes, maar bloemkool dus.
Bloemkool met rijst... ben blij dat ik niet zwanger ben. :")
Vreemd, had toch echt gezien dat ze een pot boontjes open maakte, alhoewel, Joost heeft de pot opengemaakt...for sure!quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef CartWOman het volgende:
Geen boontjes, maar bloemkool dus.
Bloemkool met rijst... ben blij dat ik niet zwanger ben. :")
ik hoop wel dat ze het respect heeft alles op te eten en het niet in de vuilnis bak te gooien...quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Tanja maakt niet zomaar ff een prak klaar... Dit is gewoon mensen de ogen uitsteken...
Rijst, bloemkool, banaanprak, kip én satésaus....
Zielige zielige medebewoners
edit: En nu doet ze OOK nog eens boontjes bij.....
Denk het niet.quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wij ook. Anders was je vast helemaal pro-Tanja
De boontjes kwamen er later óók nog bij....quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vreemd, had toch echt gezien dat ze een pot boontjes open maakte, alhoewel, Joost heeft de pot opengemaakt...for sure!
quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vreemd, had toch echt gezien dat ze een pot boontjes open maakte, alhoewel, Joost heeft de pot opengemaakt...for sure!
Ja, die liggen inmiddels ook op het bord.quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
geen idee dr appel at ze gisterne op dr bedquote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef socko het volgende:
Waar zou ze gaan eten?
ow wacht ik zie het al aan tafel in de keuken
Dat zou echt een goeie zijnquote:Op zondag 25 september 2005 20:28 schreef Knurkie het volgende:
ik hoop wel dat ze het respect heeft alles op te eten en het niet in de vuilnis bak te gooien...
Speciaal voor tanja om dr eet lust op te wekkenquote:Op zondag 25 september 2005 20:34 schreef Pinball het volgende:
Lekker verhaal van Chantal
Vond de regie ook
quote:
Ja.quote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
Zei Tanja nu net tegen Roel dat het 'niet te eten' was???
Jupquote:Op zondag 25 september 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
Zei Tanja nu net tegen Roel dat het 'niet te eten' was???
Dat kán ze niet gemeend hebben!quote:Op zondag 25 september 2005 20:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja.
Mevrouw is altijd zo lekker moeilijk geboren![]()
Kijk maar naar d'r gezicht... Moet genoeg zeggen toch?quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat kán ze niet gemeend hebben!
Toch???
Zie weinig verschil met anders...quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk maar naar d'r gezicht... Moet genoeg zeggen toch?![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2005 20:36 schreef -Delta- het volgende:
Sjongejonge 2 streams buik en 2 slaapkamer.![]()
Gelukkig zit er zowat 10 man in de woonkamer, maar hey die hoeven we niet te zien hoor![]()
Ik denk dat ze dat denkt als ik zeg dat t niet lekker is vinden de medebewoners het minder erg dat ze niks krijgen.......quote:Op zondag 25 september 2005 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat kán ze niet gemeend hebben!
Toch???
Ik denk dat we Tanja niet mee moeten tellen... Die zal nét na de bevalling met een zak geld naar huis vertrekken.quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef Lolalala het volgende:
Vraagje: Er gaat nu donderdag iemand uit, en de donderdag erop wordt er genomineerd, donderdag erna weer iemand eruit, als je zo doorgaat, dan zitten er op 29 december nog 4 in het huis.
Dat klopt toch niet?
Ze eet altijd met van die lange tanden, alsof ze het meest smerige eten op aarde heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
had ze kookles moeten nemen ze heeft t zelf klaar gemaaktquote:Op zondag 25 september 2005 20:39 schreef NG het volgende:
Ja... ze zei idd "Niet te eten"
Nah ik kan het niet geloven... ze zal dat expres hebben gezegd uit piëteit....quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En laat haar kind per ongeluk in de studio liggenquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat we Tanja niet mee moeten tellen... Die zal nét na de bevalling met een zak geld naar huis vertrekken.
Niet doen Roel... Pak er vannacht dan nog een paar....quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 20:43 schreef teun911 het volgende:
rook politie volgende week op ratsoen, die maken 't roel wel erg gemakkelijk
Ja, echt wat voor Tanja om zo aan haar medemens te denken.quote:Op zondag 25 september 2005 20:43 schreef CartWOman het volgende:
Nah ik kan het niet geloven... ze zal dat expres hebben gezegd uit piëteit....
quote:Op zondag 25 september 2005 20:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
En laat haar kind per ongeluk in de studio liggen
Een stuk uit tegen de stankquote:Op zondag 25 september 2005 20:44 schreef NG het volgende:
Wat eet Roel nou?
Ik snap ook niet wat leuk aan die opdracht is.quote:Op zondag 25 september 2005 20:44 schreef danosa het volgende:
Tanja eet alsof iemand een pistool tegen d'r hoofd heeft. Een mega bord vol terwijl je eet met lange tanden kom op zeg.
Die rookpolitie mogen wel een sanctie krijgen zeg. Die nemen hun taak echt niet serieus.
Ik dacht dat ik rijst en iets van sperciboontjes en bloemkool zag.quote:Op zondag 25 september 2005 20:46 schreef Lolalala het volgende:
Is het zurekool wat Tanja eet?lekker man
quote:Op zondag 25 september 2005 20:41 schreef Lolalala het volgende:
Vraagje: Er gaat nu donderdag iemand uit, en de donderdag erop wordt er genomineerd, donderdag erna weer iemand eruit, als je zo doorgaat, dan zitten er op 29 december nog 4 in het huis.
Dat klopt toch niet?
Tanja eet...quote:Op zondag 25 september 2005 20:46 schreef Lolalala het volgende:
Is het hutspot of zurekool wat Tanja eet?lekker man
kip met sate saus bloemkool sperziboontjes met een uitje erdoor en gebakken banaanquote:Op zondag 25 september 2005 20:46 schreef Lolalala het volgende:
Is het zurekool wat Tanja eet?lekker man
Voor 10.000 euro wil ik ook wel een weekje ui eten en naar ui stinkenquote:Op zondag 25 september 2005 20:46 schreef CartWOman het volgende:
Roel loopt dus aldoor met stukken ui in z'n badjas, wat zal 'ie fris ruiken.![]()
Ook lekkerquote:Op zondag 25 september 2005 20:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik rijst en iets van sperciboontjes en bloemkool zag.
Ik heb je al antwoord gegeven beeb....quote:
dan kan ze wat weggooien voor dr medebewoners die kunnen het dan vannacht uit de bak etenquote:Op zondag 25 september 2005 20:47 schreef TRiXeS het volgende:
Tanja heeft wel heel erg overdreven veel zeg.
Ongelofelijk, misschien ligt er straks nog een cadeau in de DBK, omdat het zo knap is dat ze het naar binnen werkt.quote:Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tanja eet...Rijst Bloemkool Boontjes met uien erdoor Opgebakken bananenprak Satésaus Kippenpoten
Daarbij drinkt zij een glaasje cola......
quote:Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tanja eet...Rijst Bloemkool Boontjes met uien erdoor Opgebakken bananenprak Satésaus Kippenpoten
De bewoners hebben brood, ui en pindakaas.....
En kip uit de oven, en pindasaus, en gebakken ui en banaan.quote:Op zondag 25 september 2005 20:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik rijst en iets van sperciboontjes en bloemkool zag.
En vond Tanja dit:quote:Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef flugeltje het volgende:
De bewoners hebben brood, ui en pindakaas.....
quote:Op zondag 25 september 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb je al antwoord gegeven beeb....
Je moet Tanja niet meetellen.... Dan blijven er netjes 3 over....
Tsss 'spelregels'quote:Op zondag 25 september 2005 20:50 schreef Lolalala het volgende:
[..]
! O ik zag het net wel maar ik dacht dat je iets anders bedoelde.
Ja maarrr..... Dat is niet " volgens de spelregels" toch?Er zullen er wel een paar x 2 uit moeten toch?
In Tanja's wereld is zwanger zijn alles x 100 dan hoe het voor een normale zwangere is.quote:Op zondag 25 september 2005 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En kip uit de oven, en pindasaus, en gebakken ui en banaan.
Djeez wat belachelijk veel
Haar moeder ook niet, dus heeft ze haar maar in het BB huis geparkeerd. Hoe triest is dat.quote:Op zondag 25 september 2005 20:52 schreef Djoj het volgende:
Ik zou me doodschamen als Tanja mijn dochter was...zou van ellende niet meer kunnen kijken...
Tanja's moeder heeft Tanja opgegeven voor BB.quote:Op zondag 25 september 2005 20:52 schreef Djoj het volgende:
Ik zou me doodschamen als Tanja mijn dochter was...zou van ellende niet meer kunnen kijken...
ze zit al volquote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik gok dat Tanja zometeen haar halve bord eten WEG gaat gooien....
quote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
I know..zeg ook, als het mijn dochter zou zijn...quote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja's moeder heeft Tanja opgegeven voor BB.
Do the math.
En ja hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
ze heeft zelf gekooktquote:Op zondag 25 september 2005 20:55 schreef Lolalala het volgende:
Ze kreeg expres een bord helemaal VOL
Heeft ze zelf gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2005 20:55 schreef Lolalala het volgende:
Ze kreeg expres een bord helemaal VOL
naat zei iets van en je kippetjes dan?quote:Op zondag 25 september 2005 20:56 schreef flugeltje het volgende:
En ze doet het verdomme nog ook... RECHT voor het gezicht van Linda en Naat.......
En die zeggen er HE-LE-MAAL niets van.......???????
nee want ze houd niet van de stralingquote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
dat bord kan morgen toch even in de magnetron?
Maar gelukkig heeft ze haar knutseldingetje nog... Zou ze ze alle 15.000 in elkaar gaan zetten? Misschien is dat een extra geheime missiequote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Ze heeft nog niet een kwart op van wat ze klaargemaakt had.
quote:Op zondag 25 september 2005 20:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee want ze houd niet van de straling
Tja, maar tanja is zwanger en zielig en ga zo maar door. En de plannen voor de babykamer liggen dr al dus BB moet Tanje nog maar ff te vriend houden.quote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Ze heeft nog niet een kwart op van wat ze klaargemaakt had.
Als ik BB was zou ik daar óók eens iets van zeggen... Je kunt de rest wel op hun sodeflikker geven omdat ze ondankbaar zijn, maar Tanja flikkert zo ff weg waar een ander misschien wel drie dagen van kan eten...
is niet goed voor de baby zeker.... nou ja heeft ze haar medebewoners toch mooi een halve pot pindakaas afhandig gemaakt:(quote:Op zondag 25 september 2005 20:59 schreef Knurkie het volgende:
nee want ze houd niet van de straling
nu je het zegt, was die babykamer eigenlijk wel goed genoeg?quote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef Speedski het volgende:
Tja, maar tanja is zwanger en zielig en ga zo maar door. En de plannen voor de babykamer liggen dr al dus BB moet Tanje nog maar ff te vriend houden.
dat zei ze gisteren echt ze heeft zelf thuis geen magnetron want de straling is vies dat proef jequote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef Wup het volgende:
[..]
is niet goed voor de baby zeker.... nou ja heeft ze haar medebewoners toch mooi een halve pot pindakaas afhandig gemaakt:(
haar eerste reactie was Oh...het is dus toch een meisjequote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef Wup het volgende:
[..]
nu je het zegt, was die babykamer eigenlijk wel goed genoeg?
haha, oke ze heeft dus wel humorquote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef Knurkie het volgende:
haar eerste reactie was Oh...het is dus toch een meisje
Ik vond Ingrid meer enthousiast dan Tanja...maar had ook niet anders verwacht. Tanja haar spontaniteit is ver te zoeken, moet wel erg veel zijn gebeurd in haar leven wil je zo verbitterd worden hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef Wup het volgende:
[..]
nu je het zegt, was die babykamer eigenlijk wel goed genoeg?
Hoopte dus nog dat BB een grapje maakte en dat ze tóch een jongetje krijgt....sjonge jonge jonge, ik vind het maar triestquote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Lekker verhaal van de magnetron. Maar ach .. als ze daarin gelooft, mooi tochquote:Op zondag 25 september 2005 21:02 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zei ze gisteren echt ze heeft zelf thuis geen magnetron want de straling is vies dat proef je
en die pot pindakaas dat daar niemand iets van zegt vind ik dus ongelooflijk erg!
quote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ahhh dat klinkt nog best liefquote:Op zondag 25 september 2005 21:04 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik vond Ingrid meer enthousiast dan Tanja...maar had ook niet anders verwacht. Tanja haar spontaniteit is ver te zoeken, moet wel erg veel zijn gebeurd in haar leven wil je zo verbitterd worden hoor...![]()
Waarschijnlijk had ze in haar onderbewuste toch een soort hoop gehouden dat het een jongetje was. En was dat haar eerste reaktie.quote:Op zondag 25 september 2005 21:04 schreef Kinga het volgende:
Hoopte dus nog dat BB een grapje maakte en dat ze tóch een jongetje krijgt....sjonge jonge jonge, ik vind het maar triest
nee tis 3d knippen het is 1 heel plaatje en dan allemaal delen die je op volgorde moet plakken dan is het een diepte plaatjequote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef -Delta- het volgende:
Ben ik nou gek als ik me afvraag waarom Tanja die figuurtjes eruit knipt?
Zijn dat niet al stickers die je er kant en klaar uit kunt "halen", dus het plaatje is al helemaal zonder wit?
die staat niet leuk bij nike schoentjes:)quote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Knurkie het volgende:
ahhh dat klinkt nog best lief
geloof dat iedereen enthousiaster was dan Tanja ze zei ook dat het niet de kinderwagen was die ze wilde maar dat ie er wel op leek (tis een Quinny geen Bugaboo)
Volgens mij is ze alleen nog maar blij met een vette alimentatie per maand !quote:Op zondag 25 september 2005 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze in haar onderbewuste toch een soort hoop gehouden dat het een jongetje was. En was dat haar eerste reaktie.
Ik vind het wel een eerlijke reaktie, en ik weet zeker dat ze straks ook erg blij is met een meisje.
Ze hebben er geen enkel belang bij iemand te betrappen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:06 schreef Kinga het volgende:
En die rookpolitie is me ook een politie van niks....
Oh oke, tnxquote:Op zondag 25 september 2005 21:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee tis 3d knippen het is 1 heel plaatje en dan allemaal delen die je op volgorde moet plakken dan is het een diepte plaatje![]()
Dat vraag ik me dus nog steeds af, Ik kan me niet voorstellen dat die RP voor niets is...dus iemand die rookt niet wordt betrapt = slecht werk toch? ....dus sanctie voor de RPquote:Op zondag 25 september 2005 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben er geen enkel belang bij iemand te betrappen.
quote:Op zondag 25 september 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
die staat niet leuk bij nike schoentjes:)
Voor zover ik weet, is hun enige sanctie dat ALS ze iemand zien roken, en dat niet melden, ze volgende keer automatisch genomineerd staanquote:Op zondag 25 september 2005 21:09 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus nog steeds af, Ik kan me niet voorstellen dat die RP voor niets is...dus iemand die rookt niet wordt betrapt = slecht werk toch? ....dus sanctie voor de RP
temeer daar ze een extra waarschuwing van BB hebben gekregenquote:Op zondag 25 september 2005 21:09 schreef Knurkie het volgende:
Dat vraag ik me dus nog steeds af, Ik kan me niet voorstellen dat die RP voor niets is...dus iemand die rookt niet wordt betrapt = slecht werk toch? ....dus sanctie voor de RP
maar Roel zn roken had niets met de opdracht te maken behalve als hij betrapt wordt dus juist het niet betrappen moet iets opleveren in negatieve zin voor de rookpolitiequote:Op zondag 25 september 2005 21:09 schreef b0ng het volgende:
BB zegt donderdag toch dat de opdracht mislukt is.
De smoes van roel om steeds ff alleen tezijn slaat nergens op, net vroeg linda ook weer of ze al in het bubbelbad kunnen, dit gaat veels temakkelijk zo.
quote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is hun enige sanctie dat ALS ze iemand zien roken, en dat niet melden, ze volgende keer automatisch genomineerd staan
Idd niet echt een prikkel om aan het werk te gaan![]()
Ik snap best dat niet alles 100% je smaak is, maar dat wijf kan zo ontiegelijk zeiken.quote:Op zondag 25 september 2005 21:05 schreef Knurkie het volgende:
ze zei ook dat het niet de kinderwagen was die ze wilde maar dat ie er wel op leek (tis een Quinny geen Bugaboo)
Misschien wel dat ze volgende keer genomineerd staan.quote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar Roel zn roken had niets met de opdracht te maken behalve als hij betrapt wordt dus juist het niet betrappen moet iets opleveren in negatieve zin voor de rookpolitie
Als Linda al vraagt van kan ik er al bij dan doet ie het of erg goed of Linda doet net alsof haar neus bloedtquote:Op zondag 25 september 2005 21:09 schreef b0ng het volgende:
BB zegt donderdag toch dat de opdracht mislukt is.
De smoes van roel om steeds ff alleen tezijn slaat nergens op, net vroeg linda ook weer of ze al in het bubbelbad kunnen, dit gaat veels temakkelijk zo.
quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar BB heeft ze nu al 2x in de DBK geroepen dat ze beter op moeten letten maar ondertussen geven ze Roel alle ruimte om zelfs overdag te roken en het is toch de strengste BB allertijden
![]()
En elke participant van de maatschappij zou er een hekel aan hebben want die dingen zijn nog breder dan een auto, asociaal gewoonquote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap best dat niet alles 100% je smaak is, maar dat wijf kan zo ontiegelijk zeiken.
Niks is ook maar ooit goed genoeg wat je aan haar geeft, gatverdamme wat walg ik van dat soort mensen.![]()
Elke alleenstaander moeder zou hardstikke blij zijn als ze een mooie moderne kinderwagen krijgt, maar nee hoor zij niet.
elk mens zo wie zo zou gelukkig worden van dat alles wat daar stond Baby spullen zijn vreselijk duur en dat kamertje is heel appart en dus nog duurder dan de gemiddelde kamer en een Quinny wagen kost ook al snel een 400 a 500 euro dan hebben we het nog niet eens over de kleding die ze laatst kreeg en die buikbanden( klink ik al jaloersquote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap best dat niet alles 100% je smaak is, maar dat wijf kan zo ontiegelijk zeiken.
Niks is ook maar ooit goed genoeg wat je aan haar geeft, gatverdamme wat walg ik van dat soort mensen.![]()
Elke alleenstaander moeder zou hardstikke blij zijn als ze een mooie moderne kinderwagen krijgt, maar nee hoor zij niet.
quote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel dat ze volgende keer genomineerd staan.
quote:
Die ene met arm en rijk was streng, toen lagen ze in stro te slapen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Knurkie het volgende:
het is toch de strengste BB allertijden![]()
ja daarom juist het zijn 12 kleuters bij elkaarquote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ene met arm en rijk was streng, toen lagen ze in stro te slapen.
Hier jammeren ze al na 1 weekend zonder alcohol of rantsoen.![]()
Denk je dat Lieske hier meeleest nu?quote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik bedoelde het naar Lieske, niet naar jou Scanman. Waarom je vraag?
Well aha! Maar dat wist ik niet dat dat niet mochtquote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Plus dat de klep niet naar voren mág.
Ze zou wel haar haar achter haar oren kunnen doen, dit lijkt zo sloom.
Denk wel dat er een verandering gaat komen, alleen wordt ik doodziek van tanja.quote:Op zondag 25 september 2005 21:12 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar BB heeft ze nu al 2x in de DBK geroepen dat ze beter op moeten letten maar ondertussen geven ze Roel alle ruimte om zelfs overdag te roken en het is toch de strengste BB allertijden
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik bedoelde het naar Lieske, niet naar jou Scanman. Waarom je vraag?
Ach please, even serieus zeg, je begrijpt best hoe ik het bedoelde, iedereen roept hier dingen van niet doen, wel doen etc......quote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat Lieske hier meeleest nu?
Dan moet die verandering wel snel komen, hij hoeft er nog maar 4quote:Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk wel dat er een verandering gaat komen, alleen wordt ik doodziek van tanja.
Alles draait om tanja, vind er zo geen zak meer aan,
nog een 3 weken ofzo dan is ze wel bevallen en naar huisquote:Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk wel dat er een verandering gaat komen, alleen wordt ik doodziek van tanja.
Alles draait om tanja, vind er zo geen zak meer aan,
ja maar als ie bij het roken van nummer 20 nou gesnapt wordt is ie alles kwijtquote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet die verandering wel snel komen, hij hoeft er nog maar 4![]()
In mijn beleving draait BB overigens niet om Tanja hoor, maar ja![]()
Tja. Soms dringt dat niet door bij mensen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef CartWOman het volgende:
Plus dat de klep niet naar voren mág.
Ze zou wel haar haar achter haar oren kunnen doen, dit lijkt zo sloom.
- tanja wou weg alles werd in het werk gesteld om haar te laten blijvenquote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet die verandering wel snel komen, hij hoeft er nog maar 4![]()
In mijn beleving draait BB overigens niet om Tanja hoor, maar ja![]()
Hij neemt idd wel eigenaardige risico`s.quote:Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja maar als ie bij het roken van nummer 20 nou gesnapt wordt is ie alles kwijt![]()
Hij heeft het alleen wel het moeilijkst. Roel weet dat hij nog mag roken en door zijn verslaving heeft hij overdag ook heel erg zin aan een sigaret. Zo gek is het niet dat hij een kleine beetje risico's neemt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij neemt idd wel eigenaardige risico`s.
Veel water drinken, `s nachts wakker worden en er dan 4 nemen lijkt me een stuk veiliger.
Het stomme vind ik dan wél weer dat op internet iedereen er schande van spreekt, maar de media dit helemaal niet oppakken....quote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
- tanja wou weg alles werd in het werk gesteld om haar te laten blijven
- weekopdracht hoeft ze niet aan mee te doen
- tanja zeurt en krijgt alles voor elkaar eten,drinken,weekopdracht, extra snoep.
- licht uit in de slaapkamer
Het zijn maar een paar voorbeelden.
het gaat Roel niet alleen om het geld, maar ook om het roken ... ik weet heel heel zeker dat ie gewoon doorgaat als ie door dat ene pakje heen isquote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij neemt idd wel eigenaardige risico`s.
Veel water drinken, `s nachts wakker worden en er dan 4 nemen lijkt me een stuk veiliger.
Maar dit levert wel geinige spanning op. Had ik in ieder geval wel, dat je denkt dat Linda ieder moment er een opmerking over zou kunnen maken.
Ik heb het idee dat het de media een zorg zal zijnquote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het stomme vind ik dan wél weer dat op internet iedereen er schande van spreekt, maar de media dit helemaal niet oppakken....
Ik wist het niet.quote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja. Soms dringt dat niet door bij mensen.
Als iets dergelijks bij de eerste BB was voorgevallen was het land te klein geweest.quote:Op zondag 25 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het de media een zorg zal zijn
met uitzondering van de allereerste BB heeft het volk in den brede en dus ook 'de media' geen interesse in BB.quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het stomme vind ik dan wél weer dat op internet iedereen er schande van spreekt, maar de media dit helemaal niet oppakken....
quote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Is Joost dood of zo
[afbeelding]
Naar wat ik begrepen had mogen de andere meiden overdag niet meer op die kamer komen als Tanja (mét het licht uit) ligt te slapen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef CartWOman het volgende:
Shit ik miste net iets over het licht in de slaapkamer, ik denk i. v m. Tanja. Dido reageerde pissig maar ze hielden zoals gewoonlijk de koppen verder dicht.
Tanja ligt vast weer in bed en het licht mag zeker niet meer aan...
als het nou moeilijk ging, zou hij wel een paar dagen op z'n kiezen bijten zodra hij aan de 20 zat. Maar het gaat zó makkelijk.... ik denk óók dat ie gewoon doorgaat. (weet alleen niet hoe groot zijn voorraad is, had hij nou 1 of 2 pakjes achterover gedrukt? Stelen van anderen is wel érg riskant)quote:Op zondag 25 september 2005 21:26 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het gaat Roel niet alleen om het geld, maar ook om het roken ... ik weet heel heel zeker dat ie gewoon doorgaat als ie door dat ene pakje heen is
Heeft iemand dit stukje stream opgenomen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dagdroomt Dido van wat lekkers tussen haar benen of zo?quote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Is Joost dood of zo
[afbeelding]
Volgens mij denkt Roel dat hij er niet meer mág roken dan 20.quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
als het nou moeilijk ging, zou hij wel een paar dagen op z'n kiezen bijten zodra hij aan de 20 zat. Maar het gaat zó makkelijk.... ik denk óók dat ie gewoon doorgaat. (weet alleen niet hoe groot zijn voorraad is, had hij nou 1 of 2 pakjes achterover gedrukt? Stelen van anderen is wel érg riskant)
denk je nou echt dat vk zomaar dit soort ongein publiceert?quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft iemand dit stukje stream opgenomen.
Kunnen we het door sturen naar geen stijl vk en retecool.
Hierna weet heel nederland het![]()
hummie
Dido is de zwarte weduwe. Ze heeft Joost van kant gemaakt en rookt naderhand een sigaretquote:Op zondag 25 september 2005 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dagdroomt Dido van wat lekkers tussen haar benen of zo?![]()
ik dacht dat ie 2 pakjes had maar vanmorgen zei Dido dat er een pakje buitenlag dus misschien is ie zn ene pakje nu wel kwijtquote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
als het nou moeilijk ging, zou hij wel een paar dagen op z'n kiezen bijten zodra hij aan de 20 zat. Maar het gaat zó makkelijk.... ik denk óók dat ie gewoon doorgaat. (weet alleen niet hoe groot zijn voorraad is, had hij nou 1 of 2 pakjes achterover gedrukt? Stelen van anderen is wel érg riskant)
maar wel lekkerquote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef Knurkie het volgende:
door roken zou onnodig risico zijn
"Heel Nederland".... loopt wel los hoor. Ik denk dat ongeveer 1 procent van de BB-kijkers ook actief met BB bezig is op internet.quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft iemand dit stukje stream opgenomen.
Kunnen we het door sturen naar geen stijl vk en retecool.
Hierna weet heel nederland het![]()
hummie
Je weet het nooit, nee heb je ja kan je krijgen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
denk je nou echt dat vk zomaar dit soort ongein publiceert?
Hij heeft 1 pakje meegenomen.... Hoop voor hem dat hij er nog wat bij kan jatten...quote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
idd en daarbij is ook maar een klein percentage van de bevolking uberhaupt BB kijker. Voor mensen die er middenin zitten, zoals wij, lijkt het heel wat, maar het hele gebeuren gaat aan circa 95% van de mensen volstrekt voorbijquote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
"Heel Nederland".... loopt wel los hoor. Ik denk dat ongeveer 1 procent van de BB-kijkers ook actief met BB bezig is op internet.
Het forum is weer traagquote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
"Heel Nederland".... loopt wel los hoor. Ik denk dat ongeveer 1 procent van de BB-kijkers ook actief met BB bezig is op internet.
Tanja is zwanger, dan krijg je nou eenmaal voorkeursbehandelingen. Ik vind dit overigens geen schande, maar ben dan zelf een weke moederquote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef Speedski het volgende:
Ik denk dat het niet meer lang zal gaan duren voordat de bewoners het niet meer slikken: de tanja previleges
quote:Op zondag 25 september 2005 21:36 schreef FlowKey het volgende:
[..]![]()
volgens mij hoor ik dat al drie weken ...
je hebt een voorkeursbehandeling en een voorkeursbehandeling.quote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef danosa het volgende:
[..]
Tanja is zwanger, dan krijg je nou eenmaal voorkeursbehandelingen. Ik vind dit overigens geen schande, maar ben dan zelf een weke moeder
Dat het verder een deprimerend mens is is voor de media niet zo bijzonder. Was ze een vrolijke meid geweest hadden de meeste vast geen schande geroepen.
Tanja praat of over zichzelf.... of ze zeikt iemand af.quote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef nicoleV het volgende:
Tanja is Ralph weer aan het afzeiken....denk dat ze daar goed in is....andere mensen afzeiken
klaagsmurfquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een cap van de altijd sociale en meelevende Tanja
[afbeelding]
Ze wordt idd steeds brutaler qua steken onder water geven. Dat gedrag breekt haar hopelijk nog eens op.quote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef nicoleV het volgende:
Tanja is Ralph weer aan het afzeiken....denk dat ze daar goed in is....andere mensen afzeiken
Ja en buik weet er alles van en was toch meteen zwangerquote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kleuter heeft haar eisprong een keer bewust meegemaakt. Tja, je moet toch wat lullen om erbij te willen horen he? :S
Was het maar waar... van mij mag Tanja NOG meer privileges. Ik wil de anderen wel eens over de rooie zien gaan. Ze zijn zo saai...quote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef Speedski het volgende:
Ik denk dat het niet meer lang zal gaan duren voordat de bewoners het niet meer slikken: de tanja previleges
Dus alles moet hetzelfde zijn als buiten het BB huis ... en als dat niet het geval is, is het zielig.quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Was het maar waar... van mij mag Tanja NOG meer privileges. Ik wil de anderen wel eens over de rooie zien gaan. Ze zijn zo saai...
Over de niet zo enthousiaste reactie van Tanja op de kinderwagen... ze heeft eerder al eens verteld dat ze een hele mooie zwarte had gekocht. "Dat is het enige waar ik veel geld aan uit heb gegeven". Logisch dat ze dan niet uit haar dak gaat met nog eentje.
Ik heb de hoop opgegeven dat ze voor de bevalling het huis gaat verlaten. Na de bevalling treden de regels van de arbeidsinspectie in werking, dan mag ze wieberen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:41 schreef CartWOman het volgende:
Ze wordt idd steeds brutaler qua steken onder water geven. Dat gedrag breekt haar hopelijk nog eens op.
Yeah daar waar Antilianen mee willen ne#$ken .....is dit heel erg hoop dat ik nu niemand beledigquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef CartWOman het volgende:
Pfff ik hoop dat ze het gauw te koud gaan vinden voor de jacuzzi... versta er geen zak van.
Tanja wil geen relaties meer. Eén hoeraatje voor de mannelijke bevolking!![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef kwakveense het volgende:
rob kent monty pyton's life of brian niet...![]()
ach een rode wagen voor bij Oma thuis als ze weer gaat werken is toch makkelijkquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Was het maar waar... van mij mag Tanja NOG meer privileges. Ik wil de anderen wel eens over de rooie zien gaan. Ze zijn zo saai...
Over de niet zo enthousiaste reactie van Tanja op de kinderwagen... ze heeft eerder al eens verteld dat ze een hele mooie zwarte had gekocht. "Dat is het enige waar ik veel geld aan uit heb gegeven". Logisch dat ze dan niet uit haar dak gaat met nog eentje.
Tja, ze heeft nooit geleerd de blik naar binnen te richten, 't is altijd iemand anders schuld.quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef FlowKey het volgende:
wat een theatraal gezeik van TAnja zeg
'ik hoef geen vent meer'
jank, jank, huil, zeik
quote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, ze heeft nooit geleerd de blik naar binnen te richten, 't is altijd iemand anders schuld.
Tanja vindt zichzelf slachtoffer en vindt dat een heeeeerlijk gevoel.
Humor haha.....quote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Hij kijkt wel altijd slim uit zijn ogen, dat scheelt.
[afbeelding]
daarom ook mijn diagnose van borderline ... maar dat is niet iedereen met me eensquote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, ze heeft nooit geleerd de blik naar binnen te richten, 't is altijd iemand anders schuld.
Tanja heeft veel en sterke principes, mar daar stapt ze volgensmij ook zo weer van af.quote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeetje wat is Tanja verbitterd..
daar loopt ze altijd te zeuren bij BBquote:Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat is dan knap tragisch inderdaad. Maar verbaast me niet echt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:43 schreef kwakveense het volgende:
rob kent monty pyton's life of brian niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |