Daar staat in de kleine lettertjes dat de keuze van de streams een zaak van de regie is. De streams die je ziet zijn ongecensureerd.quote:Op zondag 25 september 2005 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
En daarom vond (en vind ik nog steeds) het raar dat ze op Versatel zeggen "ongecensureerde livestreams" nou daar klopt geen dar van! Als BB wil schakelen ze meteen om (zoals bij bloot, en bepaalde gesprekken etc)
Ja zo kan ik het ook wel doen natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar staat in de kleine lettertjes dat de keuze van de streams een zaak van de regie is. De streams die je ziet zijn ongecensureerd.
quote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb op stream vier naat en Rob met het gehijg van Lieske die op stream 3 d'r rondjes aan het draaien is.... Stream één en twee staan op een kokende Tanja, mét kookgeluiden...
BB is volgens mij écht e.e.a. aan het verhullen...
Ik wil niets op voorhand uitsluiten, maar het zou ook zomaar kunnen dat het daarbinnen gewoon écht te saai voor woorden isquote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
BB is volgens mij écht e.e.a. aan het verhullen...
wat heb jij tegen lieske dan ...?quote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
En Lieske is weer lekker dwangmatig aan het rennen.
Is vast lastig voor haar dat ze niet ongezien af en toe kan kotsen om haar lage vetpercentage op peil te houden.
tja, BB voedt op deze manier alleen maar alle speculaties over malversaties. persoonlijk denk ik dat de regie gewoon pizza zit te happen ...quote:Op zondag 25 september 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Ach ze hebben het weer over ditjes en datjes... En nu pas mogen wij weer meekijken....
En waarom eigenlijk die streams op Tanja????
als ze magnetronmaaltijden krijgt hebben haar medebewoners daar weinig last van, ik vind dit wel een beetje overdreven zo.......quote:Op zondag 25 september 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
En waarom eigenlijk die streams op Tanja????
Ik vind Lieske een domme muts.quote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef FlowKey het volgende:
wat heb jij tegen lieske dan ...?
die opmerking raakt echt kant noch wal
Wat betekend dat?quote:
Uienquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Djoj het volgende:
Wat maakt Tanja...gebakken banaan met wat??
ahaquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een domme muts.
En ik heb haar al 20 keer horen vertellen over haar lage vetpercentage.
En ook een heel aangrijpend verhaal over een vriendinnetje met anorexia of boulimia of zo.
En ze ziet er intens dom uit als ze zo staat te huppelen, dat ook. Nieuwe invulling voor het woord huppelkut.
Antilliaans.quote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
Zie ik nou goed dat Tanja banaan met uien bakt? Lijkt me niet echt lekker...
Tanja is dan ook zwanger...quote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef BONG4002 het volgende:
Zie ik nou goed dat Tanja banaan met uien bakt? Lijkt me niet echt lekker...
Ze is ook niet mijn type. Maar ja ik ben ook niet objectief. Ze zit bij Vindicat, dat vind ik zo intens a-relaxedquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een domme muts.
En ik heb haar al 20 keer horen vertellen over haar lage vetpercentage.
En ook een heel aangrijpend verhaal over een vriendinnetje met anorexia of boulimia of zo.
En ze ziet er intens dom uit als ze zo staat te huppelen, dat ook. Nieuwe invulling voor het woord huppelkut.
Magnie, volgens mij heeft ze het met melk gemaakt ipv water...quote:Op zondag 25 september 2005 20:19 schreef Day het volgende:
Het is wel duidelijk dat Tanja nooit eerder gebakken banaan heeft klaargemaakt.
En ze zou de pindasaus kunnen delen met de bewoners. Getoast brood erbij, lekker.
hmm...dat wist ik dus nietquote:Op zondag 25 september 2005 20:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Antilliaans.
Past heel goed bij de boontjes, pindasaus en rijst.
ik schrok ook even, maar nu ik er zo over nadenk lijkt het me wel iets om morgen eens zelf te proberen ... dank je wel BigBrotherquote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
hmm...dat wist ik dus nietmaartoch lijkt het me een vreemde combinatie
Ja? Oh dat heb ik dan verkeerd gezien. Dacht dat ze het met water en een beetje suiker had gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef Djoj het volgende:
[..]
Magnie, volgens mij heeft ze het met melk gemaakt ipv water...![]()
Ook dat. En ik was haar stem ook nog vergeten.quote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze is ook niet mijn type. Maar ja ik ben ook niet objectief. Ze zit bij Vindicat, dat vind ik zo intens a-relaxed
als we het over stemmen gaan hebben kan ik nog wel een rijtje BB-dames opnoemenquote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ook dat. En ik was haar stem ook nog vergeten.![]()
Idem dito.quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
Nou jongens ik ga nu even er tussenuit het BLOK kijken en Terra Incognita dus ik zou zeggen: tot 22:30![]()
Chantal en Nathalie zijn ook verschrikkelijk ja.quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef FlowKey het volgende:
als we het over stemmen gaan hebben kan ik nog wel een rijtje BB-dames opnoemen![]()
Wij ook. Anders was je vast helemaal pro-Tanjaquote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef CartWOman het volgende:
Geen boontjes, maar bloemkool dus.
Bloemkool met rijst... ben blij dat ik niet zwanger ben. :")
Vreemd, had toch echt gezien dat ze een pot boontjes open maakte, alhoewel, Joost heeft de pot opengemaakt...for sure!quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef CartWOman het volgende:
Geen boontjes, maar bloemkool dus.
Bloemkool met rijst... ben blij dat ik niet zwanger ben. :")
ik hoop wel dat ze het respect heeft alles op te eten en het niet in de vuilnis bak te gooien...quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Tanja maakt niet zomaar ff een prak klaar... Dit is gewoon mensen de ogen uitsteken...
Rijst, bloemkool, banaanprak, kip én satésaus....
Zielige zielige medebewoners
edit: En nu doet ze OOK nog eens boontjes bij.....
Denk het niet.quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wij ook. Anders was je vast helemaal pro-Tanja
De boontjes kwamen er later óók nog bij....quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vreemd, had toch echt gezien dat ze een pot boontjes open maakte, alhoewel, Joost heeft de pot opengemaakt...for sure!
quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vreemd, had toch echt gezien dat ze een pot boontjes open maakte, alhoewel, Joost heeft de pot opengemaakt...for sure!
Ja, die liggen inmiddels ook op het bord.quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
geen idee dr appel at ze gisterne op dr bedquote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef socko het volgende:
Waar zou ze gaan eten?
ow wacht ik zie het al aan tafel in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |