Das zo'n beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:50 schreef saban het volgende:
Klaag je nou over je nieuwe hond of over je zussies
http://www.pathwaystohope.org/prison.htmquote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Nou van die hond zul je voorlopig geen last hebben
als je die onderste regel toepast, klopt je eerste regel al niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:53 schreef _Arthur het volgende:
Honden zijn kut, maar hun baasjes nog erger.
Voedt die beesten fatsoenlijk op en niemand heeft er last van.
Duidelijk iemand met IQ, maar goed...quote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Honden zijn nou eenmaal achterlijke kutbeesten... Gekweekt om mensen met het IQ van "Goede Tijden Slechte Tijden" het gevoel te geven dat ze superieur zijn... Aanlijnen en commando's geven als een ouderwetse slaaf, maar dat mag niet meer, dus nemen ze een hond... Heerlijk je eigen woonomgeving volschijten... bah!
Hij kan het ook bij zichzelf doen, is hij ook van het probleem af... Tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 25 september 2005 19:48 schreef Blokhut het volgende:
Gooi arsenicum in z'n voedsel.
Gaan we katten?quote:Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Wim !
Zeg pwner hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:33 schreef Maikuuul het volgende:
Net goed voor je ! haha moetje maar niet honden haten. Ey weetje wat wel is, als je uitglijd over die stront he, heb je wel een sjieke slip op de grond
16 roflcopters oud ....quote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Zeg pwner hoe oud ben jij eigenlijk?
Hoaxquote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef NiTiN het volgende:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2005450117,00.html
das gewoon dé oplossing!
Ik zie het al helemaal gebeuren. Jij komt over 6 maanden weer thuis en het beestje blijkt een Deense dog van 2 meter te zijnquote:Op zondag 25 september 2005 19:37 schreef Yildiz het volgende:
We krijgen over n half uur n hond!
Ik zie het al gebeuren, dat ik thuiskom, en uitglibber over de uitwerpselen.
Dat ik 's avonds 2.00 thuiskom en dat beest mij doodbijt.
Dat ik 's avonds 2.10 slaap, en dat dat beest gaat staan blaffen.
Ik heb nú al n hekel aan honden!
ZO!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |