http://www.imdb.com/title/tt0066921/soundtrackquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:05 schreef zwareshag het volgende:
Kan iemand me vertellen welk stuk van Beethoven het is dat gecovered wordt in "Theme From A Clockwork Orange" (van de ACO soundtrack uiteraard)?
Dank.
Herman Finkers - Kerstmisquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:31 schreef E- het volgende:
zoek een nummer van herman finkers.
het nummer wat ik zoek word gezongen na het (welbekende) kerstverhaal. kan me herinneren dat er iets over landen word gezongen ofzo.
iemand?![]()
Er zit een "-Dumdiggiedumdiggiediggiedumdum" inquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:06 schreef Chanandler het volgende:
Heelp ik zoek 2 nummers, die rondspoken in mn hoofd maar ik kan de titels nergens vinden
Eentje gaat ongeveer zo:
-Say hallelujaaa en dan een piano erdoor heen, en ook nog eens de disco/dance versie ervan
De andere gaat zo (volgens mij zijn het negers die het zingen, het is een beetje rap)
-Dumdiggiedumdiggiediggiedumdum (en het publiek herhaalt dit dan weer)
Iemand?![]()
Whale - Hobo humpin' slobo babe [1994]quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef robertpnl het volgende:
Zeg mensen...
Hoe heet dat nummer met in de clip een springende jonge dame in meisjekleren met een grote lolly? Zij zelf gelijk een enorm lelijk gebit. En twee heren die op gitaar spelen waarvan er één kaal en bruin getint is. Het is een nummer met enorm veel energie, geschreeuw en ze zingen steeds over "candy".
Het is een oud nummer, niet echt een hit geweest, maar ik weet niet hoe dat nummer weet. Wie wel?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Whale - Hobo humpin' slobo babe [1994]
Nope dat is em nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Er zit een "-Dumdiggiedumdiggiediggiedumdum" in
Ice MC - Think about the way [1994]
maar weer geen publiek ...![]()
Vangelis - Conquest of Paradise? of Chariots of Fire, misschien?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:45 schreef bb_penske het volgende:
Hallowa...
Ik ben op zoek naar een klassiek nummer, ik zou begot niet weten hoe die heet ofzo, ik weet alleen wel dat ie altijd werd gedraaid bij de aftiteling van 'het spel zonder grenzen' op de tros. Dit is al een tijdje niet meer op de tv geweest, dus k hoop dat iemand enig idee heeft.
Joey DeLuxe - Undercoverquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:13 schreef Stretto het volgende:
Just like a movie scene you feel like owning the copyrights
Dit was een van de zinnen erin...........verder kan ik me echt niks meer herinneren![]()
1: Marusha - Somewhere over the rainbow [1994]quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef Timmahz het volgende:
Ik ben op zoek naar 3 nummers,
Nr1. Somewhere over the rainbow, hardstyle achtig nr, eerst zang daarna vette beat, ben op zoek naar de titel van dit nr.
Nr2, oook hardstyle nr, wordt de hele tijd in gezegd, LIVE? DIE?
Nr3, tekst: Je hoeft me niet te zeggen dat ik van je hou. Volgens mij is ie van Hazes ofzo, ik weet t niet precies..
bvd
Nr. 1 Is misschien een remix van Marusha - Over the Rainbow? Of misschien zelfs het orgineel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef Timmahz het volgende:
Ik ben op zoek naar 3 nummers,
Nr1. Somewhere over the rainbow, hardstyle achtig nr, eerst zang daarna vette beat, ben op zoek naar de titel van dit nr.
Nr2, oook hardstyle nr, wordt de hele tijd in gezegd, LIVE? DIE?
Nr3, tekst: Je hoeft me niet te zeggen dat ik van je hou. Volgens mij is ie van Hazes ofzo, ik weet t niet precies..
bvd
Yis, die van André klopt, die andere moet ik nog de precieze remix van vinden/..quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nr. 1 Is misschien een remix van Marusha - Over the Rainbow? Of misschien zelfs het orgineel?
En Nr. 3 Is "Het is koud zonder jou", van Andre Hazes inderdaad
=edit= leuk, zo'n haperende internetverbinding, krijg je van dit soort spuit 11 posts
iemand?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef GSMboy het volgende:
Hopelijk kan ik hier terrecht met mijn opmerkelijke vraag.
maar een of andere Fokker had ooit de "Tommy Seabert en Aura wekservice" als WAV, waarin ej hoorde:
[..]
Wie heeft um.
geweldig dankjequote:Op zondag 2 oktober 2005 18:29 schreef GSMboy het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)50805-houdios-hi.asf
Breezers uit salou etc......
T. Raumschmiere - Monster Truck Driverquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een nummer, de clip was getekend en het begon met een poppetje in een vrachtwagen die over een weg reed. Het nummer begon met de bass en bouwde zo langzaam op, het werd ook gebruikt in reclames voor TMF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |