Skin to Skin was van Harry Belafonte & Jennifer Warnes [1989] iig.... weet niet of je die bedoelt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:20 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik had het al gevonden, evengoed bedankt!!
En een liedje van Al Jarreau? Iets van Cheek to cheek of Skin to skin? Een liedje met zn dochter geloof ik..
Will Smith - Party starter [2005]quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:43 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van Will Smith
quote:Op zondag 25 september 2005 20:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Een Oostenrijks skimuziekje dat 's middags altijd te horen is bij Veronica op de radio. Heel erg bekend.
Ik zal em eens zoeken, dankjewel! Is dat vader en dochter?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Skin to Skin was van Harry Belafonte & Jennifer Warnes [1989] iig.... weet niet of je die bedoelt?
Oke: ik ga gewoon een shot in the dark geven:quote:
Niet bepaald: maar dat is nummer hebben ze wel ooit in duet op single uitgebracht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zal em eens zoeken, dankjewel! Is dat vader en dochter?
A-ha - Take on me [1985]quote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe heet deze: http://media.putfile.com/liedje13
echt zo bekend, maar ik kan ff niet op de naam komen
Aha - Take On Me...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe heet deze: http://media.putfile.com/liedje13
echt zo bekend, maar ik kan ff niet op de naam komen
Ik kan em niet vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Niet bepaald: maar dat is nummer hebben ze wel ooit in duet op single uitgebracht.
A: het was 2 of 3 weken terug: waarom kom je er nu pas mee?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:58 schreef Piemol het volgende:
Big Brother 5
2 of 3 weken terug, tijdens die danceparty die ze hadden
Daar werd Roel zijn nummer gedraaid
zo'n hardcore plaat
Iemand die weet welke track dat was!?
Misschien even zoeken op googlequote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef Myster_E het volgende:
Nieuwe Coldplay single?
Marcel Woods - De Bom misschien?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:02 schreef siepje5 het volgende:
Hallo,
Ik zoek een trance liedje waarin een luchtalarm te horen is?
iemand?
thnx
Heart - I Want You So Badquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef Skylar het volgende:
Hoi ik zoek een nummer uit de jaren 60. Of in ieder geval uit omstreeks die tijd.
Tekst gaat zo:
I want you, I want you so bad
She's so.... happy.
Verder veel gitaargeluid. Weinig tekst. Wie weet van wie dit nummer is en wat de titel is?
Bob Dylan - I Want You?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef Skylar het volgende:
Hoi ik zoek een nummer uit de jaren 60. Of in ieder geval uit omstreeks die tijd.
Tekst gaat zo:
She's so.... happy.
Verder veel gitaargeluid. Weinig tekst. Wie weet van wie dit nummer is en wat de titel is?
The Beatles - I Want Youquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef Skylar het volgende:
Tekst gaat zo:
She's so.... happy.
Enge buren - Zum blauwer Blocksquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef Ciurlizza het volgende:
file bestaat niet meer....quote:Op donderdag 29 september 2005 00:41 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keer proberen want de algemene muziekkennis is bedroevend
slecht totdusver zeker als je weet hoeveel en vaak de meesten The Box of MTV/TMF
hebben aanstaan.
Wie weet van wie DIT nummer is?
De officiele nieuwe single is "Fix you", maar ze hebben voor een goed doel ook een nummer opgenomen. Ben alleen even de naam kwijt... is wel te googlen denk ik...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef Myster_E het volgende:
Nieuwe Coldplay single?
Zo makkelijk kon ie niet zijn, wel?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:37 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
De officiele nieuwe single is "Fix you", maar ze hebben voor een goed doel ook een nummer opgenomen. Ben alleen even de naam kwijt... is wel te googlen denk ik...
Half the Man. Van het album Return of the Space Cowboy.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef 2000seasons het volgende:
hoe heet t nummer van jamiroquai waarin ie zingt: yesterday i was half the man i used to be?? hij komt vrij vaak op arrow jazz fm. bvd
thx!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:20 schreef bukgeit het volgende:
De Leidse Sleutelgaten - Joke Stop Met Koken
Green Lizard - Mouthful [2002]quote:Op donderdag 29 september 2005 17:00 schreef SilverBullet het volgende:
Ik zoek de titelsong van sixpack. Ik weet niet of het nog steeds dezelfde is, maar iig dan die van één of twee jaar terug. Ik dacht dat het van Green Lizard was ofzo, maar ik het niet kunnen vinden. Het was een rock nummertje.
*Gooit een balletje op*quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef 2Mini het volgende:
ik ben op zoek naar een dance nummer
Je hoort een soort van 'eend' erdoorheen..
Wordt tegenwoordig vaak in discotheken gedraaid..
Dank jequote:Op donderdag 29 september 2005 17:19 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Green Lizard - Mouthful [2002]
nee niet die...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*Gooit een balletje op*
[afbeelding] [2001]![]()
Extreme - Play With Me?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef 2Mini het volgende:
ik ben op zoek naar een dance nummer
Je hoort een soort van 'eend' erdoorheen..
Wordt tegenwoordig vaak in discotheken gedraaid..
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef 2Mini het volgende:
wie.. tetetetetetetedede.... wie.. tetetetedede...
zoiets
Ik heb hem!!!quote:Op zondag 25 september 2005 23:54 schreef -Frankie- het volgende:
Ik zoek een dance nummer met als refrein een vrouw die zingt "lights go out in...." en dan zijn volgens mij de puntjes "georgia" of "your home"
volgens mij komt het van een duitser...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Extreme - Play With Me?
-edit: zal wel niet:-
[..]
Opel reclame?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe heet dat liedje van die nieuwe Opel Vectra reclame?
Nop, het is een ander nummerquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Opel reclame?
Is dat niet Spin doctors - two princes?
Of was dat in een andere auto reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |