[Dit bericht is gewijzigd door zeppos op 12-08-2003 11:16]
quote:SC en ik zijn bijv. half Indisch. Wij zouden dus 'volgens de regels' op zoek moeten gaan naar dito partners.
Op woensdag 1 oktober 2003 02:23 schreef Parallel_Lives het volgende:
Beetje apart, meestal valt soort op eigen soort.
[Dit bericht is gewijzigd door Lucyfurr op 01-10-2003 02:45]
quote:waar blijkt dat dan uit?
Op woensdag 1 oktober 2003 02:34 schreef Marijnissen het volgende:
je bent een smerige neo-nazi, dat lijkt me duidelijk
quote:dat weet ik niet.. maar iemand uitschelden voor neo-nazi doet me altijd goed
Op woensdag 1 oktober 2003 02:50 schreef Parallel_Lives het volgende:
waar blijkt dat dan uit?
quote:sowwy... rest niet helemaal gelezen.. maar vond je laatste opmerking wel OK...
Op zaterdag 3 november 2001 18:23 schreef SunChaser het volgende:
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.
Ik val ook vnl op hollandse kaaskop types.. Mijn moppie heeft echt zo'n peper-en zoutkleur haar (van zichzelf dan).
Ik vind overigens zuidelijker (donkerder) types fysiek vaak heel aantrekkelijk hoor!!! Of negroide jangens..
om te zien..
Maja.. ben zelf ook een uit de klei getrokken bleekscheet.. en daar val ik dan ook op..
![]()
kan er niets aan doen.. maar voel mezelf absoluut geen racist!
quote:
Op zaterdag 3 november 2001 18:23 schreef SunChaser het volgende:
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.
Smaken verschillen, dus kun je ook een voorkeur hebben voor blanke vrouwen. Dat maakt je nog niet racistisch in mijn optiek.
Ikzelf heb dan ook niks met allochtone vrouwen, en al helemaal niks met aziatische vrouwen, maar dat komt ook omdat ik er in mijn jeugd misschien wel teveel mee in aanraking ben geweest. Ook omdat het vaak van die kleine kindvrouwtjes zijn (ben zelf nogal groot, zoek dus ook een grote Nederlandse vrouw). Heeft verder niks met wereldvreemd zijn of kortzichtigheid te maken ofzo, omdat ik bijv. helemaal ben opgegroeid tussen de "allochtonen".
Mijn laatste 3 exen zijn blank, waarvan de eerste 2 sowiso een voorkeur hadden voor exotische vrouwen ( vanwege de billen in ieder geval! ) en vonden blanke vrouwen totaal niks en temperamantloos ( hun woorden! )
Daarvoor hadden ze wel blanke vriendinnen gehad, maar op een gegeven moment daarvan afgeknapt.
En de laatste ex had altijd blanke vriendinnen gehad, totdat hij mij tegen kwam. Nu wil hij niks anders meer!! ( en mij nog steeds terug ).
Voor hem was het ook nieuw, maar goed bevallen. Het is jammer als mensen zich zo op afkomst vastprikken, want wie weet bevalt een andere smaakje je wel! Ik denk dat het eerder een angst is voor het onbekende....of de angst dat de omgeving het raar gaat vinden ofzo...
Ik vind het niet racistisch, maar toch een klein beetje kortzichtig. Maar dit is een vrij land en iedereen mag de keuzes maken die hij of zij wil, no problem!! Als jou dat gelukkig maakt. Alleen jammer dat je misschien zo wel een hoop leuke vrouwen misloopt.
Ik heb vriendjes gehad in alle soorten en maten ( van afkomst ), omdat ik verder kijk dan dat. Iemand is leuk of niet. Dat kan een hollander zijn, maar net zo goed een donkere jongen. Maakt niet uit, het gaat om karakter en uitstraling. Ik ben helemaal weg van groene ogen en bruine ogen deden me totaal niks, dat vond ik echt niet bijzonder ofzo. Maar mijn laatste ex heeft prachtige donkerbruine ogen waar ik stijl van achgerover sloeg!! Dat had ik dus ook niet verwacht...
[Dit bericht is gewijzigd door Lliefmeisje op 11-11-2003 21:27]
quote:lol !
Op zaterdag 3 november 2001 18:38 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ja, je bent een enorme racist.
Het zou verplicht moeten worden om het mistens 1x in de maand met een etnische minderheid te doen. Verder dienen ook de geestelijk en verstandelijk gehandicapten, bejaarden en andere achtergestelde groeperingen aan bod te komen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 12-11-2003 09:48]
quote:Heb je soms wat tegen op domme blondjes?
Op woensdag 12 november 2003 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik val op aantrekkelijke dames die niet Aziatisch of negroide en het liefst ook niet blond zijn
quote:Neehoor, prima vriendinnen voor anderen
Op donderdag 13 november 2003 04:57 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Heb je soms wat tegen op domme blondjes?
quote:Je valt op roodharigen??
Op woensdag 12 november 2003 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik val op aantrekkelijke dames die niet Aziatisch of negroide en het liefst ook niet blond zijn
quote:ook mooi rood is niet lelijk
Op donderdag 13 november 2003 12:08 schreef schatje het volgende:[..]
Je valt op roodharigen??
quote:Absoluut.
Op donderdag 13 november 2003 12:37 schreef Bijker het volgende:[..]
ook mooi rood is niet lelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |