abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12336726
Ik heb precies tzelfde.
Natuurlijk is dat geen rascisme.
Houdoe en bedankt olé olé
pi_12352924
Ik ben zo autochtoon als de pest, dus blauwe ogen en donkerblond haar. Maar ik ben er wel achter gekomen dat donkere vrouwen helemaal niet onder doen voor blanke vrouwen. Hier in Amsterdam zie ik prachtige meiden uit alle bevolkingsgroepen.

Ik vind mensen die uitsluitend op het zelfde ras vallen niet racistisch of zo, maar hooguit wat aan de kortzichtige kant. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Ik ben zeker geen multiculler, maar de aanwezigheid van vrouwen uit alle windstreken wereldwijd vind ik wel een verrijking.

[Dit bericht is gewijzigd door zeppos op 12-08-2003 11:16]

pi_12352953
loopt dit nog steeds, ik dacht bij mijn post aldat het al een beetje uitgekauwd was....
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_13556354
ben ook halfbloed... val bijna nooit op donkere vrouwen... als t wel zo is zijn t meestal ook (half)indische meisjes/vrouwen..._o_
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:24:37 #180
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13558600
Kheb nog nooit een mooie niet blanke persoon gezien, maar dat is mij smaak. Hoogblond is
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_13558731
Ik zoek nog een blondine met groene ogen
  woensdag 1 oktober 2003 @ 02:23:38 #182
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_13562771
Beetje apart, meestal valt soort op eigen soort.
Probeer eens een kleurling.
Destemeer blanke meisjes voor mij
Signature :D
pi_13562810
je bent een smerige neo-nazi, dat lijkt me duidelijk
[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
pi_13562813
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 02:23 schreef Parallel_Lives het volgende:
Beetje apart, meestal valt soort op eigen soort.
SC en ik zijn bijv. half Indisch. Wij zouden dus 'volgens de regels' op zoek moeten gaan naar dito partners.

[Dit bericht is gewijzigd door Lucyfurr op 01-10-2003 02:45]

woensdag 1 oktober 2003 @ 02:50:42 #185
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_13562859
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 02:34 schreef Marijnissen het volgende:
je bent een smerige neo-nazi, dat lijkt me duidelijk
waar blijkt dat dan uit?
Signature :D
pi_13562864
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 02:50 schreef Parallel_Lives het volgende:
waar blijkt dat dan uit?
dat weet ik niet.. maar iemand uitschelden voor neo-nazi doet me altijd goed
[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 oktober 2003 @ 03:19:00 #187
22592 crew  Ole
pi_13562921
quote:
Op zaterdag 3 november 2001 18:23 schreef SunChaser het volgende:
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?

PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.

sowwy... rest niet helemaal gelezen.. maar vond je laatste opmerking wel OK...

Ik val ook vnl op hollandse kaaskop types.. Mijn moppie heeft echt zo'n peper-en zoutkleur haar (van zichzelf dan).
Ik vind overigens zuidelijker (donkerder) types fysiek vaak heel aantrekkelijk hoor!!! Of negroide jangens.. om te zien..

Maja.. ben zelf ook een uit de klei getrokken bleekscheet.. en daar val ik dan ook op..

kan er niets aan doen.. maar voel mezelf absoluut geen racist!

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_13572959
quote:
Op zaterdag 3 november 2001 18:23 schreef SunChaser het volgende:
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?

PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.

LOL
pi_14555466
mooie melkwitte mollige beentjes

met zwarte laarsjes...

pi_14556726
Nee, dat ben je niet.

Smaken verschillen, dus kun je ook een voorkeur hebben voor blanke vrouwen. Dat maakt je nog niet racistisch in mijn optiek.

pi_14557591
Ik denk een hoop mensen vallen op iemand die zoveel mogelijk op zichzelf lijkt. Ik bedoel, als je van jezelf weet dat je "goed" bent, dan probeer je een ander te vinden die zoveel mogelijk op jezelf lijkt.. Ik denk dat een gedeelte van de mensen die specifiek op zoek zijn naar iemand van een ander ras, dat doen vanwege een gebrek aan zelfrespect (zelfhaat?). Ze zijn op zoek naar iets dat zo min mogelijk op zichzelf lijkt. Zodat hun kinderen dus ook zo min mogelijk op zichzelf zullen lijken. Maarja, dat is vooralsnog een speculatie, bewijzen kan ik het ook niet (en heb ik ook geen zin in ).

Ikzelf heb dan ook niks met allochtone vrouwen, en al helemaal niks met aziatische vrouwen, maar dat komt ook omdat ik er in mijn jeugd misschien wel teveel mee in aanraking ben geweest. Ook omdat het vaak van die kleine kindvrouwtjes zijn (ben zelf nogal groot, zoek dus ook een grote Nederlandse vrouw). Heeft verder niks met wereldvreemd zijn of kortzichtigheid te maken ofzo, omdat ik bijv. helemaal ben opgegroeid tussen de "allochtonen".

pi_14564601
Zelf ben ik een surinaams chinese mix ( lichtbruin ) en word voor vanalles en nog wat aangezien, omdat mensen mij vaak niet kunnen plaatsen. Marokkaans, kaapverdiaans, halfbloedje, noem maar op.

Mijn laatste 3 exen zijn blank, waarvan de eerste 2 sowiso een voorkeur hadden voor exotische vrouwen ( vanwege de billen in ieder geval! ) en vonden blanke vrouwen totaal niks en temperamantloos ( hun woorden! )
Daarvoor hadden ze wel blanke vriendinnen gehad, maar op een gegeven moment daarvan afgeknapt.

En de laatste ex had altijd blanke vriendinnen gehad, totdat hij mij tegen kwam. Nu wil hij niks anders meer!! ( en mij nog steeds terug ).
Voor hem was het ook nieuw, maar goed bevallen. Het is jammer als mensen zich zo op afkomst vastprikken, want wie weet bevalt een andere smaakje je wel! Ik denk dat het eerder een angst is voor het onbekende....of de angst dat de omgeving het raar gaat vinden ofzo...

Ik vind het niet racistisch, maar toch een klein beetje kortzichtig. Maar dit is een vrij land en iedereen mag de keuzes maken die hij of zij wil, no problem!! Als jou dat gelukkig maakt. Alleen jammer dat je misschien zo wel een hoop leuke vrouwen misloopt.

Ik heb vriendjes gehad in alle soorten en maten ( van afkomst ), omdat ik verder kijk dan dat. Iemand is leuk of niet. Dat kan een hollander zijn, maar net zo goed een donkere jongen. Maakt niet uit, het gaat om karakter en uitstraling. Ik ben helemaal weg van groene ogen en bruine ogen deden me totaal niks, dat vond ik echt niet bijzonder ofzo. Maar mijn laatste ex heeft prachtige donkerbruine ogen waar ik stijl van achgerover sloeg!! Dat had ik dus ook niet verwacht...

[Dit bericht is gewijzigd door Lliefmeisje op 11-11-2003 21:27]

http://members.lycos.nl/lliefmeisje/index.html
pi_14570201
quote:
Op zaterdag 3 november 2001 18:38 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Ja, je bent een enorme racist.
Het zou verplicht moeten worden om het mistens 1x in de maand met een etnische minderheid te doen. Verder dienen ook de geestelijk en verstandelijk gehandicapten, bejaarden en andere achtergestelde groeperingen aan bod te komen!!

lol !
pi_14571236
Ik val op aantrekkelijke dames die niet Aziatisch of negroide en het liefst ook niet blond zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 12-11-2003 09:48]

pi_14571512
Mooi blond, is niet lelijk
pi_14596189
quote:
Op woensdag 12 november 2003 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik val op aantrekkelijke dames die niet Aziatisch of negroide en het liefst ook niet blond zijn
Heb je soms wat tegen op domme blondjes?
pi_14598374
quote:
Op donderdag 13 november 2003 04:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heb je soms wat tegen op domme blondjes?

Neehoor, prima vriendinnen voor anderen
pi_14600907
quote:
Op woensdag 12 november 2003 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Je valt op roodharigen??
pi_14601488
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Je valt op roodharigen??

ook mooi rood is niet lelijk
pi_14601512
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:37 schreef Bijker het volgende:

[..]

ook mooi rood is niet lelijk