Deel 2!
bron:viplanet.nl en http://www.onefootball.com/index.phtml?page=fullstory&newsid=97130
[Dit bericht is gewijzigd door BobRooney op 13-11-2001 15:13]
quote:Het is te hopen dat het bij een gerucht blijft... Kan ie niet gewoon terug naar Ajax?
Op dinsdag 13 november 2001 14:19 schreef BobRooney het volgende:
Bogarde naar AZbron:viplanet.nl
quote:Tis maar een gerucht hoor mensen...
Op dinsdag 13 november 2001 14:20 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Het is te hopen dat het bij een gerucht blijft... Kan ie niet gewoon terug naar Ajax?
Bron: Calciomercato.
quote:dus niet...
Op dinsdag 13 november 2001 16:42 schreef Frenkie het volgende:
Bogarde naar Feyenoord.. toch ?: (stond twee weken terug al op www.voetbalonline.nl)
quote:En Henk van Stee heeft hem getraind bij Sparta van vroeger...lijkt me duidelijke zaak he
Op dinsdag 13 november 2001 20:34 schreef beelzebub het volgende:
Bij mijn weten traint Bogarde alleen mee bij AZ, net zoals Roy meetraint bij Ajax2.
quote:Huh? Heb ik iets gemist? Waarom traint 'ie bij AZ?
Op dinsdag 13 november 2001 20:34 schreef beelzebub het volgende:
Bij mijn weten traint Bogarde alleen mee bij AZ, net zoals Roy meetraint bij Ajax2.
quote:1) Ruzie met Ranieri bij Chelsea
Op dinsdag 13 november 2001 20:54 schreef RJ.81 het volgende:[..]
Huh? Heb ik iets gemist? Waarom traint 'ie bij AZ?
quote:Die blijft nog zeker 2 jaar bij Ajax dus dit zal wel niet kloppen
Op dinsdag 13 november 2001 15:58 schreef BobRooney het volgende:
V.D Vaart naar Aston Villa
quote:Net zien voetballen en dat wordt denk ik echt een topper, maar die Heitinga...wat een lulletje zeg! Die moeten ze snel zien te verkopen want dat is 3X niks, stond een paar keer te slapen en dat was in Utrecht ook al zo! In VI had ie nog een grote mond dat ie er zou staan als er een beroep op 'm gedaan zou worden...nou hij stond er inderdaad, aan alle kanten werd ie voorbij gerend!
Op dinsdag 13 november 2001 22:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Die blijft nog zeker 2 jaar bij Ajax dus dit zal wel niet kloppen
quote:Die Heitinga komt net kijken en wordt overmorgen 18 dus gun dat jochie nu nog ff de tijd voordat je hem nu al afschrijft.
Op dinsdag 13 november 2001 22:40 schreef Hagenees het volgende:[..]
Net zien voetballen en dat wordt denk ik echt een topper, maar die Heitinga...wat een lulletje zeg! Die moeten ze snel zien te verkopen want dat is 3X niks, stond een paar keer te slapen en dat was in Utrecht ook al zo! In VI had ie nog een grote mond dat ie er zou staan als er een beroep op 'm gedaan zou worden...nou hij stond er inderdaad, aan alle kanten werd ie voorbij gerend!
quote:je haalt de woorden uit me mond....
Op dinsdag 13 november 2001 22:46 schreef CAZZO het volgende:[..]
Die Heitinga komt net kijken en wordt overmorgen 18 dus gun dat jochie nu nog ff de tijd voordat je hem nu al afschrijft.
quote:haha goeie grap
Op dinsdag 13 november 2001 15:58 schreef BobRooney het volgende:
V.D Vaart naar Aston Villa
neej hoor als-ie gaat ( over een seizoen of 3 denk ik) gaa-ie naar Spanje ( zijn moeder is Spaanse)
quote:Update: Tot nu toe zijn alleen Aston Villa, Chelsea, Newcastle geintresseerd. En het schijnt dat V.D Vaart niet meer als 30 miljoen gulden mag kosten.
Op woensdag 14 november 2001 09:18 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
haha goeie grap
![]()
neej hoor als-ie gaat ( over een seizoen of 3 denk ik) gaa-ie naar Spanje ( zijn moeder is Spaanse)
quote:...... dus blijft-ie nog een tijdje bij Ajax.... Je denkt toch niet dat ze hun beste speler voor zo'n bedrag gaan verkopen he??
Op woensdag 14 november 2001 09:31 schreef BobRooney het volgende:[..]
En het schijnt dat V.D Vaart niet meer als 30 miljoen gulden mag kosten.
quote:Kluivert, Reiziger, Davids, Bogarde gingen gratis weg. Ik denk niet dat Ajax dezelfde fout wil maken, Ajax zal hem zeker voor het aflopen van zijn contract willen verkopen, en des te langer de contract, des te meer ze kunnen vragen, en op dit moment kunnen ze 30 miljoen vragen. Dat is best realistisch voor zo een speler.
Op woensdag 14 november 2001 09:42 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
...... dus blijft-ie nog een tijdje bij Ajax.... Je denkt toch niet dat ze hun beste speler voor zo'n bedrag gaan verkopen he??
quote:Wat een knurften site.. is van een scholier zo te zien.. het ziet er wel cool uit, maar alle berichten zijn van na 4-en.. da's niks
Op zaterdag 03 november 2001 19:43 schreef CAZZO het volgende:
Voor al uw transfergeruchten: VoetbalPlus
quote:Was te verwachten
Op woensdag 14 november 2001 11:43 schreef Cart_man het volgende:
Olfers in de winterstop terug naar de Kuip....
quote:Zonet stond er nog Fullham
Op zaterdag 01 december 2001 15:05 schreef popolon het volgende:
Fowler to Leeds
Martin Jol volgens de geruchten naar Vitesse,struikelblok zal wel de afkoopsom worden.
quote:Ja, 'k had m'n bril nog niet op, niet goed gelezen dus
Op zaterdag 01 december 2001 15:11 schreef CAZZO het volgende:[..]
Zonet stond er nog Fullham
quote:Zou geen slechte zijn voor Vitesse.
Op zaterdag 01 december 2001 15:11 schreef CAZZO het volgende:Martin Jol volgens de geruchten naar Vitesse,struikelblok zal wel de afkoopsom worden.
Ik ben benieuwd
Bron: www.ajaxmania.nl
Ajax-afvaardiging in Londen voor Bergkamp
Volgens het geruchtencircuit in Engeland zou het afgelopen weekeinde een afvaardiging van Ajax in Londen zijn geweest om met Arsenal te praten over Dennis Bergkamp.
quote:bron?
Op maandag 03 december 2001 12:52 schreef Cart_man het volgende:
Santino Quaranta (D.C United) naar Manchester United....17 jaar jong.....
quote:Dat zou echt roelen als ie naar AJAX zou verkassen
Op maandag 03 december 2001 11:13 schreef popolon het volgende:
Waarschijnlijk Bergkamp:Ajax-afvaardiging in Londen voor Bergkamp
Volgens het geruchtencircuit in Engeland zou het afgelopen weekeinde een afvaardiging van Ajax in Londen zijn geweest om met Arsenal te praten over Dennis Bergkamp.
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsitem.asp?id=16953
quote:Ja, lekker teren op oude successen.
Op maandag 03 december 2001 15:32 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat zou echt roelen als ie naar AJAX zou verkassen
Dat hebben ze met Verlaat, Winter en Witsche ook geprobeerd.
quote:Bergkamp zou denk ik toch wel een suc6 worden met zijn terugkeer,de minuten die hij speelt voor Arsenal zijn echt van grote klasse.
Op maandag 03 december 2001 15:37 schreef kasper het volgende:[..]
Ja, lekker teren op oude successen.
Dat hebben ze met Verlaat, Winter en Witsche ook geprobeerd.
quote:INDD!!!
Op maandag 03 december 2001 15:43 schreef BobRooney het volgende:[..]
Bergkamp zou denk ik toch wel een suc6 worden met zijn terugkeer,de minuten die hij speelt voor Arsenal zijn echt van grote klasse.
en we gaan mensen Verlaat en Witschge toch niet vergelijken met Bergkamp???? vin ik als een lada vergelijken met een mercedes.
quote:Dan heb jij hem Zaterdag zeker niet zien invallen tegen Ipswich,als een natte krant.
Op maandag 03 december 2001 15:43 schreef BobRooney het volgende:[..]
Bergkamp zou denk ik toch wel een suc6 worden met zijn terugkeer,de minuten die hij speelt voor Arsenal zijn echt van grote klasse.
quote:footballplanet.com
Op maandag 03 december 2001 13:05 schreef BobRooney het volgende:[..]
bron?
quote:Zodra Twente een echte spits heeft, mag jij weer mee praten
Op maandag 03 december 2001 16:30 schreef CAZZO het volgende:[..]
Dan heb jij hem Zaterdag zeker niet zien invallen tegen Ipswich,als een natte krant.
quote:Niet te bijdehand Bob
Op maandag 03 december 2001 22:42 schreef BobRooney het volgende:[..]
Zodra Twente een echte spits heeft, mag jij weer mee praten
Twente zit na de mislukte poging om Bogarde te contracteren achter Michel Breuer van Excelsior aan.
Dit omdat ene Pothuizen hopeloos faalt volgens de Technische Staf.
Nou ik ken er nog wel 10 + een trainer die dit seizoen nog niet aan de verwachtingen hebben voldaan.
quote:jajaja....daarkomt allemaal verandering...(hoop ik)
Op maandag 03 december 2001 23:31 schreef CAZZO het volgende:[..]
Niet te bijdehand Bob
[afbeelding]
[afbeelding]
want anders verdwijn je weer bij de Al Bundy in de muurTwente zit na de mislukte poging om Bogarde te contracteren achter Michel Breuer van Excelsior aan.
Dit omdat ene Pothuizen hopeloos faalt volgens de Technische Staf.
Nou ik ken er nog wel 10 + een trainer die dit seizoen nog niet aan de verwachtingen hebben voldaan.
quote:
Leeds United is de belangrijkste gegadigde geworden in de jacht op Feyenoorder Brett Emerton. De Britse topclub, die afgelopen week 38 miljoen gulden uitgaf voor Liverpool-spits Robbie Fowler en de ploeg nog verder wenst te versterken, wil de Australische international al in de winterstop overnemen.Feyenoord heeft andere Britse clubs - Arsenal, Newcastle United en Liverpool - eerder laten weten dat er voor Emerton een recordbedrag van 50 miljoen op tafel moest komen, waarop die drie clubs achter elkaar afhaakten. Leeds United deinsde niet terug, al piekert ook manager David O'Leary er niet over om een dergelijke transfersom voor Emerton te betalen. De trainer van Leeds United meent dat de jonge Emerton, die in Nederland een sterk eerste seizoen heeft gedraaid maar zich in de echte top nog moet bewijzen, ongeveer de helft waard is. Leeds staat in Engeland bekend als een sjieke club als het om onderhandelingen gaat en ook nu heeft men op Elland Road de hoop dat men met Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik toch zaken kan doen.
De Britse media berichten vandaag dat Van den Herik al een afspraak heeft staan met Leeds United-voorzitter Peter Ridsdale, die na de UEFA Cup-wedstrijd van Feyenoord tegen het Duitse SC Freiburg naar Nederland of België (waar Van den Herik woont) zal vliegen.
Het feit dat Feyenoord met Leeds besprekingen wil voeren, geeft aan dat de club bereid is Brett Emerton te verkopen. Voor het legioen is de Australische middenvelder in recordtijd een van de meest populaire spelers geworden en zijn vertrek zal een bittere pil voor de aanhang van de Rotterdamse club betekenen. Emerton is in alle opzichten een echte Feyenoorder gebleken. Zijn karakter en zijn klasse bewijzen tegelijkertijd hoe belangrijk het is om een scout in dienst te hebben die een band heeft met de club en de cultuur van Feyenoord kent.
Ambities
Emerton werd anderhalf jaar geleden tot vervelens toe door Feyenoords vroegere spits Dave Mitchell aanbevolen in de Kuip. De speler had zelf ambities om direct in Engeland of in de Bundesliga aan de slag te gaan, maar zwichtte uiteindelijk voor de adviezen van zijn Australische vriend en oud-trainer.Feyenoord betaalde een schijntje voor Emerton gelet op diens grote mogelijkheden en is nu in staat een winst van meer dan 23 miljoen op de speler te pakken. Dat bedrag heeft de club straks hard nodig om de selectie op meerdere posities op peil te brengen, nieuwe spelers aan te trekken en bestaande contracten van talentvolle spelers (Elmander, Smolarek, Sprockel) of belangrijke routiniers als Kees van Wonderen open te breken.
Zoals de zaken er nu voor staan vertrekt er immers een half elftal transfervrije spelers. Aan het eind van dit seizoen lopen de contracten af van Jon Dahl Tomasson, Igor Kornejev, Jan de Visser, Ulrich van Gobbel, Tininho en Jean- Paul van Gastel. Feyenoord wil die vacatures opvullen met de beste spelers van Excelsior en andere grote talenten.
Dat Brett Emerton, die een verbintenis heeft tot de zomer van 2004, geen eeuwigheid in Rotterdam-Zuid zou spelen, hadden Rob Baan en trainer Bert van Marwijk afgelopen zomer al ingecalculeerd. Om die reden kocht Feyenoord Pieter Collen van NEC, al is de Belgische jeugdinternational op dit moment uitgeschakeld door een zware spierblessure in de buikstreek.
Brett Emerton zelf bevindt zich in een moeilijke situatie. De speler heeft het naar zijn zin bij Feyenoord, hij bewoont met zijn vriendin Sarah een fraai appartement in Rotterdam-Zuid en wil graag kampioen worden met het huidige elftal. Tegelijkertijd beseft hij dat er ook voor hem een gigantische positieverbetering in zit als Feyenoord hem voor een recordbedrag verkoopt aan Leeds United. Als de club tussen de twintig en de dertig miljoen opstrijkt, kan hij op Elland Road tussen de twee en drie miljoen netto per seizoen verdienen.
De speler, die net terug is van een paar hectische weken met de Australische selectie en het WK aan zijn neus voorbij zag gaan, laat zijn hoofd echter niet op hol brengen. ,,Eerst moeten de clubs eruit komen. Zolang dat niet gebeurt, is voor mij een transfer niet aan de orde.''
quote:Heeft ie al een matje of laat ie die nu groeien ?
Op woensdag 05 december 2001 14:28 schreef Frenkie het volgende:
DIGGER gefeliciteerd met de nieuwste aankoop van ADO, Remco Heerkens.
Trouwens over die laatste transfers: Wat zijn de bronnen ?
quote:Mwah die jongen zijn vader...
Op woensdag 05 december 2001 14:35 schreef popolon het volgende:[..]
Trouwens over die laatste transfers: Wat zijn de bronnen ?
quote:dat zou, als het doorgaat, de doodsteek van zijn carriere zijn..
Op dinsdag 04 december 2001 17:45 schreef Cart_man het volgende:
Kezman naar Ac Milan.....
En natuurlijk dat Effenberg in beeld is bij Atletico Madrid, op belgische teletekst en ook in de sportkrant gelezen. Atletico is wel een topper in het verzamelen van foute figuren uit de voetbalwereld: Esnaider, Simeone en straks ook nog Effenberg
quote:Bericht stond in de sportweek. Verschillende scouts waren aanwezig bij PSV-Az (volgens mij?) om Kezman te zien spelen....
Op dinsdag 04 december 2001 17:45 schreef Cart_man het volgende:
Kezman naar Ac Milan.....
quote:Dan kun je wel een tijdje doorgaan! Scouts op de tribune voor die en die -> Gerucht!
Op donderdag 06 december 2001 07:41 schreef Cart_man het volgende:[..]
Bericht stond in de sportweek. Verschillende scouts waren aanwezig bij PSV-Az (volgens mij?) om Kezman te zien spelen....
quote:
Parma volgt Dirk KuijtHoewel Utrecht vrij kansloos werd uitgeschakeld in de UEFA Cup door Parma, heeft tenminste één speler uit de ploeg van Frans Adelaar indruk gemaakt op de Italianen. De ploeg uit de ham- en kaasstad volgt sinds enige tijd namelijk Dirk Kuijt met meer dan gewone belangstelling. Enkele Parma-scouts houden de ontwikkelingen van de Nederlandse jeugdinternational in de gaten. Parma zou plannen hebben Kuijt enige tijd van Utrecht te huren, zodat hij ervaring kan opdoen in de Serie A.
quote:niet te geloven...
Op donderdag 06 december 2001 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
van voetbalonline:
[..]
quote:Logisch.. Kuyt is een goede spits die tenminste altijd zijn mauwen opstroopt.. geef die jongen nog een paar jaar en hij wordt de target man van het Nederlands Elftal..
Op donderdag 06 december 2001 16:25 schreef Duiveltja het volgende:
van voetbalonline:
[..]
quote:Als je v. Nistelrooy, Kluivert, Makaay, v.d Vaart, Overmars en Hasselbaink ff wegdenkt wel, ja
Op donderdag 06 december 2001 19:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
Logisch.. Kuyt is een goede spits die tenminste altijd zijn mauwen opstroopt.. geef die jongen nog een paar jaar en hij wordt de target man van het Nederlands Elftal..
quote:Wie wil er nu naar Man Utd... ??
Op maandag 10 december 2001 13:05 schreef BobRooney het volgende:
http://www.football365.com/All_News/Premiership_News/story_13615.shtmlDesailly naar Man Utd
quote:Maakt het wat uit...voor 90.000 pond per week iedereen denk ik...
Op maandag 10 december 2001 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Wie wil er nu naar Man Utd... ??
O ja voetbalgeruchten:Zal de tuinman terugkeren naar de Kuip?
quote:Cruz terug naar Feyenoord? Waar komt dat vandaan?
Op dinsdag 11 december 2001 22:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
O ja voetbalgeruchten:Zal de tuinman terugkeren naar de Kuip?
quote:http://www.feyenoordnet.nl/
Op dinsdag 11 december 2001 22:08 schreef menjo het volgende:[..]
Cruz terug naar Feyenoord? Waar komt dat vandaan?
quote:
Op maandag 10 december 2001 13:05 schreef BobRooney het volgende:
http://www.football365.com/All_News/Premiership_News/story_13615.shtmlDesailly naar Man Utd
Sorry hoor, maar door het aankopen van een geblesseerde has-been wordt die verdediging er echt niet veel beter op.
quote:Hardnekkiger en hardnekkiger.....
''Van den Herik onderhandelt over Emerton''ROTTERDAM, 14 december 2001 09:21 - De belangstelling van Engelse clubs is zo langzamerhand wel bekend. Ook duidelijk is dat Feyenoord de Australiër niet zonder slag of stoot wil laten gaan. De vraagprijs bedraagt zo'n 50 miljoen gulden en dat is een bedrag dat clubs als Newcastle en Leeds vooralsnog niet op tafel willen leggen. Emerton zelf heeft steeds gezegd dat hij het bij Feyenoord prima naar zijn zin heeft en dat er wat hem betreft pas sprake is van een transfer als Feyenoord daadwerkelijk overeenstemming weet te bereiken met een club. Daarbij zou zijn voorkeur dan uitgaan naar Leeds.
Volgens Emertons zaakwaarnemer Simon Konstantinidis is Jorien van de Herik op dit moment inderdaad in onderhandelingen over Emerton verwikkeld. Met welke club kon hij niet zeggen. ''Tot nu toe hadden we die fase nog niet bereikt'', voegde hij er veelbetekenend aan toe. ''Het is nu aan Feyenoord om te bepalen wat er verder gebeurt.''
Dit heb ik van verschillende mensen gehoord binnen Willem II, en dan heb ik het niet over supporters maar over de mensen die inderdaad hier overgaan binnen Willem II.
Van mij mag ie komen hoor..dan scoren we 20 keer meer per seizoen als we op rechtsbuiten in plaats voor Ceesay, boussata krijgen.
Kom lekker naar tilburg Dries...dan zal ik je een keer de binnenstad laten zien.
Want hier zitten de jongens van Willem II soms ook al te graag.
Oja, Heerenveen is bijna rond met nog een Zweeds talent (nu al topscorer in de Zweedse competitie): Stefan Selakovic.
[Dit bericht is gewijzigd door The_GOAT op 18-12-2001 14:53]
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 14:33 schreef The_GOAT het volgende:
Rangers schijnt belangstelling te hebben voor Romano DenneboomOja, Heerenveen is bijna rond met nog een Zweeds talent (nu al topscorer in de Zweedse competitie): Stefan Selakovic.
quote:24 jaar is die gast...is geen talent meer...maar uitstekende voetballer..dat wel. Heerenveen doet goede aankopen hoor.
Rangers schijnt belangstelling te hebben voor Romano DenneboomOja, Heerenveen is bijna rond met nog een Zweeds talent (nu al topscorer in de Zweedse competitie): Stefan Selakovic.
quote:De boete die hij niet wil betalen schijnt 4 weeksalarissen (a 22.000 pond per week) te zijn. Bovendien moet hij van de rechter fl 3.500.000,- betalen.
bron: http://www.tt.nlLee Bowyer is door Leeds United op de transferlijst gezet, omdat hij weigert een boete aan de club te betalen.
Bowyer werd vrijdag vrijgesproken van zware mishandeling bij een vechtpartij. Zijn clubgenoot Jonathan Woodgate kreeg een taakstraf opgelegd. Omdat Bowyer op de avond van het incident dronken was, legde Leeds hem na zijn vrijspraak toch een boete op. Woodgate kreeg van de club ook een boete,hij betaalde wel.
O'Leary wil z'n jongens blijkbaar wat temmen, want Alan Smith mag bij de eerste de beste onnodige rode kaart ook vertrekken.
Dit zou betekenen dat het bestuur van FC Twente buiten de spelersgroep van Twente om zich aan het orienteren is op een eventuele opvolger voor de teleurstellende John van 't Schip, sinds het begin van dit seizoen hoofdtrainer bij de Tukkers. Ondanks de tegenvallende resultaten van het team van van 't Schip, dat vorig seizoen nog bekerwinnaar was, heeft het bestuur van FC Twente Van 't Schip altijd het voordeel van de twijfel gegeven. Echter na de uitschakeling voor de beker vorige week lijkt het dan toch zover gekomen te zijn dat Van 't Schip het zinkende schip mag verlaten.
Indien Johan Neeskens inderdaad op het aanbod van FC Twente ingaat, zal de huidige NEC-trainer herenigd worden met Jackie (Goal!) de Gier en zal waarschijnlijk dan ook Marcel Koning meenemen naar de Tukkers. Marcel Koning staat al jaren in de belangstelling van Twente en dit lijkt een buitengewoon goed moment te zijn om hem in te lijven. Wanneer de deal rond zal komen, per direct of aan het eind van het seizoen, is nog niet duidelijk volgens onze bron.
quote:En daar komt Emerton aan....
Op dinsdag 18 december 2001 16:43 schreef beelzebub het volgende:[..]
De boete die hij niet wil betalen schijnt 4 weeksalarissen (a 22.000 pond per week) te zijn. Bovendien moet hij van de rechter fl 3.500.000,- betalen.
O'Leary wilde ook dat hij naar Leeds zou verhuizen, opdat hij minder snel in de problemen zou raken als hij in een 'betere' omgeving woonde.O'Leary wil z'n jongens blijkbaar wat temmen, want Alan Smith mag bij de eerste de beste onnodige rode kaart ook vertrekken.
De betere site voor transfernieuws:
http://www.soccerage.com/en/41/00034.html
quote:Volgens de BBC is Glasgow Rangers van plan een bod te doen op Marcus Allbäck. De Schotse club zijn niet de enigste club die belangstelling heeft in de Zweed, verscheidene Nederlandse, Italiaanse en Engelse clubs azen op hem
quote:Volgens Sportweek heeft nu ook Van Raaij officieel gezegd interesse in Allbäck te hebben. (Bron: PSV Netwerk)
Op dinsdag 18 december 2001 23:21 schreef CAZZO het volgende:[..]
Volgens de BBC is Glasgow Rangers van plan een bod te doen op Marcus Allbäck. De Schotse club zijn niet de enigste club die belangstelling heeft in de Zweed, verscheidene Nederlandse, Italiaanse en Engelse clubs azen op hem
quote:En (voor mij) de beste site voor transfernieuws: www.newsnow.co.uk
Op dinsdag 18 december 2001 16:54 schreef Cart_man het volgende:[..]
De betere site voor transfernieuws:
http://www.soccerage.com/en/41/00034.html
Echt geweldige site (vind ik dan), zoek bijvoorbeeld op Emerton en je ziet dat hij al zeker 2 hele dagen niet is gelinkt aan een Britse club...
Voor de allerlaatste geruchten (voornamelijk Britse, maar ook uit andere landen...): http://www.newsnow.co.uk/cgi/NewsNow/NewsFeed.htm?Section=NewsLink&Theme=Transfer+News+%26+Rumours
quote:Ter vervanging van Kezman zeker,lijkt me dat van Raaij ook nog wel enige middenvelders en een paar verdedigers kan gebruiken.
Op dinsdag 18 december 2001 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Volgens Sportweek heeft nu ook Van Raaij officieel gezegd interesse in Allbäck te hebben. (Bron: PSV Netwerk)
quote:Lees toch net dat de Desperate O'Leary zo snel mogelijk Emerton naar Leeds wil halen en dat Bowyer voor 15 miljoen pond richting Spurs danwel Arsenal kan/moet/zal gaan
Op dinsdag 18 december 2001 23:43 schreef PokerFace het volgende:
Echt geweldige site (vind ik dan), zoek bijvoorbeeld op Emerton en je ziet dat hij al zeker 2 hele dagen niet is gelinkt aan een Britse club...
quote:maak er maar moeten van, iemand die een boete van 4 weken salaris niet wil betalen moet ze zeker uit, 4x 22.000 pond... ik had ook niet betaald denk ik
Op dinsdag 18 december 2001 23:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
Lees toch net dat de Desperate O'Leary zo snel mogelijk Emerton naar Leeds wil halen en dat Bowyer voor 15 miljoen pond richting Spurs danwel Arsenal kan/moet/zal gaan
quote:Ja, in de plaats van Kezman. Allbäck had wel oren naar PSV.
Op dinsdag 18 december 2001 23:44 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ter vervanging van Kezman zeker,lijkt me dat van Raaij ook nog wel enige middenvelders en een paar verdedigers kan gebruiken.
quote:Sja dat werd gepost om 22.45 uur (Engelse tijd), en als ik om 23.43uur (Nederlandse tijd) post, heb ik dat net gemist natuurlijk...
Op dinsdag 18 december 2001 23:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
Lees toch net dat de Desperate O'Leary zo snel mogelijk Emerton naar Leeds wil halen en dat Bowyer voor 15 miljoen pond richting Spurs danwel Arsenal kan/moet/zal gaan
quote:Als Allbäck bij Heerenveen weggaat gaat ie niet naar een Nederlandse club toe, hij vind dat ie al bij een topclub speelt (in nl dan), hij wil alleen naar et buitenland.
Op woensdag 19 december 2001 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ja, in de plaats van Kezman. Allbäck had wel oren naar PSV.
Verder zal er zeker meer ervaring en routine bijkomen aan het einde van dit seizoen en zullen er een aantal uitgaan die volgens de technische staf te weinig progressie hebben gemaakt. Ik denk aan mensen als Nikiforov.
quote:Nee, et was echt Denneboom. Ik was laatst op een Heerenveen forum en daar kwam een Schot op en die vroeg wie Denneboom was, want de Rangers schenen belangstelling voor em te hebben. Ik heb nog gevraagd of ie niet Allbäck bedoelde. Maar nee, hij bedoelde echt Denneboom. En et stond btw ook in de krant, de Leeuwarder Courant dan wel te verstaan.
Op dinsdag 18 december 2001 23:21 schreef CAZZO het volgende:[..]
Volgens de BBC is Glasgow Rangers van plan een bod te doen op Marcus Allbäck. De Schotse club zijn niet de enigste club die belangstelling heeft in de Zweed, verscheidene Nederlandse, Italiaanse en Engelse clubs azen op hem
Nou zijn er natuurlijk ook genoeg clubs die achter Allbäck aanzitten.
[Dit bericht is gewijzigd door The_GOAT op 20-12-2001 10:49]
quote:et schijnt toch echt Allbäck te zijn waar de Gers achteraanzitten,een ding is wel zeker die voetbalt na de zomer zeker niet meer in Heerenveen.
Op woensdag 19 december 2001 17:28 schreef The_GOAT het volgende:[..]
Nee, et was echt Denneboom. Ik was laatst op een Heerenveen forum en daar kwam een Schot op en die vroeg wie Denneboom was, want de Rangers schenen belangstelling voor em te hebben. Ik heb nog gevraagd of ie niet Allbäck bedoelde. Maar nee, hij bedoelde echt Denneboom. En et stond btw ook in de krant, de Leeuwarder Courant dan wel te verstaan.
Nou zijn er natuurlijk ook genoeg clubs die achter Allbäck aanzitten.
Lee Boywer weer van de transferlijst gehaald,meneer heeft zijn boete betaald F275.000,- oftewel 1 maandsalaris.
En dan ook nog een boete van die rechtbank van 3 en een half miljoen,das dus 14 maand geen salaris voor Lee.
Twente zit ook weer chter een FeyenoordseExcelsiorsiet aan,dit keer is het Patrick Mtiliga.
De vraag is alleen heeft Twente daar wel de knaken voor nu er een naheffing van de belasting van pak hem beet 7 miljoen harde spijkers aan komt,anders moet Wesselsmaar es een keer fiks in de buidel tasten.
En Patrick Pothuizen heeft besloten om na gisteravond zijn Feyenoordtattoo te laten verwijderen,hij liet dat lelijke plaatje laatst nog bij Feyenoord-TV zien,maar zeer verstandige actie Patrick,was trouwens wel zeer verdacht die eigen goal voor zijn favoclub maar gelukkig hij maakte het nog goed.
quote:Hij wil CL spelen en dat kan hij (meestal) wel bij PSV.
Op woensdag 19 december 2001 17:24 schreef The_GOAT het volgende:[..]
Als Allbäck bij Heerenveen weggaat gaat ie niet naar een Nederlandse club toe, hij vind dat ie al bij een topclub speelt (in nl dan), hij wil alleen naar et buitenland.
quote:
Feyenoord heeft vrijdag de 19-jarige Deense linksback Jan Frederiksen overgenomen van Lyngby FC. Frederiksen tekende een contract voor anderhalf jaar en zal per direct worden toegevoegd aan de selectie van Excelsior. De Deen staat in eigen land bekend als een snelle, kopsterke vleugelverdediger met een drang naar voren. Frederiksen kwam al meerdere malen uit voor Jong Denemarken en speelde dit seizoen zes wedstrijden in het 1e elftal van Lyngby
quote:Ach een gokje met een Deens talent moet kunnen hij kost iig nix want Lyngby is zo Failliet als het maar kan
Op vrijdag 21 december 2001 20:26 schreef Cart_man het volgende:
Frederiksennaar Feyenoord
[..]
quote:Op teletekst staat dat neeskens heeft bijgetekend bij NEC tot 2003.
18-12 GERUCHT: NEESKENS IN BEELD BIJ FC TWENTE?
Gisteren in de uitzending van 'de Verlenging' van Omroep Gelderland wist Johan Neeskens te melden dat er belangstelling was van diverse clubs, maar dat hij best tevreden was bij NEC aangezien hij zijn eigen gang mag en kan gaan. Nu heeft De Trouwe Honden.com te horen gekregen dat FC Twente een van de clubs is die om de gunsten van de hoofdtrainer van NEC strijdt.
Stefan Selakovic definitief naar sc Heerenveen
De Zweedse topscorer Stefan Selakovic komt definitief naar Heerenveen. Op 7 januari voegt de 24-jarige aanvaller zich bij de selectie van Foppe de Haan.
Selakovi begon zijn profloopbaan in 1993 bij Varbergs GIF en speelt sinds het seizoen 1996 bij Halmstads BK. Zijn echte doorbraak volgde drie jaar later. Sindsdien heeft Selakovic de stijgende lijn te pakken. In het seizoen 1999 liet hij zeven competitiedoelpunten aantekenen, vorig jaar was hij topscorer met vijftien doelpunten.
Stefan Selakovic is van origine rechts, maar kan op links ook aardig uit de voeten.
Stefan maakte al 6x deel uit van de Zweedse A-selectie en is kandidaat om mee te doen aan het WK in Korea en Japan. Alhoewel zijn naam anders doet vermoeden is hij Zweed van geboorte.
Bron: www.sc-heerenveen.nl
Roma keen to sign Ajax striker
by Håvard Finstad
22.12.2001 17:07
According to former coach Nils Liedholm, Roma are interested in signing Ajax's young striker Zlatan Ibrahimovic before next season.
"Roma are very interested in Zlatan and have been following him very closely. He was actually very close to sign for Roma when Ajax snatched him last spring," Liedholm said.
The young Swede has had problems adapting to Ajax' style of play and has been placed on the bench lately by new coach Ronald Koeman.
Roma are reportedly prepared to pay £10M for the striker.
Laat het aub waar zijn,opgerot met Sladan
quote:Ik wist dat ze in Italie belachelijke bedragen betalen voor spelers maar dat is wel heel erg!
Op zaterdag 22 december 2001 20:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Roma are reportedly prepared to pay £10M for the striker.
quote:Zonder dollen Zlat(d)an wordt een grote
Op zaterdag 22 december 2001 20:07 schreef menjo het volgende:[..]
Ik wist dat ze in Italie belachelijke bedragen betalen voor spelers maar dat is wel heel erg!
quote:http://www.newsnow.co.uk/cgi/NewsNow/NewsFeed.htm?Section=NewsLink&Theme=Transfer+News+%26+Rumours
Op zaterdag 22 december 2001 20:16 schreef The_Coach het volgende:[..]
Zonder dollen Zlat(d)an wordt een grote
, alleen waar komt het nieuws vandaan. (bron.)
Ook veel nieuws over Anelka die richting Liverpool gaat
quote:Liverpool heeft de aanval flink versterkt. Na het vertrek van Robbie Fowler naar Leeds United zochten The Reds naar spitsen, die zij vrijdag vonden in Nicolas Anelka en Milan Baros.
Op zaterdag 22 december 2001 20:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
http://www.newsnow.co.uk/cgi/NewsNow/NewsFeed.htm?Section=NewsLink&Theme=Transfer+News+%26+Rumours
Ook veel nieuws over Anelka die richting Liverpool gaat
[quote]
Nicolas Anelka maakt het seizoen af bij Liverpool. De 22-jarige aanvaller wordt door zijn werkgever Paris Saint-Germain verhuurd aan de Engelse club. The Reds hebben tevens een optie om de 27-voudig Franse international aan het einde van het seizoen over te nemen.
Liverpool is de vierde grote club voor Anelka in drie jaar tijd. Na het seizoen 1998/99 verliet hij Arsenal voor Real Madrid, dat 71 miljoen gulden voor hem betaalde. In Spanje lukte het hem niet een basisplaats te veroveren, alhoewel hij belangrijke doelpunten maakte in de Champions League.
Na tal van incidenten keerde hij een zomer later terug bij Paris Saint-Germain, de club waar hij zijn loopbaan was begonnen. PSG kocht hem voor 77 miljoen gulden. Maar nadat Luis Fernandez de plek innam van de ontslagen coach Phillippe Bergeroo verdween Anelka wederom naar de bank. Dit seizoen speelde hij amper, en maakte hij slechts twee doelpunten. Reden voor hem om opnieuw weg te willen bij PSG.
Na het vertrek van Robbie Fowler was Liverpool op zoek naar versterking voor de aanval, die met Michael Owen, Emile Heskey en Jari Litmanen te mager bezet was. Met het aantrekken van Anelka en de Tsjech Milan Baros lijkt de aanval goed bezet.
De transfer van Baros nam veel tijd in beslag door het lange uitblijven van een werkvergunning. Vrijdag kreeg coach Phil Thomspon te horen dat dat laatste obstakel was opgeruimd, waardoor de twintigjarige international de overstap kan maken. Liverpool neemt de aanvaller voor circa twaalf miljoen gulden over van Banik Ostrava.
[/quote]
bron: www.viplanet.nl
quote:Ik las zelf dat hij mogelijk verkocht wordt aan Sunderland
Op maandag 24 december 2001 20:33 schreef CAZZO het volgende:
FF voor de Utrecht-fans het volgende gerucht:
Mols gaat na de Kerstdagen op uitleenbasis richting Sunderland
quote:Die kneus met dat jankgezicht als ie een kans gemist heeft
Op zaterdag 05 januari 2002 18:40 schreef Arjeninho het volgende:
Mariano Bombarda verruilt de eredivisie voor het Italiaanse Ternana. Ik vind het jammer.
quote:Dat was Cruz van Feyenoord en Machlas kan er ook wat van maar Bombarda is altijd een leuke, aparte speler geweest, zou jammer zijn als in Nederland verlaat.
Op zaterdag 05 januari 2002 18:42 schreef Zapper het volgende:[..]
Die kneus met dat jankgezicht als ie een kans gemist heeft
quote:Zeker jammer dat de man met de kont verdwijnt naar een club die op het punt staat te degraderen.
Mariano Bombarda verruilt de eredivisie voor het Italiaanse Ternana. Ik vind het jammer.
quote:Beetje meer respect voor Mariano is wel op zijn plaats,schopte er tot nu toe wel 93 in in de Eredivisie.
Op zaterdag 05 januari 2002 18:42 schreef Zapper het volgende:[..]
Die kneus met dat jankgezicht als ie een kans gemist heeft
Ik weet het niet hoor maar als deze drie een beetje op elkaar ingespeeld raken hebbie toch wel een goede doelpuntenmachine
Die Anelka lijkt me echt zo'n huilebalk....hadden ze beter die Fowler kunnen houden...die staat ze er bij Leeds weer vrolijk in te trappen
quote:Ik heb op geen enkel site iets kunnen vinden over een mogelijke transfer van Bombarda naar Italie. Het stond ook niet op NOS teletekst. Ik vraag me af waar je dat vandaan haalt.
quote:Is dit per direct?
Op zondag 06 januari 2002 16:53 schreef Arjeninho het volgende:
13:05 05/01 Italy - Ternana sign Argentinean Bombarda from Willem II
Ternana's new signing, Argentinean Mariano Bombarda, arrived in Italy this morning. The 29-year old striker is taking medical and will sign from Willem II.
(www.calciomercato.com)
Overgang Vonk lijkt rond te zijn
De interesse van het Italiaanse Perugia voor Hans Vonk lijkt nu echt concreet te zijn. Beide clubs zouden het inmiddels zelfs al eens zijn over de overgang, op een klein detail na.
Al sinds het begin van het seizoen gaan de geruchten dat de Italianen interesse hebben in doelman Hans Vonk. Die geruchten verstomden echter al weer snel en dus bleef Vonk ook gewoon in Heerenveen. Maar afgelopen vrijdag was daar weer het nieuws dat de Italianen opnieuw een poging wilden wagen om de doelman van het nationale elftal van Zuid-Afrika aan zich te binden.
Vandaag meldt VoetbalOnline dat de overgang al zo goed als in kannen en kruiken is, en dat de clubs het alleen nog eens dienen te worden over de wijze van betaling van de 1,5 miljoen Euro. Perugia wil het bedrag in termijnen betalen, terwijl SC Heerenveen de transfersom in één keer wil ontvangen. Ook zou Perugia deel van de transfersom de 'talentvolle', 33-jarige Mazzantini aan Heerenveen 'betalen'...
De overgang is dus nog niet afgerond, maar het heeft er nu alle schijn van dat het nog slechts een kwestie van tijd zal zijn.
Ik heb links en rechts gelezen dat Man. United Paolo di Canio wil overnemen van West Ham, als Dwight Yorke ook vertrekt. Zo'n doelpuntenmachine is Di Canionou ook weer niet en hij is al 33. Daar zit geen wisselgeld meer op. Dan kunnnen ze beter de 1 jaar oudere Cantona vragen om de voetbalschoenen weer aan te trekken.
quote:Ehh, volgens mij heeft West Ham allang gezegd dat ze het bod van ManUtd hebben afgewezen... Mocht die toch nog vertrekken dan schijnt West Ham interesse te hebben in het lenen van Milosevic (die van Parma, die van Scheveningen heeft een te hoge borgsom...)... Bij Parma zou dan weer Hakan Sukur komen.
Op zondag 06 januari 2002 23:56 schreef beelzebub het volgende:
(...)
Ik heb links en rechts gelezen dat Man. United Paolo di Canio wil overnemen van West Ham, als Dwight Yorke ook vertrekt. Zo'n doelpuntenmachine is Di Canionou ook weer niet en hij is al 33. Daar zit geen wisselgeld meer op. Dan kunnnen ze beter de 1 jaar oudere Cantona vragen om de voetbalschoenen weer aan te trekken.
Liverpool zou trouwens geïnteresseerd zijn in Kluivert, en Inter nog steeds in Beckham...
[Dit bericht is gewijzigd door PokerFace op 07-01-2002 15:01]
Bombarda dan echt naar Italie.
Transfer Carew naar Fulham afgeketst.
Gerets mag voorlopig blijven, en wil nog niet weggepromoveerd worden tot TD.
quote:En binnen een jaar is Marino weer terug zie ook zijn zeer geslaagde avontuur bij Metz
Op maandag 07 januari 2002 17:12 schreef beelzebub het volgende:Bombarda dan echt naar Italie.
Advocaat naar Oranje.
Van Gastel mag per direct transfervrij vertrekken, PSV wil 'm als mogelijke opvolger Van Bommel.
Nikiforov en Lodewijks transfervrij, Kezman en Hofland mogen tegen betaling gaan. Juventus zou interesse hebben in beide. Voor Hofland zouden ook Milan, Lazio en Man.United in de markt zijn. Hij moet dan € 27 miljoen opleveren.
Boussatta kan naar de Spurs en Newcastle.
Reiziger op huurbasis naar Man.United.
Het lijkt een beetje soap te worden rondom de persoon van Hans Vonk. Gisteren meldden we dat SC Heerenveen en Perugia dichtbij een transfer zaten. Nu is het verhaal veranderd. Perugia heeft nu gekozen voor 33-jarige reserve keeper Florin Prunea van Dinamo Boekarest. De reden voor het afketsen van de transfer zit waarschijnlijk in de transfersom. SC Heerenveen wilde het bedrag van 1,5 miljoen euro in één keer ontvangen, terwijl Perugia het bedrag in 4 termijnen wilde betalen.
Sanou naar Sparta
Ousmane Sanou vertrekt per direct van Willem II naar Sparta. De 23-jarige rechterspits tekent een contract voor 2,5 jaar bij de Rotterdamse club. Sanou had bij Willem II een contract tot het eind van dit seizoen, maar kwam onder trainer Hans Westerhof nauwelijks aan spelen toe.
quote:allen van niki is t jammer, hij speelde vorig jaar echt goed en begint nu die vorm ook weer te halen.....
Op zondag 13 januari 2002 13:04 schreef Zapper het volgende:
Lodewijks & Nikiforov moeten weg bij PSV...
Afkoopbedrag ong. 300.000 euro. voor de 34-jarige linkerverdediger en 8 maal international.
Eigenlijk niet te geloven, Vitesse heeft al zo weinig "oude" ervaren spelers en nu laten ze hem ook nog gaan. Aan de andere kant zou zijn contract dit seizoen toch aflopen en naar een andere club verhuizen.
quote:van Hintum had al langer aangegeven eigenlijk weg te willen, en als bedankje voor de jarenlange trouwe dienst mocht ie weg.
Op woensdag 16 januari 2002 20:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Marc van Hintum gaat per direct weg van Vitesse naar de Duitse 2e bundesliga club Hannover '96.Afkoopbedrag ong. 300.000 euro. voor de 34-jarige linkerverdediger en 8 maal international.
Eigenlijk niet te geloven, Vitesse heeft al zo weinig "oude" ervaren spelers en nu laten ze hem ook nog gaan. Aan de andere kant zou zijn contract dit seizoen toch aflopen en naar een andere club verhuizen.
quote:Ternana dus. Met Bombarda wilde het niet lukken, maar ze waren hier dus nog niet uitgeshopt. Beetje triest einde voor Van Gastel. Kon 2 jaar geleden, toen-ie ze steeds uit vrije trappen maakte in de laatste minuut en F. kampioen maakte, voor 20 miljoen naar Roma. Uiteindelijk ging-ie niet, en speelde half geblesseerd en tegen beter weten in de Champions League wedstrijden, omdat-ie zo onmisbaar was.
Op woensdag 16 januari 2002 08:15 schreef Doc het volgende:
Van Gastel naar een tweede divisie italiaans cluppie...
* Tomasson mogelijk naar Borussia Dortmund
* Van Bommel naar Arsenal, als opvolger Viera. Mocht Madrid hem kunnen en willen betalen(€ 85 miljoen). Daarvan zou dan € 30 miljoen weer naar Eindhoven gaan.
* Leonardo voor 1/2 jaar verhuurd en weer herenigd met z'n jeugdtrainer Van Staa bij AZ?
quote:Van Staa of Van Stee,wie van de twee?
Op vrijdag 18 januari 2002 02:25 schreef beelzebub het volgende:
* Leonardo voor 1/2 jaar verhuurd en weer herenigd met z'n jeugdtrainer Van Staa bij AZ?
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 02:25 schreef beelzebub het volgende:
* Hose op proef bij Sunderland
Liverpool have been involved in secret talks aimed at taking £20million-rated Patrick Kluivert to Anfield this summer.
The 25-year-old striker's ambition is to play in England and he almost quit Barcelona six months ago.
Liverpool manager Gerard Houllier identified Kluivert, a close friend of Jari Litmanen, as a target before recruiting Nicolas Anelka on a loan transfer at Christmas and preliminary discussions have already taken place with his financial advisers.
Houllier made a move last summer after an Arsenal bid fell through because the Londoners were not prepared to break their wage structure and match the Dutchman's £3.5milliona-year contract in Spain.
And Liverpool's interest intensified after Kluivert's impressive Champions League display for Barca at Anfield in November.
Kluivert, who has also played for AC Milan, said: 'Now England is the dream I am determined to fulfil. When the time is right I will make the move.'
Forlan dus naar Manchester, voor 7,5 millioen pond, das 12 miljoen euro. Komt van Independiente, 22 jaar oud, Uruguayaan.
Van Gaal & Adriaanse naar ManUtd!
en
Manchester United wil nog steeds Di Canio van West hem overnemen. WHU heeft een eerder bod van MU van 1,5 miljoen pond afgewezen.
G. Stekker
quote:Het verwondert mij niet dat Robarrio zijn roots opzoekt en naar Duitsland vertrekt. Nazi is hij al getuige de columns die hij schrijft, dus hij zal geen problemen hebben met acclimatiseren.
Op woensdag 23 januari 2002 19:54 schreef makaken het volgende:
Er wordt in de wandelgangen gefluistert dat Barry van Dam (robarrio de souza faria) vertrekt naar Schalke 04.
De bekende Nederlandse zaalvoetballer is op proef een week in Gelsenkirchen geweest, en de technische staf was behoorlijk onder de indruk.
De speler is transfervrij en zal waarschijnlijk deze zomer de overstap maken.
Zie ook http://www.viplanet.nlG. Stekker
Donderdag wordt er meer bekend over de eventuele transfer van Di canio naar Manchester
quote:misschien een heel stom ide, maar zou vitesse niet eens aan Maaskant moeten denken?????
Op zondag 27 januari 2002 22:54 schreef Dieptriest het volgende:
Gert Kruys van Cambuur volgend seizoen als opvolger van Maaskant naar RBC.
quote:Nee Clarence we gaan toch niet naar Espanyol heen?
Op woensdag 30 januari 2002 15:29 schreef PokerFace het volgende:
- Chivu naar Inter
- Clarence Seedorf naar Espanol (Liverpool scheen ook interesse te hebben, maar dat is ontkend door Pa Seedorf...)
En hoe zit het nou met Di Canio,gaat die echt naar MAn.United?
quote:Chivu naar Inter in ruildeal met Seedorf...
Op woensdag 30 januari 2002 15:29 schreef PokerFace het volgende:
- Chivu naar Inter
- Clarence Seedorf naar Espanol (Liverpool scheen ook interesse te hebben, maar dat is ontkend door Pa Seedorf...)
Het gerucht dat Figo naar Manchester zou gaan vind ik erg ver gaan, lijkt me geen optie...Dan zou Man U. € 85.000.000 neer moeten leggen ofzo...
zou lekker dom zijn om naar Sunderland te gaan. ook balen voor Heerenveen. Stel hij gaat een jaar later dan gaat z'n prijs lekker omhoog omdat ie zich dan heeft laten zien op het WK en in de UEFA Cup/Champions League (als we dat weer halen) Sunderland staat 11e, dan speelt ie niet eens UEFA.
waarom zou ie daar dan heen gaan?
quote:WK, UEFA cup, Champions League maakt geen ene fuck uit. In z'n contract is een gelimiteerde transfersom van 7,5 miljoen gulden opgenomen. Naar PSV of Ajax zal-ie ook al niet gaan, omdat hij al bij een topclub speelt naar eigen zeggen, en beide clubs gaan geen 7,5 miljoen betalen voor een speler van 28 jaar waar ze geen wisselgeld meer voor krijgen. Sunderland heeft pingping en de Premier League heeft helaas meer exposure dan de Eredivisie Fean_Fan.
Op dinsdag 19 februari 2002 14:16 schreef _Fulton_ het volgende:
Allback heeft bekent gemaakt dat ie aan het eind van het seizoen weggaat bij Heerenveen.
Sunderland heeft interessezou lekker dom zijn om naar Sunderland te gaan. ook balen voor Heerenveen. Stel hij gaat een jaar later dan gaat z'n prijs lekker omhoog omdat ie zich dan heeft laten zien op het WK en in de UEFA Cup/Champions League (als we dat weer halen) Sunderland staat 11e, dan speelt ie niet eens UEFA.
waarom zou ie daar dan heen gaan?
Wat gaat de nieuwe club van Mariano Bombarda worden? Hij vertrekt transfervrij aan 't eind van dit seizoen. De eveneens transfervrije Grim heeft naar 't laat uitzien met Lobont, Stekelenburg en Didulica achter de hand geen toekomst meer bij Ajax, behalve als keeperstrainer, maar hij wilt nog spelen. Roda JC en Groningen hebben al interesse getoond.
quote:Grim is een echte Amsterdammer
Op dinsdag 19 februari 2002 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Roda JC interesse in Grim?Groningen zou best kunnen, Grim komt daar ergens vandaag geloof ik.
quote:Leuk voor Overmars, kunnen die die eindelijk ook weer eens aan het werk zien.
Sunday, 24 February, 2002, 01:01 GMT
Overmars 'Premiership bound'
Overmars could be back in the Premiership next yearOut-of-favour Barcelona midfielder Marc Overmars could be on his way back to the Premiership, according to a report.
Overmars moved to Spain two years ago from Arsenal in a deal thought to be worth about £25m.Since then he has failed to maintain his place in the starting line-up.
And the Sunday People newspaper claims Barca are now willing to off-load the disenchanted midfielder for a cut-price £10m.
Premiership hopefuls Liverpool are the favourites to sign the 29-year-old, while Scottish side Rangers are also interested.
Dutch link
Overmars made a massive impact during his last stay in the Premiership with Arsenal.
But he moved to the Nou Camp in a joint deal with Emmanuel Petit.
And he has struggled to impress his employers sufficiently since.
A move to Rangers would allow Overmars to team up with fellow countrymen Michael Mols, Ronald de Boer and Fernando Ricksen as well as director of football Dick Advocaat.
Liverpool, meanwhile, are reportedly keen to bring both Overmars and his current Barcelona team-mate Patrick Kluivert to Anfield.
quote:hebben ze dan niet een beetje veel spitsen bij Liverpool???? en gaat dat wel samen Owen en Kluivert?
Op zondag 24 februari 2002 13:45 schreef _Fulton_ het volgende:
Leuk voor Overmars, kunnen die die eindelijk ook weer eens aan het werk zien.
Samen met Kluivert naar Liverpool lijkt me helemaal vet!
quote:Ik zie ze liever bij Ajax terugkomen, en als ze al naar Liverpool zouden gaan wat gebeurt er dan met Litmanen.
Op zondag 24 februari 2002 13:58 schreef rubbereend het volgende:[..]
hebben ze dan niet een beetje veel spitsen bij Liverpool???? en gaat dat wel samen Owen en Kluivert?
quote:dan hebben we dr meteen een gerucht bij
Op zondag 24 februari 2002 16:06 schreef _Fulton_ het volgende:Ze spelen veel wedstrijden dus Kluivert kan er wel bij, kan die Heskey eindelijk even oprotten.
quote:
Op zondag 24 februari 2002 16:16 schreef rubbereend het volgende:[..]
dan hebben we dr meteen een gerucht bij
Wat zou een club voor Heskey zijn? Fulham, Middlesbrough?
quote:een sterk middenveld is belangrijk
Op zondag 24 februari 2002 17:06 schreef beelzebub het volgende:
Nog meer spelers voor Liverpool? Ik dacht dat Ajax veel contractspelers had, maar Liverpool mag er ook wezen. Daar staan alleen al 52 middenvelders onder contract.
ach je moet wat te kiezen hebben
quote:Was er mis mee dan?
Op zondag 24 februari 2002 13:58 schreef rubbereend het volgende:[..]
hebben ze dan niet een beetje veel spitsen bij Liverpool???? en gaat dat wel samen Owen en Kluivert?
Hoe is 't eigenlijk met Sjaak Polak? Misschien willen ze 'm bij Feyenoord wel ruilen voor Rzasa.
quote:Ik wist wel dat er iets niet klopte,nou ze mogen hem houden als Cairo zo blijft ballen of mischien turnen we Ikedia wel om tot rechtsback.
Op dinsdag 05 maart 2002 22:51 schreef beelzebub het volgende:
Ikedia is rechtsbuiten. Hebben jullie daar al niet Cairo voor rondlopen?Hoe is 't eigenlijk met Sjaak Polak? Misschien willen ze 'm bij Feyenoord wel ruilen voor Rzasa.
Polak verkeerd in een zware vormcrisis,en het is zelfs zo erg met Sjakie gesteld dat hij niet eens in aanmerking komt voor een plaatsje bij de beloften.
BTW kunnen we Kohlmann niet ruilen tegen Zlatan?
Werder Bremen zou interesse hebben in Kalac (Roda JC). Roda JC daarop volgt Kevin Vandenbergh, de 18-jarige spits van Westerlo.
Radoslav Samardzic houdt momenteel zijn conditie op peil bij ADO Den Haag, nadat zijn contract bij Feyenoord werd verbroken.
Inter Milan heeft belangstelling voor Beckham en Nesta, terwijl Juventus verregaande interesse in Dacourt zou hebbem.
quote:wow dan is een middenveld van bommel/davids mogelijk bij Arsenal, en dan dennis daarvoor
Op donderdag 07 maart 2002 19:42 schreef CAZZO het volgende:
Andre Karnebeek gratis en voor niets naar Dunfermline en Davids naar Arsenal ofzoiets ving ik op
Richard Garcia, Australian midfielder of West Ham United, is close to agreeing a new two-year deal with the London club.
Kieron Dyer, who is negotiating a new deal with Newcastle United, is said to want £95,000 per week in wages.
Hans-Peter Briegel - from Trabzonspor to Un-attached (Fired)
Tuesday, 5th of March, 2002
Daniel Fonseca - from Un-attached to Nacional Montevideo (Free)
Alessandro Del Piero - from Juventus to Arsenal / Barcelona / Manchester United (Del Piero could be made available in the summer)
Gareth Whalley - from Bradford City to Burnley (Interest denied)
Neil Ross & Glynn Hancock - from Stockport County to Wuhan Red Heart K (Loan)
Jamie McCombe - from Scunthorpe United to Tottenham Hotspur (Denied)
Thomas Meggle - from FC St.Pauli to Hamburger SV / Hansa Rostock / Borussia Moenchengladbach / Werder Bremen (The midfielder is available for €475k and has raised interest also from other Countries)
Marcelo Bordon - from VfB Stuttgart to AS Roma
Cristiano Doni - from Atalanta to Inter Milan
Fredrik Ljungberg - from Arsenal to AC Milan (€18m)
Aldair - from AS Roma to Flamengo (The central defender has reportedly been offered a one-year deal with a one-year option)
Luizao - from Corinthians to Parma
Ariza Makukula - from Salamanca to AS Roma / Werder Bremen
Matias Almeyda - from Parma to Atletico Madrid / West Ham United
Paolo Montero - from Juventus to Real Madrid (€17m)
Alessandro Sturba - from Cittadella to Venezia (Could sign a two-year deal for next season)
Marco Esposito - from Cittadella to AC Milan
Tobias Willi - from Freiburg to Piacenza / Verona
Cristiano - from Beira-Mar to Benfica
Rio Ferdinand - from Leeds United to Arsenal
Striker Jovan Kirovski is reportedly set to leave Crystal Palace in the summer after he failed to agree a new deal at the club.
`Keeper Thomas Myhre is said to have opened talks with Besiktas to extend his contract. The Norwegian`s current deal expires in the summer.
Aberdeen defender Derek Whyte could be set to sign a new two-year contract, which could include a coaching role.
Midfielder Igor Demo should this week sign a three-year extension to his contract at Borussia Monchengladbach.
West Ham United striker Jermain Defoe is reportedly set to extend his contract at the club until 2006. The new deal could earn the striker £18k-per-week.
Martyn Margetson is in discussions with Huddersfield Town with regards to extending his contract. Hiss current deal expires in the summer.
Worthington Cup winners Blackburn Rovers are set to offer manager Graeme Souness a new contract. His current deal expires in 2003.
Peter Taylor, manager of Brighton, has rejected a new three-year contract.
John Cornforth (Manager) - from Exeter City to Swansea City (Denied)
Henri Kasperczak (Manager) - from Mali (National) to Nigeria (National)
Wednesday, 6th of March, 2002
Mark Summerbell - from Middlesbrough to Carlisle United (Loan deal until the end of the season)
Alessandro Nesta - from Lazio to Juventus (Talks reportedly occured with a view to a $65m move)
Lilian Thuram - from Juventus to Barcelona (Rivaldo swap deal)
Mike Flynn - from Stockport County to Stoke City (Loan extension)
Hasan Sas - from Galatasaray to Newcastle United
Saul Martinez - from (Honduras) to Shanghai Shenhua
Zoran Jankovic - from Litex Lovech to Dalian Shide
Washington - from Ponte Preta to Dalian Shide (Move unlikely as the striker was said to want $2m)
Ailton - from Werder Bremen to Fenerbahce
Fernando Torres - from Atletic Madrid to (Italy) (Atletico Madrid`s sporting chief, Paulo Futre, has denied that the player is to move to Italy)
Johnny Ecker - from Lille to Torino / West Ham United (Bosman)
Oguchi Oneyew - Clemson (University) to Metz (Move expected to be closed shortly)
Lamberto Zauli - from Vicenza (via Bologna) to Atalanta (Could replace Doni)
Carlos Gamarra - from Flamengo to AC Milan (Serginho in swap)
Claude Makelele - from Real Madrid to Inter Milan (€23m)
Kakha Kaladze - from AC Milan to Arsenal / Bayern Munich (Could be a swap deal involving Kuffour or Ljungberg)
Adrian Mutu - from Verona to Bayern Munich (€20m)
Motherwell youngsters James McFadden and Keith Lasley are set to sign new deals at the Scottish Premiership club. McFadden is expect to sign for three-years, while Lasley two-years.
Hibernian midfielder Mathias Jack is in discussions over a new 2-year contract.
Bayer Leverkusen are to offer manager Klaus Toppmoller a new contract until 2005 in the summer. The deal could earn Toppmoller £1m per season.
Thursday, 7th of March, 2002
Barry Ferguson - from Glagow Rangers to Tottenham Hotspur (£10m swap deal involving Sherwood and Leonardsen)
Jamie Buchan - from Un-attached to Luton Town (Free)
Fabian Caballero - from Dundee to Reading (Denied)
Stephen Hughes - from Glasgow Rangers to Newcastle United
Ryan Hevicon - from Blackburn Rovers to Carlisle United (Permanent move)
Ben Blake - from Wollongong Wolves to Perth Glory
Stuart Young - from Wollongong Wolves to Parramatta Power
Mark Viduka - from Leeds United to Deportivo La Coruna
Stepan Vachousek - from Teplice to Slavia Prague (£520k swap deal involving Zelenka)
Paul Agostino - from 1860 Munich to Fenerbahce
Mickael Landreau - from Nantes to Lazio (Could replace Peruzzi)
Alessandro Lucarelli - from Piacenza to Torino
Antonio Carlos Zago - from AS Roma to Leeds United (Bosman)
Javier Zanetti - from Inter Milan to Real Madrid (Salgado could be offered in exchange)
Mark Bresciano - from Empoli to Parma
Celtic midfielder Bobby Petta is poised to sign a new contract until 2005.
Irish international Shay Given is set to sign a new contract with Newcastle United. The new deal will keep the goalkeeper at St James` until 2008.
Francesco Guidolin (Manager)- from Bologna to Parma
quote:ja die zag ik er ook al tussen zitten.
Op vrijdag 08 maart 2002 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:![]()
Gabriel Batistuta - from AS Roma to Chelsea (Hasselbaink swap)
Dees is aardig interessant lijkt mij..
quote:interessant ja voor de penningmeester van Chelsea,want hoeveel zal Roma hiervoor moeten bijbetalen
Op vrijdag 08 maart 2002 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:![]()
Gabriel Batistuta - from AS Roma to Chelsea (Hasselbaink swap)
Dees is aardig interessant lijkt mij..
quote:tuurlijk zien we Jimmy Floyd wel terug,die scoort nl. overal dus ook in de serie-a
Op zaterdag 09 maart 2002 22:12 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
ja die zag ik er ook al tussen zitten.
dat lijkt me geen leuke wissel, die Hasselbaink zien we nooit meer terug.
AS Roma = nix
quote:meteen weg doen, strikje dr omheen.
Op zondag 10 maart 2002 11:16 schreef PokerFace het volgende:
Inter biedt Arsenal 100 miljoen Pond voor Patrick Vieira, Thierry Henry en Robert Pires...
Waalwijk, 14 maart - EXCLUSIEF | De laatste wedstrijden van Haarlem kende steeds een zeer aandachtige toeschouwer in de persoon van Martin Jol. Naar nu blijkt heeft RKC Waalwijk interesse in Serginho Greene, die momenteel op huurbasis van Ajax bij Haarlem speelt.
RKC Waalwijk is niet de enigste club die belangstelling heeft in de verdediger, Anderlecht heeft de 18 jarige speler al een aanbieding van vijf seizoenen gedaan. Deze aanbieding werd al geweigerd door Green aangezien hij zich liever voor kortere tijd wilde binden aan een club. (met dank aan AjaxJeugd.nl)
quote:NO WAY, dat Dennis de Menace zo'n verrader is!
Op maandag 18 maart 2002 19:07 schreef beelzebub het volgende:
In Eindhoven bereiden ze zich voor op 't vertrek van Lodewijks, Nikiforov en eventueel Hofland, van Bommel en Kezman. Vooral routine is er nodig. Naast Cocu, doen nu ook de namen van Bergkamp en R. de Boer de ronde. Oud-Ajacieden moeten het zoals vanouds weer gaan doen in Eindhoven.
Helaas!
[bron: VI van 20-3-2002]
quote:Dat is juist iets wat niet mag
Op donderdag 21 maart 2002 12:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
En Chivu naar Barca?
grmbl... eindelijk eens een goede centrumverdediger... staan ze alweer klaar om hem te kapen...
new castle united en ajax hebben al intresse getoond.
quote:Volgens mij maken vooral Newcastle en ook Liverpool meer kans... Dat vind ik ook wel wat mooiere clubs eigenlijk, anders moet die bij Leeds met Van Bommel spelen...
Op maandag 18 maart 2002 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Emerton zal volgend jaar wel bij Leeds spelen!Helaas!
quote:ruilen tegen F. de Boer zal wel geen optie zijn.
Op donderdag 21 maart 2002 12:52 schreef Madbull het volgende:[..]
Dat is juist iets wat niet mag
grmbl... eindelijk eens een goede centrumverdediger... staan ze alweer klaar om hem te kapen...
quote:Doe Reiziger daar maar bij, dan mag Chivu vandaag met een strik op het vliegtuig gezet worden
Op donderdag 21 maart 2002 16:28 schreef CAZZO het volgende:[..]
ruilen tegen F. de Boer zal wel geen optie zijn.
Mendes stond vorig jaar al in de belangstelling van Ajax en Newcastle, maar vraag me af waar hij moet spelen. Rechtsback en centraal achterin zijn we al voorzien, en middenvelders hebben we er teveel, op vertoon van een contract ze zijn zelfs gratis af te halen en je krijgt er een broodje kroket bij.
Juve wil nog steeds Viera, tegen betaling van e. 23 miljoen en Davids erbij. Het ene afdankertje van Milan wordt geruild voor een andere.
quote:Of Hans Vonk.
Op vrijdag 22 maart 2002 01:28 schreef _Fulton_ het volgende:
haha, kan ie net zogoed Stanley Menzo nemen ofzo
HaHa
quote:hoeveel airmileskost ie dan????
Op vrijdag 22 maart 2002 11:00 schreef _Fulton_ het volgende:
Werder Bremen had trouwens interese in Hans Vonk
GA Eagles kan Hans nooit betalen
quote:Viera gaat niet weg hoor....
Op donderdag 21 maart 2002 16:39 schreef beelzebub het volgende:
De opvolger van Chivu heeft Ajax al in huis met Walker en Heitinga. Ik denk dat hij volgend jaar voor een heleboel euro's(peseta's klonk mooier) mag vertrekken.Mendes stond vorig jaar al in de belangstelling van Ajax en Newcastle, maar vraag me af waar hij moet spelen. Rechtsback en centraal achterin zijn we al voorzien, en middenvelders hebben we er teveel, op vertoon van een contract ze zijn zelfs gratis af te halen en je krijgt er een broodje kroket bij.
Juve wil nog steeds Viera, tegen betaling van e. 23 miljoen en Davids erbij. Het ene afdankertje van Milan wordt geruild voor een andere.
NEC wil komende week enkele nieuwe spelers vastleggen, onder wie NAC-huurling Youssouf Hersi (19) en Dejan Govedarica (32), die transfervrij mag vertrekken bij RKC Waalwijk. Hersi staat nog onder contract bij Ajax, maar wil niet langer worden uitgeleend. Hij zou zo'n vier miljoen euro moeten kosten. 'Ik heb nog geen besluit genomen,' zegt Hersi. 'Want ik ben ook nog met twee andere clubs plus NAC bezig.' Technisch directeur Leen Looyen van NEC: 'Deze spelers staan inderdaad op onze lijst. Maar ik praat eerst met voetballers van wie de contracten niet worden verlengd. Pas daarna trekken we nieuwe spelers aan.'
Aldus de VI..
Mja.. Hersi mag van mij wel komen.. graag zelfs.. al lijkt me 4 mlj euro wat veel voor NEC..
Govedarica ook wel.. Meer balans op het middeveld.. das wel nodig..
quote:idd waar gaat NEC die 4 Miljoen euro vandaan halen?
Op woensdag 27 maart 2002 16:11 schreef Dragonyth het volgende:
Mja.. Hersi mag van mij wel komen.. graag zelfs.. al lijkt me 4 mlj euro wat veel voor NEC..
Govedarica ook wel.. Meer balans op het middeveld.. das wel nodig..
Govedarica eerste nieuwe speler voor volgend seizoen (29/03/2002)
N.E.C. heeft overeenstemming bereikt met Joegoslavisch international Dejan Govedarica over een contract voor de komende twee seizoenen. De 32-jarige middenvelder, die ook als centrale verdediger kan spelen, tekende een contract dat hem tot medio 2004 aan N.E.C. verbindt. Govedarica speelt nu bij RKC Waalwijk dat onlangs besloot zijn contract niet te verlengen. N.E.C. hoeft dus geen transfersom te betalen.
Govedarica brengt een hoop ervaring en routine mee, iets dat het team na het besluit om de contracten van Bart Latuheru en Luuk Maes niet te verlengen zeker kan gebruiken. Hij heeft al een grote carriere achter zich liggen. Hij heeft 29 interlands voor Joegoslavië achter zijn naam staan en was actief op het WK 1998 en het EK 2000.
Youssouf Hersi op huurbasis van Ajax naar N.E.C. (29/03/2002)
Na Dejan Govedarica maakte N.E.C. vandaag de volgende aanwinst voor het nieuwe seizoen bekend: Youssouf Hersi (19) wordt voor één seizoen gehuurd van Ajax. De aanvallende middenvelder komt op dit moment op huurbasis uit voor NAC. Jeugdinternational Hersi staat te boek als een zeer groot talent en denkt onder leiding van Johan Neeskens, die hij nog goed kent als trainer van Jong Oranje, zich verder te kunnen ontwikkelen.
---
BETER..! en die Hersi gehuurd.. mja ook netjes.. kan NEC die 4 milj euro ook weer in de zak steken en ergens anders aan besteden..
quote:Zo gek is die de Boer waarschijnlijk ook nog, wat een droplul jaren ajacied. En dan naar P$V gaan.
Op dinsdag 02 april 2002 19:33 schreef CAZZO het volgende:
Frank De Boer has been linked with a move to PSV Eindhoven but only if Kevin Hofland leaves in the summer.http://www.soccerage.com/en/13/d3330.html
02/04/2002 Jaap Stam - CD - Lazio to (Various) - £?
Stam: "I can say categorically I will never play for an English club again. Even if Lazio turned around to me this summer and said that I was no longer required at the club, I would not consider a move back to England. We are settled in Italy. My kids are happy in their new school and we love the way of life here. To ask my family to move once again would be selfish and disruptive. After everything that has happened to us in the last nine months with the transfer and suspension, I will always put them first. The only other country I will ever play football in again is Holland."
02/04/2002 Zisis Vryzas - ST - Perugia to (England) - £?
Perugia director, Alessandro Gaucci: "All English teams come to see Vryzas. At the moment the Greek player is very likely to leave Italy."
GO VRYZAS
quote:Top Rumours
Op dinsdag 02 april 2002 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bron: www.footballtransfers.co.uk
blijft leuk al die geruchten
quote:Das echt een geweldige site... Die namen een mail van een Feyenoord-supporter serieus toen die meldde dat Ferry de Haan naar Arsenal zou gaan voor fl. 17,5m (toen die net bij Feyenoord op de bank zat)...
Op dinsdag 02 april 2002 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bron: www.footballtransfers.co.uk
Het schijnt dat NEC in principe al rond is met Richard Knopper over een contract en dat ze er met Ajax ook al vrijwel uit zijn. Daarnaast is de kans groot dat Cedric vd Gun ook naar NEC zal komen, of dat ook koop of op huurbasis zal zijn kon onze bron niet vertellen.
Dit alles schijnt mede afhankelijk te zijn van het contract wat met de nieuwe shirtsponsor afgesloten gaat worden. Ook hierin wist onze bron dat Vodafone nog steeds één van de belangrijkste kandidaten is
Demouge staat in de belangstelling van Feyenoord.
Feyenoord zou hem willen overnemen van NEC en vervolgens nog 2 jaar in Nijmegen laten rijpen voor het echte grote werk.
---
Knoppen en vd Gun, naja weer 2 middevelders erbij.. Maargoed Knoppen en vd Gun leuke spelers om naar te kijken.
Maar Demouge naar Feyenoord.. Don't think so
quote:Knopper mag oprotten, maar van der Gun naar NEC dat geloof ik niet...
Op vrijdag 05 april 2002 13:36 schreef Dragonyth het volgende:
Gossip:Het schijnt dat NEC in principe al rond is met Richard Knopper over een contract en dat ze er met Ajax ook al vrijwel uit zijn. Daarnaast is de kans groot dat Cedric vd Gun ook naar NEC zal komen, of dat ook koop of op huurbasis zal zijn kon onze bron niet vertellen.
Dit alles schijnt mede afhankelijk te zijn van het contract wat met de nieuwe shirtsponsor afgesloten gaat worden. Ook hierin wist onze bron dat Vodafone nog steeds één van de belangrijkste kandidaten is
Demouge staat in de belangstelling van Feyenoord.
Feyenoord zou hem willen overnemen van NEC en vervolgens nog 2 jaar in Nijmegen laten rijpen voor het echte grote werk.---
Knoppen en vd Gun, naja weer 2 middevelders erbij.. Maargoed Knoppen en vd Gun leuke spelers om naar te kijken.
Maar Demouge naar Feyenoord.. Don't think so
quote:Zeker jaloers
Op vrijdag 05 april 2002 17:02 schreef beelzebub het volgende:
Jaloers CAZZO? Misschien lopen er in Oostenrijk nog wat voetballers voor Twente rond. Taument volgend jaar in de spits bij Twente?
Die lopen er niet al te florissant bij, al draaien ze aardig in de competitie en hebben ze een goede jeugdopleiding, waarmee de miljoenen de komende jaren verzekerd zijn. Hoe staat 't met de Twente jeugdacademie, komt er nog wat uit? Westerveld, Vennegoor en Bruggink waren de laatsten, of niet?
quote:Tis een beetje schipperen met de twentse jeudopleiding,het laastste wat er uit voortkwam waren Cziommer en Houwing en daar win je de oorlog ook niet mee.
Op vrijdag 05 april 2002 17:11 schreef beelzebub het volgende:
Ach, je zal ook wel jaloers op Vitesse geweest zijn.Die lopen er niet al te florissant bij, al draaien ze aardig in de competitie en hebben ze een goede jeugdopleiding, waarmee de miljoenen de komende jaren verzekerd zijn. Hoe staat 't met de Twente jeugdacademie, komt er nog wat uit? Westerveld, Vennegoor en Bruggink waren de laatsten, of niet?
Bijna of voor niks af te halen, je krijgt er ook nog een mooie strik en een stapel consumptiebonnen van Grolsch bij:
Culina, Vierklau, Babangida, Tobiasen, Hose(billemaatje van Hulshoff), Nieuwenburg, Longuet, Douglas, Heije, Mofokeng, Valencia, de Cler, Obodai en Kanu.
Voor ietjes meer: Galasek, Machlas, Knopper en Cruz.
Vraagt de voorzitter aan Johhnie: "Wat is nou 't probleem. Zegt John: "M'n dochters!"
quote:Jaja zo kan die wel weer,btw wij zijn wel de enige club die dit seizoen 2x weet je te winnen van Feyenoord
Op vrijdag 05 april 2002 17:52 schreef beelzebub het volgende:
Die voorzitter en z'n broer lenen nog eerder geld aan een concurrerende club en vangen er woekerrente over dan dat ze geld in Twente stoppen. Misschien kunnen ze op koopjesjacht in Amsterdam. Wat Twente kan verslaan is ook goed genoeg voor Twente(bijna de gehele eredivisiie de laatste tijd).
quote:En van wat je in de aanbiedng hebt word ik nou ook niet bepaald warm,alhoewel,doe die vervelende Kut-Griek Machlas maar en Galasek is ook wel handig als er weer een van die Belgen geblessseerd raakt.
Bijna of voor niks af te halen, je krijgt er ook nog een mooie strik en een stapel consumptiebonnen van Grolsch bij:
Culina, Vierklau, Babangida, Tobiasen, Hose(billemaatje van Hulshoff), Nieuwenburg, Longuet, Douglas, Heije, Mofokeng, Valencia, de Cler, Obodai en Kanu.
Voor ietjes meer: Galasek, Machlas, Knopper en Cruz.Vraagt de voorzitter aan Johhnie: "Wat is nou 't probleem. Zegt John: "M'n dochters!"
quote:Jongen, "handig als er weer een van die Belgen geblessseerd raakt"? Al slijten we Zlatan aan Twente, dan is 'ie daar nog sterspeler. Laat staan Galasek en Machlas...
Op zaterdag 06 april 2002 00:12 schreef CAZZO het volgende:[..]
Jaja zo kan die wel weer,btw wij zijn wel de enige club die dit seizoen 2x weet je te winnen van Feyenoord
![]()
[..]En van wat je in de aanbiedng hebt word ik nou ook niet bepaald warm,alhoewel,doe die vervelende Kut-Griek Machlas maar en Galasek is ook wel handig als er weer een van die Belgen geblessseerd raakt.
Herman betaald wel.
quote:in het 2de ja
Op zaterdag 06 april 2002 00:48 schreef twi het volgende:[..]
Al slijten we Zlatan aan Twente, dan is 'ie daar nog sterspeler.
quote:Ze kunnen beter Ruud Knol halen. (of natuurlijk Jari)
Op zaterdag 06 april 2002 15:53 schreef beelzebub het volgende:
Belangstelling voor Sikora nu concreet.
Ajax onderhandelt met Vitesse over Sikora. De vraagprijs ligt rond de e. 6 mln. Sikora zelf solliciteert trouwens openlijk naar Ajax in de Telegraaf. Na 5 mei zullen we 't weten.
quote:Montella heeft gister ze contract met Roma met 2 jaar verlengd, maar goed contracten zeggen ook niets meer tegenwoordig.
Op zaterdag 06 april 2002 05:49 schreef BobRooney het volgende:
Heb ik dat nou hier gelezen..of ergens anders...Montella gaat geruild worden voor Ronaldo...
Tottenham heeft een bod van €10 miljoen gedaan voor Van de Meyde (on-officieel)
Sikora dus op links, met Ikedia, Cruz of Bechan op rechts?
helaas, want Sikora vind ik een prutser, zeker in vergelijking met Vd Meyde.
Zie liever Wamberto gaan.
quote:Jullie hebben Zlatan toch al!?
Op zaterdag 06 april 2002 21:44 schreef kreischer2000 het volgende:
en dan nog een goede spits
Hij speelt absoluut niet goed, maar wel een type speler die er, zolang hij aan zijn mentaliteit werkt, er over 3 jaar absoluut staat.
wie was Jari Litmanen na 2 seizoenen Ajax....
quote:Jari was na zijn 2e seizoen bij ajax topscorer van Nederland met 26 doelpunten,dat gaat die SuperZlatan echt niet voor elkaar krijgen
Op zondag 07 april 2002 17:27 schreef Reddiablo het volgende:
Ibrahimovic komt er wel.. wordt veel te hard aangepakt. Is zonde.Hij speelt absoluut niet goed, maar wel een type speler die er, zolang hij aan zijn mentaliteit werkt, er over 3 jaar absoluut staat.
wie was Jari Litmanen na 2 seizoenen Ajax....
quote:Maar ik kan me wel goed herinneren dat ik me toendertijd toen Jari het nog niet had gemaakt voor m'n kop sloeg als bv. John van Loen werd gewisseld voor Litmanen. En dan bedoel ik niet dat van Loen het veld in kwam voor de Fin
Op zondag 07 april 2002 17:37 schreef CAZZO het volgende:[..]
Jari was na zijn 2e seizoen bij ajax topscorer van Nederland met 26 doelpunten,dat gaat die SuperZlatan echt niet voor elkaar krijgen
quote:Maar dat was waarschijnlijk omdat je/'we'
Maar ik kan me wel goed herinneren dat ik me toendertijd toen Jari het nog niet had gemaakt voor m'n kop sloeg als bv. John van Loen werd gewisseld voor Litmanen. En dan bedoel ik niet dat van Loen het veld in kwam voor de Fin.
quote:bron : http://www.shopworld.tv/article.php3?artid=20000500
Liverpool striker linked with Ajax
by Håvard Finstad
Liverpool striker Jari Litmanen has been linked with a move back to his former club in Holland, Ajax.
The Flying Finn is a living legend in the Dutch club and Ajax coach Ronald Koeman has expressed his interest in bringing him back to the club.Litmanen has not been a regular in the first team to Liverpool this season and could be interested in ending his career in the club where he made his big break-through.
Liverpool: Players set to leave Anfield
by Espen Andre Skjerve
08.04.2002 10:12
net1x2.com
Liverpool midfielder Nick Barmby could be set to leave Anfield this summer in order to get some first team football.
His old club Tottenham are already being linked with a move for the player, who is valued at around £6M.
Jari Litmanen could also be heading out the gates at Anfield this summer, with speculation in the media over a move to his old club Ajax Amsterdam.
Benfica is also interested in the Finn.
quote:Ze mogen die overloper hebben.
Op maandag 08 april 2002 19:00 schreef Duiveltja het volgende:
Pisvee heeft interesse in F. de Boer
quote:Hahahahaha, dat zou de grootste grap ooit zijn!
quote:het is PSV en je komt ook nog met oud nieuws aankakken
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 19:33 schreef CAZZO het volgende:
Frank De Boer has been linked with a move to PSV Eindhoven but only if Kevin Hofland leaves in the summer.http://www.soccerage.com/en/13/d3330.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |