Maar dan zouden ze nog steeds 2 punten verliezenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Merkie het volgende:
Als Feyenoord nú zou scoren zou een 3-3 in principe nog kunnen. Eigenlijk.
Ze vechten ervoor, dat is een goed teken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef DaMart het volgende:
Feyenoord maakt de wedstrijd niet af met 11 man zo te horen... al 6 gele kaarten
6 alquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef DaMart het volgende:
Feyenoord maakt de wedstrijd niet af met 11 man zo te horen... al 6 gele kaarten
Utrecht zeker niet dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef DaMart het volgende:
Rapid heeft al bewezen dat dat (helaas) een effectieve manier schijnt te zijn om Feyenoord te bestrijden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:57 schreef appelsientje het volgende:
Ik zou als ik Utrecht was ... gewoon met z'n alle voor het doel gaan hangen
Briljant issie he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik was door het gamen geheel de tijd vergeten (iets wat me NOOIT gebreurd maar Fahrenheit is eenspel) keek ff snel op teletekst en schrok me dood van die 1-0 achter en die 3-1 van Utecht was mooi
Babel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Shreyas het volgende:
Voor wie is Boukhari ingevallen?
Idd eindelijk weer is een orgineel spelquote:
Blind heeft ze niet meer op een rijtje geloof ik.quote:
Daar is nog niets gespeeld, utrecht speelt met 10 man.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef RayMania het volgende:
Goooo Ajax, loop in op Rotjeknor.
Was een terechte wissel,quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blind heeft ze niet meer op een rijtje geloof ik.
Idd Babel had er veel eerder uit gemoeten, al tegen Bronby bewees ie niet goed te zijn op de vleugel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nope, weer Nigelquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:03 schreef RayMania het volgende:
Of lult teletekst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |