En Helmond Sport promoveert zeker?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Az wint vandaag met 3-0 en AZ wordt kampioen.
Welnee, wordt nog wel 3-4.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef Staanplaats het volgende:
Nou wordt weer mn toevlucht zoeken in de alcohol...
Godverredomme
En AZ verliezenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef appelsientje het volgende:
Hmm als AZ verliest staan we weer gewoon 2e.. maar goed dan moeten we natuurlijk wel winnen
en dan 5-1 achter komenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef DaMart het volgende:
Wordt het geen tijd dat Feyenoord gewoon alles op de aanval gooit? Ostlund eruit en Vincken erin of zo?
Dat weet ik, is ook heel logisch. Maar ik weet ook dat sommige mensen zich hier wel aan storen als het telkens weer geroepen wordt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
JezusJe zus, je mag je toch wel een beetje uiten?
Je hoeft niet aan alles aanstoot te nemen en voor veel zijn het gewoon woorden. Voor mij in ieder geval, ik heb helemaal geen emotie bij het woord tyfus, kanker of whatever. Ik snap dat mensen dat ook hebben, maar je moet het niet zo overdrijven.
Het hoort nou eenmaal wel bij de cultuur.
Had maar beter wel naar Rotterdam kunnen gaan vandaag...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef Staanplaats het volgende:
Nou wordt weer mn toevlucht zoeken in de alcohol...
Godverredomme
Ach, nu verliezen we de wedstrijd ook al, en als ik het verslag op de radio hoor lijkt het me dat er zeker niks verandert als er niet wordt ingegrepen.quote:
Dat gaan ze ook niet doen hoor, die boeren hebben vuur in de sloffen na donderdagquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Had maar beter wel naar Rotterdam kunnen gaan vandaag...
En die psv'ertjes lachen nog, geloof niet dat er al is gewonnen van Heerenveen.
dat tuig uit Eindhoven krijgt toch wel op hun sodemieter in fryslanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
ach we moeten genieten van het momentquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigen goal Culina.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:51 schreef hellmondunited het volgende:
dat tuig uit Eindhoven krijgt toch wel op hun sodemieter in fryslan
In Theorie danquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Merkie het volgende:
Als Feyenoord nú zou scoren zou een 3-3 in principe nog kunnen. Eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |