Kijk eens bij bewerken bij voorkeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:20 schreef MenMpje het volgende:
ik ben echt een noob, kan opties nog niet eens vinden in itunes :S
M'n iPod kan geen verbinding meer maken met mijn computer. Wanneer ik hem aansluit laadt hij wel op, maar mijn computer vind hem niet. Ik heb 5 verschillende firewirepoorten in 3 computers geprobeerd, dus ik ben er wel zeker van dat het aan de iPod ligt. M'n batterij is ook gaar. 's Ochtends is hij helemaal vol en luister ik een uurtje muziek als ik naar school ga. De batterij is dan al half leeg. Als ik dan 's middags naar huis ga, is mijn batterij leeg. Hij loopt als het ware leeg ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:59 schreef K.V. het volgende:
Wat is er precies mis mee dan?
Kom anders even naar dit topic: Het grote apple iPod Topic Deel 15
Heb je de software al geinstalleerd en geupdate?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:21 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
M'n iPod kan geen verbinding meer maken met mijn computer. Wanneer ik hem aansluit laadt hij wel op, maar mijn computer vind hem niet. Ik heb 5 verschillende firewirepoorten in 3 computers geprobeerd, dus ik ben er wel zeker van dat het aan de iPod ligt. M'n batterij is ook gaar. 's Ochtends is hij helemaal vol en luister ik een uurtje muziek als ik naar school ga. De batterij is dan al half leeg. Als ik dan 's middags naar huis ga, is mijn batterij leeg. Hij loopt als het ware leeg ofzo.
Herkenbaar. En gisteren gebeurde er een ramp:ik had mijn iPod opgeladen en die avond wilde ik hem aanzetten. Ik zag steeds dat Apple-symbool op het display. Ik heb hem een paar keer hergestart door play-pause en menu tegelijkertijd in de drukken. Toen kreeg ik heb eindelijk aan de praat en verschenen de menu's. Maar dus leeg. He-le-maal leeg. Dit is nog nooit eerder gebeurd en ik heb hem al 2 jaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:21 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Uit een ander topic:
[..]
M'n iPod kan geen verbinding meer maken met mijn computer. Wanneer ik hem aansluit laadt hij wel op, maar mijn computer vind hem niet. Ik heb 5 verschillende firewirepoorten in 3 computers geprobeerd, dus ik ben er wel zeker van dat het aan de iPod ligt. M'n batterij is ook gaar. 's Ochtends is hij helemaal vol en luister ik een uurtje muziek als ik naar school ga. De batterij is dan al half leeg. Als ik dan 's middags naar huis ga, is mijn batterij leeg. Hij loopt als het ware leeg ofzo.
Hehe, ik heb precies hetzelfde probleem. Echter ook al de update's van iTunes 5 en van iPod (23-9 zo uit mn koppie) gedownload... Geen resultaat. Heb dat ding nu nog geen 3 wekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb je de software al geinstalleerd en geupdate?
Kijk hier voor updates:
http://www.apple.com/nl/ipod/download/
Itunes 5 al gedownload?
Je hebt ws. je gehoorbescherming aanstaan. Dat is een optie die ervoor zorgt dat je iPod niet harden kan dan een bepaald niveau. Geen idee waar het staat, maar die optie is er.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef eer-ik het volgende:
Mijn geluid is allemaal opeens vet zacht geworden..
Ik kijken bij info zeg maar, als je rechtermuisknop op een nummer doet in i-tunes,
kan je geluidssterkte harder zetten, gedaan,
Maar nog is alles zacht :S
Ik bellen naar apple, effe gezegd dat men oordopjes kapot waren ofzo, krijg ik nieuwe, nog steeds hetzelfde probleem!
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
mvg. Erik
Echt zo lang?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat USB 2 echt rete snel isgisteren ff 3,5 GB overpompen naar mijn iPod... ik had er ff een avondje vooruit getrokken, maar binnen 30 min ofzo stond alles erop
Kan wel korter zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Echt zo lang?
Ik was binnen 15 minuten klaar, inclusief de foto's
Wat een kutfunctie...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je hebt ws. je gehoorbescherming aanstaan. Dat is een optie die ervoor zorgt dat je iPod niet harden kan dan een bepaald niveau. Geen idee waar het staat, maar die optie is er.
iemand enig idee ?quote:het kopiëren naar de schijf ipod is mislukt. er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de de schijf worden geschreven.
Nee, die optie zit in je iPod zelf. Kijk onder Instellingen bij Geluidscontrole. Ik durf te wedden dat die op Aan staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een kutfunctie...
Die dingen kunnen sowieso al neit extreem hard, of ik heb slechte oren :p
dit zijn mijn instellingen overigens..
Die 100% geldt ook voor elk nummer, ik heb alles zo hard gezet, maar nog is het geluid knetterzacht...
[afbeelding]
Ik heb zelfs nog de nieuwe i-pod software erop gezet, nieuwe itunes gedownload, maar niks helpt![]()
Heb je je kabeltje van je USB-iPod kabeltje rechtstreeks op de USB poort aangesloten? of nog via een verlengstukje wat bijvoorbeeld bij sommige memory-sticks zit. Bij mij gaf ie dat namelijk ook aan bij een USB-verlengkabeltje met insteekslot, nadat ik em rechtstreeks op een USB poort aangesloten had, werkte het wel weer goed..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef DJ_WB het volgende:
ik heb net een nieuwe 60 g ipod gekocht
heb windows itunes
met de muziek data base op een externe usb harde schijf
in het begin begint dit ding vol goede moet te uploaden maar na een periode
geeft hij de error :
[..]
iemand enig idee ?
Mjah. Ik heb eerst de software op de bijgeleverde cd geinstalleerd en daarna op internet een update voor de nieuwste versie gedownload.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb je de software al geinstalleerd en geupdate?
Kijk hier voor updates:
http://www.apple.com/nl/ipod/download/
Itunes 5 al gedownload?
rechtstreeksquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je je kabeltje van je USB-iPod kabeltje rechtstreeks op de USB poort aangesloten? of nog via een verlengstukje wat bijvoorbeeld bij sommige memory-sticks zit. Bij mij gaf ie dat namelijk ook aan bij een USB-verlengkabeltje met insteekslot, nadat ik em rechtstreeks op een USB poort aangesloten had, werkte het wel weer goed..
Ik heb de 'gewone' MX500... kostte 2 tientjes, maar dat was ook nog bij een wat duurdere zaak, dus valt wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |