je kan aangeven welke track het is..quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:21 schreef Mellone het volgende:
Hoe krijg ik in godes naam mijn prachtig voorgelezen boeken in het mapje voorgelezen boeken op mijn ipod mini? Al geef ik aan dat het genre gesproken boeken is, nog wordt ie in mijn gewone playlist gestopt. Iemand enig idee hoe dat in zijn werk gaat?
Nee hoor!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je moet per sé itunes gebruiken
U10 was er eerder.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef Janteh het volgende:
Beetje offtopic maar wat ik nu zie:
[afbeelding]
Nieuwe mp3 speler van iRiverlijkt wel heel erg op de nano qua ontwerp
okequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Wat grappig dat de foto's van deze speler al 3 maanden uit zijn.... ja de nano lijkt inderdaad veel op de nieuwe speler van iRiver
En dan later we er even buiten dat deze speler een "touchscreen" heeft, landscape en portrait mode, video's en flashgames ondersteunt
Zo he, die lijkt precies!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef Janteh het volgende:
Beetje offtopic maar wat ik nu zie:
[afbeelding]
Nieuwe mp3 speler van iRiverlijkt wel heel erg op de nano qua ontwerp
Om nog even in herhaling te vallen:quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:23 schreef Janteh het volgende:
[..]
okemaar nog lijkt het op apple's ontwerp van de normale iPod alleen in het zwart en nu dus helemaal op de nano... dus origineel is het sowieso niet.
ik bedoelde er meer mee dat je het niet klakkeloos met je verkenner kan doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee hoor!
Itunes is waardeloos, ik gebruik gewoon Ephpod.
Nee die is gewoon handigquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:39 schreef Geqxon het volgende:
Maar die packerd bell draag je niet als sierraad om je nek, right?
Tijd voor een Nanoquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef Douwe het volgende:
Mn iPod mini is stuk
Hij is vastgelopen en wil niet meer uit. PC herkent hem ook niet meer. Ik ben in mineur
heb ik ook gehad, ik heb hem gewoon aan de oplader gelegt en de volgende dag deed hij het weer gewoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef Douwe het volgende:
Mn iPod mini is stuk
Hij is vastgelopen en wil niet meer uit. PC herkent hem ook niet meer. Ik ben in mineur
Heb je nog garantie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef Douwe het volgende:
Mn iPod mini is stuk
Garantie is 2 jaar. Mini is nog niet eens 2 jaar uit (ook niet in US). Hij heeft dus nog gewoon garantie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je nog garantie?
If not ben je de lul en moet je een nieuwe kopen. Wacht die is er niet, dan moet je maar een Nano kopen
1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Garantie is 2 jaar. Mini is nog niet eens 2 jaar uit (ook niet in US). Hij heeft dus nog gewoon garantie.
Ow.quote:
Mini's worden nog verkocht hoor, in de winkels iig, niet meer op de websitequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je nog garantie?
If not ben je de lul en moet je een nieuwe kopen. Wacht die is er niet, dan moet je maar een Nano kopen
Ook gehad, gewoon nieuwe aanvragen via de service site, kost je niets, werkt snel en je hoeft de oude niet terug te sturen. Heb nu 2 extra paar liggen. (die ze me de eerste keer toestuurde kraakten ook)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Is het normaal dat die standaardoordopjes van zo'n belaberde kwaliteit zijn? Of heb ik gewoon pech? Ik heb in een oortje een ontzettende kraak.
Service site? Gewoon via apple.nl?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:39 schreef Dennis121 het volgende:
Ook gehad, gewoon nieuwe aanvragen via de service site, kost je niets, werkt snel en je hoeft de oude niet terug te sturen. Heb nu 2 extra paar liggen. (die ze me de eerste keer toestuurde kraakten ook)
Verder vind ik de muziekkwaliteit (als ze niet kraken) prima.
Wel pic's maken he!~quote:
Wanneer besteld? Ik hoop dat die van mij nou eindelijk eens verzonden wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik hoop dat die van mij morgen binnenkomt
Ja ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:15 schreef EvilWasp het volgende:
WTF, iPod Mini?
Ik verwachtte de iPod Nano![]()
Sennheiser heeft ook witte koptelefoons en oordopjes, volgens mij,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:10 schreef Hbjr het volgende:
haha het is wel waar dat die oordopjes kut zijn.. een gast met een sennheiser liet me het verschil horen. kreeg gelijk een minderwaardigsheids complex...maar goed! alsnog doe ik het met die oordopjes omdat ze wit zijn
dus hierbij het begin, dus mensen maak pics van alle standen!quote:Remzz (Moderator) - zondag 25 september 2005 @ 15:07
Is hier iemand trouwens goed met photoshop ofzow? Zoja zou diegene een leuk plaatje met alle iPod's willen maken ? Zou erg leuk zijn, er is volgensmij eens zo'n plaatje geweest.
waar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Auto-synchronize uitzetten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |