Nee sorry. Ik ben het op dat punt echt helemaal met je oneens.quote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef Sokolsky het volgende:
Sai, zal ik voortaan jouw stemmen ook invullen? Of jij de mijne, als jij eerder bent? Scheelt ons allebei een hoop werk.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:29 schreef Sokolsky het volgende:
Zojuist Dr. Jekyll and Mr. Hyde gezien. Vond ik heel aardig, heel modern ook. Maareh... het ding staat tegenover Monkey Business. Die heb ik niet gezien, maar wel een stuk of vier andere Marx brothers-films, die ik allemaal niks vond. Mag ik dan niet stiekem toch op Dr. Jekyll stemmen? Ah toe?![]()
ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat M dit tournament niet zal winnenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
halve finale
M - Monkey Business
City Lights - Little Caesar
M zal het wel halen, daar ga ik Monkey Business niet voor zoeken. En elke andere (bekende) Chaplin had van Little Caesar gehaald, maar City Lights heb ik altijd al wat minder gevonden.
En ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat City Lights niet gaat winnen. Chaplin's grootste meesterwerk.quote:ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat M dit tournament niet zal winnen
ik zei dat niet vanwege mijn mening over M, maar vanwege de algemene verwachte mening over M en de enorme overwinning op Public Enemy.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:08 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
halve finale
M - Monkey Business
City Lights - Little Caesar
[..]
En ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat City Lights niet gaat winnen. Chaplin's grootste meesterwerk.
Ow, op die fiets.quote:ik zei dat niet vanwege mijn mening over M, maar vanwege de algemene verwachte mening over M en de enorme overwinning op Public Enemy.
Ik ken echter weinig mensen die Chaplin niet kunnen verdragen hoor. De meeste vrienden van me die klassieke-films-vreemd zijn kunnen zelfs iets met Chaplin. Ik durf ze M echter niet voor te schotelen...quote:Chaplin heeft een beetje een love/hate-status
het staat volgens mijn snelle telling 3-3 in duel 2quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:03 schreef Sokolsky het volgende:
Oh nee, die ene was een quote. Lastig tellen zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |