Hij kan zo leuk klaverjassenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:17 schreef JustJunior het volgende:
Tering. Waarom is Ferreyra überhaubt meegenomen? Hij zit altijd bij de selectie, maar waarom in godsnaam?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Garlic_Sauce het volgende:
In Brabant klaverjassen we niet, daar rikken we
Toepen is ook tof. Rikken ook trouwens, Open misère met een praatje is geweldig. Of troelala, ook prachtig. Of pieken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
Ik toepte altijd in Brabant.
Ga binnenkort een keertje meespelen PyThquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Doe mij maar gewoon Texas Hold 'm NL
Ik heb er voor morgen toch wel vertrouwen, vind de rest van de PSV'ers hier toch wel heel erg negatief........
Tja sorry.. maar als ik kijk naar de selectie, daar word ik niet echt heel vrolijk van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Doe mij maar gewoon Texas Hold 'm NL
Ik heb er voor morgen toch wel vertrouwen, vind de rest van de PSV'ers hier toch wel heel erg negatief........
En dan met 4-0 verliezen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Misschien op zijn Andorraas voor de goal gaan hangen en spelen op 0-0.
Nee, ik schat de huidige PSV selectie wel ff iets hoger in de Andoreaanse/Andoreze/Andoraanse selectie. En Oranje uiteraard hoger dan Fenerbagger.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
Fenerbache is te verslaan...
...gebeurd alleen niet.
gebeurt met een teeeeeequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
Fenerbache is te verslaan...
...gebeurd alleen niet.
Je broer is je moeder.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
gebeurt met een teeeeee
en het gebeurt wel
Toepenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
Ik toepte altijd in Brabant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |