Hij kan zo leuk klaverjassenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:17 schreef JustJunior het volgende:
Tering. Waarom is Ferreyra überhaubt meegenomen? Hij zit altijd bij de selectie, maar waarom in godsnaam?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Garlic_Sauce het volgende:
In Brabant klaverjassen we niet, daar rikken we
Toepen is ook tof. Rikken ook trouwens, Open misère met een praatje is geweldig. Of troelala, ook prachtig. Of pieken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
Ik toepte altijd in Brabant.
Ga binnenkort een keertje meespelen PyThquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Doe mij maar gewoon Texas Hold 'm NL
Ik heb er voor morgen toch wel vertrouwen, vind de rest van de PSV'ers hier toch wel heel erg negatief........
Tja sorry.. maar als ik kijk naar de selectie, daar word ik niet echt heel vrolijk van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Doe mij maar gewoon Texas Hold 'm NL
Ik heb er voor morgen toch wel vertrouwen, vind de rest van de PSV'ers hier toch wel heel erg negatief........
En dan met 4-0 verliezen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Zwansen het volgende:
Misschien op zijn Andorraas voor de goal gaan hangen en spelen op 0-0.
Nee, ik schat de huidige PSV selectie wel ff iets hoger in de Andoreaanse/Andoreze/Andoraanse selectie. En Oranje uiteraard hoger dan Fenerbagger.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
Fenerbache is te verslaan...
...gebeurd alleen niet.
gebeurt met een teeeeeequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
Fenerbache is te verslaan...
...gebeurd alleen niet.
Je broer is je moeder.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
gebeurt met een teeeeee
en het gebeurt wel
Toepenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
Ik toepte altijd in Brabant.
Texas Hold 'mquote:
NL = No Limit Spideyquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Texas Hold 'm
Maarre hoe gaat de Nederlandse variant? Ik speel meestal Texas Hold'm no limit.
quote:PSV zet zinnen op transfer Jason Culina
28/9/2005 9 :02
PSV gaat werk maken van het aantrekken van Jason Culina. Nog deze week wil de Eindhovense club een bod uitbrengen bij FC Twente op de Australische middenvelder, zo meldt het Algemeen Dagblad.
PSV's clubleiding besloot dinsdag tot actie over te gaan inzake Culina. Eind augustus, voor het sluiten van de internationale transfermarkt, had Guus Hiddink al geïnformeerd bij FC Twente naar de 25-jarige international. De trainer/technisch directeur werkt met Culina bij de nationale selectie van Australië, waarvan Hiddink bondscoach is.
Vorige week meldde Voetbal International al dat Culina zelf wel oren heeft naar een verblijf bij PSV. De Nederlandse kampioen ziet in de Aussie een veelscorende middenvelder en een versterking van de middenlinie, die door blessures van onder meer John de Jong en Mika Väyrynen verzwakt is. Het contract van Culina bij FC Twente loopt aan het einde van dit seizoen af.
gek he in je 1e paar wedstrijden, laat die jongen ook eens een beetje wennen aan alles hierquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef rubbereend het volgende:
Ferreyra schijnt dus bij jong PSV een hele onzekere indruk te hebben achtergelaten........ja en als je daar al onzeker bezig bent.
sjezus christusquote:
Kan het niet anders dan het met je eens zijn, ik vind dat hij bij Twente heel veel progressie geboekt heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Verstandige zet zou het van PSV zijn om Culina te halen, hij past goed bij het spel dat PSV speelt.
Ik denk dat Cocu het na dit seizoen voor gezien houdt, maar ik kan er langs zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef Suijk het volgende:
Cocu na dit seizoen weg? Hoezo?
Zwansen for presidentquote:Op woensdag 28 september 2005 12:07 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga voor een 0-2. Kom op man, godverdomme de halve finalist van vorig jaar, we speelden Milan van de mat en nu zeker bang zijn voor een stel Marokkanen?
Hij zal wel wat minder gaan spelen in de competitie denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat Cocu het na dit seizoen voor gezien houdt, maar ik kan er langs zitten natuurlijk.
Vergeet niet dat hij over een maand al weer 35 wordt.....
JOAH! Ikke wil er ook bij. 't Is al zo stil op Vak R. Pak me dit ook niet af!quote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
daar gaan we weer:
mijn nieuwe avatar mag wel gebruikt worden
Crudus moet er nog bij op t kaartje voor de CL
als je dan toch dat kaartje gaat editten, zet mij dan effe in vak AA erbijquote:Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef Crudus het volgende:
[..]
JOAH! Ikke wil er ook bij. 't Is al zo stil op Vak R. Pak me dit ook niet af!![]()
Toen hij in Eindhoven kwam zei hij dat hij hier twee seizoenen zou komen spelen en volgens mij staat dat ook in z'n contract. Hij zag geloof ik wel iets in het doorgroeien naar een andere functie binnen PSV. Weet niet meer precies hoe en wat, zal het eens opzoeken.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef Suijk het volgende:
Cocu na dit seizoen weg? Hoezo?
hij wilde wel wat aan spelersbegeleiding en transfers gaan doen, hij was nu ook betrokken bij de transfer van Reiziger. Zou een mooi duo met Valckx vormen denk kquote:Op woensdag 28 september 2005 14:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Toen hij in Eindhoven kwam zei hij dat hij hier twee seizoenen zou komen spelen en volgens mij staat dat ook in z'n contract. Hij zag geloof ik wel iets in het doorgroeien naar een andere functie binnen PSV. Weet niet meer precies hoe en wat, zal het eens opzoeken.
ik vind t een kutstreek, de Spurs trekken ons langzaam leegquote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef cultheld het volgende:
Jammer dat Ricardo Moniz naar de Spurs is vertrokken. Dit lijkt mij een aderlating voor de jeugdopleiding van PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |