Ik vrees dat we hem wel langer moeten missen, dan alleen woensdagquote:Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef pascalheister het volgende:
waren we hier alweer, afellay is er woensdag niet bij denk ik
Ik heb het volste vertrouwen in Arounaquote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie het werkelijk steeds somberder in voor dit seizoen... Zeker als Koné zo beroerd blijft presteren, het ziet er allemaal leuk uit, maar het leidt nergens toe... Ik snap ook niet dat hij zo opgehemeld is altijd. Toen Ajax hem wou halen had ik al iets van "Wat moeten ze daar nou mee? Weer een spits die net niet is...".
En nou heeft onze club hem gehaald.
Koné had grote kansen maar zn vizier staat nog niet scherp, vergeet niet dat Kezman zn eerste 7 wedstrijden bij PSV ook niet scoordequote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie het werkelijk steeds somberder in voor dit seizoen... Zeker als Koné zo beroerd blijft presteren, het ziet er allemaal leuk uit, maar het leidt nergens toe... Ik snap ook niet dat hij zo opgehemeld is altijd. Toen Ajax hem wou halen had ik al iets van "Wat moeten ze daar nou mee? Weer een spits die net niet is...".
De moeizame periode van Kezman bij PSV ben ik zeker niet vergeten. Groot verschil is wel dat Kezman naar een heel nieuw land kwam, Koné gaat alleen naar een andere club en kent het land en de competitie al.quote:Op zondag 25 september 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koné had grote kansen maar zn vizier staat nog niet scherp, vergeet niet dat Kezman zn eerste 7 wedstrijden bij PSV ook niet scoorde
heb je zn wedstrijden gezien? Vandaag was t buiten het doelpunt ook niet echt super hoorquote:Op maandag 26 september 2005 00:12 schreef ErikT het volgende:
Ja ik snap ook niet dat Vonlanthen in Breda balt. Nergens voor nodig die Koné.
Nope, maar Koné heeft ook nog geen pepernoot geraakt. En Vonlanthen is gratis en wordt knettergoed, helemaal in een team als PSV.quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je zn wedstrijden gezien? Vandaag was t buiten het doelpunt ook niet echt super hoor
wordt knettergoed? wanneer, hij heeft nog geen indruk kunnen maken, nergens en dat mag toch wel een keer.quote:Op maandag 26 september 2005 00:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nope, maar Koné heeft ook nog geen pepernoot geraakt. En Vonlanthen is gratis en wordt knettergoed, helemaal in een team als PSV.
Dat durf ik ook nogal te betwijfelen eerlijk gezegd, af en toe laat hij iets leuks zien, maar indruk heeft hij nog nooit gemaakt. Ook Vonlanthen is geen topspits, hij kan hoogstens een "goede" spits worden voor de eredivisie, en dat is hij op dit moment ook nog lang niet...quote:Op maandag 26 september 2005 00:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nope, maar Koné heeft ook nog geen pepernoot geraakt. En Vonlanthen is gratis en wordt knettergoed, helemaal in een team als PSV.
Wat een negativiteit. Het seizoen is nog maar net begonnen en er is dus nog tijd zat om het tij te keren. Ik heb zeker vertrouwen in Koné. Ik denk dat hij nog vertrouwen in zichzelf moet krijgen. Feyenoord krijgt zijn mindere periode ook nog wel en dan kunnen we toeslaanquote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
feyenoord krijgt ook nog wel een inzinking op korte termijn want zo overtuigend was het gisteren nietquote:Op maandag 26 september 2005 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat we Feyenoord voorbij gaan in de 33ste wedstrijd van de competitie.
Zou wel wat zijn
quote:Afellay en Alex mee naar Istanbul
Zowel Ibrahim Afellay als Alex maakt deel uit van de PSV selectie die vanmiddag afreist naar de Turkse hoofdstad Istanbul voor het duel van overmorgen tegen Fenerbahce voor de Champions League. De kans dat beiden meespelen, is echter klein. Alex kampt nog steeds met de naweeën van een knieblessure. Trainer Guus Hiddink is ‘ niet erg optimistisch’ over diens inzetbaarheid. De blessure van Afellay valt mee. De middenvelder verstapte zich zaterdag tegen RBC na 69 minuten en moest worden vervangen. Aanvankelijk werd een liesblessure gevreesd, maar uit onderzoek bleek dat er niets is beschadigd. Wel vindt Hiddink dat Afellay toe is aan rust. Doelman Gomes, die zaterdag werd gespaard, speelt woensdag gewoon.
hoezo is dat opvallend en Gomes kan gewoon spelen woensdag die is fitquote:Op maandag 26 september 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Winnen doe je toch niet. Ik zou zeggen:
Zoetebier
Lucius - Ooijer - Addo - Lamey
Aisatti - Simons - Cocu
Farfán - VoH - Beasley
Opvallend trouwens dat Simons het zo goed doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |