abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30926934
waren we hier alweer, afellay is er woensdag niet bij denk ik
pi_30927855
Denk het ook niet
  zondag 25 september 2005 @ 22:12:17 #28
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30928766
En hier weer verder
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 25 september 2005 @ 22:24:10 #29
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_30929142
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef pascalheister het volgende:
waren we hier alweer, afellay is er woensdag niet bij denk ik
Ik vrees dat we hem wel langer moeten missen, dan alleen woensdag Blehh, kut Murphy met zijn wet.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_30929726
Ik zie het werkelijk steeds somberder in voor dit seizoen... Zeker als Koné zo beroerd blijft presteren, het ziet er allemaal leuk uit, maar het leidt nergens toe... Ik snap ook niet dat hij zo opgehemeld is altijd. Toen Ajax hem wou halen had ik al iets van "Wat moeten ze daar nou mee? Weer een spits die net niet is...".

En nou heeft onze club hem gehaald .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30929769
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie het werkelijk steeds somberder in voor dit seizoen... Zeker als Koné zo beroerd blijft presteren, het ziet er allemaal leuk uit, maar het leidt nergens toe... Ik snap ook niet dat hij zo opgehemeld is altijd. Toen Ajax hem wou halen had ik al iets van "Wat moeten ze daar nou mee? Weer een spits die net niet is...".

Ik heb het volste vertrouwen in Arouna Ik denk dat hij onze nieuwe superspits wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 september 2005 @ 22:48:17 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30929980
quote:

Koné had grote kansen maar zn vizier staat nog niet scherp, vergeet niet dat Kezman zn eerste 7 wedstrijden bij PSV ook niet scoorde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30930208
Met Koné komt het wel goed
pi_30932009
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Koné had grote kansen maar zn vizier staat nog niet scherp, vergeet niet dat Kezman zn eerste 7 wedstrijden bij PSV ook niet scoorde
De moeizame periode van Kezman bij PSV ben ik zeker niet vergeten. Groot verschil is wel dat Kezman naar een heel nieuw land kwam, Koné gaat alleen naar een andere club en kent het land en de competitie al.

En zoals ik al aangaf, ik ben nooit van hem onder de indruk geweest... Wat heeft hij nou helemaal laten zien?

Ik geloof (hoop) zeker wel dat hij nog beter gaat spelen, maar ik zie in hem absoluut geen topspits.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30932126
tvp

Koné heeft wel zijn kansen nodig zeg..
pi_30932647
Ja ik snap ook niet dat Vonlanthen in Breda balt. Nergens voor nodig die Koné.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2005 @ 00:16:35 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30932737
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:12 schreef ErikT het volgende:
Ja ik snap ook niet dat Vonlanthen in Breda balt. Nergens voor nodig die Koné.
heb je zn wedstrijden gezien? Vandaag was t buiten het doelpunt ook niet echt super hoor
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30932939
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heb je zn wedstrijden gezien? Vandaag was t buiten het doelpunt ook niet echt super hoor
Nope, maar Koné heeft ook nog geen pepernoot geraakt. En Vonlanthen is gratis en wordt knettergoed, helemaal in een team als PSV.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2005 @ 00:27:39 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30932996
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:24 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nope, maar Koné heeft ook nog geen pepernoot geraakt. En Vonlanthen is gratis en wordt knettergoed, helemaal in een team als PSV.
wordt knettergoed? wanneer, hij heeft nog geen indruk kunnen maken, nergens en dat mag toch wel een keer.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30937273
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:24 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat durf ik ook nogal te betwijfelen eerlijk gezegd, af en toe laat hij iets leuks zien, maar indruk heeft hij nog nooit gemaakt. Ook Vonlanthen is geen topspits, hij kan hoogstens een "goede" spits worden voor de eredivisie, en dat is hij op dit moment ook nog lang niet...
pi_30938911
quote:

Wat een negativiteit. Het seizoen is nog maar net begonnen en er is dus nog tijd zat om het tij te keren. Ik heb zeker vertrouwen in Koné. Ik denk dat hij nog vertrouwen in zichzelf moet krijgen. Feyenoord krijgt zijn mindere periode ook nog wel en dan kunnen we toeslaan
We sure are cute for two ugly people.
pi_30939254
Ik denk dat we Feyenoord voorbij gaan in de 33ste wedstrijd van de competitie.
Zou wel wat zijn
  maandag 26 september 2005 @ 11:32:53 #43
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_30939433
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat we Feyenoord voorbij gaan in de 33ste wedstrijd van de competitie.
Zou wel wat zijn
feyenoord krijgt ook nog wel een inzinking op korte termijn want zo overtuigend was het gisteren niet
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_30939616
Niet naar de tegenstander kijken, gewoon zelf je wedstrijden winnen. Zorg eerst dat je wat punten pakt, en daarna kijken we weer naar boven. We moeten ons nu concentreren op de wedstrijd tegen Fener, we leven van dag tot dag.

[/cliche]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2005 @ 11:59:05 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30940012
quote:
Afellay en Alex mee naar Istanbul

Zowel Ibrahim Afellay als Alex maakt deel uit van de PSV­ selectie die vanmiddag afreist naar de Turkse hoofdstad Istanbul voor het duel van overmorgen tegen Fenerbahce voor de Champions League. De kans dat beiden meespelen, is echter klein. Alex kampt nog steeds met de naweeën van een knieblessure. Trainer Guus Hiddink is ‘ niet erg optimistisch’ over diens inzetbaarheid. De blessure van Afellay valt mee. De middenvelder verstapte zich zaterdag tegen RBC na 69 minuten en moest worden vervangen. Aanvankelijk werd een liesblessure gevreesd, maar uit onderzoek bleek dat er niets is beschadigd. Wel vindt Hiddink dat Afellay toe is aan rust. Doelman Gomes, die zaterdag werd gespaard, speelt woensdag gewoon.
dat ziet er niet goed uit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30940130
Gewoon Aissati voor de leeuwen gooien
pi_30940583
Toe aan rust? Ze zijn net begonnen man.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30940607
Winnen doe je toch niet. Ik zou zeggen:

Zoetebier
Lucius - Ooijer - Addo - Lamey
Aisatti - Simons - Cocu
Farfán - VoH - Beasley

Opvallend trouwens dat Simons het zo goed doet...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 september 2005 @ 12:21:16 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30940625
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Winnen doe je toch niet. Ik zou zeggen:

Zoetebier
Lucius - Ooijer - Addo - Lamey
Aisatti - Simons - Cocu
Farfán - VoH - Beasley

Opvallend trouwens dat Simons het zo goed doet...
hoezo is dat opvallend en Gomes kan gewoon spelen woensdag die is fit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30940640
Afellay zal wel starten denk ik, of hij moet een serieuze terugslag krijgen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')