Gelukkig maarquote:
zo te lezen ga je goed van de planeet van zo'n valiumpjequote:Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Ga eerst eens die roes uitslapen kerelquote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef BaajGuardian het volgende:
die suzter was echt omg , lekkere szuster
gast...er is iets mis gegaan in je jeugdquote:Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:
nou , ik ben terug , en die valium wedkr nogsteed een beetje
iig , ik ga darae liggen , en kijg infuus
en wat water
tegen di tindroging en toen , later iena naar de kamer gerolt in de bed
en toen , kerrd ik eenwatje met ding in neus voor zurstof
en toen vraagte ik nog aan de knappe (lees UBUER KNAAPEE) ZUESTER en ik vraagte toen nog wertk die spulsnel , ik kreeg valium iets , en zezei zo van ga maar lekke r zlspapen
en ik wert noeg dat ik wael iets voelde ofbewust wad , maar naderhand ishet en e blackout
nut notg
ik ben atm behoortlijk s uf , maat oegd
het was allemala ok
nikserggs gevonend
hij heeft gewoon een lading valium in zijn donder, laat m lekker.quote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef BennyNL het volgende:
[..]
gast...er is iets mis gegaan in je jeugd
quote:Op maandag 26 september 2005 15:51 schreef Electro-Worm het volgende:
LOL, ik vraag me echt af hoe dat voelt als je dit hebt ingenomen.
en jij bent er blijven steken ?quote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef BennyNL het volgende:
[..]
gast...er is iets mis gegaan in je jeugd
wel effe alles tsjekkuh hè? ziekenhuizen hebben er ook wel eens een handje van dat er iets "meegenomen wordt" wat je later pas gaat missuh...quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
hey , die valium is OK
valium is ok ole ole , valium is oke oke ole ole
jepjep
goed spul , nergens last van gehad met het onderzoek
baaj is ok ole
maar ben nog niet van de probleem af waarvoor ik er heen ging , tligt iig niet aan mn darmen :p
..of verblijftie nog steeds in de wolken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maare leeft Baaj nog????tijd niet meer gezien... misschien zit hij in een kartonnen doos bij het ziekenhuis valium junkie aant spelen?
dan word ik Bertquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef Motek het volgende:
[..]
..of verblijftie nog steeds in de wolken?via changed personality?
![]()
o my lord straks denktie dattie Ernie is![]()
arm kindquote:Op zondag 7 mei 2006 23:24 schreef Xenwolfie het volgende:
WAAROM HEB IK GEKLIKT OP DIT TOPIC...... Ik heb die tering zooi ook gehad, ik moest continue in een uur 1 liter drinken.... IK WERD GEK.
Even kotsten, brb.
quote:
BaajGuardian kickte hem. Nou ja, leuke inhoudelijke reactie dus dat sluit ik nietquote:
wij begrijpen elkaar dus, wat een hel was het..quote:Op zondag 7 mei 2006 23:24 schreef Xenwolfie het volgende:
WAAROM HEB IK GEKLIKT OP DIT TOPIC...... Ik heb die tering zooi ook gehad, ik moest continue in een uur 1 liter drinken.... IK WERD GEK.
Even kotsten, brb.
eh?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hahh, dus binnenkort gaat Baaj z'n valium ervaring posten in UVT
ohw, xi de datum nu pasquote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eh?
het is alweer een behoorlijke tijd geleden hoor.
ik had ook een roesjequote:Op maandag 8 mei 2006 11:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar dus, wat een hel was het..
ben blij dat het voorbij is..
de colonoscopie zelf heb ik amper wat van gemerkt, ik kreeg een ''vergeet middel'' zoals het hete
en zou op commandos reageren zeiden ze, om te draaien etc.
kan ik ook niks van herinnneren.
het ergste van zon onderzoek is en blijft het drinken van klean prep..
ik word al misselijk bij het tiepen van die naam
sorry Tha_T
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |