Ehhh, Tanja? Het komt op tv, iedereen kan het zien...quote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij mag het kind zelfs niet zien.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Tanja voelt zich niet lekker en vertelt over zichzelf.
Daarna:
Tanja: "En Chantal, hoe gaat het met jou vandaag?"just kidding.
Ze hebben haar vrijgelaten, mooi weer beestje mocht naar buitenquote:Op zondag 25 september 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe ik mijn streams aan en wat zie ik?
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeders heeft alleen gezegd dat ze geen contact met 'm ging zoeken om het geslacht van de baby te vertellen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Een knal voor zijn noten kan hijkrijgen. Als ik een honkbalknbuppel heb krijgt hij een knal, zo gek ben ik. Hij heeft het helemaal verpest. Hij heeft al die tijd tegen mij gelogen."
(haar moeder heeft wel erg veel verteld in het buitenhuisje)
Die moeder is niks beter dan Chantal. Volgens mij is dat ook gewoon een stokerquote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Een knal voor zijn noten kan hijkrijgen. Als ik een honkbalknbuppel heb krijgt hij een knal, zo gek ben ik. Hij heeft het helemaal verpest. Hij heeft al die tijd tegen mij gelogen."
(haar moeder heeft wel erg veel verteld in het buitenhuisje)
ehm... een zwangere wraakzuchtige heks die ervan geniet om iemand die zich nu niet kan verdedigen helemaal zwart te makenquote:Op zondag 25 september 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe ik mijn streams aan en wat zie ik?
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze dat kon verbieden zou ze het doen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ehhh, Tanja? Het komt op tv, iedereen kan het zien...
Dat zal lastig worden met al die camera'squote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zodra ze wist dat het niet meer goed komt tussen haar en hem, is het een loser en wil ze niks meer met hem te maken hebben, een knal tussen z'n noten kan 'ie krijgen
Met een honkbalknuppel.
Hij mag het kind zelfs niet zien.
Zoveel heeft ze volgens mij niet verteld; alleen wat ik hierboven al zei, plus dat ze vertelde dat Tanja goed zat met haar voorgevoel.quote:Op zondag 25 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Het is onvoorstelbaar dat ze dit dus allemaal van haar moeder gehoord heeft tijdens dat verblijf in het buitenhuisje. Toen ze BB in kwam wilde ze nog dat het zou goedkomen met devadervanhetkindje . Nu mag hij niet eens meer het kindje zien. Die moeder heeft wel een beerput open getrokken blijkbaar.
mja.. daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen... als je een goeie band hebt met je ouders....quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertrouwt haar moeder blijkbaar blindelings
Op zich is dat niet vreemd, dat doe ik ook. M'n eigen moeder, that is.quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Drugs ruik je vaak..(cocaïneroken/basen stinkt) , wiet ruik je op een km afstand ect ect.quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef teamlead het volgende:
ehm
"al die dingen die ik heb geroken zijn gewoon waar".......
Que??
tja....als je je eigen moeder niet eens meer kan vertrouwen?...quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou toch graag zelf een oordeel vellen voordat ik iemand zonder een weerwoord helemaal afmaak.quote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Op zich is dat niet vreemd, dat doe ik ook. M'n eigen moeder, that is.![]()
Wat relaties betreft kunnen ouders nog wel eens bevooroordeeld zijn, is mijn ervaring. Niemand is goed genoeg voor hun dochter/zoonquote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
tja....als je je eigen moeder niet eens meer kan vertrouwen?...![]()
Hoe rot het ook is, het antwoord is JAquote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of Tanja zo maar even kan bepalen dat hij het kindje niet mag zien
Lijkt me niet, vader heeft ook rechten.quote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of Tanja zo maar even kan bepalen dat hij het kindje niet mag zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |