quote:Op zondag 25 september 2005 20:07 schreef BlueCurl het volgende:
we kunnen ook boeiende inhoud posten ipv tvp's![]()
waar zitten we btw ergens op maandag? aflevering nr, omschrijving of titel.. alles is goed!
Denk dat ik hem morgen even aan moet zetten om te weten welke het ook alweer was.quote:Grissom, Sara en Greg houden zich bezig met een brand die een man heeft gedood en een vrouw levensgevaarlijk heeft verwond. Catherine, Nick en Warrick onderzoeken de zaak van een uitgemoorde familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
danku, mijn dank is groot! ik weet al welke het is!quote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik hem morgen even aan moet zetten om te weten welke het ook alweer was.
is dat ook met de csi: miami boxen?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is prijzencircus bij de V&D, alle csi boxen kosten daar 20 euroen ze hebben aflevering 1 t/m 4, een hemel voor de echte fan
ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is dat ook met de csi: miami boxen?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef Nuna het volgende:
Op de voorkant van de Veronica gids zag ik staan dat maandag de aflevering met Tarantino's einde komt? Ik kon er namelijk niets in de gids terugvinden daarover.
quote:Grissom en Brass moeten een gestolen Hummer zien te vinden. Warrick houdt zich bezig met de dood van een autobeursmodel. Sara en Greg krijgen de zaak van een dode bodybuilder en Nick, tot slot, onderzoekt de dood van een jongen die op een bank gevonden is.
Ja, stond op de voorkant. Maar dat wil ik dus even zeker wetenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef rena het volgende:
Serieus? Dan durf ik niet te kijken denk ik![]()
![]()
Gisteren was ook een leuke aflevering trouwensWarrick
in de problemen
![]()
En George Eads heeft een aantal afleveringen een paramedicus gespeeld =D Ambulancebroeder, leuk hoor, 1 aflevering zijn shirt uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, stond op de voorkant. Maar dat wil ik dus even zeker weten![]()
Trouwens, zag laatst 'Memento' en zag ik Jorja Fox (Sara) voorbij komenOok in die herhalingen van ER speelt ze een dokter, terwijl ik Marg Helgenberger (Catherine) een paar afleveringen ervoor ook al in ER zag spelen.
Die aflevering heet '4x4'en is nummer 19 van seizoen 5.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef rena het volgende:
Deze komt morgen overigens, ik weet niet welke het is:
[..]
Bron
En Alexx woods uit csi miami speelt ook regelmatig een rol in ER als de zon van Bentonquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, stond op de voorkant. Maar dat wil ik dus even zeker weten![]()
Trouwens, zag laatst 'Memento' en zag ik Jorja Fox (Sara) voorbij komenOok in die herhalingen van ER speelt ze een dokter, terwijl ik Marg Helgenberger (Catherine) een paar afleveringen ervoor ook al in ER zag spelen.
Laatste aflevering van dit seizoen. Dus over een week of 10 minimaal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:59 schreef Nuna het volgende:
Maar weet iemand wanneer die aflevering van Tarantino gewoon op tv komt?
Inderdaad... heerlijk zo'n oogquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik wist gelijk weer welke aflevering het was toen ik dat oog en die hersenpan weer zag.
Kreeg meteen weer kotsneigingen. Wat ranzig zeg
Dankuquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laatste aflevering van dit seizoen. Dus over een week of 10 minimaal.
Ze zijn verder dan ik dacht. Aflevering 19 was vandaag. Aflevering 20 is volgende week, Tarantino is ep 24. Dus over 5 weken al de QT afleveringquote:
Daar leek het wel op. Irritantquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef niksan het volgende:
Wordt deze aflevering nou vervolgd of niet?
De helft was namelijk nog niet opgelost
greg: "I just wanted you to know, I didn't see anything".quote:
Nou, ik zie dat ik niet de enige ben die het nog niet snaptquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef rena het volgende:
Je moet gewoon een beetje doordenken, niksan![]()
Ik vond het een leuke aflevering, vooral de afwisseling er in vond ik wel een keer leuk, hierbij blijf je nieuwsgierig tot het eind. Bij dat oog en het zoeken naar die bacterie in dat huis heb ik gewoon niet gekeken, daar kan ik echt niet goed tegenGreg en Sara onder de douche was ook
![]()
![]()
Wat voor soort hype o.i.d. dan? Ik ben wel benieuwd.. of was het meer zo van: Sara en Greg onder de douche!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:25 schreef KWAKje het volgende:
[..]
greg: "I just wanted you to know, I didn't see anything".
sara: "realy? 'cause I saw everything".![]()
schijnt nog een klein hypje te zijn geweest in de vs, die douche scene.
Niemand die het weet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil trouwens weten wat Nick en die laborant nou zeiden. Iets in de trent van:
Nick: "So in about 10 years the 4-year-olds are getting trashed?"
Laborant (naam?): .. ? Iets over wilde kleuterfeestjes ofzo.
Ik moest zo hard lachen dat ik het me niet meer herinner. Iemand die het weet?
Hodges: How old were you when you first got drunk?quote:
omdat het geen goden zijn, en dus niet altijd alles kunnen oplossenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:51 schreef niksan het volgende:
En nu dat is opgelost, kan iemand me nu eens vertellen waarom die moorden van vorige week niet zijn opgelost?
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
[..]
Hodges: How old were you when you first got drunk?
Nick: I dont know 16... 17...
Hodges: Well two generations, that makes sense.
Nick:...So... you're telling me that two generations from now... 4 year olds are just gunna get trashed!?
Hodges: Pre-school graduation parties are going to be off the hook.
quote:Brass in Hollywood maandag 10-10, 21:30 uur
Brass gaat naar Hollywood om de vermiste vriendin van zijn dochter Ellie te zoeken. Ondertussen probeert hij met Ellie een band op te bouwen.
haha dat zou je haast wel denken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef DaMart het volgende:
Is dit soms een voorproefje voor een toekomstig CSI: LA of zo, met de LA agenten
Volgende week gaat zeker spannend worden! Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering! Die van volgende week wordt ook spannend volgens mij....
Wat is dat trouwens tussendoor bij de reclames over eind oktober een of andere lange aflevering??
Ja, idd. Jorja Fox en Marg Helgenberger heb ik ook al langs zien komen in ER (de herhalingen)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en nog iets. CSI en ER wisselen echt acteurs uit =D Die technische recherche in de aflevering van gisteren is een tijd de rivaal geweest van John Carter in ER. Dale Edson heette die toen volgens mij.
wat d8 je van de gastrollen van csi, csi: miami en csi: nyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en nog iets. CSI en ER wisselen echt acteurs uit =D Die technische recherche in de aflevering van gisteren is een tijd de rivaal geweest van John Carter in ER. Dale Edson heette die toen volgens mij.
Niet echt opgelet. Wie dan?! Ook uit ER?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat d8 je van de gastrollen van csi, csi: miami en csi: nydaar weleens op gelet
?
Ik kijk eigenlijk alleen CSI, maar daar komen er al ontzettend veel. Kan me voorstellen dat CSI: Miami en CSI: NY ook veel uitwisselen onder allerhande tv-seriesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat d8 je van de gastrollen van csi, csi: miami en csi: nydaar weleens op gelet
?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen CSI, maar daar komen er al ontzettend veel. Kan me voorstellen dat CSI: Miami en CSI: NY ook veel uitwisselen onder allerhande tv-series![]()
khandi alexander heeft ook in ER gespeeldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Niet echt opgelet. Wie dan?! Ook uit ER?
nee is voor beide kanten dezelfde aflevering!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb seizoen 1 t/m 4 op dvd, en ben net klaar met seizoen 2. de een na laatste aflevering van seizoen 2 gaan warrick en catherine naar miami, samenwerken met horatio. was een leuke aflevering
ik vraag me af of csi miami ook diezelfde aflevering heeft, maar dan 'vanuit hun oogpunt'
uhumquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef niksan het volgende:
Weer zo'n half verhaal![]()
Ook geen kans op een vervolg, want volgende week begint Idols
het is ook vegas die miami introduceertquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel vaag dan, want het is wel een aflevering die in vegas begint, met de vegas personen
maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, hey, zo into csi ben ik niet..
Ja, dat dacht ik ook (was het aan het opnemen) maar gelukkig zag ik op tijd dat het nog door ging. Ik wist helemaal niet dat het een extra lange aflevering wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef niksan het volgende:
[..]
uhum![]()
Ik dacht: 22:30, het is afgelopen, het was dus een reclame
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:00 schreef Nuna het volgende:
Maar die aflevering van Tarantino komt op een Donderdag? Op maandag zijn toch altijd de nieuwe afleveringen?
Ik geloof dat die laatste aflevering eind november op de Nederlandse tv te zien isquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:52 schreef rena het volgende:
[..]
Het duurt nog wel een tijdje voordat die hier te zien is hoor, dat wat je nu op tv ziet is voor een voorpremiere ergens, maar hij komt voorlopig nog niet op tv![]()
Eind november is toch nog best te overleven? 1,5 maand maar, valt reuze mee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik geloof dat die laatste aflevering eind november op de Nederlandse tv te zien is
Huhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:11 schreef BlueCurl het volgende:
dat met die mental hospital zut?
over drie weken al het einde van CSI seizoen 5 hiero! die tarantino aflevering dus...
volgende week iets met catherine en een "vriend"
daarna een leuke met greg en sarah!
en dan de finale al
Haha, onder welke steen heb jij geleefd? We zitten al bijna aan het einde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Huh
Het seizoen is toch net begonnen?Nou ja net...drie weken geleden ofzo?
nee we zijn toen verder gegaan waar we voor de vakantie waren ge-eindigd. en dat was bijna aan het einde van seizoen 5quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Huh
Het seizoen is toch net begonnen?Nou ja net...drie weken geleden ofzo?
quote:Psychopaat: I don't sleep at nights.
Brass: Well, what do you do at night then?
Psychopaat: I think.
Brass: About what?
Psychopaat: Bitches.
Greg & Horatioquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:35 schreef Dafje33 het volgende:
Vind dat wel leuk, eigenlijk. Maar een paar personen centraal per aflevering!
Deze week Sarah en Grissom, volgende week Catherine.
Maar graag meer Greg!![]()
ik moet hem nog spelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:22 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaaah, hij was leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg tof!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:34 schreef BlueCurl het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/270000/270162_CSI___Mind_Prison.swf
lol dat vind ik zojuist
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=705479&searchtype=genre&id=0&p=57&g=72&adudisc=y&who=&cpage=1&pa=cart&Cur=258quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:58 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb trouwens de box van Grave Danger ge-preordererd! Dat kan bij Bol.com. Vind ik wel tof, ach.. mag mezelf wel eens iets van CSI geven dacht ik zo =]
ik begrijp geod dat daar 1 aflevering opstaat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:58 schreef Laniboekje het volgende:
de box van Grave Danger
kunnen ze er weer aan verdienen. dat mensen dat kopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik begrijp geod dat daar 1 aflevering opstaat?
ik snap t niet helemaal
dat is te zien, wat een typo'squote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:15 schreef BlueCurl het volgende:
over twee weken komt grave danger toch al? ik volg het niet suoer meer omdat ik heta l heb gezien inzo. Maar ikben ook ff de kluts kwijt
hij duurd gewoon anderhalf uur... Zonder reclame!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ja het is een langere aflevering, duurt bijna anderhalf uur
Oh dat persoonlijke aspect vind ik juist wél leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef rena het volgende:
Ik word dat persoonlijke aspect nu wel een beetje zat eerlijk gezegd, 1 of 2 keer is leuk, maar als het nu elke keer zo gaat (Eerst die met Brass en toen dat met Sara in het gekkenhuis) vind ik het een beetje voorspelbaar worden![]()
Wel een leuke aflevering, maar niet echt boeiend of zo.
ik vond ht ook niet echt tof. ook omdat ik 1 echte favo heb van LV. dus dan raak ik snel afgeleid als diegene er niet inzit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:25 schreef Nuna het volgende:
[..]
Oh dat persoonlijke aspect vind ik juist wél leukWordt het elke keer toch een andere aflevering, dus niet alleen een moord oplossen.
Hmm, ik vind iedereen eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond ht ook niet echt tof. ook omdat ik 1 echte favo heb van LV. dus dan raak ik snel afgeleid als diegene er niet inzit!
Die van volgende week vind ik echt heel tof btw!
Ik ga er straks heen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand hier meegedaan a/d prijsvraag voor die sneak preview vanavond in Ede?
Ik wil weten wie de special guest is
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
Er is ook echt nergens uitgelekt wie de Special Guest zou kunnen zijn, irritant is dat.
En nou is het al 22.45 uur, en weten we nog niksquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
Er is ook echt nergens uitgelekt wie de Special Guest zou kunnen zijn, irritant is dat.
Wat is dat voor raarsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:34 schreef Brennie het volgende:
Deze speciale aflevering ( part I en II) zullen beide niet in november op tv komen.
Deel I zal vertoond worden, maar deel 2 zul je de volgende dag op dvd moeten kopen.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:54 schreef Merkie het volgende:
Nee, zesde seizoen is bezig in Amerika geloof ik.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef SunChaser het volgende:
Dus er is nog een kans dat Grissom gaat trouwen met Lady Heather
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden CSI: grave danger gezien, die door tarantino geregisseerd is en volgens mij klopt er iets niet.mensen die 'm nu wel hebben gezien, dit is gewoon een foutje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen die 'm nu wel hebben gezien, dit is gewoon een foutje toch?
[ Bericht 7% gewijzigd door The_S op 29-10-2005 17:32:00 ]
tja dat kan, maar vind het wel erg ver gezocht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:23 schreef The_S het volgende:
[..]
In die kist waar nick inlag zaten ook speakers, misschien werden die geluiden van het geschep bij hem afgespeeld zodat hij begon te flippen/hallucineren.
haha sorryquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:00 schreef rena het volgende:
Houd eens op met die spoilersof zet spoilertags
Haha! Ik heb die laatste game wel uitgespeeld. Zo moeilijk was die toch niet? Je ziet vast iets over het hoofd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:36 schreef gekke_sandra het volgende:
CSI rulessshet spel suckt wel trouwens. Loopt telkens vast en ik kom er niet uit
Hopelijk gaan ze er wel mee door op RTL 4.. van mij mogen ze met alle CSI's stoppen behalve LV.Ik ben super nieuwsgierig naar de Tarantino aflevering. Voorstukjes beloofden veel goeds.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:36 schreef gekke_sandra het volgende:
CSI rulessshet spel suckt wel trouwens. Loopt telkens vast en ik kom er niet uit
Hopelijk gaan ze er wel mee door op RTL 4.. van mij mogen ze met alle CSI's stoppen behalve LV.Ik ben super nieuwsgierig naar de Tarantino aflevering. Voorstukjes beloofden veel goeds.
Hmm.. ik heb wel een aanvulling van het spel, maar kweenie of het de laatste is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:03 schreef Nuna het volgende:
Haha! Ik heb die laatste game wel uitgespeeld. Zo moeilijk was die toch niet? Je ziet vast iets over het hoofd.
Oh! Ik niet hoor.. vooral NY is soms te overdreven. Over het algemeen vind ik vooral de acteurs in LV leuker dan die in de andere CSI's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:13 schreef Merkie het volgende:
Ik vind CSI NY en CSI Miami minstens zo leuk als LV.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb wel een aanvulling van het spel, maar kweenie of het de laatste is.
Ik ben nu met warrick een moord aan het oplossen. ik kan alleen niet twee halve fingerprints op elkaar leggen. Ook een rolstoel uit Seattle waar ze het adres niet van geven. Die greg doet echt te weinig. Ik heb al bijna 10 keer boos de computer uit het raam gesmeten, omdat hij weer vastliep. Zitten teveel fouten in het spel
Jep, Dark Motivesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:41 schreef Nuna het volgende:Heb ik helemaal niet gehad. Heb je CSI: Dark motives? Die heb ik namelijk ook. Bij die rolstoel kun je 2 dingen krijgen. Een vingerafdruk en moet die UV-lamp moet je ergens op de rugleuning klikken. Krijg je een nummer.
Die met die paardensmoel bedoel je..quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind in CSI M horatio erg cool, die anderen erger ik me soms aan, zoals die negerin pathaloog anathoom die er altijd tiptop uitziet aan de snijtafel en die blonde met dat irritante accent. Speedle was wel ok, laten ze die doodgaan
Oooh, de P-A van NY is megacool! Hij gaat binnenkort ook veldwerk doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Die met die paardensmoel bedoel je..
In NY vind ik die pathaloog anathoom ook niks.. loopt maar een beetje de chick uit te hangen. Ook apart trouwens dat ze altijd gewoon los haar hebben..
Heb even gegoogled en hier heb je een Walkthrough. Nu moet het lukken dacht ik zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jep, Dark Motivesen ik heb allebei de dingen gevonden. Dus ik snap er niets van
Cheaten... chillllquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:30 schreef Nuna het volgende:
Heb even gegoogled en hier heb je een Walkthrough. Nu moet het lukken dacht ik zo.
Maar? Is toch best veel voor 1 aflevering van 90 min, als je m straks in een box met 13 afleveringen voor 35 eurroquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grave Danger gaat trouwens maar 16¤ kosten bij de Media Markt
Er staan ook 2 pilot aflevering opquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar? Is toch best veel voor 1 aflevering van 90 min, als je m straks in een box met 13 afleveringen voor 35 eurro
Oke, dan ga ik hem zeker kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef BlueCurl het volgende:
die van vanaaf is zo goed en leuk! ik ga hem eens bekijken op de nederlandse tv!
Mee eensch, het hoesjequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staan ook 2 pilot aflevering op
En t hoesje is gaaf
Hij staat in het nieuwe krantje van MM nu maar voor 14.99..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grave Danger gaat trouwens maar 16¤ kosten bij de Media Markt
Welke is het ook alweer?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef BlueCurl het volgende:
die van vanaaf is zo goed en leuk! ik ga hem eens bekijken op de nederlandse tv!
blaat. iedereen heeft favo CSI-serie... lekker boeiend...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:08 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een CSI spel, en die loopt ook steeds vast en kan em maar niet uitspelen.Maar dat is dus ''normaal'' lees ik hier.
Verder ben ik enorm benieuwd naar de Tarantino afleveringen,maar die woirden dus gewoon uitgezonden. LV vind ik de beste, ook qua karakter, soms nog wat humor ook.
Miami de minst leuke CSI, ik walg van Horatio die telkens op dezelfde monotone manier praat en met die zonnebril speelt, die blonde chick is ook niks.
NY is ook wel cool, ik vind Mac Taylor ook goed
Volgende week Tarantinoquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm.. ik vond de aflevering minder, alhoewel er wel goede grappen in zatenIk heb ook zin in volgende week! Ik wacht met smart! En o wee als ik het vergeet
der lippen zijn volgens mij wat verkeerd gegaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:15 schreef nlco het volgende:
Ben ik nu zo bijziend of lijkt het alsof Catharine een soort van face liftje heeft gehad? Ze heeft zo'n harde gezichtsuitdrukking sinds een paar afleveringen? Of komt het door haar kapsel en de nodige ouderdoms verschijnselen?
Ik focus me voornamelijk op Grissomquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
der lippen zijn volgens mij wat verkeerd gegaanmaar jah was tijdje gelee al ook dat het ook werd opgemerkt
ik had ie aflevering al gezien. Was het geen herhaling die van gisteren?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef Shirley het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Kan niet wachten tot volgende week. De Tarantino aflevering!
Volgens mij wordt het elke week rotter... Het zag er gister echt niet uit!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
der lippen zijn volgens mij wat verkeerd gegaanmaar jah was tijdje gelee al ook dat het ook werd opgemerkt
Ik vind ze nu gewoon echt misvormd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het elke week rotter... Het zag er gister echt niet uit!!!!!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:10 schreef Shirley het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Kan niet wachten tot volgende week. De Tarantino aflevering!
Gewoon CSI.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor je spel: er zijn diverse patches te vinden op het net om je spel niet vast te laten lopen! welk spel ben je aan het spelen? CSI, CSI DM of CSI: Miami?
Tja, wie lijkt dat nu niet verkeerd?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:03 schreef the_emporor het volgende:
[..]
![]()
op http://www.indies.nl/csigame/ kun je alvast een voorproefje ervan vinden én ook een geinig reisje naar Vegas winnen. Lijkt me niet verkeerd om evente zwaaien naar mijn werk en lekker 2 weken op vakantie te gaan
![]()
![]()
![]()
Misschien wil ze op haar collegaatje bij NY lijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
stella of aidenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Misschien wil ze op haar collegaatje bij NY lijken![]()
![]()
Ofcourse! Lijkt me erg spannend..quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef BlueCurl het volgende:
maandag al eerste deel van seizoens afsluiter![]()
hebben we der al zin in?
Yeah!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef BlueCurl het volgende:
hebben we der al zin in?
haha ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:24 schreef rena het volgende:
Nee, ik zit er met school, dus geen kans om tv te kijkenIk zal mijn tv verslaving even in de hand moeten houden die dagen, word nog moeilijk
![]()
Kan niet wachten!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef BlueCurl het volgende:
hebben we der al zin in?
Ohh dat is mega handig! CSI DMquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:16 schreef BlueCurl het volgende:
voor je spel: er zijn diverse patches te vinden op het net om je spel niet vast te laten lopen! welk spel ben je aan het spelen? CSI, CSI DM of CSI: Miami?
Dan bezoek je dit topic tot dinsdag toch gewoon nietquote:Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef Dafje33 het volgende:
Nou weet ik al dat ik morgenavond niet thuis ben, en dus de video moet klaarzetten. AUB nog niet alles bespreken Dinsdag!
(en dan maar duimen dat de video het wel goed opneemt!!!)
quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan bezoek je dit topic tot dinsdag toch gewoon niet
Niet gehoord van ff niet t topic bezoeken?quote:
Heb je daar niet een paar caps van??quote:Op maandag 7 november 2005 10:17 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje33... ik zal iig wel ff spoiler tags gebruiken![]()
maar indd vandaag komt het eerste deel van de season finale. die geregiseerd is door Quentintje. En ook ik zal kijkenook al heb ik hem al gezien
zo'n alevering mag vaker bekeken worden
Quentin Tarantino
![]()
ik heb de aflevering hier niet.quote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heb je daar niet een paar caps van??![]()
Gewoon voor de fun.
quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef Burbo het volgende:
Is het te herkennen dat ie door Tarantino is geregisseerd?
Je maakt me zo nieuwsgierig dat ik er kriebels van in mijn buik krijgquote:Op maandag 7 november 2005 10:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]zekers, ik heb behoorlijk wat van zijn films gezien... maar het is zeker te herkennen. vooral een hele toffe scene aan het einde van deeltje 2! echt typisch QT. Het is voor de rest wel de CSI formule die voorop staat. het is dus niet 100% QT. maar zeker wel te merken als je normaal altijd CSI kijkt. mss als je geen csi kijkt dat het wat tegenvalt.
van Rtl4.nlquote:20:32 Win 't & in 't
21:29 Crime Scene Investigation
Zou leuk zijn, als lijkquote:Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef BlueCurl het volgende:
geen idee of QT een cameo gaat doen. ik ben niet echt super op de hoogte van csi: lv... Misschien iemand anders die het ergens heeft gelezen?
spanning en sensatie!! geweldig!quote:Op maandag 7 november 2005 22:10 schreef Remidepemi het volgende:
Vind m erg beklemmend tot nu toe.. Maar wel gaaf!!![]()
Over 2 weken de rest, eerst komt ie op dvdquote:Op maandag 7 november 2005 22:31 schreef LeonH het volgende:
Holy crap, ik wou dat het volgende week maandag was!!!
en volgende week?quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Over 2 weken de rest, eerst komt ie op dvd
Volgende week hoor SCquote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Over 2 weken de rest, eerst komt ie op dvd
quote:Op maandag 7 november 2005 22:35 schreef bolivian het volgende:
Mag ik de mensen erop attent maken dat de finale van CSI: Miami (seizoen drie) minstens zo indrukwekkend zal zijn?
Volgende week dinsdag, RTL5.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Bupatih op 07-11-2005 22:41:49 (Even aangepast voor de onwetenden) ]And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Neen! ik verbied het jullie allen!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Heb je hier ook bewegende beelden vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Что было, то прошло..
Laat me radenquote:Op maandag 7 november 2005 22:35 schreef bolivian het volgende:
Mag ik de mensen erop attent maken dat de finale van CSI: Miami (seizoen drie) minstens zo indrukwekkend zal zijn?
Volgende week dinsdag, RTL5.
quote:
Ik heb m jaquote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef Andoire het volgende:
[..]
Heb je hier ook bewegende beelden van![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |