quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef Nuna het volgende:
Op de voorkant van de Veronica gids zag ik staan dat maandag de aflevering met Tarantino's einde komt? Ik kon er namelijk niets in de gids terugvinden daarover.
quote:Grissom en Brass moeten een gestolen Hummer zien te vinden. Warrick houdt zich bezig met de dood van een autobeursmodel. Sara en Greg krijgen de zaak van een dode bodybuilder en Nick, tot slot, onderzoekt de dood van een jongen die op een bank gevonden is.
Ja, stond op de voorkant. Maar dat wil ik dus even zeker wetenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef rena het volgende:
Serieus? Dan durf ik niet te kijken denk ik![]()
![]()
Gisteren was ook een leuke aflevering trouwensWarrick
in de problemen
![]()
En George Eads heeft een aantal afleveringen een paramedicus gespeeld =D Ambulancebroeder, leuk hoor, 1 aflevering zijn shirt uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, stond op de voorkant. Maar dat wil ik dus even zeker weten![]()
Trouwens, zag laatst 'Memento' en zag ik Jorja Fox (Sara) voorbij komenOok in die herhalingen van ER speelt ze een dokter, terwijl ik Marg Helgenberger (Catherine) een paar afleveringen ervoor ook al in ER zag spelen.
Die aflevering heet '4x4'en is nummer 19 van seizoen 5.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:28 schreef rena het volgende:
Deze komt morgen overigens, ik weet niet welke het is:
[..]
Bron
En Alexx woods uit csi miami speelt ook regelmatig een rol in ER als de zon van Bentonquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, stond op de voorkant. Maar dat wil ik dus even zeker weten![]()
Trouwens, zag laatst 'Memento' en zag ik Jorja Fox (Sara) voorbij komenOok in die herhalingen van ER speelt ze een dokter, terwijl ik Marg Helgenberger (Catherine) een paar afleveringen ervoor ook al in ER zag spelen.
Laatste aflevering van dit seizoen. Dus over een week of 10 minimaal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:59 schreef Nuna het volgende:
Maar weet iemand wanneer die aflevering van Tarantino gewoon op tv komt?
Inderdaad... heerlijk zo'n oogquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik wist gelijk weer welke aflevering het was toen ik dat oog en die hersenpan weer zag.
Kreeg meteen weer kotsneigingen. Wat ranzig zeg
Dankuquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laatste aflevering van dit seizoen. Dus over een week of 10 minimaal.
Ze zijn verder dan ik dacht. Aflevering 19 was vandaag. Aflevering 20 is volgende week, Tarantino is ep 24. Dus over 5 weken al de QT afleveringquote:
Daar leek het wel op. Irritantquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef niksan het volgende:
Wordt deze aflevering nou vervolgd of niet?
De helft was namelijk nog niet opgelost
greg: "I just wanted you to know, I didn't see anything".quote:
Nou, ik zie dat ik niet de enige ben die het nog niet snaptquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef rena het volgende:
Je moet gewoon een beetje doordenken, niksan![]()
Ik vond het een leuke aflevering, vooral de afwisseling er in vond ik wel een keer leuk, hierbij blijf je nieuwsgierig tot het eind. Bij dat oog en het zoeken naar die bacterie in dat huis heb ik gewoon niet gekeken, daar kan ik echt niet goed tegenGreg en Sara onder de douche was ook
![]()
![]()
Wat voor soort hype o.i.d. dan? Ik ben wel benieuwd.. of was het meer zo van: Sara en Greg onder de douche!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:25 schreef KWAKje het volgende:
[..]
greg: "I just wanted you to know, I didn't see anything".
sara: "realy? 'cause I saw everything".![]()
schijnt nog een klein hypje te zijn geweest in de vs, die douche scene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |