Thanks!quote:
Omdat ik niet echt behoefte heb aan een portable computer en omdat ik de iMac gewoon het mooist vind.quote:Mijn ouders werken al meer dan 10 jaar met Mac en ik moet zeggen dat ik het altijd wel prettig werken vind met een Apple. En een iMac ziet er natuurlijk ook goed uit!Mag ik ook vragen waarom je voor een iMac bent gegaan, in plaats van een iBook of Powerbook?
Het bestelcentrum zit idd in Ierland en daar heb ik hem besteld.quote:Waar heb je hem besteld? Via de bestellijn van Apple zelf? Of van een ander bedrijf? Zelf heb ik er een iPod besteld en het meisje had zo'n lief Iers accent, maar sprak wel foutloos Nederlands
Ik heb hoge verwachtingen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:56 schreef Aaargh! het volgende:
Gefeli
Het enige jammere aan mijn switch naar Mac is dat ik het veel eerder had moeten doen
geschreven vanaf een Mini
Wat hij zegt!quote:Op zondag 25 september 2005 11:56 schreef Aaargh! het volgende:
Gefeli
Het enige jammere aan mijn switch naar Mac is dat ik het veel eerder had moeten doen
Linkje naar dat topic?quote:Op zondag 25 september 2005 12:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kwam gister een topic op GoT tegen en daar raakte ik wel van odner de indruk.
Ik ben dus wel benieuwd hoe jouw eerste ervaring met een Mac zullen zien aangezien ik ergens ver achter in mijn hoofd nu ook aan denk.
Maar ik ben een meisje.quote:Op zondag 25 september 2005 12:08 schreef SHERMAN het volgende:
Om een harde plasser van te krijgen:
And why is that?quote:Op zondag 25 september 2005 12:11 schreef zovty het volgende:
Veel plezier ermee.
Ik verwacht dat je 'm binnen een jaar op tweedehandsmac.nl zet en er iemand anders blij mee gaat maken.
Idd. Wat hij heeft lijkt wel een altaar in plaats van een computertafel.quote:Op zondag 25 september 2005 12:11 schreef SHERMAN het volgende:
Kijk vooral naar MM2005. Zijn pics zijn echt kansloos mooi.
volgens mij niet bij een iMac, bij een Mini wel.quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar het is wel een mooi dingetjedus computer en beeldscherm is één, als ik het goed zie. En een losse voeding?
Nope, ook ingebouwde voeding. Als je een Bluetooth toetsenbord+muis en Wifi hebt is dat de enige kabel die naar de computer looptquote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar het is wel een mooi dingetjedus computer en beeldscherm is één, als ik het goed zie. En een losse voeding?
Ligt aan je instelling. Je hebt waarschijnlijk veel mensen die te veel gehecht zijn aan alle software die ze in Windows konden draaien. Die ga je dan te veel missen als je die opeens niet meer kunt gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
And why is that?
Ik vind het juist erg leuk om eens met hele andere software te gaan werken.quote:Op zondag 25 september 2005 12:33 schreef LintuxCx het volgende:
Ligt aan je instelling. Je hebt waarschijnlijk veel mensen die te veel gehecht zijn aan alle software die ze in Windows konden draaien. Die ga je dan te veel missen als je die opeens niet meer kunt gebruiken.
Maar als je hebt geleerd met computers te werken ipv slechts met Windows, dan is er geen enkel probleem.
Ben ik het ook helemaal mee eens!quote:Op zondag 25 september 2005 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
M'n eigen ervaring toen ik met de zelfde motivatie de mac-uitdaging aanging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |