Ik heb dan wel vertrouwen in de spelletjesspelers, maar ik weet even niet wat ik hiermee moet DO2quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb soms zin om mijn hoofd op je boezem te rusten te leggen, Isa...
Dat vind je toch niet erg, he?
Dit vind ik wel een goed idee, trouwens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat misschien ook nog mogenlijk is (Isa's ideetje); De TS van een nieuw 'verander 1 letter' laten bepalen of er met een 4, 5 of 6 letter woord gespeeld wordt.
Dus 4 letters komt erbij dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goed idee, trouwens.
Ik bedoel maar te zeggen dat ik me voor kan stellen dat 5 én 6 letters wellicht te veel van het goede is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
Dus 4 letters komt erbij dan?
Het is te proberen
Er mag maar 1 verander één letter topic lopen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat ik me voor kan stellen dat 5 én 6 letters wellicht te veel van het goede is.
Maar misschien is 4 ook wel wat, ja.
Niks niet, we blijven OTquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:53 schreef Isabeau het volgende:
En wat mij betreft mag er halverwege een 6-lettertopic ook worden besloten er een 5-lettertopic van te maken. Dat gaat dan weer wat makkelijker![]()
Ja, snap ik en dat was precies wat ik bedoelde dus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
Er mag maar 1 verander één letter topic lopen.
Dus om en om mag.
Maar als de TS mag kiezen voor 4, 5 of 6 letters voor het neiuw te openen topic vind ik het prima
Ik heb wel degelijk goed opgelet. Bedankt voor je mening hoor, maar ik denk er anders over, blijkbaar mag dat van jou niet. Dus vanaf nu zal ik er precies zo over denken als jij, oke? Misschien dat ik het dan wel goed doe?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet zou je hebben gezien dat de users bereid zijn mee te werken, verander één letter -6 letter- editie is geen nieuwe van geopend, eerst moet het andere verander één letter spel vol.
Zo gaat dat zometeen ook met de woordenspelletjes.
Om er maar bij voorbaat vanuit te gaan dat de users niet mee willen werken, vind ik toch wel ietwat een vooringenomen stelling van je.
Voorlopg plaats ik in de spellen die op het eind lopen de post van A_R die hij hier heeft geplaatst, met wat de bedoeling is en hoe het dus gewenst is.
Meer kan ik er voorlopig niet aan doen, dus een beetje vertrouwen in de users van de spelletjes zou wel op zijn plaats lijkt me.
Het zijn toch maar mooi 2 topics die uit je AT weg zijn.
Bekijk ook eens iets van de positieve zijde
volgens mij kan dat prima zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Verander één letter: the new style #1 (6-letter)
Ik hoor graag hoe dat bevalt en of het werkt
Ik niet alleen hoor, zonder de steun van de andere users zou het niet lukkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Bedankt voor je steun en hulp Printscreen
Lijkt goed te gaan momenteel, we wachten het verdere verloop met goede hoop afquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Verander één letter: the new style #1 (6-letter)
Ik hoor graag hoe dat bevalt en of het werkt
Grrr.quote:
Loopt idd om dit moment prima met 'verander één letter' waarvan net een 2e topic is gestart.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:24 schreef PrintScreen het volgende:
Lijkt goed te gaan momenteel, we wachten het verdere verloop met goede hoop af
We zijn best wel braafquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Loopt idd om dit moment prima met 'verander één letter' waarvan net een 2e topic is gestart.
Ja wat wil je.quote:
10 punten voor dramaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja wat wil je.
Er is hier met zo onvoorstelbaar veel taalgeweld geprobeerd om mensen die interactief wat leuke dingen proberen te doen neer te sabelen dat zelfs Bint zich in zijn graf zou omdraaien.
Je reinste censuur zou een vreemdeling die verdwaald is kunnen suggereren.
Ik durf allang niets meer in die richting op pootjes te zetten.
Sommige zouden zeggen: "bbblufpoker". Zelfs het typen gaat stotterend.
En zelfs, maar heel schoorvoetend, waag ik het af en toe om eens te posten.
Maar ik ben zo bang geworden voor het ontluikend modererend gedrag der moderatoren dat ik overweeg een algeheel spelletjesverbod voor te stellen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |